Gaat het over jou dan?quote:Op zondag 26 december 2010 18:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zegt mij niets, maar goed, ik had drank op en zo en dan zoen je wel eens iemand waar je later spijt van hebt.
Jij bent langs geweest. Wij hebben cocktails gedronken samenquote:Op zondag 26 december 2010 19:12 schreef -Engel- het volgende:
Als ik weer bij de drankwinkel geweest ben... heb ik ook een cocktailbar die 24/7 open is
quote:
En dan gaan we hier wijn drinkenquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent langs geweest. Wij hebben cocktails gedronken samen
Zekersquote:
Mijn leven is 1 lange vakantie hierquote:
Dat idee zou je haast krijgen!quote:Op zondag 26 december 2010 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn leven is 1 lange vakantie hier
Ik dacht al.quote:Op zondag 26 december 2010 19:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee joh, hoewel dat drank en zoenen en spijt verhaal mij heus wel overkomen is
Awesome, my life isquote:
Ik dacht dat je soep ging eten?quote:
Eerst soep, toen salade, en toen trifle als dessert. Wooooowquote:
quote:
Ja, zo. Als hij ooit af komtquote:
Does he look good in a suit?quote:Op zondag 26 december 2010 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken, toen Minipuber van de week riep 'hoe awesome hij wel niet is'
quote:
Ik hou van slow cooking. Vooral als ik honger hebquote:
Je bent je eigen tease!quote:Op zondag 26 december 2010 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou van slow cooking. Vooral als ik honger heb
Geef maar een gil als hij 18 is, I'll be his wingman.quote:
His wingoldmanquote:Op zondag 26 december 2010 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef maar een gil als hij 18 is, I'll be his wingman.
quote:
Drankquote:Op zondag 26 december 2010 19:40 schreef DustPuppy het volgende:
God, I'm bored.
Iemand nog een goed idee om de verveling te verdrijven?
quote:Op zondag 26 december 2010 19:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had echt een briljante MI van Barb, helemaal grijs, naast minipuber die dan megapuber is geworden
hap hapquote:Op zondag 26 december 2010 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vader is 67, en nog niet eens geheel grijs. Daarnaast ben ik een man. Wij worden beter met de jaren
Beetje vroeg voor drank, misschien. Eerst zo een bakkie pleur en een stuk appeltaart (met slagroom!)quote:
Drugs dan?quote:Op zondag 26 december 2010 19:42 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor drank, misschien. Eerst zo een bakkie pleur en een stuk appeltaart (met slagroom!)
Goede reisquote:
Which one?quote:
Ik begin ook nog nietquote:Op zondag 26 december 2010 19:42 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor drank, misschien. Eerst zo een bakkie pleur en een stuk appeltaart (met slagroom!)
Euh...dunno? Wil je chillen, hard gaan, hallucineren of alles tegelijkertijd?quote:
Hallucineren is altijd wel grappigquote:Op zondag 26 december 2010 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh...dunno? Wil je chillen, hard gaan, hallucineren of alles tegelijkertijd?
Om eerlijk te zijn, ik heb totaal geen verstand van drugs, dus ik zou niet weten wat je zou moeten nemen danquote:Op zondag 26 december 2010 19:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hallucineren is altijd wel grappig
quote:Op zondag 26 december 2010 19:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had echt een briljante MI van Barb, helemaal grijs, naast minipuber die dan megapuber is geworden
Begin er dan niet overquote:Op zondag 26 december 2010 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb totaal geen verstand van drugs, dus ik zou niet weten wat je zou moeten nemen dan
quote:Op zondag 26 december 2010 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb totaal geen verstand van drugs, dus ik zou niet weten wat je zou moeten nemen dan
Maar jij drinkt nooit een wijntje of biertje bij je eten?quote:Op zondag 26 december 2010 19:42 schreef DustPuppy het volgende:
Beetje vroeg voor drank, misschien. E
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |