Die zag ik niet aankomenquote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef Mirjam het volgende:
ik snap het wel maar wil wel het filmpje zien![]()
Net zo makkelijkquote:is de kat vangen en snel in een handdoek wikkelen niet ook een idee?
kwak je 'm toch ook zo het mandje in?
oppakken om te knuffelen, en dan ninja-style een handdoek van de tafel grissen en eromheen?quote:Op maandag 27 december 2010 12:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen
[..]
Net zo makkelijk
Alleen: hoe krijg je 'm in hemelsnaam in een handdoek gewikkeld
Nee, snap ik niet...quote:Op maandag 27 december 2010 12:08 schreef Mirjam het volgende:
oppakken om te knuffelen, en dan ninja-style een handdoek van de tafel grissen en eromheen?
Rol de pilletjes in wat rosbief. Dat werkt tenminste bij mijn kat.quote:Op maandag 27 december 2010 13:27 schreef eleusis het volgende:
tips nodig voor het geven van pilletjes
Bij de mijne niet.quote:Op maandag 27 december 2010 13:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Rol de pilletjes in wat rosbief. Dat werkt tenminste bij mijn kat.
Ja, ik ook. Morgen rond een uur of zeven dan maar, dan heb ik ruim een uur.quote:Op maandag 27 december 2010 13:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou het niet vanavond al doen. Dan moet ie heel de nacht in die mand zitten (vind ik zielig![]()
)
Hoe geef ik mijn kat een pil?quote:Op maandag 27 december 2010 13:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Rol de pilletjes in wat rosbief. Dat werkt tenminste bij mijn kat.
Nou, hoe fel en gewelddadig Kitty thuis is als ze in de reismand moetquote:Op maandag 27 december 2010 13:32 schreef Grunge. het volgende:
Ze mogen 'em ook meteen wel injecteren met iets. Anders rent-ie alles omver bij de dierenarts. Nou ja, ik heb wel ergere kittens gezien, ze zijn wel iets gewend.
Mijn kat is dan ook niet bewust van het feit dat hij een kat is.quote:Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef MissBliss het volgende:
Bij de mijne niet.
Uiteindelijk hebben we dat ook met de handdoek-methode gedaan. 1 hield haar vast met handdoek en de andere wurmde het bekkie open en mikte de pil erin
Binkyquote:Op maandag 27 december 2010 13:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mijn kat is dan ook niet bewust van het feit dat hij een kat is.
Andere episode bij de dierenarts:
DA: we moeten hem nu een prik in z'n achterste geven.
UIO: Ga je gang.
DA: Wilt u hem dan vasthouden?
UIO: Dat is helemaal niet nodig.
DA: Maar van de schrikreactie willen ze wel eens uithalen.
UIO: Uithalen? Dat concept is hem vreemd.
DA: Ik heb toch liever dat u hem vasthoudt.
UIO: (Zucht en pakt kat met twee vingers vast.)
DA: (Duwt spuit in kat).
Kat:![]()
DA: (Haalt spuit er weer uit.)
DA: Dat ging wel heel makkelijk.
UIO: Tja. Hoeveel gaat dit akkefietje me nu weer kosten?
De assistenten van de dierenarts zijn ook helemaal gek op hem. Maar dat zeggen ze vast tegen iedereen. De vorige keer zette ik bij het ophalen de reiskoffer op de stalen tafel terwijl hij ergens in de ruimte rondliep. Hij sprong gelijk de tafel op en ging in z'n koffer liggen. Wat is dat nou voor kat?quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 27 december 2010 13:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mijn kat is dan ook niet bewust van het feit dat hij een kat is.
Andere episode bij de dierenarts:
DA: we moeten hem nu een prik in z'n achterste geven.
UIO: Ga je gang.
DA: Wilt u hem dan vasthouden?
UIO: Dat is helemaal niet nodig.
DA: Maar van de schrikreactie willen ze wel eens uithalen.
UIO: Uithalen? Dat concept is hem vreemd.
DA: Ik heb toch liever dat u hem vasthoudt.
UIO: (Zucht en pakt kat met twee vingers vast.)
DA: (Duwt spuit in kat).
Kat:![]()
DA: (Haalt spuit er weer uit.)
DA: Dat ging wel heel makkelijk.
UIO: Tja. Hoeveel gaat dit akkefietje me nu weer kosten?
Doe mij zo'n katquote:Op maandag 27 december 2010 13:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De assistenten van de dierenarts zijn ook helemaal gek op hem. Maar dat zeggen ze vast tegen iedereen. De vorige keer zette ik bij het ophalen de reiskoffer op de stalen tafel terwijl hij ergens in de ruimte rondliep. Hij sprong gelijk de tafel op en ging in z'n koffer liggen. Wat is dat nou voor kat?
Ja plus als ie de boel onderzeikt/schijt kun je nog een keer, tenzij je schaamteloos naar de DA durft danquote:Op maandag 27 december 2010 13:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou het niet vanavond al doen. Dan moet ie heel de nacht in die mand zitten (vind ik zielig![]()
)
We gaan 'm doenquote:Op maandag 27 december 2010 16:34 schreef Maes het volgende:
Eliesjehoe zit het met het filmpje
We zitten klaar om te leren
Als je het vanavond al doet, is die kat van je morgen zo over de zeik dat ie waarschijnlijk dagen van slag is. En hij zit onder de poep en de piesquote:Op maandag 27 december 2010 13:16 schreef Grunge. het volgende:
Wat denken jullie, zal ik het risico nemen het morgenochtend pas te doen of toch alvast vanavond?
Uiteraard; ze zijn dan ook briljant ende informatief / educatiefquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 18:06 schreef ElisaB het volgende:
Filmpjes zijn gemaakt; 3 poezen over de emmer
Ben ff uploaden
(ps: je kunt soms beter de achterpoten pakken vanaf de buikzijde ontdekte ik zojuist)
*stuurt kaassnoepjes*quote:
quote:
Ja, echt humorquote:Op maandag 27 december 2010 18:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Die kattenEcht zo'n blik erbij van, why the fuck moesten we er dan in, als we er meteen weer uitmogen
Arme Fritzquote:Op maandag 27 december 2010 19:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was leuk; misschien doen we het vanavond nog een keer
Niet eens. Hij was wel erg verbaasdquote:Op maandag 27 december 2010 19:10 schreef Cat22 het volgende:
Frits was gedrogeerd, ik weet het zeker!
Doen; kunnen we lachenquote:Op maandag 27 december 2010 19:04 schreef Maes het volgende:
![]()
![]()
Meesterlijk
![]()
![]()
![]()
Die kattenIk weet wel wie ik ga bellen als het hier eens niet lukt
Zoefff wegquote:
Whehehe, die plumeau..quote:
Vooral Fritzquote:Op maandag 27 december 2010 19:36 schreef senesta het volgende:
Elies![]()
Briljant die koppen en lichaamtaal van die katten
De meest woeste heb ik niet gedaan, want die is van de week echt naar de DA geweest voor zijn bronchitus. Als ik die nu voor de grap in het mandje druk, dan raakt ie in paniek. Maar ik krijg ze er op deze manier allemaal in; zonder problemenquote:Op maandag 27 december 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
Het mooist vind ik nog die verbaasde koppies als ze er daarna meteen weer uit mogen
Gewoon als je een nieuwe kat/kitten krijgt dit dus vaak oefenen, gaan ze het vast leuk vinden en krijg je ze als het echt nodig is makkelijk mee. Letterlijk 'kat in het bakkie'!
Als het een beetje aan te rijden is, wil ik wel ff komen oefenen met je vanavondquote:Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef Grunge. het volgende:
Ja, ik ook. Morgen rond een uur of zeven dan maar, dan heb ik ruim een uur.
Dat is liefquote:Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het een beetje aan te rijden is, wil ik wel ff komen oefenen met je vanavond
Er zitten nu twee katten vol verbazing naar de laptop te kijken.quote:Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
Die filmpjes!![]()
Er zijn helaas ook katten die het niet erg vinden om er in te gaan, maar als ze er eenmaal in zitten en merken dat ze opgesloten zijn, helemaal door het lint gaan![]()
![]()
Zie hier mijn Boor...
(Na twee van deze pogingen ramde hij het deurtje er uit, had hij zich volledig onder gepiest, moest hij in bad en is hij gewoon los op schoot in de auto naar de dierenarts gegaanEn bleef in de wachtkamer ook keurig op schoot zitten. Hier doen we het mandje dus gewoon niet meer.)
Disclaimer: 't is een zoetje, echt! Nooit geblazen of gekrabt naar me.
Maar vanuit het asiel naar huis brak hij ook al uit het reismand gebeuren. Rest van de reis van Zwolle naar Rotterdam op schoot gezeten in de autoWil gewoon niet opgesloten zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |