Ze geven gewoon een waarschuwing voor heel Zuid-Holland hoorquote:Op zondag 26 december 2010 10:38 schreef Ml-etje het volgende:
Het dooit hier als de pieten
Kan hem ws toch niet overtuigen hij gaat gewoon niet over de snelweg.
Aangezien het hier niet glad is
Ga de discussie niet aanquote:Op zondag 26 december 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze geven gewoon een waarschuwing voor heel Zuid-Holland hoorEn als je dit ziet is het dus ook wel glad;
http://routes.tomtom.com/(...)265&zoom=6&map=basic
Maar zelluf weten natuurlijk
quote:Op zondag 26 december 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh nog een beetje onscherp geloof ik, dus echt lezen ofzo gaat nog niet, maar ze ziet op afstand wel al beter dan voorheenEn ze kan nu steeds beter licht verdragen, dus gaat de goeie kant op
Dat mag sowieso de eerste 2 weken niet, dus dat loopt wel losquote:Op zondag 26 december 2010 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh en inderdaad dichtbij wordt ff slechter.
Leuk met mascara enz aanbrengen
Daarna is het ook nog lastigquote:Op zondag 26 december 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mag sowieso de eerste 2 weken niet, dus dat loopt wel los
Gelaserdquote:Op zondag 26 december 2010 10:48 schreef Ynske het volgende:
Wat is er mer het zicht Ll?
Hier sneeuwt t weer, past niets meer bij op het balkon, dat ligt tot waar de railing begint helemaal vol
Oh nou we gaan het zien. Als ik zie hoe 'goed' het nu wel al gaat denk ik dat het wel losloopt. Ze kan ook op d'r kleine laptoppie alweer beetje internetten enzo, dus gaat best redelijk. Desktop nog maar niet, das met 22" scherm, en das nogal een lichtbak voor je harses danquote:Op zondag 26 december 2010 10:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daarna is het ook nog lastigalles aan je gezicht mag je iemand voor bestellen
Oeh, lijkt me best eng. Beterschap voor dr.quote:Op zondag 26 december 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelaserd
[..]
Oh nou we gaan het zien. Als ik zie hoe 'goed' het nu wel al gaat denk ik dat het wel losloopt. Ze kan ook op d'r kleine laptoppie alweer beetje internetten enzo, dus gaat best redelijk. Desktop nog maar niet, das met 22" scherm, en das nogal een lichtbak voor je harses dan
Ja, ik dacht al dat jij weer bezig wasquote:Op zondag 26 december 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zag je de uilen in het vorige topic, uiltje?
quote:Op zondag 26 december 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelaserd
[..]
Oh nou we gaan het zien. Als ik zie hoe 'goed' het nu wel al gaat denk ik dat het wel losloopt. Ze kan ook op d'r kleine laptoppie alweer beetje internetten enzo, dus gaat best redelijk. Desktop nog maar niet, das met 22" scherm, en das nogal een lichtbak voor je harses dan
quote:
Ik weet wel leukere dingen dan wekkersquote:
Goedemorgen Ing!quote:
Dagje schoonfamilie....da's keihard geen rustdagquote:Op zondag 26 december 2010 11:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goedemorgen Ing!
Het is zondag, dus rustdag
Een wake-up light?quote:Op zondag 26 december 2010 11:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere dingen dan wekkers
Ik heb geen wekker
Tis wel raak ja...quote:Op zondag 26 december 2010 11:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Over klote-kerst gesproken....
[Gevraagd] Beterschapskaarten voor mijn moeder
Het werkt iig wel relativerend.quote:
Nee dat kloptquote:Op zondag 26 december 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Dr gebeurt niet meer en niet minder dan op normale dagen hoor
Nee, maar tis wel extra zuur als het op zo'n dag gebeurt....lijkt mij.quote:Op zondag 26 december 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Dr gebeurt niet meer en niet minder dan op normale dagen hoor
Oh dat laatste niet hoor, daar ben ik dan weer wat te nuchter (of gevoelloosquote:Op zondag 26 december 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk is het voor die mensen allemaal erg naar, net als het voor alle mensen allemaal erg naar is wat er allemaal gebeurt.
Maar om het dan meteen een klotekerst te noemen.
Maar goed , ik doe niet eens aan kerst, mss verneukt het wel jullie feeststemming , daar kan ik niet over oordelen
Mijne niet, maar voor de naasten welquote:Op zondag 26 december 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk is het voor die mensen allemaal erg naar, net als het voor alle mensen allemaal erg naar is wat er allemaal gebeurt.
Maar om het dan meteen een klotekerst te noemen.
Maar goed , ik doe niet eens aan kerst, mss verneukt het wel jullie feeststemming , daar kan ik niet over oordelen
Jup, overal 50 hier en hoop glijpartijtjes...quote:Op zondag 26 december 2010 11:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik lees net dat het in NH en ZH erg glad is?
Mijn schone zusjes moeten vanochtend vanuit Den Haag richting Friesland
quote:Rijkswaterstaat heeft op sommige snelwegen de maximumsnelheid verlaagd naar vijftig kilometer per uur. Het gaat onder meer om de A2, A4, A12 en de A27.
Het KNMI heeft zondagochtend om acht uur opnieuw een waarschuwing voor extreem weer gegeven voor de provincies Zuid-Holland en Utrecht in verband met ijzel en gladheid. Even na tien uut kwam daar ook een waarschuwing voor de wegen in Zeeland bij.
Naja, de term klotekerst sloeg dus niet op je eigen kerst, zo kwam het wel overquote:Op zondag 26 december 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat laatste niet hoor, daar ben ik dan weer wat te nuchter (of gevoelloos) voor, maar goed, als je zoiets leest denk je toch wel 'Goh, t zou je op Kerst gebeuren'... maar wat ik net al zei, tis iedere dag wel een keer raak natuurlijk, dus eigenlijk is dat ook wel onzin. Net als met dat condoleren op Kerst gister bij Ml in de buurt. Je kan het wel ná kerst doen, maar de overledene is nog even dood
![]()
Oeh!quote:Op zondag 26 december 2010 11:30 schreef Ingetje79 het volgende:
"oh oh overleden tgv een brok ijs"quote:Op zondag 26 december 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Hier vallen al de hele dag dikke brokken ijs omlaag van vensterbanken en bomen, dat wil je ook niet in je nek krijgen geloof ik
Oh, dat verhaal ken ik ook jaquote:Op zondag 26 december 2010 11:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne niet, maar voor de naasten wel![]()
Ik vind het sneu als ik het lees, maar het blijft niet de hele dag hangen ofzo...
Al heb ik 1x gehad dat een topic echt mijn verjaardag heeft verziekt; toen overleed het 2jarig zoontje van een stel hier heel plotseling.
Dat liet me echt niet los de hele avond
quote:Op zondag 26 december 2010 11:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"oh oh overleden tgv een brok ijs"
Dan zou ik toch wel verdrietig zijn hoor
Nee, meer op 'dan heb je toch een klotekerst als je die mensen kent'. Verder vind ik het wel erg, even 10 minuutjes ofzoquote:Op zondag 26 december 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, de term klotekerst sloeg dus niet op je eigen kerst, zo kwam het wel over
Lukt ook vast wel, maar nu eerst terugvinden, een aantal speedchats geledenquote:Op zondag 26 december 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat quicherecept is een fluitje van een cent, das geen worsteling, appeltje eitje is dat
Lul nietquote:Op zondag 26 december 2010 11:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"oh oh overleden tgv een brok ijs"
Dan zou ik toch wel verdrietig zijn hoor
Maar dan heb je ook geen leven meer joh, als je je dat soort dingen aan gaat trekkenquote:Op zondag 26 december 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, meer op 'dan heb je toch een klotekerst als je die mensen kent'. Verder vind ik het wel erg, even 10 minuutjes ofzoMaar om eerlijk te zijn is het verder dan toch weer een 'ver-van-je-bed-show', en ben ik niet zo dat ik me iets zó aan kan trekken dat ik d'r last van heb zeg maar
Naja zo denk ik dr ook over en eerlijk gezegd vrees ik dat ik het nog geen 10 minuten erg vind, dus dan doe ik ook niet van zulke uitspraken want dan voel ik me tamelijk hypocrietquote:Op zondag 26 december 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, meer op 'dan heb je toch een klotekerst als je die mensen kent'. Verder vind ik het wel erg, even 10 minuutjes ofzoMaar om eerlijk te zijn is het verder dan toch weer een 'ver-van-je-bed-show', en ben ik niet zo dat ik me iets zó aan kan trekken dat ik d'r last van heb zeg maar
Ik ook. Had het kereltje zondags nog gezien...quote:
NEE!quote:Op zondag 26 december 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag ik dan nog wel kerst vieren als dat gebeurt oh-oh?
Zie je, ik zou mensen dr mee aan het lachen maken.quote:
Nee dat vind ik dus ook, natuurlijk grijpt iets je soms welquote:Op zondag 26 december 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook geen leven meer joh, als je je dat soort dingen aan gaat trekken
En dan mogen alle buren hun vervelendste kinderen inleveren?quote:Op zondag 26 december 2010 11:36 schreef Rewimo het volgende:
Hier rijdt een auto in de rondte met een stel sleetjes erachter
Mijn familiequote:
quote:Op zondag 26 december 2010 11:48 schreef Ml-etje het volgende:
Zucht..., oma "je wil toch als we er zijn wel even dit,dat,zus enzo doen hé?" net nadat ik zei '" neehoor geen stress alles staat klaar, maar hoef geen extra klusjes"![]()
Ik dring niet door
Daar woont heul niemand!quote:
Ze wil dat ik van alles voor haar ga uitzoeken nuquote:
Nou ja zeg! Echt wel toch hoor!quote:
Ik heb hem nog steeds in m'n bookmarks staan.quote:Op zondag 26 december 2010 11:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook. Had het kereltje zondags nog gezien...
Niet dood gaan vandaag he oh oh?quote:Op zondag 26 december 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Wie heeft er een fijn wafelrecept met bloem en gist ?
Ik durf niks te belovenquote:Op zondag 26 december 2010 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet dood gaan vandaag he oh oh?
Die heb ik welquote:Op zondag 26 december 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Jezus, en ook al geen foto's van het besneeuwde strand, that sucks
Ja maar uit jezelf posten ho maar, ik ga dr niet om smekenquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar uit jezelf posten ho maar, ik ga dr niet om smeken
Goedemorgen allemaalquote:Op zondag 26 december 2010 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg wie bestelde hier nu laatst dermalogica in het buitenland? Indaha of Oognip?
Ja gelukkig wel.quote:Op zondag 26 december 2010 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoor net dat het feest vanmiddag om half 3 al begint![]()
Morgen alles weer heerlijk normaal![]()
Ik moet rond 14.00 bij mn moeder zijnquote:
Mwah, ik hoef op zich niet langs, vrijdag al gezien, maar ik vond het wel leukquote:Op zondag 26 december 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker vroeg allemaal![]()
Hier zo nog ff een brunchje maken ofzo, en dan eens op 't gemakkie klaarmaken
Klinkt leukquote:Op zondag 26 december 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef op zich niet langs, vrijdag al gezien, maar ik vond het wel leukEn vanavond in joggingpak (als ik dat zou hebben) bij vriendin gourmetten en wii'en
Ja, heerlijk "niks hoeft"quote:
Probeer eens een pannetjequote:Op zondag 26 december 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga wafelbeslag maken.
De melk moet ik eerst verwarmen tot 40 graden, nou ja, ik zie wel hoe ik dat ga doen
Slim!quote:
Ik ga zo van ZH naar NHquote:Op zondag 26 december 2010 11:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe voorzichtigquote:Op zondag 26 december 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga zo van ZH naar NH![]()
Ben benieuwd.
In de Smart?quote:Op zondag 26 december 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Oeh, doe voorzichtig!quote:Op zondag 26 december 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
40 cm de dichte kant, en daarna hekwerk, die dichte kant ligt dus helemaal volquote:Op zondag 26 december 2010 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Het sneeuwt.
Toen ik net buiten was hagelde het![]()
Ynske, hoe hoog is jouw railing dan?????
![]()
En hoe maak jij je wafels?
Ik zoek een fijn recept
ikquote:Op zondag 26 december 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Wie heeft er een fijn wafelrecept met bloem en gist ?
Bij mijn afslag ja, een huge ding, de naam van het dorp staat er zelfs opquote:Op zondag 26 december 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
Waar vind ik die blauwe ongeveer?Bij jouw afslag?
Ik weet alleen een paar groene hier in de buurt waar ik langs kom en een paar grijze bij mijn ouders' afslag![]()
Heb trouwens hier het idee dat er niets glad is, de zon schijnt en volgens mij dooit het gewoon.
Die kant is idd beterquote:Op zondag 26 december 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
En zus komt vanuit Zwolle naar NH.
Zal haar even bellen hoe het daar is. Maar zal wel meevallen denk ik
Ze hoeft morgen (ook) niet te werken, dus als het vanavond tegenvalt blijft zij daar slapen.
Oh dan ga ik er op letten!quote:Op zondag 26 december 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mijn afslag ja, een huge ding, de naam van het dorp staat er zelfs op
Hij staat nog maar een paar jaar volgens mij hoorquote:Op zondag 26 december 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan ga ik er op letten!![]()
Ben er waarschijnlijk dan al honderden keren langs gereden
check helemaal mee eensquote:Op zondag 26 december 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat quicherecept is een fluitje van een cent, das geen worsteling, appeltje eitje is dat
Recept heb ik inmiddels gevonden. Tikje summiere beschrijvingquote:Op zondag 26 december 2010 12:55 schreef Ynske het volgende:
check helemaal mee eens
was hij lekker geworden ohoh?
summiere omschrijving? dan heb je niet t recept van mijquote:Op zondag 26 december 2010 12:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Recept heb ik inmiddels gevonden. Tikje summiere beschrijvingmaar ik zal er wel uit komen en anders trek ik wel bij jullie aan de bel
Nee, van oh-ohquote:Op zondag 26 december 2010 12:58 schreef Ynske het volgende:
summiere omschrijving? dan heb je niet t recept van mij
quote:Op zondag 26 december 2010 13:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, van oh-ohHeb jij een uitgebreidere? Mag ik die dan van je? *lief kijkt*
Dit is wat ik heb:quote:Op zondag 26 december 2010 13:02 schreef Ynske het volgende:
das mijn recept
![]()
maar summier? nee kan me niet voorstellen
ik meen dat ik dat laatst hier ergens gepost had
quote:Uit mn hoofd maak je het deeg met 100 gram bloem en 60 gram boter en dan water dr bij, en een snufje zout, en dan minstens 20
minuten in de koelkast.
Voor de vulling was het 250 ml melk of room, 2 eieren, en dan wat je dr in wil doen ( ieg veel kaas ) en bloem , er stond 60 gram
op t recept maar ik heb t op t oog gedaan tot ik de prut vast genoeg vond. En dan 30 minuten op 200 graden.
Ik had dr nu een met champi's , prei en spekjes en oude kaas
hier staat ie [SC] #992! Sorry! Hahahaha, not :Dquote:
iddquote:
dank je voor de lieve kaart van jou en stregaquote:Op zondag 26 december 2010 13:10 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen allen1![]()
Hier en relaxte tweede kerstdag, joggingpakdag. ff Met de hondjes de mist in en dan brunchen. Muziekje erbij!
ur welcomequote:Op zondag 26 december 2010 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
[..]
dank je voor de lieve kaart van jou en strega
Ik heb ze nu allebei, gaat helemaal goedkomenquote:Op zondag 26 december 2010 13:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zei toch dat ik m toen ff snel uit mn hoofd deed![]()
Maar meer dan dat is het ook echt niet, ik had t ook nog nooit gedaan en het was dead simple![]()
sneeuw scheppen, dan kunnen de benedenburen niet meer naar buiten, deur gaat niet open en t raam is nog dichtgeplakt vanwege de ducktape en plasticquote:Op zondag 26 december 2010 13:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zei toch dat ik m toen ff snel uit mn hoofd deed![]()
Maar meer dan dat is het ook echt niet, ik had t ook nog nooit gedaan en het was dead simple![]()
Ow als mijn railing maar 40 cm hoog was dan was ie ook te laag nu Yns![]()
Ik wil de sneeuw eigenlijk van mn balkon af scheppen maar dan moet ik dr door een van de slaapkamerramen op en daar heb ik heul geen zin in![]()
Ik had net al een ander beslag gemaakt, maar jouwes probeer ik volgende keer
quote:Op zondag 26 december 2010 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Mn moeder belde net, ze heeft weken geleden de dvd van Alice in Wonderland van me geleend, maar ze hadden m al een paar keer opgezet en "er staat alleen maar reclame op hoor!"
![]()
Nee mama, ff op play movie enteren
Voor die hatbox had ik wel weer een excuus gevonden om te bestellen.quote:Op zondag 26 december 2010 13:28 schreef oh-oh het volgende:
Ja gezien maar ik had net besteld he![]()
Oh, ik bak net de eerste wafels en ik denk hmmmm die zijn lekker![]()
Ben ik wel ff gewoon de 4 eieren vergeten die dr ook in moesten![]()
Maar ze zijn echt heel lekker
Ja zat ook al te kijken maar die gratis gifts hoef ik niet direct voor te bestellen dus wie weetquote:Op zondag 26 december 2010 13:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor die hatbox had ik wel weer een excuus gevonden om te bestellen.![]()
En die gratis gifts roggel ik wel met 1 potje Gourgeous.![]()
Oh-oh eierloos!
Wat is dat dan weerquote:Op zondag 26 december 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Die gifts vond ik vorig jaar echt een rip off trouwens, ik heb NOG zooi dr van liggen en voor de rest bijna alles weggegeven![]()
Ik kijk wel of dr grabbags komen, das nog t leukst
Grab bags.quote:Op zondag 26 december 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Die gifts vond ik vorig jaar echt een rip off trouwens, ik heb NOG zooi dr van liggen en voor de rest bijna alles weggegeven![]()
Ik kijk wel of dr grabbags komen, das nog t leukst
Ooh wat mooi wit nog bij jou?quote:Op zondag 26 december 2010 13:45 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe, het dooit. En sneeuwslang baant zich een weg naar beneden. Hopelijk loopt daar niemand langs.![]()
[ afbeelding ]
Haha ja en met een standaard camera krijg je het niet zo mooi als het was.quote:
Dat is niet mijn hand hoorquote:Op zondag 26 december 2010 13:50 schreef Rewimo het volgende:
Zit jij een beetje dat beestje dronken te voeren?
Dat was net hier ook. En toen kreeg ik in de gaten dat het dooide.quote:Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Hier ploft dr dus ook echt telkens een pak ijs of sneeuw omlaag van balkons, daken en uit bomen.
POEFFFFF
Beter.quote:
Ik heb echt een prul van een camera hoorquote:Op zondag 26 december 2010 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haha ja en met een standaard camera krijg je het niet zo mooi als het was.
Zal even kijken of ik op 't strand foto's heb zonder mensen.
[..]
Dat is niet mijn hand hoor
Dan kun je niet weg.quote:Op zondag 26 december 2010 13:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet eigenlijk weg maar heb een kat op schoot
BAM!quote:Op zondag 26 december 2010 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Er komen hier mensen heel stoer aangereden met een jeep, lekker snel over die ijsbaan dachten die, vroemmmmm om hun eigen as.
Ruig jonguh
Je hoopt het haast.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh serieus, die gast rijdt nu weg, zij staat hysterisch jankend op de stoep met dr kind en dr stafford , hij gaf dr nog de middelvinger ook
Lekker danquote:Op zondag 26 december 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh serieus, die gast rijdt nu weg, zij staat hysterisch jankend op de stoep met dr kind en dr stafford , hij gaf dr nog de middelvinger ook
Bwehehehee ze staat dr moeder te bellenquote:
Die durft vast niet te rijden als het zo glad isquote:
Noh!quote:Op zondag 26 december 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Vrolijk kersemis.quote:Op zondag 26 december 2010 14:04 schreef oh-oh het volgende:
" Mam ich stoan hei in de Heeg , deej vieze kloetzak, achterlukkuh , ken pap mich komme hoale ??? "
![]()
![]()
Zondagmiddagmatinee.
Arme hond heeft t koud
Hier aan de overkant woont een man die deed echt zelfs tijdens de ergste sneeuwbuien hier elk uur zn stoepquote:Op zondag 26 december 2010 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
de buurman kwam gisteren zomaar spontaan de stoep schuiven, en zelfs het tuinpad![]()
5 minuten later ging het weer sneeuwen
Dat kan, als je maar niet hier wil parkerenquote:
Hoera!quote:Op zondag 26 december 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Woeiiiiii daar kwam de sneeuwschuiver weer van de andere kant.
Nu ligt er een hele smurriehoop ijs op de op en afrit van de parkeerplaats hier![]()
Maar hey, de weg is vrij
moeten ze niet vlaggetjes hebben, voor als ze wegzinken?quote:Op zondag 26 december 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ook nog maar es een ronde sneeuwschuivenmetchiwallies
Oooh die kwamen gister terug uit Egypte toch?quote:Op zondag 26 december 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Sorry, ik vind het best grappig.
Ze is jammer genoeg doorgelopen nu, al bellend en jankend
bij de flat van m'n moeder staan ze altijd te dringen in het portiek naarbuitennaarbuitennaarbuiten mauwmauwmauwquote:Op zondag 26 december 2010 14:37 schreef Cat22 het volgende:
De poezen zijn 5 minuten buiten geweest. En nu allemaal weer terug.Waarschijnlijk is het te nat aan de voetjes.
Ook al zo'n watjes.quote:Op zondag 26 december 2010 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij de flat van m'n moeder staan ze altijd te dringen in het portiek naarbuitennaarbuitennaarbuiten mauwmauwmauw
en als je de deur voor ze open doet rennen ze naar buiten
5 minuten later staan ze aan de andere kant te mauwen of ze weer naar binnen mogen
Wat een mooie foto's Rewimo!quote:Op zondag 26 december 2010 11:32 schreef Rewimo het volgende:
Het is natuurlijk altijd naar als iemand overlijdt, maar een feestdag is nooit meer hetzelfde denk ikWij hadden ook kaartjes gestuurd naar Hukkies moeder. Triest hoor dat het zo snel afgelopen is...
*En nu terug gaat zoeken naar het quicherecept om daar straks mee te gaan worstelen*
Foto's van gisteren staan hier voor de liefhebbers
Grote meidquote:Op zondag 26 december 2010 14:54 schreef Rewimo het volgende:
De quiche staat in de oven, ik herhaal: de quiche staat in de oven
Dank je welquote:Op zondag 26 december 2010 14:55 schreef Strega het volgende:
Wat een mooie foto's Rewimo!
Geweldig, die flamengo's en lampionnen.
Nee, ik had wel even moeite om het deeg goed te krijgen (schoot uit met het waterquote:Op zondag 26 december 2010 14:57 schreef Ynske het volgende:
Grote meid
Zo moeilijk was t niet, toch?
harder meppenquote:Op zondag 26 december 2010 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Met mijn handen lukt het niet met dit deeg, dat veert alsmaar terug
Dan moet je hem naar Little princess laten kijken.quote:
Gelukkig doet de boer die hier vlak woont de boel vaak even met de sneeuwschuiver.quote:Op zondag 26 december 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Er reed hier net eindelijk een heuse sneeuwschuiver door de straat
Als die inbrekers hem nu zouden zien werd het een heule korte film, zoef, weg waren ze.quote:Op zondag 26 december 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
mijn vader kijkt home alone, ik herhaal, mijn vader kijkt home alone
quote:Op zondag 26 december 2010 15:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Als die inbrekers hem nu zouden zien werd het een heule korte film, zoef, weg waren ze.
[ afbeelding ]
OH NEE, DOOD EN OOK NOG ARMquote:Op zondag 26 december 2010 15:49 schreef Cat22 het volgende:
O NOES! Sarah's vader is dood!En arm!
![]()
Nu moet ze kachels gaan uitboenen en schoenen gaan poetsen.
Hij was arm dood gegaan.quote:Op zondag 26 december 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
OH NEE, DOOD EN OOK NOG ARM
wait, whut?
Heb ik gisteravond ook gezien. Heerlijk is dat, films kijken waarvan je al weet hoe ze aflopen.quote:Op zondag 26 december 2010 16:51 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben National Lampoons Christmas Vacation gekekenBlijft leuk, ook al weet je al wat er gaat gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik heb ook kuiken!quote:Op zondag 26 december 2010 16:51 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik heb echt geen idee of mijn bezoek nog komt maar ik smijt zo een kuiken op een bedje van aardappeltjes en wortelen de oven in en we zien wel![]()
Ik heb geen zin om te bellen want ik vind het eigenlijk ook wel best als dr niemand komt![]()
Nu ga ik snel nog een Dextertje doen
arm en dood kuiken!quote:Op zondag 26 december 2010 17:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ook kuiken!Dood, en geel en pluizig. Yoko gaat een leuke kerst hebben.
![]()
(de mannen ook, maar die krijgen iets te eten wat ze wél snappen)
O die film, met Shirley Temple toch?quote:Op zondag 26 december 2010 17:20 schreef Cat22 het volgende:
Hij was arm dood gegaan.![]()
Dus was Sarah weeskind én arm.![]()
Einde van de film: ze vindt pappa terug.![]()
Hoe ze aan geld moeten komen (papa is nog half daas nadat er ene kogel uit zijn hoofd is gehaald) en hoe ze uit de gevangenis moet blijven omdat er een onafgehandelde beschuldiging van diefstal is... geen idee.
![]()
Happy end my ass.
Ja, die.quote:Op zondag 26 december 2010 17:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O die film, met Shirley Temple toch?
O, die is leuk (vooral de Muppetversiequote:Op zondag 26 december 2010 17:37 schreef Ynske het volgende:
K kijk voor t eerst naar a christmas carol
Maar geen dochter die nu moet werken voor de kost.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar geen dochter die nu moet werken voor de kost.![]()
Ga je ook medelijden hebben met de parelhoentjes die de heren geserveerd kregen?
![]()
Moet ik altijd mee lachen, Satsu grist het zijne van zijn bord en duikt met zijn kop in het hokje van de krabpaal. Dat er maar niemand aankomt!
Heb je applanet al? En whatsapp?quote:
Ik vraag me af of whatsapp écht gratis isquote:Op zondag 26 december 2010 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beiden niet![]()
ik zag het nut van whatsapp niet,omdat ik dan de enige met whatsapp ben
das toch ongeveer zoiets als pingchat?quote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
whatsapp gaat via je internet dus ik gok dat het gewoon graties is
Ik geloof het wel, geen rare schuivers gezien vandaag, maar we zijn er ook niet uitgeweestquote:Op zondag 26 december 2010 17:52 schreef Ynske het volgende:
Rewimo hoe zijn de wegen bij jullie? Goed begaanbaar?
hoop dat t donderdag begaanbaar is, heb geen zin in schuiversquote:Op zondag 26 december 2010 18:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, geen rare schuivers gezien vandaag, maar we zijn er ook niet uitgeweest
Moet je hier ergens in de buurt zijn?quote:Op zondag 26 december 2010 18:29 schreef Ynske het volgende:
hoop dat t donderdag begaanbaar is, heb geen zin in schuivers
Lekker!quote:Op zondag 26 december 2010 20:12 schreef Rewimo het volgende:
De quiche is/was heerlijk, ik heb nog een heleboel over, de mannen motten hem nietDes te meer heb ik dus
Ik heb er champignons, zalm en spinazie in gedaan
ZWABBER! 21.00 uur. X-RATED!!!quote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
whatsapp gaat via je internet dus ik gok dat het gewoon graties is
check, bedanktquote:Op zondag 26 december 2010 21:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
ZWABBER! 21.00 uur. X-RATED!!!
Dit duisterder dan ooit.
En je inbox is vol!
Strega
Geen zin om uit/in te loggen
Lijkt eropquote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Rewimo eet de rest van de week quiche?
Da's vroeg!quote:Op zondag 26 december 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
In bedben er wel klaar mee morgen 7 uur de wekker
Hihi ga niet direct slapenquote:Op zondag 26 december 2010 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's vroeg!Wel een leuke dag gehad? Trust!
quote:
Klinkt als een leuke kersty.quote:Op zondag 26 december 2010 21:57 schreef Belana het volgende:
zo, de kerstdagen weer gehad! het was gezellig allemaal
We komen net thuis van goeie vrienden, dat was eigenlijk onverwacht, we bleken allebei niks te hebben en hebben ons eten mee genomen en alles bij elkaar geflikkerd en heerlijk en gezellig gegeten! En hier is het absoluut niet glibberig gelukkig, dus dat scheelt!
Vrijdag heb ik mijn kerstcadeautje opgehaald
Ik heb weer een autootje, een suzuki alto, een koekblikje waar we allemaal net in passen, maar het is vooral lekker dat ik weer ff snel boodschappen kan doen e.d. en een stukje vrijheid terug heb.
Neequote:Op zondag 26 december 2010 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Truste Ml!
Greys, had je geen duimschroeven bij je?
Dan kun je het maar beter even laten. Blijkbaar zit het dan toch niet helemaal goed.quote:Op zondag 26 december 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Maar serieus, ze reageerde er heel slecht op. Paar keer bijna ruzie gekregen en dat wilde ik mijn ouders niet aandoen zo met Kerst
En dan die helikopterquote:Op zondag 26 december 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
Muissssssss
Whehehe, die C1000 reclame met Yolanthe.
'Ze is zo lekker normaal gebleven!'
Gezellig hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dan die helikopter[quote]
Ja
Ze heeft wel zelfspot, die Yo!
Die voetbalkaart met Wesley. 'Mweh, die heb ik al'.
[quote]Hoe was jouw kerst Greysie?
Ook gezelligquote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig hoor.
En blij dat het voorbij is![]()
Jouwe?
Ik las gewit.quote:Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
HeeeeeeeeeeeeeeeerlijkGegourmet
en daarna gewii't
Lieve papa en mama heb je.quote:Op zondag 26 december 2010 23:24 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb van mijn pappa en mamma zo'n mooie Oilily tas gekregen, die wilde ik al heel lang
Sjourrrmetquote:Op zondag 26 december 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las gewit.![]()
En die gourmet kan vast niet tippen aan de Sjourrrmet die we woensdag gaan nuttigen.![]()
[..]
Lieve papa en mama heb je.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
Ik begreep van zus dat je bij Singstar ook e.e.a. kunt opnemen?
Dat je jezelf dan terug hoort?
Ja echtquote:
Whelp!quote:Op zondag 26 december 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt
Ze had samen met haar collega Barbie Girl gedaan. En daarna konden ze het terugspelen en zagen ze die lui van Aqua in beeld maar met hun stemmen
Maar daarom zijn er nu al verwachtingen over mijn prestaties.quote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kunt zingen, imagine MY 'whelp!'![]()
Allebei!quote:
The prrrrressure!quote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar daarom zijn er nu al verwachtingen over mijn prestaties.
WHEEEEEELP!
quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee.... doe jij maar niets met pressure
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Denk het wel hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
Zijn vrijdag de winkels eigenlijk gewoon nog open, de 31e?
Bah dat klinkt eng! Hoe lang duurde dat?quote:Op maandag 27 december 2010 07:29 schreef DeZwabber het volgende:
holy fuck ik werd vanochtend wakker met iets dat leek op slaapverlamming
enge shit is eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |