Bij deze dus. Het lopende gtst-topic kan zo -geheel in de lijn van haar visie- over alle algemene dingen gaan: heden en verledenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, in deze reeks moet alles besproken kunnen worden, want dat is altijd al zo geweest.
En wij hebben laatst, in fb, ook aangegeven dat er een tweede topic mag komen, waar men geen oude koeien uit de sloot trekt en lekker kan babbelen over het 'nu'. Maar dat is tot nog toe niet gebeurd!
niet bepaald.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:29 schreef Jojoortje het volgende:
Die TT's zijn zo toch niet handig?
Thanx. De titel is niet erg duidelijk, zodat je kunt zien dat het over de chat van de soap gaat, zoals dat in de andere soapchats gaat. Maar goed, hier nu dus.quote:
Ook niet echt goed gevolgd, maar dacht het niet. Gedoe met Ludo en Nout met golf enzo, geloof ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef Marrije het volgende:
Ik heb gisteren de 2e helft niet gezien, heb ik nog iets noemenswaardigs gemist?
Ja. Edwin ging met Wiet bekkenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef Marrije het volgende:
Ik heb gisteren de 2e helft niet gezien, heb ik nog iets noemenswaardigs gemist?
Owja, op het eind.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:38 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ja. Edwin ging met Wiet bekken
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:38 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ja. Edwin ging met Wiet bekken
Dit dus. Nu is een reeks van weet ik veel hoeveel topic's opeens voor dit soort users.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef RaymanNL het volgende:
belachelijk dat er een los topic moet komen voor het huidige seizoen, omdat een paar users in het centrale GTST topic het topic overheersen met hun gepost over het o zo goede seizoen 1,2,3,4,5. Daar was toch het centrale topic voor?
Nee, niet meer over vandaag, want daar gaat dit topic over. dus dat andere topic bloedt binnen 4 dagen dood.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef Marrije het volgende:
Het andere topic is voor alles, dus over het o zo goede seizoen 1,2,3,4 en vijf, over wanneer de dvdbox uitkomt en ook over wat er vandaag is gebeurd. Maar omdat niet iedereen over alle gtst gerelateerde onderwerpen wil lezen maar sommige gewoon de afleveringen van dag tot dag willen 'bespreken' is daar nu dit topic voor. Dan hoef je niet te scrollen om gewoon te volgen waar het nu over gaat en wat beppie en anita daarover te zeggen hebben
Het kan zeker ook in het centrale topic, tenzij je bij het praten over nu niks over het verleden wilt lezen want doen we daar ook tussendoor, dus het is een eigen vrije keuzequote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef RaymanNL het volgende:
belachelijk dat er een los topic moet komen voor het huidige seizoen, omdat een paar users in het centrale GTST topic het topic overheersen met hun gepost over het o zo goede seizoen 1,2,3,4,5. Daar was toch het centrale topic voor?
Die paar users met hun o zo goede seizoen 1,2,3,4,5? Die mochten eerst allemaal opsodemieteren van een paar andere users met hun oh zo goede seizoen 21quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef RaymanNL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |