Loop eens langs op een meet.quote:
Ik heb al met fokkers ontmoet, alleen individueel. Nog geen meet gegaan. Misschien zomer. Of eerder.quote:
Wie zei dat iemand fok nodig heeft om mensen te ontmoeten?quote:Op zondag 26 december 2010 17:05 schreef GL11 het volgende:
waarom zou je fok nodig hebben om mensen te ontmoeten![]()
Ik weet het niet, lijkt me eng...quote:Op zondag 26 december 2010 17:04 schreef Renesite het volgende:
Het schijnen mensen te zijnGewone mensen
Zal die meelezenquote:Op zondag 26 december 2010 17:35 schreef MalaCocinera het volgende:
Telt ook fokkers mee bij wie ik langsgeweest, nav een marktplaats advertentie ? Deze had ook de advertentie in V&A staan.
Deze fokker had nog nooit van hygiene gehoord
Ik heb heel lang gelurkt op fok, voordat ik een account maakte. De deal ging ook via marktplaats, ik wilde het produkt eerst werkend zien bij hem thuis. Echt te goor voor woordenquote:
Haaha zulke mensen spreek ik ook vaak aan, of mensen die "vrienden" willen. Maar je krijgt niet vaak er na meer reacties omdat ze dan weggepest zijn hier.quote:Op zondag 26 december 2010 17:33 schreef Gamesua het volgende:
Ik vraag me serieus af waarom FoKkers niet vaker met elkaar afpsreken, en dan met name in R&P. Je hoort zo vaak 'waar vind ik nou de juiste man/vrouw' en er zijn genoeg mensen die replyen die vast aan die criteria voldoen.
Jawel.quote:Op zondag 26 december 2010 20:56 schreef beatrijs het volgende:
Ik ken meerdere FOK!kers en ook ontmoet. Zijn toch normale mensen hè
Zoals? seksquote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef Aneurism het volgende:
Bij een aantal meets geweest, en mensen denken je toch altijd even te moeten confronteren met zaken waar ik al 10 jaar niet meer mee bezig ben.
Kom eens in Singles.quote:Op zondag 26 december 2010 17:33 schreef Gamesua het volgende:
Ik vraag me serieus af waarom FoKkers niet vaker met elkaar afpsreken, en dan met name in R&P. Je hoort zo vaak 'waar vind ik nou de juiste man/vrouw' en er zijn genoeg mensen die replyen die vast aan die criteria voldoen.
Klopt.quote:Op zondag 26 december 2010 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
Eentje ontmoet, was en is nog steeds zeer gezellig
Normaal is wel relatief.quote:Op zondag 26 december 2010 17:04 schreef Renesite het volgende:
Het schijnen mensen te zijnGewone mensen
Singles komt op mij over als ze een vast clubje waar altijd dezelfde in pratenquote:
De 'vaste' clubjes veranderen langzaam met periodes anders.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Singles komt op mij over als ze een vast clubje waar altijd dezelfde in praten![]()
Maar nee ik heb nog nooit met iemand ontmoet die ik op fok heb leren kennen.
MIjn originele account stamt uit 2002quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
De 'vaste' clubjes veranderen langzaam met periodes anders.
Ach, qua ontmoeten moet je er maar net trek in hebben. Ik zat ook 4 jaar op fok voordat ik iemand ervan ontmoette.
Vind ik echt absoluut niet. Het zijn merendeels mensen die normaal gesproken in de kroeg in een hoekje zouden wegkruipen, generaliserend gezegd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:02 schreef Re het volgende:
en ja, dat is een goede doorsnede van de maatschappij
Ja, ben ik het wel mee eens. Ik ben ooit een paar minuten op een fok-meet geweest en toen ik daar snel rondkeek leek het wel een aardig treurige bende.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind ik echt absoluut niet. Het zijn merendeels mensen die normaal gesproken in de kroeg in een hoekje zouden wegkruipen, generaliserend gezegd.
Of daar niet eens naartoe zouden gaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:35 schreef Kreator het volgende:
Vind ik echt absoluut niet. Het zijn merendeels mensen die normaal gesproken in de kroeg in een hoekje zouden wegkruipen, generaliserend gezegd.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:56 schreef BeSimple het volgende:
De gemiddelde FOK!er lijkt mij bovengemiddeld slim, stempt progressief,
En hoe waren ze? Iets opgevallen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:02 schreef Re het volgende:
ik heb er echt over de 100 ontmoet over de laatste 11 jaar ongeveer, en ja, dat is een goede doorsnede van de maatschappij
weinig bijzonder eigenlijk, meeste die een grote bek hebben op het internet zijn inderdaad watjes IRL. Users die gewoon normaal posten zijn IRL ook normaal en gewoonquote:Op woensdag 29 december 2010 02:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
En hoe waren ze? Iets opgevallen?
Stefan?quote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Ik dacht er een keer een te zien in de press/guest- tent van Lowlands 2010. Hij was tamelijk nerdy en had een FOK! note block onder zijn arm.... en een laptop, natuurlijk. Hij dronk geen bier. Hij was alleen.
Iemand enig idee wie het was?
Ja, idd!! Soms lees ik zo'n topic en dan heb ik echt zoiets van "Oh, je klinkt zo ontzettend aardig - kende ik je maar!"quote:Op zondag 26 december 2010 17:33 schreef Gamesua het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat laaste is idd ook echt belangrijk om hier te meldenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb aantal Fokkers gezien op een meet van de [singles] topic. Stuk voor stuk hele leuke mensen!
Ook heb ik via Fok (kort) een relatie gehad met een heel lief meisje.Achteraf waren we toch te verschillend, en heeft ze het uitgemaakt.
Ze had vrij snel weer een ander. Geen probleem, ik gun het haar van harte
omdat de kans redelijk klein is om hier 'de juiste man' te vinden. Zoals eerder ook is gezegd, er zi toch een bepaald soort mensen hier en daar ,oet je dan net naar op zoek zijn of net die uitzondering vindenquote:Op zondag 26 december 2010 17:33 schreef Gamesua het volgende:
Vind je? Ik ervaar juist dat er een ontzettend breed soort mensen hier zit. Oke ze hebben gemeen dat ze tijd door brengen op internet fora, maar ik kan me niet indenke ndat daar veel fokkers problemen mee hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
omdat de kans redelijk klein is om hier 'de juiste man' te vinden. Zoals eerder ook is gezegd, er zi toch een bepaald soort mensen hier en daar ,oet je dan net naar op zoek zijn of net die uitzondering vinden
dat lijken me nou echt kansloze mensen.. mensen van ver in de 20 die geen relatie kunnen krijgen. dan is er toch wat mis met je hoor..quote:Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb aantal Fokkers gezien op een meet van de [singles] topic. Stuk voor stuk hele leuke mensen!
Ach johquote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat laaste is idd ook echt belangrijk om hier te melden
Er zaten en paar mensen tussen die wel een relatie hadden. En er zaten absoluut geen kansloze mensen tussen. Sommige bleven bewust single. Hoe dan ook, het was een gezellige avond, en daar gaat het uiteindelijk omquote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef GL11 het volgende:
[..]
dat lijken me nou echt kansloze mensen.. mensen van ver in de 20 die geen relatie kunnen krijgen. dan is er toch wat mis met je hoor..
Ok, sorry dan heb ik niets gezegd.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach johIk gun haar gewoon alle liefde in de wereld. Ondanks alles
[..]
Er zaten en paar mensen tussen die wel een relatie hadden. En er zaten absoluut geen kansloze mensen tussen. Sommige bleven bewust single.
ben ik met je eens, er zijn veel verschillende mensen maar je kan niet ontkennen dat er hier ook veel nerds,, minder sociale mensen en rare types ronddwalenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Vind je? Ik ervaar juist dat er een ontzettend breed soort mensen hier zit. Oke ze hebben gemeen dat ze tijd door brengen op internet fora, maar ik kan me niet indenke ndat daar veel fokkers problemen mee hebben.
Misschien praat ik met andere mensen dan jijdat kan natuurlijk ook
Ik vind juist dat bijna iedereen hier zo hetzelfde is. Inderdaad figuren die je (gelukkig) nooit in het echt tegen zou komen, veel van die zonderlingen met een raar wereldbeeld.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ben ik met je eens, er zijn veel verschillende mensen maar je kan niet ontkennen dat er hier ook veel nerds,, minder sociale mensen en rare types ronddwalenen die kom ik in het dagelijks leven of in de kroegen toch een stuk minder tegen
Ik kom hier juist vooral veel fokkers tegen die net ff een tikkeltje anders zijn. Dat verbroedertquote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef GL11 het volgende:
[..]
Ik vind juist dat bijna iedereen hier zo hetzelfde is. Inderdaad figuren die je (gelukkig) nooit in het echt tegen zou komen, veel van die zonderlingen met een raar wereldbeeld.
als ik kijk naar de mensen die ik allemaal ontmoet heb e dat zijn er wel een aantal dan denk ik dat er ee verdeling is van 65% en 35%. Ongeveer dan hequote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef GL11 het volgende:
[..]
Ik vind juist dat bijna iedereen hier zo hetzelfde is. Inderdaad figuren die je (gelukkig) nooit in het echt tegen zou komen, veel van die zonderlingen met een raar wereldbeeld.
Klopt, maar in de kroeg kom ik dan weer minder vrouwen tegen die deze kant van mij begrijpen. Sterker nog, best veel van deze vrouwen hebben er zelfs een ontzettende afkeer tegen heb ik gemerkt. Het is maar net waar naar je opzoek bent.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ben ik met je eens, er zijn veel verschillende mensen maar je kan niet ontkennen dat er hier ook veel nerds,, minder sociale mensen en rare types ronddwalenen die kom ik in het dagelijks leven of in de kroegen toch een stuk minder tegen
En gezien het feit dat er naast die van jullie nog zo'n 30-40 FOK!kindjes rondlopen/kruipen, denk ik dat er wel meer mensen gemeet hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:12 schreef E.T. het volgende:
Elke ochtend als ik mijn ogen open doe voor de afgelopen 10 jaar zie ik iemand die ik op Fok heb ontmoet
Gek héquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:16 schreef skippy22 het volgende:
1ste meet geen idee2de was wel leuk De meeste zijn wel aardig Er komen alleen geen lekkere wijven
Was dat voor of nadat je ze in coma hebt gemept?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:46 schreef Michielos het volgende:
ik heb zelf ook een aantal vrouwelijke fokusers met mijn levenssap mogen verblijden.
ik dacht dat je een vrouw was??? ...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:26 schreef Maanvis het volgende:
FOK!kers zijn gewone mensen, maar voor mij zullen het niet liggelijk vrienden worden, omdat ik al genoeg vrienden IRL heb, alleen voor een leuke dame wil ik een uitzondering maken.
Je ziet toch aan dat poppetje naast zijn username dat het een man is.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:51 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik dacht dat je een vrouw was??? ...
quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef ach het volgende:
Ik heb ijsmeis/anne + vriend e.d. eens ontmoet. Van te voren had ik het idee dat het een enorme hardcore/stampmuziek luisterende bitch was en liep mezelf van de stress al heel de dag op te vreten. Toen ik bij de auto aankwam zat daar zo'n schattig meisje achterin; "Hoi, ik ben Anne", zei ze terwijl ze een klein handje naar voren stak. Hij voelde zo slap en fragiel aan toen ik hem vastpakte dat ik er niet hard in durfde te knijpen
En een van die intieme foksters heb je dan weer met de zelfontspanner op het strand op de gevoelige plaat gezet?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:42 schreef Garisson72 het volgende:
Paar ontmoet, mostly female, met een paar dáárvan ook intiem geweest, geen slechte ervaringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |