'Schat, ik heb je beste vriendin geneukt'quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
'Schat, ik heb je beste vriendin geneukt'
Oh. Dan viel mijn fout nog best meequote:Op zondag 26 december 2010 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt me al 30 jaar niet gezien dus dan kan dat er ook nog wel bij.quote:Op zondag 26 december 2010 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus ik zal je bijna vier maanden niet zien?!
quote:Op zondag 26 december 2010 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent net zo gemeen als 2010!quote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt me al 30 jaar niet gezien dus dan kan dat er ook nog wel bij.
quote:
Ja die had ik dus ook, maar dan meer 'ik heb je beste vriend geneukt'quote:Op zondag 26 december 2010 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik post hier toch nog wel een keer in die 4 maanden.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja die had ik dus ook, maar dan meer 'ik heb je beste vriend geneukt'
Good times
Dus je bent Bi?quote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja die had ik dus ook, maar dan meer 'ik heb je beste vriend geneukt'
Good times
Haha, ach gos, kan t me goed voorstellen. Luister naar je moeder!quote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik post hier toch nog wel een keer in die 4 maanden.
Misschien kom ik wel nooit meer terug. De ergste nachtmerrie van mijn moeder.
Als je maar niet verliefd wordt op een Australische!!!
Ze kan toch hier heen komen. Dat vergeet ze dan weer voor het gemak.quote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, ach gos, kan t me goed voorstellen. Luister naar je moeder!
Ik dus welquote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh echt? Ik sprak niet uit ervaring.
*meldtquote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh echt? Ik sprak niet uit ervaring.
Nee, dat zei zij tegen mij.quote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je bent Bi?
Had je beter een trio kunnen doen.
Dat klinkt verdrietig. (En herkenbaar, voor nu..)quote:Op zondag 26 december 2010 21:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik dus wel. Sindsdien nergens meer aan begonnen eigenlijk. Misschien ben ik stuk ofzo.
quote:
wie weet. alles beter dan nederlandse vrouwen godt.quote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik post hier toch nog wel een keer in die 4 maanden.
Misschien kom ik wel nooit meer terug. De ergste nachtmerrie van mijn moeder.
Als je maar niet verliefd wordt op een Australische!!!
I'm managing. Thanksquote:Op zondag 26 december 2010 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klinkt verdrietig. (En herkenbaar, voor nu..)
Ik ben gek op Nederlandse vrouwen andersquote:Op zondag 26 december 2010 21:23 schreef dawg het volgende:
[..]
wie weet. alles beter dan nederlandse vrouwen godt.![]()
en ik heb de tour of duty top 100 gekocht, morgen of overmorgen binnen. heerlijk oldskool
dawg in da house!quote:Op zondag 26 december 2010 21:23 schreef dawg het volgende:
[..]
en ik heb de tour of duty top 100 gekocht, morgen of overmorgen binnen. heerlijk oldskool
Mooi vakantie adresje voor onsquote:Op zondag 26 december 2010 21:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Somberheid voert weer de boventoon helaasquote:Op zondag 26 december 2010 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgen alles beter hier
Hoe is het daar?
dan hoeft je moeder zich geen zorgen te makenquote:Op zondag 26 december 2010 21:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben gek op Nederlandse vrouwen anders
Moeders zijn zelden rationeel in dit soort kwesties.quote:Op zondag 26 december 2010 21:25 schreef dawg het volgende:
[..]
dan hoeft je moeder zich geen zorgen te maken
boft ze even met zo'n zoon danquote:Op zondag 26 december 2010 21:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moeders zijn zelden rationeel in dit soort kwesties.
aan de melkboer?quote:Op zondag 26 december 2010 21:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
But the very next day, you gave it away
Oh god, moet dit?quote:Op zondag 26 december 2010 21:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo naar vind ik dat. Waarom doen mensen dat toch? WAAROM?!quote:Op zondag 26 december 2010 21:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
You turned him gay?quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 21:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
You turned him gay?
You must really be shit in the sack or what?
Just kidding, love![]()
Mensenquote:Op zondag 26 december 2010 21:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo naar vind ik dat. Waarom doen mensen dat toch? WAAROM?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |