Heb je die groene polo gekocht?quote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een autoradio
(autoi is meteen 50% in waarde gestegen)
Zienquote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een autoradio
(auto is meteen 50% in waarde gestegen)
Tank hem vol, dan stijgt de waarde nog meer.quote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een autoradio
(autoi is meteen 50% in waarde gestegen)
Like hell noquote:Op maandag 27 december 2010 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooral niet haasten; het is vakantie
Smoesjes poesjesquote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tank hem vol, dan stijgt de waarde nog meer.![]()
Voor alle mensen met haast, dit is een AMD durex uit het stenen tijdperk, dat gaat allemaal niet zo snel.
Niet iedereen zet alvast een nieuw topic klaar in de veronderstelling dat ze de lapo wel pakken.quote:
In de basis dezelfde auto.quote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope; een blauwe Seat Cordoba Station
No way dat ik die lapo pak als jij in de buurt bent, ik zou niet durvenquote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Niet iedereen zet alvast een nieuw topic klaar in de veronderstelling dat ze de lapo wel pakken.
9 van de 10 lapo's die ik pak zijn onbewust.quote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No way dat ik die lapo pak als jij in de buurt bent, ik zou niet durven
Ik had wintergloedquote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef Cat22 het volgende:
Bezoek is niet verder gekomen dan de voordeur, moest meteen weer terug. Ruim ik daar mezelf en mijn woonkamer voor op.![]()
Appel kaneelthee van SeSa.
je hoeft toch alleen maar op die knop te drukken en een nieuwe titel in te vullen?quote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Niet iedereen zet alvast een nieuw topic klaar in de veronderstelling dat ze de lapo wel pakken.
Je moet ook niet eng doen tegen bezoek, vind je het gek dat ze niet naar binnen durven!quote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef Cat22 het volgende:
Bezoek is niet verder gekomen dan de voordeur, moest meteen weer terug. Ruim ik daar mezelf en mijn woonkamer voor op.![]()
Appel kaneelthee van SeSa.
Oh van die thee krijg ik echt migrainequote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef Ynske het volgende:
ik wissel op t moment deze citroen en appel af, wel met honing om de keel te smeren
[ afbeelding ]
cool!quote:Op maandag 27 december 2010 16:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een USB aansluitingen een ingebouwde carkit
Die is vetter dan de auto.quote:Op maandag 27 december 2010 16:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat dusquote:Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hoeft toch alleen maar op die knop te drukken en een nieuwe titel in te vullen?
Ik heb geen knop.quote:Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hoeft toch alleen maar op die knop te drukken en een nieuwe titel in te vullen?
das balen, das echt zo'n lekkere thee, ga ik graag voor naar DL, hier zijn ze veel te duurquote:Op maandag 27 december 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh van die thee krijg ik echt migraine![]()
Turkse appel daarvan is zo lekker maar ik ben dr allergisch voor
Dat weet jij niet, want je had de auto nog heul nie gezien niequote:
nee schat jij hebt een linkjequote:Op maandag 27 december 2010 16:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb geen knop.![]()
Maar ben er, dankzij onderzoek door diverse leden van de SC, achter gekomen dat ik wel een linkje hebt.
Een laop?quote:
Ik kocht het wel es bij de Turk, dronk dan een paar kopjes, werd elke keer ziek, en gaf die potten dan weer doorquote:Op maandag 27 december 2010 16:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
das balen, das echt zo'n lekkere thee, ga ik graag voor naar DL, hier zijn ze veel te duur
Vrijdag nieuwe speakers en dan ben ik weer helemaal het heertjequote:
Jezus fuckquote:Op maandag 27 december 2010 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vrijdag nieuwe speakers en dan ben ik weer helemaal het heertje
Lekker belangrijk in wat voor auto ik rij, als ik mijn smartlappen maar keihard kan meebrullen
Dat weet ik wel, want ik ben autogek.quote:Op maandag 27 december 2010 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, want je had de auto nog heul nie gezien nie
[ afbeelding ]
Vandaar dat het me zo slecht lukt.quote:
Vrouw!quote:Op maandag 27 december 2010 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lekker belangrijk in wat voor auto ik rij, als ik mijn smartlappen maar keihard kan meebrullen
Die moet ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 16:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 december 2010 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Komt me bekend voorquote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef Ynske het volgende:
ik wissel op t moment deze citroen en appel af, wel met honing om de keel te smeren
[ afbeelding ]
Uhhh... ¤ 200 en nog een beetje (of ¤ 300 en een beetje minder eigenlijk). Zal zo de bon even opzoekenquote:
Maar dan nógquote:Op maandag 27 december 2010 16:45 schreef JJH het volgende:
Dat weet ik wel, want ik ben autogek.
Dus ik weet dat er maar van een serie cordoba;s een station gemaakt is, en ik weet ook dat die op hetzelfde platform is gebouwd als de Polo die je eerder al had laten en zien en ook dat het interieur van beide auto's gelijk is.
Oew dassunmooie! Dan kan er dus ook een stickje in met heul veul muziek. Dat heeft qltel ook. Ik geloof dat we daar een jaar naar kunnen luisteren zonder dat ie in herhaling valtquote:Op maandag 27 december 2010 16:41 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
kloptquote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Komt me bekend voorIk vind ook de appel en de citroen het lekkerst. De andere twee hebben we dan ook niet in huis.
Yns, de Kaufland verkoopt ook navulzakken, die zijn nog iets goedkoper (weet niet of je een Kaufland in de buurt hebt).
Ik meen het hoorquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh... ¤ 200 en nog een beetje (of ¤ 300 en een beetje minder eigenlijk). Zal zo de bon even opzoeken
quote:Op maandag 27 december 2010 16:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar dan nóg
Hij rijdt overigens prima. En nu er autoradio in zit, vermaak ik me er erg goed in
Zeg doe es niet zo technischquote:Op maandag 27 december 2010 16:50 schreef JJH het volgende:
Wat voor blok heb je er in. Dieseltje of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |