Nope.quote:Op zondag 26 december 2010 19:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij drinkt nooit een wijntje of biertje bij je eten?
Waarom is dat een fail?quote:
Tsk, jij zuipt de hele dag door, trappistenbier en wijn om die smerige hosties weg te spoelen.quote:
Niet echt. Eigenlijk drink ik alleen maar whisky thuis en daar is het nog te vroeg voor.quote:Op zondag 26 december 2010 19:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij drinkt nooit een wijntje of biertje bij je eten?
You go gets one?quote:
Omdat je het zo mooi opbouwde, voor niksquote:
Single malt scotchquote:Op zondag 26 december 2010 19:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Niet echt. Eigenlijk drink ik alleen maar whisky thuis en daar is het nog te vroeg voor.
Weleens een biertje in de kroeg natuurlijk.
Ik geef alleen maar climaxen weg in bed, schatjûhquote:Op zondag 26 december 2010 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat je het zo mooi opbouwde, voor niks
Ik drink niet.quote:Op zondag 26 december 2010 19:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Tsk, jij zuipt de hele dag door, trappistenbier en wijn om die smerige hosties weg te spoelen.
quote:Op zondag 26 december 2010 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar climaxen weg in bed, schatjûh
Het is de hongerquote:
De honger naar sex ja!quote:
Nou, ik ben nu mijn noedels aan het eten.quote:
quote:
Seks, lekkerquote:
Pfff, daar meen je ook niks vanquote:
Shht, laat me mezelf dat nou voorhoudenquote:
Tja, daar kan ik je niet mee helpen...quote:Op zondag 26 december 2010 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ging dat maar zo simpel bij mij
SEKS, LEKKER!!!quote:Op zondag 26 december 2010 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Shht, laat me mezelf dat nou voorhouden
Ik ben wel een kindervriend hoor!quote:Op zondag 26 december 2010 19:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan ben je ook geen éckte Kardinaal.
Oké, dat is dan weer wel een pré.quote:Op zondag 26 december 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben wel een kindervriend hoor!
quote:
quote:
quote:
-1quote:
En het houdt niet op ookquote:
Nationale Wetenschapsquiz om 21:15 op Nederland 2. Anders dubbele aflevering van Hell's Kitchen op Net5 om 22:00. Maar ik ga zo eerst een naar de Top Gear Christmas special kijken op BBC2 om 21:00quote:
Zet de tv dan ook niet aan....quote:
Ja eh, een beetje afleiding zoekenquote:
Top Gear..nice..quote:Op zondag 26 december 2010 20:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nationale Wetenschapsquiz om 21:15 op Nederland 2. Anders dubbele aflevering van Hell's Kitchen op Net5 om 22:00. Maar ik ga zo eerst een naar de Top Gear Christmas special kijken op BBC2 om 21:00
Ik ga zo denk ik nog eens Scott Pilgrim kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, een beetje afleiding zoeken
Je kan ook tikkie of verstoppertje spelen met de big..quote:Op zondag 26 december 2010 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, een beetje afleiding zoeken
En das bijna!quote:
Die is epically epicquote:Op zondag 26 december 2010 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik nog eens Scott Pilgrim kijken.
Hell yeahquote:
"Lesbian?"quote:Op zondag 26 december 2010 20:29 schreef DustPuppy het volgende:
"Scott, you might have to use the L-word"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |