Danku, dan neem ik weer vrijquote:Op maandag 27 december 2010 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
Voor alle hardwerkende CUL-lers: werk ze vandaag. Ik mag morgen weer
Hehehhe...ik 1.1 kgquote:Op maandag 27 december 2010 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
kerstschade op weegschaal; 0,0 erbij
ik durf niet te kijkenquote:Op maandag 27 december 2010 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
kerstschade op weegschaal; 0,0 erbij
En jij?quote:Op maandag 27 december 2010 11:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga verder met de was vouwen, het staat geloof ik al 2 weken te wachten. En nog steeds heeft kaas genoeg kleren heh
Mijn kleren passen sowieso niet in de kastquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
Hehehhe...ik 1.1 kgMaar daar gaan we deze week even wat aan doen
hmmmmquote:Op maandag 27 december 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Zo nog ff wat snickerdoodles afbakken![]()
Hier is ie snel hoorquote:Op maandag 27 december 2010 12:02 schreef LieLie het volgende:
Waarom is de AH-site nu nog steeds zo traag?
Moet ik iets opzoeken voor je?quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef LieLie het volgende:
Oh! Hm.. hier is ie niet vooruit te branden!
Nee, hij doet het weer! Even alles opnieuw aangezet, browser en internet. Hij was gewoon aan het zeuren blijkbaarquote:
Ja he?quote:
wat schaft de pot als lunch?quote:Zo lunchen, trek
Ja ik las het, raar idd.quote:Op maandag 27 december 2010 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Ja op werk, tis niet heel rustig en we hebben dus die inwerkert erbij die op een andere plek aangenomen wasBeetje raar verhaal. Maar goed, we slaan ons er wel doorhene
Steer zal zo ook nog wel een rondje -35% doen denk ikquote:Op maandag 27 december 2010 12:13 schreef golfer het volgende:
Straks maar even de drukte in de winkels trotseren. Net als bij ons zal bij de rest van Nederland de voorraad wel helemaal op zijn geraakt.
quote:Op maandag 27 december 2010 12:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Steer zal zo ook nog wel een rondje -35% doen denk ik
vanochtend om 9.45u ging ik broodjes halen in de hoogvliet en ik was bijna de enige in de super en 5 kassa's open naast de zelfkassa'squote:Op maandag 27 december 2010 12:13 schreef golfer het volgende:
Straks maar even de drukte in de winkels trotseren. Net als bij ons zal bij de rest van Nederland de voorraad wel helemaal op zijn geraakt.
Wow, mooi!quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef DarkElf het volgende:
Zwarte woud (aan de voet van) was prachtig! Ontzettend veel sneeuw lag er dus een wittere kerst kan je nauwelijks vinden. We hebben heerlijk gegeten en zondag naar Straatsburg geweest (erg mooie stad) en 's avonds naar de film; kortom een lekkere kerst
[ afbeelding ]
Daar zaten we dus: Sasbachwalden en zoals je ziet: veel sneeuw!!
De stokjes rechts op de foto zijn de druivenplanten want we zaten dus aan de Duitse kant van de Elzas, wijnland.
laat ff weten hoe je em vind! die met brownie he?quote:Op maandag 27 december 2010 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
-0.6 kilo sinds vorige weekMaargoed, heb me ook niet laten gaan. Vind dat ik wel een Magnum McFlurry verdien vandaag
Ja, zag er wel lekker uit. Alles met swirls en koekjes erin is wel lekker.quote:Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
laat ff weten hoe je em vind! die met brownie he?
jaaquote:Op maandag 27 december 2010 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, zag er wel lekker uit. Alles met swirls en koekjes erin is wel lekker.
Als je hem buiten opeet, smelt het nietquote:Op maandag 27 december 2010 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaamaar vind het zo koud. wil em wel graag proberen.
quote:Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wow, mooi!
'Even op en naar naar de Elzas'
Told you soquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 11:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn kleren passen sowieso niet in de kastWel in de mand met schone was
Ikke niet.quote:Heeft er trouwens al iemand onze kerstkaart ontvangen?
Jajaquote:
DE-tjequote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef DarkElf het volgende:
Zwarte woud (aan de voet van) was prachtig! Ontzettend veel sneeuw lag er dus een wittere kerst kan je nauwelijks vinden. We hebben heerlijk gegeten en zondag naar Straatsburg geweest (erg mooie stad) en 's avonds naar de film; kortom een lekkere kerst
[ afbeelding ]
Daar zaten we dus: Sasbachwalden en zoals je ziet: veel sneeuw!!
De stokjes rechts op de foto zijn de druivenplanten want we zaten dus aan de Duitse kant van de Elzas, wijnland.
Ach ja...zonde van het deeg tochquote:
Ik zal zo eens beneden kijkenquote:Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm, 2 kaarten zijn tot nu toe aangekomen, de rest komt nog wel denk ik. Ik hoop vooral dat Freecell en TARA 'm binnenkort krijgen
quote:Op maandag 27 december 2010 13:10 schreef LieLie het volgende:
Oja, en wat dingetjes voor morgen voorbereiden!![]()
Dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 27 december 2010 13:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
ik doe morgen speciaal voor jou mijn paarse laarzen aan
quote:
Mwahquote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je de kerst verder wel goed overleefd zonder al te veel ruzies?
Ik blijf me daar over verbazenquote:Op maandag 27 december 2010 13:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwahkennelijk hoort dat bij veel families bij de kerstgedachte
slim. Denk dat ik vanavond maar gewoon brood eetquote:Op maandag 27 december 2010 13:26 schreef borisz het volgende:
Zo een rollade met 35% korting op de kop getikt die de vriezer in gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons ook niet echt meer dan normaalquote:Op maandag 27 december 2010 13:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik blijf me daar over verbazenMaar goed, ruzie kwam bij ons toch al nooit voor eigenlijk.
Je had toch om 14 uur afgesproken? Dan kan je nu vast gaan, heb je geen moed meer nodig ook.quote:Op maandag 27 december 2010 13:39 schreef Sunnythesun het volgende:
moed verzamelen om naar de sportschool te fietsen
quote:Op maandag 27 december 2010 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je had toch om 14 uur afgesproken? Dan kan je nu vast gaan, heb je geen moed meer nodig ook.
Meer verantwoordelijkheid, meer impact = meer salarisquote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
DH! wil je NOG meer verdienen dan dat gouden salaris wat je nu al bij..... hebt?
Jaloers?quote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
DH! wil je NOG meer verdienen dan dat gouden salaris wat je nu al bij -- een Nederlandsch bedrijf -- hebt?
quote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meer verantwoordelijkheid, meer impact = meer salaris
misschien wil hij juist wel een minder verantwoordelijke baanquote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
DH! wil je NOG meer verdienen dan dat gouden salaris wat je nu al bij ... hebt?
Al ge-edit. Las er eerst zelfs overheen.quote:Op maandag 27 december 2010 13:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En graag mijn bedrijfnaam uit je post FF
ja? kan je wel weg?quote:Op maandag 27 december 2010 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
Had je werkgever je opleiding niet betaald, DH?
quote:Op maandag 27 december 2010 13:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
morgen eerst nog even langs de cheesefarmer voor we naar Dalen rijden
more money is wel handig, je moet natuurlijk nu niet meer alleen jezelf pamperen he?quote:Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
natuurlijk. kwestie van onderhandelen.
Spannendquote:Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef LieLie het volgende:
Ik heb van mijn rest pizzadeeg geprobeerd een soort foccacia met gedroogde tomaatjes te maken.
Ben benieuwd of het eetbaar is zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |