Vandaag.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja nou, tof hoorWanneer gaat dat in?
ja, het park is een verlengde van mijn voortuinquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:50 schreef Xiance het volgende:
mooie wijk idd
woon je tegen t park aan? daar kwam ik als kind altijd heel vaak
Beterschap.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:25 schreef bettywhite het volgende:
[..]
ja, het park is een verlengde van mijn voortuin![]()
ben trouwens ook al paar dagen ziek dus nog niet buiten geweest, maar hier is het ook heel glad. moet zeggen dat het toch wel vermakelijk is om naar buiten te kijken en mensen onderuit te zien gaan
Voor mij als enkel voordeelurenkaarthouder is er helemaal geen compensatie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
reizigersvereniging-ontevreden-compensatie-ns
Je mag 1e klas zitten toch!?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Voor mij als enkel voordeelurenkaarthouder is er helemaal geen compensatie.
Ik had begrepen dat dat alleen voor de OV-jaarkaart en jaartrajectkaarthouders geldt. Die heb ik niet.quote:
Dan ga je toch via Utrecht met de NSquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat dat alleen voor de OV-jaarkaart en jaartrajectkaarthouders geldt. Die heb ik niet.
Oh ik zie het al, ik mag voor 2,50 onbeperkt reizen op werkdagen na 19:00. Joepie. Ik moet deze maand toevallig nog weg 's avonds. Maar dat is naar Amersfoort en daar rijdt vanaf Ede-Wageningen dus Connexxion en bij Connexxion geldt deze actie niet.
Lekker omreizen, omdat het een paar euro goedkoper is. Ergens is dat sneu. Ik kan m'n OV-chip overigens ook niet gebruiken voor dat zelfde ritje, want Connexxion. Ik kan wel in Arnhem inchecken en in Amersfoort uitchecken en dan betaal ik hetzelfde als dat ik zou betalen voor een papieren kaartje, maar dat mag dan blijkbaar weer niet.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Octopus_cardquote:The Octopus card is a rechargeable contactless stored value smart card used to transfer electronic payments in online or offline systems in Hong Kong. Launched in September 1997 to collect fares for the territory's mass transit system, the Octopus card system was the first contactless smart card system in the world and has since grown into a widely used payment system for virtually all public transport in Hong Kong.[1]
The Octopus is also used for payment at convenience stores, supermarkets, fast-food restaurants, on-street parking meters, car parks, and other point-of-sale applications such as service stations and vending machines.
Ik vertrouw de NL overheid niet zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef LasTeR het volgende:
Er is ook nog iets dat Automatisch Opladen heet. Je zou het toch bijna instellen.
En ze hoeven ook niet te weten waar ik zoal heenreis, dus ik koop nog steeds gewoon anoniem treinkaartjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vertrouw de NL overheid niet zo
Op het veld met zo'n vat op je rug?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:29 schreef _Loki het volgende:
Mensen, Loki heeft een bijbaan
een geweldige, jawel. Ik ga fijn bier tappen bij concerten in het Gelredome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |