Ze geven gewoon een waarschuwing voor heel Zuid-Holland hoorquote:Op zondag 26 december 2010 10:38 schreef Ml-etje het volgende:
Het dooit hier als de pieten
Kan hem ws toch niet overtuigen hij gaat gewoon niet over de snelweg.
Aangezien het hier niet glad is
Ga de discussie niet aanquote:Op zondag 26 december 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze geven gewoon een waarschuwing voor heel Zuid-Holland hoorEn als je dit ziet is het dus ook wel glad;
http://routes.tomtom.com/(...)265&zoom=6&map=basic
Maar zelluf weten natuurlijk
quote:Op zondag 26 december 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh nog een beetje onscherp geloof ik, dus echt lezen ofzo gaat nog niet, maar ze ziet op afstand wel al beter dan voorheenEn ze kan nu steeds beter licht verdragen, dus gaat de goeie kant op
Dat mag sowieso de eerste 2 weken niet, dus dat loopt wel losquote:Op zondag 26 december 2010 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh en inderdaad dichtbij wordt ff slechter.
Leuk met mascara enz aanbrengen
Daarna is het ook nog lastigquote:Op zondag 26 december 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mag sowieso de eerste 2 weken niet, dus dat loopt wel los
Gelaserdquote:Op zondag 26 december 2010 10:48 schreef Ynske het volgende:
Wat is er mer het zicht Ll?
Hier sneeuwt t weer, past niets meer bij op het balkon, dat ligt tot waar de railing begint helemaal vol
Oh nou we gaan het zien. Als ik zie hoe 'goed' het nu wel al gaat denk ik dat het wel losloopt. Ze kan ook op d'r kleine laptoppie alweer beetje internetten enzo, dus gaat best redelijk. Desktop nog maar niet, das met 22" scherm, en das nogal een lichtbak voor je harses danquote:Op zondag 26 december 2010 10:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daarna is het ook nog lastigalles aan je gezicht mag je iemand voor bestellen
Oeh, lijkt me best eng. Beterschap voor dr.quote:Op zondag 26 december 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelaserd
[..]
Oh nou we gaan het zien. Als ik zie hoe 'goed' het nu wel al gaat denk ik dat het wel losloopt. Ze kan ook op d'r kleine laptoppie alweer beetje internetten enzo, dus gaat best redelijk. Desktop nog maar niet, das met 22" scherm, en das nogal een lichtbak voor je harses dan
Ja, ik dacht al dat jij weer bezig wasquote:Op zondag 26 december 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zag je de uilen in het vorige topic, uiltje?
quote:Op zondag 26 december 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelaserd
[..]
Oh nou we gaan het zien. Als ik zie hoe 'goed' het nu wel al gaat denk ik dat het wel losloopt. Ze kan ook op d'r kleine laptoppie alweer beetje internetten enzo, dus gaat best redelijk. Desktop nog maar niet, das met 22" scherm, en das nogal een lichtbak voor je harses dan
quote:
Ik weet wel leukere dingen dan wekkersquote:
Goedemorgen Ing!quote:
Dagje schoonfamilie....da's keihard geen rustdagquote:Op zondag 26 december 2010 11:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goedemorgen Ing!
Het is zondag, dus rustdag
Een wake-up light?quote:Op zondag 26 december 2010 11:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere dingen dan wekkers
Ik heb geen wekker
Tis wel raak ja...quote:Op zondag 26 december 2010 11:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Over klote-kerst gesproken....
[Gevraagd] Beterschapskaarten voor mijn moeder
Het werkt iig wel relativerend.quote:
Nee dat kloptquote:Op zondag 26 december 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Dr gebeurt niet meer en niet minder dan op normale dagen hoor
Nee, maar tis wel extra zuur als het op zo'n dag gebeurt....lijkt mij.quote:Op zondag 26 december 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Dr gebeurt niet meer en niet minder dan op normale dagen hoor
Oh dat laatste niet hoor, daar ben ik dan weer wat te nuchter (of gevoelloosquote:Op zondag 26 december 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk is het voor die mensen allemaal erg naar, net als het voor alle mensen allemaal erg naar is wat er allemaal gebeurt.
Maar om het dan meteen een klotekerst te noemen.
Maar goed , ik doe niet eens aan kerst, mss verneukt het wel jullie feeststemming , daar kan ik niet over oordelen
Mijne niet, maar voor de naasten welquote:Op zondag 26 december 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk is het voor die mensen allemaal erg naar, net als het voor alle mensen allemaal erg naar is wat er allemaal gebeurt.
Maar om het dan meteen een klotekerst te noemen.
Maar goed , ik doe niet eens aan kerst, mss verneukt het wel jullie feeststemming , daar kan ik niet over oordelen
Jup, overal 50 hier en hoop glijpartijtjes...quote:Op zondag 26 december 2010 11:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik lees net dat het in NH en ZH erg glad is?
Mijn schone zusjes moeten vanochtend vanuit Den Haag richting Friesland
quote:Rijkswaterstaat heeft op sommige snelwegen de maximumsnelheid verlaagd naar vijftig kilometer per uur. Het gaat onder meer om de A2, A4, A12 en de A27.
Het KNMI heeft zondagochtend om acht uur opnieuw een waarschuwing voor extreem weer gegeven voor de provincies Zuid-Holland en Utrecht in verband met ijzel en gladheid. Even na tien uut kwam daar ook een waarschuwing voor de wegen in Zeeland bij.
Naja, de term klotekerst sloeg dus niet op je eigen kerst, zo kwam het wel overquote:Op zondag 26 december 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat laatste niet hoor, daar ben ik dan weer wat te nuchter (of gevoelloos) voor, maar goed, als je zoiets leest denk je toch wel 'Goh, t zou je op Kerst gebeuren'... maar wat ik net al zei, tis iedere dag wel een keer raak natuurlijk, dus eigenlijk is dat ook wel onzin. Net als met dat condoleren op Kerst gister bij Ml in de buurt. Je kan het wel ná kerst doen, maar de overledene is nog even dood
![]()
Oeh!quote:Op zondag 26 december 2010 11:30 schreef Ingetje79 het volgende:
"oh oh overleden tgv een brok ijs"quote:Op zondag 26 december 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Hier vallen al de hele dag dikke brokken ijs omlaag van vensterbanken en bomen, dat wil je ook niet in je nek krijgen geloof ik
Oh, dat verhaal ken ik ook jaquote:Op zondag 26 december 2010 11:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne niet, maar voor de naasten wel![]()
Ik vind het sneu als ik het lees, maar het blijft niet de hele dag hangen ofzo...
Al heb ik 1x gehad dat een topic echt mijn verjaardag heeft verziekt; toen overleed het 2jarig zoontje van een stel hier heel plotseling.
Dat liet me echt niet los de hele avond
quote:Op zondag 26 december 2010 11:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"oh oh overleden tgv een brok ijs"
Dan zou ik toch wel verdrietig zijn hoor
Nee, meer op 'dan heb je toch een klotekerst als je die mensen kent'. Verder vind ik het wel erg, even 10 minuutjes ofzoquote:Op zondag 26 december 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, de term klotekerst sloeg dus niet op je eigen kerst, zo kwam het wel over
Lukt ook vast wel, maar nu eerst terugvinden, een aantal speedchats geledenquote:Op zondag 26 december 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat quicherecept is een fluitje van een cent, das geen worsteling, appeltje eitje is dat
Lul nietquote:Op zondag 26 december 2010 11:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"oh oh overleden tgv een brok ijs"
Dan zou ik toch wel verdrietig zijn hoor
Maar dan heb je ook geen leven meer joh, als je je dat soort dingen aan gaat trekkenquote:Op zondag 26 december 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, meer op 'dan heb je toch een klotekerst als je die mensen kent'. Verder vind ik het wel erg, even 10 minuutjes ofzoMaar om eerlijk te zijn is het verder dan toch weer een 'ver-van-je-bed-show', en ben ik niet zo dat ik me iets zó aan kan trekken dat ik d'r last van heb zeg maar
Naja zo denk ik dr ook over en eerlijk gezegd vrees ik dat ik het nog geen 10 minuten erg vind, dus dan doe ik ook niet van zulke uitspraken want dan voel ik me tamelijk hypocrietquote:Op zondag 26 december 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, meer op 'dan heb je toch een klotekerst als je die mensen kent'. Verder vind ik het wel erg, even 10 minuutjes ofzoMaar om eerlijk te zijn is het verder dan toch weer een 'ver-van-je-bed-show', en ben ik niet zo dat ik me iets zó aan kan trekken dat ik d'r last van heb zeg maar
Ik ook. Had het kereltje zondags nog gezien...quote:
NEE!quote:Op zondag 26 december 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag ik dan nog wel kerst vieren als dat gebeurt oh-oh?
Zie je, ik zou mensen dr mee aan het lachen maken.quote:
Nee dat vind ik dus ook, natuurlijk grijpt iets je soms welquote:Op zondag 26 december 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook geen leven meer joh, als je je dat soort dingen aan gaat trekken
En dan mogen alle buren hun vervelendste kinderen inleveren?quote:Op zondag 26 december 2010 11:36 schreef Rewimo het volgende:
Hier rijdt een auto in de rondte met een stel sleetjes erachter
Mijn familiequote:
quote:Op zondag 26 december 2010 11:48 schreef Ml-etje het volgende:
Zucht..., oma "je wil toch als we er zijn wel even dit,dat,zus enzo doen hé?" net nadat ik zei '" neehoor geen stress alles staat klaar, maar hoef geen extra klusjes"![]()
Ik dring niet door
Daar woont heul niemand!quote:
Ze wil dat ik van alles voor haar ga uitzoeken nuquote:
Nou ja zeg! Echt wel toch hoor!quote:
Ik heb hem nog steeds in m'n bookmarks staan.quote:Op zondag 26 december 2010 11:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook. Had het kereltje zondags nog gezien...
Niet dood gaan vandaag he oh oh?quote:Op zondag 26 december 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Wie heeft er een fijn wafelrecept met bloem en gist ?
Ik durf niks te belovenquote:Op zondag 26 december 2010 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet dood gaan vandaag he oh oh?
Die heb ik welquote:Op zondag 26 december 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Jezus, en ook al geen foto's van het besneeuwde strand, that sucks
Ja maar uit jezelf posten ho maar, ik ga dr niet om smekenquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar uit jezelf posten ho maar, ik ga dr niet om smeken
Goedemorgen allemaalquote:Op zondag 26 december 2010 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg wie bestelde hier nu laatst dermalogica in het buitenland? Indaha of Oognip?
Ja gelukkig wel.quote:Op zondag 26 december 2010 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoor net dat het feest vanmiddag om half 3 al begint![]()
Morgen alles weer heerlijk normaal![]()
Ik moet rond 14.00 bij mn moeder zijnquote:
Mwah, ik hoef op zich niet langs, vrijdag al gezien, maar ik vond het wel leukquote:Op zondag 26 december 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker vroeg allemaal![]()
Hier zo nog ff een brunchje maken ofzo, en dan eens op 't gemakkie klaarmaken
Klinkt leukquote:Op zondag 26 december 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef op zich niet langs, vrijdag al gezien, maar ik vond het wel leukEn vanavond in joggingpak (als ik dat zou hebben) bij vriendin gourmetten en wii'en
Ja, heerlijk "niks hoeft"quote:
Probeer eens een pannetjequote:Op zondag 26 december 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga wafelbeslag maken.
De melk moet ik eerst verwarmen tot 40 graden, nou ja, ik zie wel hoe ik dat ga doen
Slim!quote:
Ik ga zo van ZH naar NHquote:Op zondag 26 december 2010 11:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe voorzichtigquote:Op zondag 26 december 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga zo van ZH naar NH![]()
Ben benieuwd.
In de Smart?quote:Op zondag 26 december 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga zo van ZH naar NH![]()
Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |