Heb je die groene polo gekocht?quote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een autoradio
(autoi is meteen 50% in waarde gestegen)
Zienquote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een autoradio
(auto is meteen 50% in waarde gestegen)
Tank hem vol, dan stijgt de waarde nog meer.quote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een autoradio
(autoi is meteen 50% in waarde gestegen)
Like hell noquote:Op maandag 27 december 2010 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooral niet haasten; het is vakantie
Smoesjes poesjesquote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tank hem vol, dan stijgt de waarde nog meer.![]()
Voor alle mensen met haast, dit is een AMD durex uit het stenen tijdperk, dat gaat allemaal niet zo snel.
Niet iedereen zet alvast een nieuw topic klaar in de veronderstelling dat ze de lapo wel pakken.quote:
In de basis dezelfde auto.quote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope; een blauwe Seat Cordoba Station
No way dat ik die lapo pak als jij in de buurt bent, ik zou niet durvenquote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Niet iedereen zet alvast een nieuw topic klaar in de veronderstelling dat ze de lapo wel pakken.
9 van de 10 lapo's die ik pak zijn onbewust.quote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No way dat ik die lapo pak als jij in de buurt bent, ik zou niet durven
Ik had wintergloedquote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef Cat22 het volgende:
Bezoek is niet verder gekomen dan de voordeur, moest meteen weer terug. Ruim ik daar mezelf en mijn woonkamer voor op.![]()
Appel kaneelthee van SeSa.
je hoeft toch alleen maar op die knop te drukken en een nieuwe titel in te vullen?quote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Niet iedereen zet alvast een nieuw topic klaar in de veronderstelling dat ze de lapo wel pakken.
Je moet ook niet eng doen tegen bezoek, vind je het gek dat ze niet naar binnen durven!quote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef Cat22 het volgende:
Bezoek is niet verder gekomen dan de voordeur, moest meteen weer terug. Ruim ik daar mezelf en mijn woonkamer voor op.![]()
Appel kaneelthee van SeSa.
Oh van die thee krijg ik echt migrainequote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef Ynske het volgende:
ik wissel op t moment deze citroen en appel af, wel met honing om de keel te smeren
[ afbeelding ]
cool!quote:Op maandag 27 december 2010 16:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een USB aansluitingen een ingebouwde carkit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |