Euh...dunno? Wil je chillen, hard gaan, hallucineren of alles tegelijkertijd?quote:
Hallucineren is altijd wel grappigquote:Op zondag 26 december 2010 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh...dunno? Wil je chillen, hard gaan, hallucineren of alles tegelijkertijd?
Om eerlijk te zijn, ik heb totaal geen verstand van drugs, dus ik zou niet weten wat je zou moeten nemen danquote:Op zondag 26 december 2010 19:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hallucineren is altijd wel grappig
quote:Op zondag 26 december 2010 19:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had echt een briljante MI van Barb, helemaal grijs, naast minipuber die dan megapuber is geworden
Begin er dan niet overquote:Op zondag 26 december 2010 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb totaal geen verstand van drugs, dus ik zou niet weten wat je zou moeten nemen dan
quote:Op zondag 26 december 2010 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb totaal geen verstand van drugs, dus ik zou niet weten wat je zou moeten nemen dan
Maar jij drinkt nooit een wijntje of biertje bij je eten?quote:Op zondag 26 december 2010 19:42 schreef DustPuppy het volgende:
Beetje vroeg voor drank, misschien. E
Dit is een vrij land, ik mag een gespreksonderwerp van mijn keuze opvoeren.quote:
Nope.quote:Op zondag 26 december 2010 19:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij drinkt nooit een wijntje of biertje bij je eten?
Waarom is dat een fail?quote:
Tsk, jij zuipt de hele dag door, trappistenbier en wijn om die smerige hosties weg te spoelen.quote:
Niet echt. Eigenlijk drink ik alleen maar whisky thuis en daar is het nog te vroeg voor.quote:Op zondag 26 december 2010 19:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij drinkt nooit een wijntje of biertje bij je eten?
You go gets one?quote:
Omdat je het zo mooi opbouwde, voor niksquote:
Single malt scotchquote:Op zondag 26 december 2010 19:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Niet echt. Eigenlijk drink ik alleen maar whisky thuis en daar is het nog te vroeg voor.
Weleens een biertje in de kroeg natuurlijk.
Ik geef alleen maar climaxen weg in bed, schatjûhquote:Op zondag 26 december 2010 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat je het zo mooi opbouwde, voor niks
Ik drink niet.quote:Op zondag 26 december 2010 19:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Tsk, jij zuipt de hele dag door, trappistenbier en wijn om die smerige hosties weg te spoelen.
quote:Op zondag 26 december 2010 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar climaxen weg in bed, schatjûh
Het is de hongerquote:
De honger naar sex ja!quote:
Nou, ik ben nu mijn noedels aan het eten.quote:
quote:
Seks, lekkerquote:
Pfff, daar meen je ook niks vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |