abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 december 2010 @ 01:01:13 #76
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_90479846
Feedback zal trouwens niet snel een pedaal meegeven naar huis om te testen of wel?
want ik wil natuurlijk alles wat ik koop het liefst testen op mijn eigen setup, en ik ga echt geen Marshall meeslepen naar de feedback voor een pedaaltje...
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  maandag 27 december 2010 @ 01:02:11 #77
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_90479886
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:01 schreef Muchachooo het volgende:
Feedback zal trouwens niet snel een pedaal meegeven naar huis om te testen of wel?
want ik wil natuurlijk alles wat ik koop het liefst testen op mijn eigen setup, en ik ga echt geen Marshall meeslepen naar de feedback voor een pedaaltje...
Nee, je kan em wel gewoon kopen, bon bewaren en terugbrengen als die niet bevalt :')
  maandag 27 december 2010 @ 01:10:18 #78
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_90480152
Als je bij De Gier of Haar een pedaal aan zou willen schaffen zie ik het nog wel gebeuren dat je onder borg dat pedaal mee kan nemen om te testen ofzo...
  maandag 27 december 2010 @ 01:12:57 #79
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_90480241
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:10 schreef Muchachooo het volgende:
Als je bij De Gier of Haar een pedaal aan zou willen schaffen zie ik het nog wel gebeuren dat je onder borg dat pedaal mee kan nemen om te testen ofzo...
Mja daar kan zo'n zaak gewoon niet aan beginnen. Zeker niet voor zo'n klein lullig bedrag, kost ze alleen maar meer geld dan het oplevert.
  maandag 27 december 2010 @ 04:55:16 #80
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_90483428

:D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 10 keer zo veel beter als papa roach
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  maandag 27 december 2010 @ 08:02:54 #81
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_90483849
Moet weer werken :+. Wel leuk, maar valt een beetje zwaar :D. Eerst wakker worden met koffie en de nieuwste BMS ;).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_90485425
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 08:02 schreef Witchfynder het volgende:
Moet weer werken :+. Wel leuk, maar valt een beetje zwaar :D. Eerst wakker worden met koffie en de nieuwste BMS ;).
Bristol Motor Speedway _O_
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_90489424
Heeft iemand van jullie hier ervaring met zelfbouw van een gitaar? Wat is handige literatuur er voor?
Heb al veel projecten gezien op internet.
pi_90489506
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef acidd91 het volgende:
Heeft iemand van jullie hier ervaring met zelfbouw van een gitaar? Wat is handige literatuur er voor?
Heb al veel projecten gezien op internet.
Een van de vele:
http://www.amazon.com/Bui(...)oustic/dp/3901314075
pi_90490414
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 08:02 schreef Witchfynder het volgende:
Ik moet vandaag ook weer aan de slag, begin pas om 2 dat is wel fijn, hopen dat ik rustig kan beginnen daar en niet meteen een preek krijg van m`n baas(Zoals vrijdag).

En hopen dat ik op de Fender Precision kan spelen(alweer!)
pi_90490485
Nog lekker e :o en week ' vakantie'! :)
  maandag 27 december 2010 @ 13:14:08 #87
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_90490669
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:19 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Bristol Motor Speedway _O_
Blue Mountain State :P.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_90490792
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik moet vandaag ook weer aan de slag, begin pas om 2 dat is wel fijn, hopen dat ik rustig kan beginnen daar en niet meteen een preek krijg van m`n baas(Zoals vrijdag).

En hopen dat ik op de Fender Precision kan spelen(alweer!)
Gewoon terugpreken.
pi_90491225
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef Muchachooo het volgende:
heeft er iemand trouwens ervaring met die Flower Booster kit van Newtone?
niet met de kit, met het pedaal wel. heb hem hier ook liggen en is gewoon goede cleanboost! leuk om je buizenversterker een extra trap onder de kont mee te geven om die lekkere drive eruit te halen.
pi_90491332
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:17 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Gewoon terugpreken.
Heeft weinig nut..
Die hele preek ging overigens nergens over.
Ik voelde me vorige week klote..
Begon ook pas Dinsdag met werken, en ik zei nog tegen m`n baas.. Heey, het kan zijn dat ik woensdag in Almere zit.. Hij zegt dus, ok laat maar weten.
Dus ik stuur een Email met daar in(Woensdag ochtend) dat ik rond 1 uur werd opgehaald..
Nja dat was niet de afspraak en ik had het eerder moeten melden, nja prima, dat kan..
We gingen Jammen in Almere en ik bleef daar ook slapen omdat er geen treinen meer reden naar Hilversum(lekker kut) dus ik ben pas donderdag om 4 uur op station hilversum en de winkels sluiten om 6, nja handig.. dus ik ben niet komen werken, Kom ik vrijdag middag langs(ik wist niet zeker of m`n baas open was I.V.M kerst, bleek wel zo te zijn.

Dus ik krijg meteen een Preek dat het geen instuif is, en ik moet dit niet meer flikken anders wordt mijn stagebegeleider(welke?, zit niet meer op school) gebelt en kan ik opzoek naar iets anders..
pi_90491448
Maar als je weet dat je donderdag moet werken dan neem je toch de eerste trein terug? Dan bel je dat je door omstandigheden iets later komt en zorg je dat je er zo snel mogelijk bent. Almere Hilversum lijkt me geen wereldreis, zelfs met het OV.

Geef je baas wel gelijk, moet ik eerlijk zeggen.
pi_90491532
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:32 schreef The_Dean het volgende:
Maar als je weet dat je donderdag moet werken dan neem je toch de eerste trein terug? Dan bel je dat je door omstandigheden iets later komt en zorg je dat je er zo snel mogelijk bent. Almere Hilversum lijkt me geen wereldreis, zelfs met het OV.

Geef je baas wel gelijk, moet ik eerlijk zeggen.
Het is ook zeker geen wereldreis.
Maar het hele probleem was dat de eerste trein al om 6 uur s`ochtends ging, en ik pas om 3 uur s`nachts sliep zeg maar. En ik had m`n wekker op 9 uur gezet, maar daar sliep ik doorheen..
pi_90491548
werk = werk en daar hoor je aanwezig te zijn, je baas heeft een punt! als je wilt feesten de avond ervoor moet je ook zo mannelijk zijn om op je werk op te komen dagen.

's avonds een vent, 's morgens een vent
pi_90491803
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het is ook zeker geen wereldreis.
Maar het hele probleem was dat de eerste trein al om 6 uur s`ochtends ging, en ik pas om 3 uur s`nachts sliep zeg maar. En ik had m`n wekker op 9 uur gezet, maar daar sliep ik doorheen..
Lullig voor jou, maar daar heeft je baas weinig boodschap aan, zeker als het gewoon een werkweek is. Vrije dagen vraag je eerder aan, en je meld je niet diezelfde ochtend af, zeker niet via email. Nja, ziek is ziek, maar dit is anders, en dat wist je baas ook wel. En als je wel doorfeest die dag, dan moet je mans genoeg zijn om gewoon te verschijnen.

Als mijn personeel tot 3 uur door zou feesten moeten ze dat zelf weten, maar ze zorgen maar dat ze er de volgende dag zijn, en niet nog eens twee uurtjes voor sluitingstijd binnenwandelen. Het is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling.
pi_90491806
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
werk = werk en daar hoor je aanwezig te zijn, je baas heeft een punt! als je wilt feesten de avond ervoor moet je ook zo mannelijk zijn om op je werk op te komen dagen.

's avonds een vent, 's morgens een vent
Dat ben ik er ook zeker mee eens.
Maargoed, het is gebeurd, m`n baas die heeft nu zoiets van ja dit kan je niet doen als stagaire..
Maar hij klaart wel weer op, zal wel moeten(aangezien we woensdag wat nummers gaan opnemen voor Youtube)
  maandag 27 december 2010 @ 14:15:25 #96
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_90493299
Hmm die 9292 Android app is echt klote na de update.. en hij geeft nu aan dat intercity schiphol vanaf spoor 3 vertrekt terwijl ik ín die trein zit op spoor 5...

Nutteloze app als het allemaal niet eens klopt...
pi_90493785
quote:
16s.gif Op maandag 27 december 2010 14:15 schreef Muchachooo het volgende:
Hmm die 9292 Android app is echt klote na de update.. en hij geeft nu aan dat intercity schiphol vanaf spoor 3 vertrekt terwijl ik ín die trein zit op spoor 5...

Nutteloze app als het allemaal niet eens klopt...
Ach, zolang Tilburg in het Markermeer ligt, valt dat nog wel mee.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  maandag 27 december 2010 @ 15:49:10 #98
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_90497237
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat ben ik er ook zeker mee eens.
Maargoed, het is gebeurd, m`n baas die heeft nu zoiets van ja dit kan je niet doen als stagaire..
Maar hij klaart wel weer op, zal wel moeten(aangezien we woensdag wat nummers gaan opnemen voor Youtube)
Je mag blij zijn dat je er nog werkt, grapjurk. Als een van mijn jongens dit zo zou doen dan kunnen ze maar beter direct emigreren.
pi_90500809
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:49 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Je mag blij zijn dat je er nog werkt, grapjurk. Als een van mijn jongens dit zo zou doen dan kunnen ze maar beter direct emigreren.
Wut? Braddie werkt daar (voor die baas) gratis hoor, want hij krijgt een Wajong. Dan zal die baas hem echt niet zo snel wegdoen ;)
graag verwijderen
  maandag 27 december 2010 @ 18:17:39 #100
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_90502956
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 00:59 schreef Muchachooo het volgende:
en dan komt als het goed is deze week nog binnen:

• Boss DD-7
• DIY tap tempo switch voor dd-7
• DIY SHO
Cool, ik krijg voor 2011 als het goed is ook een DD-7 binnen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')