abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92379262
ha ja mensen hebben allemaal een kabouter in de tuin ..... onder het mom " ow wat zijn de kabouters leuk en lief"

Maar ha de reden dat de kabouters zijn uitgestorven is omdat niemand sex met ze wilde hebben.....( dus een stukje natuurlijke selectie ) en ook werden de kabouters gepest....( een recent voorbeeld is het zgn dwergwerpen...in de middeleeuwen )

nu was er nog wel eens een excentrieke koning ofzo die graag een paar dwergen verzamelde....in zijn hofhouding...maar dit moge niet genoeg geweest zijn om ze echt als ras op de kaart te zetten....

dat er nooit botten gevonden zijn van "echte kabouters" ( van twintig nentimeter lang ) dat kan er op duiden dat ze nooit hebben bestaan....of dat ze 1 000 000 jaar geleden of langer nog op deze planeet hebben gewoond....
pi_92410147
lol:P dannybleu
je heb gelijk
kzou ook gen sex met kabuotervrouwje wille want die hebbe van die klijne tietjes lol:P
pi_92421099
en omgedraaid markxxx

neem een gemiddelde kassiere en als je dan een piemeltje hebt ala kabouterformaat? dan zijn de reacties vaak "ow my god.... en ow my god thats dirty" enz enz enz.....
pi_92426877
kabouter..

opgelost

slotje
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
  maandag 7 februari 2011 @ 19:38:42 #285
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_92471725
Wat misschien nog wel een praktische vraag is: dacht Poortvliet zelf dat kabouters bestaan, of schreef hij gewoon sprookjes?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_92472028
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef MichielPH het volgende:
Wat misschien nog wel een praktische vraag is: dacht Poortvliet zelf dat kabouters bestaan, of schreef hij gewoon sprookjes?
Nou ja pootvliet zat met veel van zijn theorien juist....maar enkele die vind ik discutabel....poortvliet beweert namelijk dat kabouters tien keer zo sterk zijn als een mens....

ja zelf denk ik dan "ik geloof wel dat het mogelijk is dat kabouters bestaan maar dan el met 10 procent van de menselijke kracht......
  maandag 7 februari 2011 @ 19:51:18 #287
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_92472392
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:43 schreef dandybleu het volgende:

[..]

Nou ja pootvliet zat met veel van zijn theorien juist....maar enkele die vind ik discutabel....poortvliet beweert namelijk dat kabouters tien keer zo sterk zijn als een mens....

ja zelf denk ik dan "ik geloof wel dat het mogelijk is dat kabouters bestaan maar dan el met 10 procent van de menselijke kracht......
Dus hij beweert dat ze echt bestaan, of niet?

En hij zal wel bedoelen dat ze sterker zijn, net als dat mieren sterker zijn dan mensen, lijkt me. Ze kunnen niet daadwerkelijk meer kracht leveren, maar kunnen wel vaker hun eigen lichaamsgewicht tillen.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_92473464
ha met de toekomst? met dna technieken enzo? dan kan je ook in een laboratorium een echte kabouter kweken......eentje van twintig centimeter en die ook menselijke taal spreekt....en zichzelf voort kan planten.....

ja alleen er zal veel weerstand zijn vanuit de maatschappij........en ja je kan ze ook bijna geen plaats geven in de moderne maatschappij..... ( ivm met mishandeling enzo...)
  maandag 7 februari 2011 @ 20:17:52 #289
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_92473802
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:11 schreef dandybleu het volgende:
ha met de toekomst? met dna technieken enzo? dan kan je ook in een laboratorium een echte kabouter kweken......eentje van twintig centimeter en die ook menselijke taal spreekt....en zichzelf voort kan planten.....

ja alleen er zal veel weerstand zijn vanuit de maatschappij........en ja je kan ze ook bijna geen plaats geven in de moderne maatschappij..... ( ivm met mishandeling enzo...)
En waar haal jij het DNA vandaan?
  maandag 7 februari 2011 @ 20:22:55 #290
8372 Bastard
Persona non grata
pi_92474115
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef MichielPH het volgende:

[..]

En waar haal jij het DNA vandaan?
Van een minihaartje uit een miniborsteltje die in het minihuisje in het bos ligt.
The truth was in here.
pi_92474451
quote:
6s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Van een minihaartje uit een miniborsteltje die in het minihuisje in het bos ligt.
ha ha nee dat werkt zo : door de toenemende welvaart worden laboratoriums steeds goedkoper en kunnen mensen zelfs hun eigen laboratorium in huis halen....

wat volgt is "men neme een beetje dna.( desnoods van je zelf of van een crimineel ha ha)...ga daar wat aan sleutelen tot dat je het gen hebt ontdekt die de lengte en gote bepaald van een mens.... die stel je dan op twintig cm af ,,,,, creeer uit dat dna een spermacel en bevrucht daarmee een vrouw.... ( als je er een bereid weet te vinden ) en volia je hebt een kabouter...

alleen ja dan volgt er nog een probleem : de kabouter kan niet zelfstandig worden....en ja ook de mensen zullen gaan klagen ....dat je een frankenstijn bent...
  maandag 7 februari 2011 @ 20:30:54 #292
8372 Bastard
Persona non grata
pi_92474595
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:28 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ha ha nee dat werkt zo : door de toenemende welvaart worden laboratoriums steeds goedkoper en kunnen mensen zelfs hun eigen laboratorium in huis halen....

wat volgt is "men neme een beetje dna.( desnoods van je zelf of van een crimineel ha ha)...ga daar wat aan sleutelen tot dat je het gen hebt ontdekt die de lengte en gote bepaald van een mens.... die stel je dan op twintig cm af ,,,,, creeer uit dat dna een spermacel en bevrucht daarmee een vrouw.... ( als je er een bereid weet te vinden ) en volia je hebt een kabouter...

alleen ja dan volgt er nog een probleem : de kabouter kan niet zelfstandig worden....en ja ook de mensen zullen gaan klagen ....dat je een frankenstijn bent...
Dan ben je een genetisch gemanipuleerde kabouter, en geen echt kabouter die echte kabouter vriendjes en familie heeft met de echte kabouterlessen in je kabouterknapzak.

Nee dat is m niet.
The truth was in here.
pi_92474794
Ha ha klopt....idd het is een nep-kabouter ja....

wat ook nog een bijkomend probleem is...dat zie je vaak met kleuters die voor het eerst een kitten op schoot hebben....dat ze er vrij ruw mee omgaan.... dus ja stel de nepkabouters komen in de dierenwinkel..... ( of hoe dat ook mag heten....bijvoorbeeld een kabouter adoptieplan ) dan geeft dat een hoop narigheid....en ook met de verzorging enzo...

dat moet dus ook allemaal wetmatig geregeld worden....."hoe groot moet het kabouter hok zijn ? en aan welke eisen een kabouter wc moet voldoen enz enz......en hoe voed je een kabouter op ?"

en ja ook een stom voorbeeld maar wel realischtisch "veel mensen zullen ook hun kabouter bepaalde vrijheid ontzeggen ( wat zich dus zal uiten wss dat je een kabouter-riag nodig hebt...en soms zelf ouderlijke kabouetrontzegging.....ja en wat bijv ook een hoop mensen zullen doen is hun kabouter rasisitisch opvoeden.....)

[ Bericht 20% gewijzigd door dandybleu op 07-02-2011 20:41:56 ]
pi_92475245
Goed plan, die kabouters in de dierenwinkel _O_
pi_92523724
Wat een onzin is het om als weerwoord tegen de opmerking 'bewijs maar dat ze bestaan' te zeggen 'bewijs maar dat ze NIET bestaan'! Op die manier kan iedereen alles beweren en is het compleet onmogelijk om wat voor waardevaste uitspraak dan nog te doen.

Ik kan beweren dat er aan de andere kant van het universum (wat trouwens een einde heeft, en roze is in de vorm van mijn avatar) een schilderij is zo groot als de melkweg met mijn gelijkenis er op. Bewijs maar dat het niet zo is.

Om dit soort dingen te voorkomen wordt algemeen aangenomen dat iets niet waar is, tot je aan toont dat het wel zo is.

Over dat boek met de gebruiken van kabouters; mooi boek, mooie tekeningen. Complete onzin echter om dit fictieve werk als waar te beschouden, al zie ik wel een treffende overeenkomst met een ander voor waar aangenomen boek.
pi_92525873
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef Tomrrrrrr het volgende:

een ander voor waar aangenomen boek.
bedoel je de kabouterbijbel?
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:06:04 #297
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_92529646
ik begin een politieke beweging met als uitgaanspunt het verbieden van kabouter experimenten....
pi_92568635
Van Velzen is een van de meest bekende kabouters.
pi_92580123
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:34 schreef dandybleu het volgende:
dat moet dus ook allemaal wetmatig geregeld worden....."hoe groot moet het kabouter hok zijn ? en aan welke eisen een kabouter wc moet voldoen enz enz......en hoe voed je een kabouter op ?"
Haha ^O^
Vampieren en weerwolven bestaan ook trouwens, dat worden slapeloze nachten voor TS :')
pi_92581531
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef TX het volgende:
Van Velzen is een van de meest bekende kabouters.
En deze gast:
Children of the night. What music they make.
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:53:58 #301
8372 Bastard
Persona non grata
pi_92581981
vol
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')