abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90496640
Iedereen is wel bekend met de kabouter: velen kennen dit mensachtige wezentje van rond de 15 centimeter met een gewicht van rond de 300 gram uit sprookjes. Maar zijn zij wel zo fictief als men denkt?

Ik ben ervan overtuigd dat kabouters bestaan. Er zijn boeken vol van geschreven, en zeg nu zelf... Heeft er iemand harde bewijzen dat ze niet bestaan?

Ik kan jullie vanalles over de kabouter vertellen. Zo leven ze verspreid over de hele wereld, is hun mutsje deels massief zodat deze niet omvalt en groeten zij elkaar door middel van het langs elkaar wrijven van de neuzen.

Ze hebben een streng dagritme en de meeste kabouterhuizen zijn op eenzelfde wijze opgebouwd. Hun grote vijand is de kobold en ze weten vanallerhande natuurlijke genezingswijzen.

Er is enorm veel over de kabouter te vertellen, maar ik zal het bij deze korte inleiding houden. Ik hoop dat er in dit topic over het bestaan van kabouters en hun leefwijzen gepraat gaat worden, ook zou ik het leuk vinden jullie vragen over kabouters te beantwoorden.

Gegroet,

Pleiades
pi_90496704
Dus omdat er geen bewijzen zijn dat ze niet bestaan, bestaan ze wel?

:').
pi_90496733
Ik kan je ook wel wat vertellen over kabouters: ze houden niet van file's, drinken alleen melk en lopen bijna altijd een beetje mank.
pi_90496773
quote:
Op maandag 27 december 2010 15:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dus omdat er geen bewijzen zijn dat ze niet bestaan, bestaan ze wel?

:').
Dat is inderdaad een verkeerde argumentatiewijze van mij, ik bedoelde er meer mee te zeggen: kom in dit topic ook met redenen waarom je denkt dat ze niet bestaan.

Mijn excuses voor de ontstane verwarring.
pi_90496835
quote:
Op maandag 27 december 2010 15:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik kan je ook wel wat vertellen over kabouters: ze houden niet van file's, drinken alleen melk en lopen bijna altijd een beetje mank.
Kabouters rijden geen auto, ze liften vaak mee in de huid van dieren.

Als je het niet serieus neemt graag dit topic verlaten.
pi_90496881
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:38 schreef Pleiades het volgende:

[..]

Kabouters rijden geen auto, ze liften vaak mee in de huid van dieren.

Als je het niet serieus neemt graag dit topic verlaten.
Bewijs?
pi_90496923
Waarom ik denk dat kabouters niet bestaan: omdat het een mythologisch wezen is.
pi_90496931
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Bewijs?
De dooddoeners der dooddoeners. Vooral in zo'n subforum als TRU.
pi_90496964
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:41 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

De dooddoeners der dooddoeners. Vooral in zo'n subforum als TRU.
En haar reactie is wel gepast?
pi_90497013
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:33 schreef Pleiades het volgende:
en groeten zij elkaar door middel van het langs elkaar wrijven van de neuzen.

?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_90497036
quote:
Op maandag 27 december 2010 15:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Bewijs?
Je negatieve benadering moedigt mij niet aan hele stukken tekst over te typen, maar als je 'Leven en werken van de kabouters' leest: daar staat het bewijs.

Zij helpen dieren door teken ed. te verwijderen en de dieren bedanken hen door lifts.
pi_90497065
quote:
Op maandag 27 december 2010 15:43 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

?
[ afbeelding ]
Nee, meer zoals de eskimo's doen.
pi_90497068
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef Pleiades het volgende:

[..]

Je negatieve benadering moedigt mij niet aan hele stukken tekst over te typen, maar als je 'Leven en werken van de kabouters' leest: daar staat het bewijs.

Zij helpen dieren door teken ed. te verwijderen en de dieren bedanken hen door lifts.
Een geschreven boek lijkt mij niet niet meteen betrouwbaar bewijs. Ik kan immers ook wel een boek over het (niet) bestaan van kabouters schrijven.
pi_90497101
quote:
Op maandag 27 december 2010 15:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Een geschreven boek lijkt mij niet niet meteen betrouwbaar bewijs. Ik kan immers ook wel een boek over het (niet) bestaan van kabouters schrijven.
Dat boek heeft mij overtuigd en is voor mij het bewijs. Op jouw manier kun je aan elk bewijs twijfelen.
pi_90497120
Bestaan er ook neger kabouters?
pi_90497165
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:46 schreef Pleiades het volgende:

[..]

Dat boek heeft mij overtuigd en is voor mij het bewijs. Op jouw manier kun je aan elk bewijs twijfelen.
Het is geen tastbaar bewijs. Inderdaad, op mijn manier kan je inderdaad over meer van dit soort dingen twijfelen. Meestal is dat dan ook terecht dat er twijfel over is.
pi_90497176
quote:
Op maandag 27 december 2010 15:46 schreef StephanL het volgende:
Bestaan er ook neger kabouters?
Jazeker, kabouters komen over de hele wereld voor, ook in landen waar vooral getinte personen wonen en de kabouters daar zijn ook getint.
pi_90497210
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef Pleiades het volgende:

[..]

Jazeker, kabouters komen over de hele wereld voor, ook in landen waar vooral getinte personen wonen en de kabouters daar zijn ook getint.
Nog nooit in Nederland een levende kabouter gezien, enig idee waarom niet? En hoe kom ik er eentje tegen?
pi_90497219
quote:
Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Het is geen tastbaar bewijs. Inderdaad, op mijn manier kan je inderdaad over meer van dit soort dingen twijfelen. Meestal is dat dan ook terecht dat er twijfel over is.
Nee, maar ik denk dat dit niet de plaats is om een discussie over bewijs te voeren, al zal een topic daarover in dit subforum zeker aanslaan.
pi_90497220
:')14.gif pareltje dit topic

pi_90497256
quote:
Op maandag 27 december 2010 15:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Nog nooit in Nederland een levende kabouter gezien, enig idee waarom niet? En hoe kom ik er eentje tegen?
Je moet ervoor openstaan. En ze leven veelal 's nachts en in bossen, dus als je ze wilt zien heb je dan en daar de meeste kans.
pi_90497290
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarom ik denk dat kabouters niet bestaan: omdat het een mythologisch wezen is.
Ik snap wat je wil duidelijk maken met deze comment.

Alleen wat het is met mythologische verhalen, er zitten soms toch kernen van waarheden in.
Mythologie is niet volledige onzin.

Alleen wat ik van dit topic moet denken weet ik nog niet :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_90497335
quote:
Op maandag 27 december 2010 15:50 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Alleen wat het is met mythologische verhalen, er zitten soms toch kernen van waarheden in.

Bedankt voor je support, dat is precies wat ik erover wilde zeggen. Niet alles is complete onzin. ;)

En wat bedoel je met de laatste zin als ik vragen mag?
pi_90497350
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:50 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Soms ja, maar in dit geval zou er toch tenminste wel iets van een tastbaar bewijs moeten zijn. Dat ontbreekt (natuurlijk).
pi_90497374
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:49 schreef Pleiades het volgende:

[..]

Je moet ervoor openstaan. En ze leven veelal 's nachts en in bossen, dus als je ze wilt zien heb je dan en daar de meeste kans.
Zelf al eens een kabouter gezien dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')