Loop eens langs op een meet.quote:
Ik heb al met fokkers ontmoet, alleen individueel. Nog geen meet gegaan. Misschien zomer. Of eerder.quote:
Wie zei dat iemand fok nodig heeft om mensen te ontmoeten?quote:Op zondag 26 december 2010 17:05 schreef GL11 het volgende:
waarom zou je fok nodig hebben om mensen te ontmoeten![]()
Ik weet het niet, lijkt me eng...quote:Op zondag 26 december 2010 17:04 schreef Renesite het volgende:
Het schijnen mensen te zijnGewone mensen
Zal die meelezenquote:Op zondag 26 december 2010 17:35 schreef MalaCocinera het volgende:
Telt ook fokkers mee bij wie ik langsgeweest, nav een marktplaats advertentie ? Deze had ook de advertentie in V&A staan.
Deze fokker had nog nooit van hygiene gehoord
Ik heb heel lang gelurkt op fok, voordat ik een account maakte. De deal ging ook via marktplaats, ik wilde het produkt eerst werkend zien bij hem thuis. Echt te goor voor woordenquote:
Haaha zulke mensen spreek ik ook vaak aan, of mensen die "vrienden" willen. Maar je krijgt niet vaak er na meer reacties omdat ze dan weggepest zijn hier.quote:Op zondag 26 december 2010 17:33 schreef Gamesua het volgende:
Ik vraag me serieus af waarom FoKkers niet vaker met elkaar afpsreken, en dan met name in R&P. Je hoort zo vaak 'waar vind ik nou de juiste man/vrouw' en er zijn genoeg mensen die replyen die vast aan die criteria voldoen.
Jawel.quote:Op zondag 26 december 2010 20:56 schreef beatrijs het volgende:
Ik ken meerdere FOK!kers en ook ontmoet. Zijn toch normale mensen hè
Zoals? seksquote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef Aneurism het volgende:
Bij een aantal meets geweest, en mensen denken je toch altijd even te moeten confronteren met zaken waar ik al 10 jaar niet meer mee bezig ben.
Kom eens in Singles.quote:Op zondag 26 december 2010 17:33 schreef Gamesua het volgende:
Ik vraag me serieus af waarom FoKkers niet vaker met elkaar afpsreken, en dan met name in R&P. Je hoort zo vaak 'waar vind ik nou de juiste man/vrouw' en er zijn genoeg mensen die replyen die vast aan die criteria voldoen.
Klopt.quote:Op zondag 26 december 2010 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
Eentje ontmoet, was en is nog steeds zeer gezellig
Normaal is wel relatief.quote:Op zondag 26 december 2010 17:04 schreef Renesite het volgende:
Het schijnen mensen te zijnGewone mensen
Singles komt op mij over als ze een vast clubje waar altijd dezelfde in pratenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |