Ik ben toevallig een zijquote:Op maandag 3 januari 2011 18:34 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar zodra iemand gaat beweren dat Parabolismic de huizen van 16 kabouters in de fik heeft gestoken, 3 elfjes heeft verkracht en smakelijk aan het been van een eenhoorn geknaagd heeft zal hij enige scepsis vast kunnen waarderen
Nee hoor. Ik heb gezien dat je een hij bent en dus is DAT waarquote:
*buigt respectvol*quote:En uiteraard waardeer ik datkan wel tegen een stootje
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb gezien dat je een hij bent en dus is DAT waar
Ik merkte het zelf ook pas op toen ik bij topicstarter Pleiades zag staan. Ik had dezelfde verwarring.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:24 schreef WebbyS het volgende:
Goed opgemerkt, zwak van me!
Zat aandachtig die post van para door te lezen.
However ter correctie: Pracht topic Pleiades!
Awquote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef Flammie het volgende:
Nu we dit topic hebben zijn reacties als
"Ja jij gelooft zeker ook in kaboutertjes"
een stuk minder waardevol geworden natuurlijk![]()
Verder moet ik zeggen dat het me niks meer uitmaakt hoe groot ik het bullshit gehalte vind van dit soort onderwerpen, als iedereen zo zou posten als parabolismic zou ik het alsnog met plezier lezen
Volle teugen nog wel. Wat dronken ze danquote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef Michielos het volgende:
ik heb wel eens een orgie gehad met hitsige kabouterbabes. Ze genoten met volle teugen
levenssapquote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volle teugen nog wel. Wat dronken ze dan![]()
Jij ziet ze zeker onderweg naar de supermarkt op een doordeweekse dag zeker doe ons een pleziertje en maak eventjes een foto van 1 van die baarddragers aub ...quote:Op maandag 3 januari 2011 17:00 schreef Parabolismic het volgende:
[..]ja want alleen als je psychedelische troep eet ga je ze zien
wat zijn de natuurlijke vijanden van david en lisa?quote:Op maandag 27 december 2010 15:33 schreef Pleiades het volgende:
Iedereen is wel bekend met de kabouter: velen kennen dit mensachtige wezentje van rond de 15 centimeter met een gewicht van rond de 300 gram uit sprookjes. Maar zijn zij wel zo fictief als men denkt?
Ik ben ervan overtuigd dat kabouters bestaan. Er zijn boeken vol van geschreven, en zeg nu zelf... Heeft er iemand harde bewijzen dat ze niet bestaan?
Ik kan jullie vanalles over de kabouter vertellen. Zo leven ze verspreid over de hele wereld, is hun mutsje deels massief zodat deze niet omvalt en groeten zij elkaar door middel van het langs elkaar wrijven van de neuzen.
Ze hebben een streng dagritme en de meeste kabouterhuizen zijn op eenzelfde wijze opgebouwd. Hun grote vijand is de kobold en ze weten vanallerhande natuurlijke genezingswijzen.
Er is enorm veel over de kabouter te vertellen, maar ik zal het bij deze korte inleiding houden. Ik hoop dat er in dit topic over het bestaan van kabouters en hun leefwijzen gepraat gaat worden, ook zou ik het leuk vinden jullie vragen over kabouters te beantwoorden.
Gegroet,
Pleiades
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
wat zijn de natuurlijke vijanden van david en lisa?
Je bedoeld het waarschijnlijk sarcastisch... maar het is inderdaad zo dat niet alle negers zwart zijn.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef pirlo444 het volgende:
waar is pleiades eigenlijk ? zouden de kabouters wraak hebben genomen omdat hij hun geheim heeft verklapt?
Nee in de stedelijke omgevingen kunnen deze wezens amper overlevenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:45 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Jij ziet ze zeker onderweg naar de supermarkt op een doordeweekse dag zeker doe ons een pleziertje en maak eventjes een foto van 1 van die baarddragers aub ...
Wie zegt dat het mogelijk is ze met camera's vast te leggen ? Misschien is Parabolismic gewoon in het bezit van een telepathisch zintuig dat het mogelijk maakt de kabouters waar te nemen (net zoals je iemand kan ruiken of voelen zonder ze te zien) dat in zijn* hersenen wordt omgezet in beelden, terwijl er optisch eigenlijk geen beelden zijn. Zien zonder te zien enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:45 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Jij ziet ze zeker onderweg naar de supermarkt op een doordeweekse dag zeker doe ons een pleziertje en maak eventjes een foto van 1 van die baarddragers aub ...
en hoe doe je dat??quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:26 schreef Parabolismic het volgende:
Dus als je zo graag bewijs wilt kan ik je een ding adviseren: sta er voor open, dat is een stuk bevredigender dan beeldmateriaal.
Kom eens uit die zweethut man !quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:42 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Wie zegt dat het mogelijk is ze met camera's vast te leggen ? Misschien is Parabolismic gewoon in het bezit van een telepathisch zintuig dat het mogelijk maakt de kabouters waar te nemen (net zoals je iemand kan ruiken of voelen zonder ze te zien) dat in zijn* hersenen wordt omgezet in beelden, terwijl er optisch eigenlijk geen beelden zijn. Zien zonder te zien enzo
* Ja, we blijven gewoon rustig volhouden dat hij een man is - want wat men in een visioen zag is altijd de waarheid
door bij voorbaat al niet te roepen dat ze niet bestaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |