Danku, dan neem ik weer vrijquote:Op maandag 27 december 2010 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
Voor alle hardwerkende CUL-lers: werk ze vandaag. Ik mag morgen weer
Hehehhe...ik 1.1 kgquote:Op maandag 27 december 2010 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
kerstschade op weegschaal; 0,0 erbij
ik durf niet te kijkenquote:Op maandag 27 december 2010 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
kerstschade op weegschaal; 0,0 erbij
En jij?quote:Op maandag 27 december 2010 11:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga verder met de was vouwen, het staat geloof ik al 2 weken te wachten. En nog steeds heeft kaas genoeg kleren heh
Mijn kleren passen sowieso niet in de kastquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
Hehehhe...ik 1.1 kgMaar daar gaan we deze week even wat aan doen
hmmmmquote:Op maandag 27 december 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Zo nog ff wat snickerdoodles afbakken![]()
Hier is ie snel hoorquote:Op maandag 27 december 2010 12:02 schreef LieLie het volgende:
Waarom is de AH-site nu nog steeds zo traag?
Moet ik iets opzoeken voor je?quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef LieLie het volgende:
Oh! Hm.. hier is ie niet vooruit te branden!
Nee, hij doet het weer! Even alles opnieuw aangezet, browser en internet. Hij was gewoon aan het zeuren blijkbaarquote:
Ja he?quote:
wat schaft de pot als lunch?quote:Zo lunchen, trek
Ja ik las het, raar idd.quote:Op maandag 27 december 2010 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Ja op werk, tis niet heel rustig en we hebben dus die inwerkert erbij die op een andere plek aangenomen wasBeetje raar verhaal. Maar goed, we slaan ons er wel doorhene
Steer zal zo ook nog wel een rondje -35% doen denk ikquote:Op maandag 27 december 2010 12:13 schreef golfer het volgende:
Straks maar even de drukte in de winkels trotseren. Net als bij ons zal bij de rest van Nederland de voorraad wel helemaal op zijn geraakt.
quote:Op maandag 27 december 2010 12:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Steer zal zo ook nog wel een rondje -35% doen denk ik
vanochtend om 9.45u ging ik broodjes halen in de hoogvliet en ik was bijna de enige in de super en 5 kassa's open naast de zelfkassa'squote:Op maandag 27 december 2010 12:13 schreef golfer het volgende:
Straks maar even de drukte in de winkels trotseren. Net als bij ons zal bij de rest van Nederland de voorraad wel helemaal op zijn geraakt.
Wow, mooi!quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef DarkElf het volgende:
Zwarte woud (aan de voet van) was prachtig! Ontzettend veel sneeuw lag er dus een wittere kerst kan je nauwelijks vinden. We hebben heerlijk gegeten en zondag naar Straatsburg geweest (erg mooie stad) en 's avonds naar de film; kortom een lekkere kerst
[ afbeelding ]
Daar zaten we dus: Sasbachwalden en zoals je ziet: veel sneeuw!!
De stokjes rechts op de foto zijn de druivenplanten want we zaten dus aan de Duitse kant van de Elzas, wijnland.
laat ff weten hoe je em vind! die met brownie he?quote:Op maandag 27 december 2010 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
-0.6 kilo sinds vorige weekMaargoed, heb me ook niet laten gaan. Vind dat ik wel een Magnum McFlurry verdien vandaag
Ja, zag er wel lekker uit. Alles met swirls en koekjes erin is wel lekker.quote:Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
laat ff weten hoe je em vind! die met brownie he?
jaaquote:Op maandag 27 december 2010 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, zag er wel lekker uit. Alles met swirls en koekjes erin is wel lekker.
Als je hem buiten opeet, smelt het nietquote:Op maandag 27 december 2010 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaamaar vind het zo koud. wil em wel graag proberen.
quote:Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wow, mooi!
'Even op en naar naar de Elzas'
Told you soquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 11:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn kleren passen sowieso niet in de kastWel in de mand met schone was
Ikke niet.quote:Heeft er trouwens al iemand onze kerstkaart ontvangen?
Jajaquote:
DE-tjequote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef DarkElf het volgende:
Zwarte woud (aan de voet van) was prachtig! Ontzettend veel sneeuw lag er dus een wittere kerst kan je nauwelijks vinden. We hebben heerlijk gegeten en zondag naar Straatsburg geweest (erg mooie stad) en 's avonds naar de film; kortom een lekkere kerst
[ afbeelding ]
Daar zaten we dus: Sasbachwalden en zoals je ziet: veel sneeuw!!
De stokjes rechts op de foto zijn de druivenplanten want we zaten dus aan de Duitse kant van de Elzas, wijnland.
Ach ja...zonde van het deeg tochquote:
Ik zal zo eens beneden kijkenquote:Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm, 2 kaarten zijn tot nu toe aangekomen, de rest komt nog wel denk ik. Ik hoop vooral dat Freecell en TARA 'm binnenkort krijgen
quote:Op maandag 27 december 2010 13:10 schreef LieLie het volgende:
Oja, en wat dingetjes voor morgen voorbereiden!![]()
Dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 27 december 2010 13:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
ik doe morgen speciaal voor jou mijn paarse laarzen aan
quote:
Mwahquote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je de kerst verder wel goed overleefd zonder al te veel ruzies?
Ik blijf me daar over verbazenquote:Op maandag 27 december 2010 13:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwahkennelijk hoort dat bij veel families bij de kerstgedachte
slim. Denk dat ik vanavond maar gewoon brood eetquote:Op maandag 27 december 2010 13:26 schreef borisz het volgende:
Zo een rollade met 35% korting op de kop getikt die de vriezer in gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons ook niet echt meer dan normaalquote:Op maandag 27 december 2010 13:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik blijf me daar over verbazenMaar goed, ruzie kwam bij ons toch al nooit voor eigenlijk.
Je had toch om 14 uur afgesproken? Dan kan je nu vast gaan, heb je geen moed meer nodig ook.quote:Op maandag 27 december 2010 13:39 schreef Sunnythesun het volgende:
moed verzamelen om naar de sportschool te fietsen
quote:Op maandag 27 december 2010 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je had toch om 14 uur afgesproken? Dan kan je nu vast gaan, heb je geen moed meer nodig ook.
Meer verantwoordelijkheid, meer impact = meer salarisquote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
DH! wil je NOG meer verdienen dan dat gouden salaris wat je nu al bij..... hebt?
Jaloers?quote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
DH! wil je NOG meer verdienen dan dat gouden salaris wat je nu al bij -- een Nederlandsch bedrijf -- hebt?
quote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meer verantwoordelijkheid, meer impact = meer salaris
misschien wil hij juist wel een minder verantwoordelijke baanquote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
DH! wil je NOG meer verdienen dan dat gouden salaris wat je nu al bij ... hebt?
Al ge-edit. Las er eerst zelfs overheen.quote:Op maandag 27 december 2010 13:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En graag mijn bedrijfnaam uit je post FF
ja? kan je wel weg?quote:Op maandag 27 december 2010 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
Had je werkgever je opleiding niet betaald, DH?
quote:Op maandag 27 december 2010 13:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
morgen eerst nog even langs de cheesefarmer voor we naar Dalen rijden
more money is wel handig, je moet natuurlijk nu niet meer alleen jezelf pamperen he?quote:Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
natuurlijk. kwestie van onderhandelen.
Spannendquote:Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef LieLie het volgende:
Ik heb van mijn rest pizzadeeg geprobeerd een soort foccacia met gedroogde tomaatjes te maken.
Ben benieuwd of het eetbaar is zo
voor haar hoef ik niet te zorgenquote:Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
more money is wel handig, je moet natuurlijk nu niet meer alleen jezelf pamperen he?
Niet verder gelezen, wraakactiequote:Op maandag 27 december 2010 13:55 schreef Sarabi het volgende:
Hmm dilemma:
Schoonouders zijn volgend jaar 25 jaar getrouwd
quote:Op maandag 27 december 2010 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet verder gelezen, wraakactie
wat??quote:Op maandag 27 december 2010 14:06 schreef LieLie het volgende:
Oe, ik heb nog iets nieuws bedacht voor morgen
Ik ben ook evilquote:
En hoe voelt dat nou? Dat zwanger zijn?quote:Op maandag 27 december 2010 14:18 schreef golfer het volgende:
Ik ben zwanger van dit koksmes omdat ons Robert Herder Molenmes het gisteren begeven heeft.
Opgewonden.quote:Op maandag 27 december 2010 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
En hoe voelt dat nou? Dat zwanger zijn?En hoe lang nog tot de bevalling?
Hahahahaquote:Op maandag 27 december 2010 14:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Opgewonden.
Zal wel minimaal een week duren tot de bevalling.
oh sorry, dacht afkorting kan wel. mag ik in jouw plaats dan?quote:Op maandag 27 december 2010 13:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En graag mijn bedrijfnaam uit je post FF
geef dat alvast aan aan je schoonfam en vraag wanneer ze gaan boeken. dan heb je tot die tijd nog om na te denkenquote:Op maandag 27 december 2010 13:55 schreef Sarabi het volgende:
Hmm dilemma:
Schoonouders zijn volgend jaar 25 jaar getrouwd en willen met het hele gezin op vakantie naar Egypte.
Dat is in week 14 & 15 maar ik heb in week 15 eventuele herkansingen en in week 16 gewone tentamens.....
En in week 8 weet ik pas of ik herkansingen heb
Lijkt me pijnlijkquote:Op maandag 27 december 2010 14:18 schreef golfer het volgende:
Ik ben zwanger van dit koksmes omdat ons Robert Herder Molenmes het gisteren begeven heeft.
afkorting is bedrijfswebsitequote:Op maandag 27 december 2010 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh sorry, dacht afkorting kan wel. mag ik in jouw plaats dan?
Ze hebben al geboektquote:Op maandag 27 december 2010 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geef dat alvast aan aan je schoonfam en vraag wanneer ze gaan boeken. dan heb je tot die tijd nog om na te denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ze gingen denk ik er niet van uit dat we meegingen ofzo....ik weet niet en begrijp het ook nog steeds nietquote:Op maandag 27 december 2010 14:31 schreef Stereotomy het volgende:
Oh da's lekker, ze gingen ervan uit dat je tentamens zou skippen?Of college's enzo?
quote:Op maandag 27 december 2010 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
zozo er is er één pissig.. we krijgen elk jaar rond deze tijd oliebollen van de baas (die neemt ze mee) maar omdat hij nu in het buitenland zit mailde ik vandaag dat de jongens ernaar vroegen en of ik ze mocht halen. en als ik dat mocht; waar hij ze dan normaal haalde.
krijg ik mail terug:Het blijft een enorme boerenlul, die baas van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
nice! luxe!quote:Op maandag 27 december 2010 14:18 schreef golfer het volgende:
whaha, nou gratis reclamequote:
quote:Op maandag 27 december 2010 14:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze hebben al geboekto kut zo. en wat is er uitgekomen? je kunt er dus nog bij? hebben ze optie genomen op de reis of op een aantal personen? omdat je nog mag nadenken of je mee wilt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 27 december 2010 14:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze gingen denk ik er niet van uit dat we meegingen ofzo....ik weet niet en begrijp het ook nog steeds niet
We moeten dan dezelfde reis boeken dus hopen dat de vlucht en hotel er nog isquote:Op maandag 27 december 2010 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nice! luxe!
[..]
whaha, nou gratis reclamenou ja.. positief niet echt
[..]
o kut zo. en wat is er uitgekomen? je kunt er dus nog bij? hebben ze optie genomen op de reis of op een aantal personen? omdat je nog mag nadenken of je mee wilt..
quote:
ik zat ook even zoquote:Op maandag 27 december 2010 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Het blijft een enorme boerenlul, die baas van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 27 december 2010 14:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
ik zat ook even zo
mailde dit maar terug:Is dat niet wat hij juist erg leuk vindt, jou dus laten opdraaien voor zijn verantwoordelijkheid voor zijn werknemers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het niet handig dat je nu van je eigen geld de oliebollen gaat halen. Het geeft hem een vrijbrief om de volgende keer nog steeds die hork te zijn.Confidence through competence
eens met deze meneer!quote:Op maandag 27 december 2010 14:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat niet wat hij juist erg leuk vindt, jou dus laten opdraaien voor zijn verantwoordelijkheid voor zijn werknemers?
Ik vind het niet handig dat je nu van je eigen geld de oliebollen gaat halen. Het geeft hem een vrijbrief om de volgende keer nog steeds die hork te zijn.
oh zelf betalen? beetje lullig van ze zeg! er zomaar vanuit gaan dat jullie niet mee zouden willen. waarom dachten ze dat?quote:Op maandag 27 december 2010 14:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We moeten dan dezelfde reis boeken dus hopen dat de vlucht en hotel er nog is
@Steer ik kan heel goed communiceren (ookal is het vaak nonverbaal) en vriendlief ook
Maar dit is de normale gang van zaken bij hem thuis en ik vind het gewoon een beetje raar
Als ik kinderen zou hebben enzo of met mensen op vakantie wil zou ik eerst gaan checken bij iedereen wanneer zij kunnen en dan met zijn allen boeken
Maar goed we hebben het er niet meer overik heb het geld toch ook eigenlijk niet en mijn studie is belangrijker
nee joh, hij huilt echt niet om 2 zakken oliebollen die hij zou moeten betalen. zó erg is hij nou ook weer niet. hij mailt nu dat hij het gewoon onbeschoft vind er naar te vragen omdat het een aardigheidje is. ik heb hem teruggemaild dat het gewoon vermeldt en er niks aan de hand is en dat ik het gewoon haal. heb geen zin in zo'n stomme reactiequote:Op maandag 27 december 2010 14:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat niet wat hij juist erg leuk vindt, jou dus laten opdraaien voor zijn verantwoordelijkheid voor zijn werknemers?
Ik vind het niet handig dat je nu van je eigen geld de oliebollen gaat halen. Het geeft hem een vrijbrief om de volgende keer nog steeds die hork te zijn.
of ze bedachten te laat dat ze ons ook nog wilden uitnodigen, ik weet het ook echt nietquote:Op maandag 27 december 2010 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh zelf betalen? beetje lullig van ze zeg! er zomaar vanuit gaan dat jullie niet mee zouden willen. waarom dachten ze dat?
Dan zou hij het ook iets anders kunnen formuleren, de beunhaasquote:Op maandag 27 december 2010 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Is het niet zo dat je baas bedoelt dat je er niet om moet vragen maar dat je de oliebollen sowieso KRIJGTWant zo kan je het ook lezen?
natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2010 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh sorry, dacht afkorting kan wel. mag ik in jouw plaats dan?
jes zo bedoelde hij het ook.quote:Op maandag 27 december 2010 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Is het niet zo dat je baas bedoelt dat je er niet om moet vragen maar dat je de oliebollen sowieso KRIJGTWant zo kan je het ook lezen?
balen, zulke communicatie. je vriend ziet niet zulke grote problemen omdat hij toch gewend is. familie kan niet van tevoren weten wat iedereen gaat doen maar 3 dagen van tevoren is wel erg kortquote:Op maandag 27 december 2010 14:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
of ze bedachten te laat dat ze ons ook nog wilden uitnodigen, ik weet het ook echt niet
maarja communicatie is wel het probleem
zelfde verhaal met kerstavond, vriend en ik hadden al weken geleden gezet dat we dat samen wilden vieren maar 3 dagen van te voren kregen we te horen dat zus ging koken en dat we cadeautjes gingen uitpakken op kerstavond.......
maar ik ben niet boos meer, heeft toch geen zin
we zijn gewoon het tegenovergestelde, maar wel apart dat mijn vriend dus die communicatie en planningsproblemen niet heeft
quote:Op maandag 27 december 2010 14:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
natuurlijk.
Brief is af. Nog beetje wat werk doen nu. niet heel veel te doen vandaag.
Okee, maar, ze krijgen het. Nu ga jij trakteren in naam van je baasquote:Op maandag 27 december 2010 15:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jes zo bedoelde hij het ook.
omdat hij er nu niet is ga ik geen bonnetje bij em neerleggen. ik had em nooit moeten mailen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, maar, ze krijgen het. Nu ga jij trakteren in naam van je baas
Nou dat klinkt al beter.quote:Op maandag 27 december 2010 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
omdat hij er nu niet is ga ik geen bonnetje bij em neerleggen. ik had em nooit moeten mailen.
jongens waren net ff boven en zeiden dat als ik morgen zou halen ze allemaal mee zouden betalen
quote:Op maandag 27 december 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:
zo tijd voor een stuk wandelen en daarna lekker gegrilde tomatensoep maken (voor de vriezer, de tomaten moeten op) en nog een uurtje Pilates.
Vanavond eten we trouwens Hamburger Italiaanse tijl, dus met zongedroogde tomaat, oregana, parmezaanse kaas enzo... op een broodje met wat rucola.
Wat eten jullie???
ik wil ookquote:
hendig! jij kunt gewoon voor 1 dingetje ff gauw langs de Mac of KFCquote:Op maandag 27 december 2010 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja die McFlurry zodadelijk, eerst ff wasje doen
Dat kan jij ook. alleen haal je altijd meerquote:Op maandag 27 december 2010 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hendig! jij kunt gewoon voor 1 dingetje ff gauw langs de Mac of KFC
ja vind je het gek! ligt 11 km van mn huis en 2 km van werkquote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat kan jij ook. alleen haal je altijd meer
?quote:Op maandag 27 december 2010 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
En tussen de Mac en KFC zit de Burger King
Maar ik ga nooit naar die Mac. Da's 300 meter lopen. Er zit hier op 150 meter een Mac dichterbij.
ga je de pizza weer proberen?quote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef Sarabi het volgende:
Mijn vriend en ik gaan lasagne maken voor mijn ouders
en morgen weer zelfgemaakte pizza
Het is niet dat je er fietsend heen gaatquote:Op maandag 27 december 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja vind je het gek! ligt 11 km van mn huis en 2 km van werk
Ga er nooit heen eigenlijk. Zonde van mijn geld en mijn gezondheidquote:Op maandag 27 december 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja vind je het gek! ligt 11 km van mn huis en 2 km van werk
ja dag, zoveel moeite voor 2 kroketjes + garnaaltjesquote:Op maandag 27 december 2010 15:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is niet dat je er fietsend heen gaat
je hebt dus op een rijtje: mac - bk - kfc - mac waarvan de 1e mac 150 m en de 2e mac 300 m van je app zit?quote:
tja als ik het niet lekker zou vinden zou ik het ook zonde geld vinden, logisch. maar ik vind het lekker en lekker eten is niet zonde geldquote:Op maandag 27 december 2010 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ga er nooit heen eigenlijk. Zonde van mijn geld en mijn gezondheid
Nee, er is een rijtje Mac - BK - KFC aan een plein 300 meter van hierquote:Op maandag 27 december 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hebt dus op een rijtje: mac - bk - kfc - mac waarvan de 1e mac 150 m en de 2e mac 300 m van je app zit?
dat lijkt mij nou weer niks. uberhaupt patat met stoofvlees erbovenop... en dan stoofvlees met pindasaus?quote:Op maandag 27 december 2010 15:34 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker eten is een patatje stoofvlees met pindasaus
Yesquote:Op maandag 27 december 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga je de pizza weer proberen?
quote:Op maandag 27 december 2010 15:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yeswe gaan het gewoon weer proberen
Ja hequote:Op maandag 27 december 2010 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Sarabi, hoe typisch weer van je schoonfamilie
Ja, ik ook. Maar ik werk niet teveel deze maandquote:Op maandag 27 december 2010 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Lein, jammer...ik had gehoopt dat je nog vrij was tussen vandaag en vrijdag.
Ik vind jouw manier wat logischerquote:Op maandag 27 december 2010 15:42 schreef Sarabi het volgende:
Ja hehet is tijd dat ik me er gewoon bij neerleg anders gaan het nog lange jaren worden
en wie ben ik om te zeggen dat mijn manier (van plannen/communiceren/beslissingen nemen) de juiste manier is
Ik heb morgen vroege dienst, overmorgen en overovermorgen avonddienst. En overmorgen op kraambezoek bij een vriend van kaas. Helaas.quote:Op maandag 27 december 2010 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Lein, ik heb nl geen echte plannen voor morgen, overmorgen en overovermorgen, maar jij met dus werken. Bummer.
Dan als alternatief: al iets van je pc gehoord?quote:Op maandag 27 december 2010 15:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb morgen vroege dienst, overmorgen en overovermorgen avonddienst. En overmorgen op kraambezoek bij een vriend van kaas. Helaas.
Ik heb vandaag gebeld. Ze weten nu wel welke onderdelen er niet stuk zijn. Schijnt nogal lastig te zijn om te achterhalen wat er precies mis is, omdat ie alleen vastloopt met WoW en niet met normale dingen. En soms duurt het een poosje voor ie vastloopt. Ze bellen me morgen na 16 uur weerquote:Op maandag 27 december 2010 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Dan als alternatief: al iets van je pc gehoord?
Ross had nog een oplossing om iets in wow aan te passen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb vandaag gebeld. Ze weten nu wel welke onderdelen er niet stuk zijn. Schijnt nogal lastig te zijn om te achterhalen wat er precies mis is, omdat ie alleen vastloopt met WoW en niet met normale dingen. En soms duurt het een poosje voor ie vastloopt. Ze bellen me morgen na 16 uur weer
kan het programma zelf niet te zwaar zijn voor je pc?quote:Op maandag 27 december 2010 15:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gebeld. Ze weten nu wel welke onderdelen er niet stuk zijn. Schijnt nogal lastig te zijn om te achterhalen wat er precies mis is, omdat ie alleen vastloopt met WoW en niet met normale dingen. En soms duurt het een poosje voor ie vastloopt. Ze bellen me morgen na 16 uur weer
Neuh, die pc is echt heel goed.quote:Op maandag 27 december 2010 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
kan het programma zelf niet te zwaar zijn voor je pc?
Eh nee. Het is een computer die gebouwd is om WoW op te spelen.quote:Op maandag 27 december 2010 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
kan het programma zelf niet te zwaar zijn voor je pc?
Wat dan? Want dan bel ik *nu* nog even naar informatique zodat ze dat kunnen proberenquote:Op maandag 27 december 2010 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Ross had nog een oplossing om iets in wow aan te passen.
Je grafische kaart is gemaakt voor DirectX 11, maar wow heeft als default DirectX 9. Dat kan je handmatig op 11 zetten of zo en dan zien of dat het vastlopen opheft.quote:Op maandag 27 december 2010 16:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat dan? Want dan bel ik *nu* nog even naar informatique zodat ze dat kunnen proberen
Aha, ik bel nuquote:Op maandag 27 december 2010 16:07 schreef Isabeau het volgende:
En ik neem aan dat je dan ook DirectX 11 moet hebben/downloaden
Dat staat er ook opquote:Op maandag 27 december 2010 16:09 schreef Anthraxx het volgende:
DirectX11 is wel alleen beschikbaar op Windows 7.
goedemorgenquote:Op maandag 27 december 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:
zo tijd voor een stuk wandelen en daarna lekker gegrilde tomatensoep maken (voor de vriezer, de tomaten moeten op) en nog een uurtje Pilates.
Vanavond eten we trouwens Hamburger Italiaanse tijl, dus met zongedroogde tomaat, oregana, parmezaanse kaas enzo... op een broodje met wat rucola.
Wat eten jullie???
quote:Op maandag 27 december 2010 16:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eh nee. Het is een computer die gebouwd is om WoW op te spelen.
aah, een lekkere stoofpot vnv?quote:Op maandag 27 december 2010 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik was Ross overigens even 'kwijt', staat hij in de koken te kokkerellen
quote:
In jullie andere vleugel?quote:Op maandag 27 december 2010 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik was Ross overigens even 'kwijt', staat hij in de koken te kokkerellen
knap!quote:Op maandag 27 december 2010 16:17 schreef Sunnythesun het volgende:
zo, ruim 200 buikspieroefeningetjes gedaanenige plek waar ik echt vooruitgang lijk te boeken
quote:Op maandag 27 december 2010 16:36 schreef AnneX het volgende:
Vakantieplannen voor FF ? :heel leuk maar denk om weg te geven als cadeau, een dagje of weekend ofzo. de bestemmingen blijven binnen Europa, das wel jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanks voor het meedenken
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
toppiequote:Op maandag 27 december 2010 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, intake afspraak gemaakt voor de sportschool. Ik wil weer een goede conditie hebben.
Ja. En zeg gelijk dat ze niet terug hoeft te komen ookquote:Op maandag 27 december 2010 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik onze nieuwe mevrouw maar naar huis sturen, ben d'r zo moei van
Ik heb het ook al de hele dag koud, maar de thermostaat staat hier op 20 graden.quote:Op maandag 27 december 2010 17:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Snotverdikkeme wat is het toch koud
Komt vast sneeuw ofzoquote:Op maandag 27 december 2010 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het ook al de hele dag koud, maar de thermostaat staat hier op 20 graden.
Interne thermo van mij in mijn lichaam doet weer eens raar.
ken hetquote:Op maandag 27 december 2010 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het ook al de hele dag koud, maar de thermostaat staat hier op 20 graden.
Interne thermo van mij in mijn lichaam doet weer eens raar.
brr snel naar huis gelopen en opgegeten? Heb boodschappen gehaald voor de taart, mag ik pas in t weekend bakkenquote:
ligt eraan hoe actief je bent. Hier verwarming op 20 omdat ik 's avonds stilzit voor de tv/laptop. En ik heb geen fleecetruiquote:Op maandag 27 december 2010 17:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het warmer als het hier 16 graden is dan als ik de kachl op 20 of hoger heb... geen idee hoe dat kan
Nee, kaas is al thuis en de haard brand. De stilton-soep (ja, alweerquote:
Denk je? Nee joh, handschoenen die al 10 keer gewassen zijn, isoleren nog príma! Met zuinigheid en vlijt bouwt men huizen als kastelen!quote:Op maandag 27 december 2010 18:02 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het ook niet koud, veel gelopen vandaag, ook buiten en dat gaat ok, wel wat gladjes, alleen die kouwe handen altijd
Morgen andere handschoenen regelen ergens, m'n oude zijn rond de 10 jaar oud gok ik, was ze elk voorjaar... mss toch maar eens vervangen
Zozo, sportief! Ik ben ook buiten geweest vandaagquote:Op maandag 27 december 2010 18:09 schreef PdeHoog het volgende:
HoiBen er weer
Even op ziekenbezoek in Den Haag op de fiets
1.25 over 20.4 km
Het is nog wel wat gladjes hier en daar, maar de hoofdfietspaden zijn toppie schoon
Jammer alleen van al die wandelaars die daar dan fietspadbreed gaan lopen
Ja Hoiquote:Op maandag 27 december 2010 18:09 schreef PdeHoog het volgende:
HoiBen er weer
Even op ziekenbezoek in Den Haag op de fiets
1.25 over 20.4 km
Het is nog wel wat gladjes hier en daar, maar de hoofdfietspaden zijn toppie schoon
Jammer alleen van al die wandelaars die daar dan fietspadbreed gaan lopen
Er is een verschil tussen "op de weg lopen en goed kijken naar de rest van het verkeer" en "met een kinderwagen precies in het midden van het pad gaan lopen zonder op of om te kijken" ;Pquote:
Ja johquote:Op maandag 27 december 2010 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zozo, sportief! Ik ben ook buiten geweest vandaagOm het vuilnis weg te gooien, daarna gelijk bibberend weer naar binnen gehold, gek gedoe!
Geheel niet! Hij heeft zijn deel van de 'kerstgratificatie' van zijn ouders opgemaakt namelijkquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 18:37 schreef LieLie het volgende:
Toetje, deel 1: staat op.
Toetje, deel 2: staat in de oven.
Toetje, deel 3: ga ik nu maken.
klinkt lekker maar wel machtig wrs?quote:Op maandag 27 december 2010 18:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohhhh de stilton-soep was weer góddelijk! Flink voorgerecht voor 2: 1 prei, halve kilo kruimige aardappel, 0,5 liter kippenboullion en 100 gram stilton (blue, zonder port).
Prei in ringetjes snijden, smoren in roomboter met P&Z. Aardappels schillen en in stukken snijden. Dan de boullion en aardappel erbij, kwartiertje koken. Staafmixer erdoor, stilton erin brokkelen en naar smaak P&Z erbij. Eetze![]()
quote:Op maandag 27 december 2010 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
een toetje in 3 delen??
* Sunnythesun doet nog een paar sit-ups
Voor normale mensen ws. wel, ja. Ik (vreetzak) verheug me op het hoofdgerecht waar kaas nu mee bezig gaatquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor normale mensen ws. wel, ja. Ik (vreetzak) verheug me op het hoofdgerecht waar kaas nu mee bezig gaat
quote:Op maandag 27 december 2010 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, shitload aan sperziebonen gegeten
Wat een nieuws weerquote:Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
in Telegraaf: Gerard Joling is de meest populaire Hyver met 291.359 vrienden.
Zegt waarschijnlijk meer over Hyves dan over Gerard Joling.quote:Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
in Telegraaf: Gerard Joling is de meest populaire Hyver met 291.359 vrienden.
Oepsquote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
Tata Steel, vroegah Corus, staat in de fik.
Ok dan!quote:Op maandag 27 december 2010 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Verschillende regiokorpsen zijn er heen.
[ afbeelding ]
ik bedoel op 1e kerstdag heeft hij mijn hyves bezocht. de populairste hyverquote:Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een nieuws weerDat zijn dan 291.359 nederlanders die zich eens goed moeten gaan bezinnen of hun leven wel zin heeft
aiks!quote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2010 19:36 schreef TAV74 het volgende:
Wow, vet apparaat gekocht![]()
Blue ray speler met HD recorder, Met CI+ module, dus de dig tv onntvanger kan weg. En met internet, dus nu even you tubes kijken via tv om te testen![]()
[ afbeelding ]
Ja. I rest my casequote:Op maandag 27 december 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik bedoel op 1e kerstdag heeft hij mijn hyves bezocht. de populairste hyver
quote:Op maandag 27 december 2010 19:36 schreef TAV74 het volgende:
Blue ray speler met HD recorder, Met CI+ module, dus de dig tv onntvanger kan weg. En met internet, dus nu even you tubes kijken via tv om te testen![]()
[ afbeelding ]
Of zijn secretaresse die heel de dag op "vriendschapsaanzoek accepteren" zit te klikkenquote:Op maandag 27 december 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik bedoel op 1e kerstdag heeft hij mijn hyves bezocht. de populairste hyver
1. ik kan geen mensen toevoegenquote:Op maandag 27 december 2010 19:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Of zijn secretaresse die heel de dag op "vriendschapsaanzoek accepteren" zit te klikken
Kun je dan ook uitzendinggemist op de televisie kijken?quote:Op maandag 27 december 2010 19:36 schreef TAV74 het volgende:
[ afbeelding ]
Werkt met apps, dus als er een app van bestaat kan het.quote:Op maandag 27 december 2010 19:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kun je dan ook uitzendinggemist op de televisie kijken?
Ik welquote:Op maandag 27 december 2010 19:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kun je dan ook uitzendinggemist op de televisie kijken?
Handig!quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik welVanmorgen het journaal zitten kijken
Dit werkt stukken beter ja. Beeldkwaliteit is stukken beter.quote:Op maandag 27 december 2010 19:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Handig!
Mijn laptop kan wel op onze tv trouwens, dus wat dat betreft kan het wel, maar is iets omslachtiger en beetje mindere kwaliteit.
Goh, had het dan toch eindelijk weer een herkenbare naam gekregenquote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
die wil ik ook zien! wel de engelse versie gezien? (hier draaide alleen de NL'e versie) is ie al op dvd?quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
Dispicable Me net gezien, matig verhaal, wel vermakelijk
Tja, als je gaat fuseren met een Brits bedrijf kan je moeilijk jezelf 'Hoogovens' blijven noemen.. valt niet uit te spreken voor die arme Britten..quote:Op maandag 27 december 2010 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goh, had het dan toch eindelijk weer een herkenbare naam gekregenHet heette altijd Hoogovens (wat best herkenbaar was) en werd toen Corus in de tijd dat het vreselijk populair was je bedrijf een naam te geven wat niets zei over het bedrijf. Maar dat zal een enorme brand zijn zeg.
Engels en op torrentquote:Op maandag 27 december 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die wil ik ook zien! wel de engelse versie gezien? (hier draaide alleen de NL'e versie) is ie al op dvd?
Dat dus! Iets met Steel zegt ook iets voor de meeste Nederlanders. Corus zegt niks.quote:Op maandag 27 december 2010 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja, als je gaat fuseren met een Brits bedrijf kan je moeilijk jezelf 'Hoogovens' blijven noemen.. valt niet uit te spreken voor die arme Britten..
Maar iets met 'Steel' er in is wel logischer.. Al noemen veel mensen het volgens mij gewoon nog Hoogovens![]()
zelfde "probleem" hier.quote:Op maandag 27 december 2010 17:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het warmer als het hier 16 graden is dan als ik de kachl op 20 of hoger heb... geen idee hoe dat kan
Beetje overzichtelijk maken idd en het in gedeeltes zien, in z'n geheel ziet het er waarschijnlijk alleen maar uit als 'omg wat veel!'quote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Moet idd ff opschrijven wat ik allemaal moet doen.
Het was vannacht op mijn werk niet uit te houdenquote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef z80 het volgende:
zelfde "probleem" hier.
tot een graat of 17-18 goed te doen daarboven kippenvel of heel warm.
even nog terug komend op de vraag.quote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat bedoel ik! maar wel heel goed aangeschreven. weet jij een ander? ik zie deze prachtige reis
Noord-Amerika
maar is 2 weken voor ¤ 2299,- excl. maaltijden........
Ik Boer zoekt Vrouw op uitzending gemist!quote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
HP and the half blood prince op blue-ray kijken
Ik gewoon op DVDquote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
HP and the half blood prince op blue-ray kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |