Ik ben bang voor:quote:
Dat is logischquote:Op zondag 26 december 2010 09:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben bang voor:
1. Admins, vooral Yvonne
2. Mods, vooral Murp
3. Users, vooral Dirkh
Omdat dirkh een homo is die graag baggeraars in de kont neukt.quote:
oooooooooooh ik ga dit tweeten naar dirkhquote:Op zondag 26 december 2010 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat dirkh een homo is die graag baggeraars in de kont neukt.
Gelukkig ben ik een kwaliteitsuser en heb ik dus niets te vrezen
quote:Op zondag 26 december 2010 10:25 schreef Paul het volgende:
http://twitter.com/paulzeist/status/18960306789163008
* Paul pakt popcorn
Whehehequote:Op zondag 26 december 2010 10:25 schreef Paul het volgende:
* Paul pakt popcorn
Voor die dikke zeker of niet?quote:Op zondag 26 december 2010 10:28 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben alleen bang voor Forumadmins.
SNORRLEXX!!quote:Op zondag 26 december 2010 10:32 schreef aleco99 het volgende:
Ik heb Dirkh al lang niet meer voorbij zien komen. Toen ik voor het eerst of FOK! kwam kijken een half jaar geleden was er een dikke fittie tussen paul en dirkh waar een aantal mensen kant hadden gekozen. Dat leidde tot briljante discussies
p.s. HAHAHAHAHA bang voor admins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2010 10:34:58 ]
quote:Op zondag 26 december 2010 10:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
SNORRLEXX!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DOEL JE NOU OP BIOGARDE OFZO?quote:Op zondag 26 december 2010 10:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor die dikke zeker of niet?
Daar ben ik ook bang voor
Jaja, vroeger had ik altijd ruzie met Cerror,Dirkh en Lafferquote:Op zondag 26 december 2010 10:32 schreef aleco99 het volgende:
Ik heb Dirkh al lang niet meer voorbij zien komen. Toen ik voor het eerst of FOK! kwam kijken een half jaar geleden was er een dikke fittie tussen paul en dirkh waar een aantal mensen kant hadden gekozen. Dat leidde tot briljante discussies
p.s. HAHAHAHAHA bang voor admins
quote:Op maandag 28 december 2009 17:27 schreef Dirkh het volgende:
Godchristus, die lulhannes is net weer terug en je komt hem overal zuigend en baggerend tegen. Kunnen we hem niet vastgebonden in een badkuip flikkeren?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:17 schreef Dirkh het volgende:
Ik word toch werkelijk schijtziek van dit soort kuttopics, kan je niet eens gewoon ongelofelijk de kanker krijgen? Gewoon zo ernstig dat je hersens opgevreten worden door de kanker, dat je bloedlichaampjes op vakantie gaan en de kanker kan doen en laten wat ie wil.
Je mag wat mij betreft ook gewoon onder de trein gesodeflikkerd worden door een stel Marokkanen die vervolgens een lintje verdienen op Koninginnedag en op die manier laten zien hoe het wél kan.
Het maakt me niet uit hoe, maar kan godverdomme iemand zorgen dat dit stuk slijm van het forum geflikkerd wordt? Kneus...
Zou ie komen kijken????quote:Op zondag 26 december 2010 10:46 schreef vosss het volgende:
Dirkh heeft issues met zijn geaardheid. Overduidelijk
kssstquote:Op zondag 26 december 2010 10:54 schreef Paul het volgende:
Ohnee, daar is de eerste al waar ik bang voor ben! Murp
Fucksake wat een issuesquote:
Dat vinnik niks gek, heb je zijn foto gezien? Daar laat ik mijn hypothetische kinderen niet bij alleen hoor!!!quote:Op zondag 26 december 2010 10:54 schreef Paul het volgende:
Ohnee, daar is de eerste al waar ik bang voor ben! Murp
Nee man, modje en baas over fok weblogquote:Op zondag 26 december 2010 10:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fucksake wat een issues
En die man was hier admin?
Huuuh ik heb zijn echte foto's gezien, hij is gewoon een lieve jongen van rond de 20quote:Op zondag 26 december 2010 10:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat vinnik niks gek, heb je zijn foto gezien? Daar laat ik mijn hypothetische kinderen niet bij alleen hoor!!!
Ow ik dacht hij hij die creep uit zn fobo was.quote:Op zondag 26 december 2010 10:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Huuuh ik heb zijn echte foto's gezien, hij is gewoon een lieve jongen van rond de 20
Nee, hij misbruikt gewoon een foto van iemand andersquote:Op zondag 26 december 2010 10:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik dacht hij hij die creep uit zn fobo was.
Ik wist niet dat dat gebeurde op internetquote:Op zondag 26 december 2010 10:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, hij misbruikt gewoon een foto van iemand anders
quote:Op zondag 26 december 2010 10:25 schreef Paul het volgende:
* Paul pakt popcorn
Hoezo, die admins kunnen heeeeeeeeeeeeeeeeeeel eng zijn hoor...stel je voor dat ze je account wissenquote:Op zondag 26 december 2010 11:06 schreef Megumi het volgende:
Bang voor een admin op een forum.Dan neem je het leven veel te serieus.
quote:Op zondag 26 december 2010 11:04 schreef Paul het volgende:
Dirkh is bier aan het drinken en video's aan het kijken met zijn vrouw, komt vast nog wel langs
Die kant op.quote:Op zondag 26 december 2010 11:24 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Nee heh Nu een moslim kan het nog slechter gaan ?Waar is me kebab trouwens?
Bij de 100% halalwinkel. Geen "halal winkel".quote:Op zondag 26 december 2010 11:25 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Bij die 100 procent halal winkel of die oma's Kebab?
o.us klootzak ik wilde op je stemmen voor de mod van het jaar verkiezing EN NU KAN DAT NIET MEER je heb me kerstemus verziektquote:Op zondag 26 december 2010 11:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij de 100% halalwinkel. Geen "halal winkel".
HET IS KERSTMISquote:Op zondag 26 december 2010 11:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
o.us klootzak ik wilde op je stemmen voor de mod van het jaar verkiezing EN NU KAN DAT NIET MEER je heb me kerstemus verziekt
Mensen die geen ruzie gehad hebben met Cerrorquote:Op zondag 26 december 2010 10:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaja, vroeger had ik altijd ruzie met Cerror,Dirkh en Laffer
Mooie tijden waren dat
Het wachten was alleen op jou, maar nu is het compleet inderdaad.quote:Op zondag 26 december 2010 11:50 schreef waxmask het volgende:
Ik ben bang voor stupiditeit. Iets waar dit topic vol van is...
Da's dan ook een moderator.quote:Op zondag 26 december 2010 12:34 schreef aleco99 het volgende:
Ik ben zeker bang voor de admins. Vooral die gekke worm, die sluit elke keer mijn kwaliteittopiques
ja. enorm.quote:
dus jij las:quote:
of las jequote:
quote:
Die mensen moet je borgen.quote:Op zondag 26 december 2010 12:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoeveel mensen denken hier nou serieus dat ik Bjorn heet?
Die gebruik jij uiteraard niet.quote:Op zondag 26 december 2010 12:54 schreef DemonRage het volgende:
Wat een ongelofelijk kuttopic is dit.
Het enige waar je een admin mee op de kast kan jagen is zeggen dat je een adblocker gebruikt.
Kut me toetsenbord zit onder de gourmet.quote:Op zondag 26 december 2010 12:55 schreef AdvancedPower het volgende:
haha sowieso alle admins zijn bang voor mij haha
dat is balen.quote:Op zondag 26 december 2010 13:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kut me toetsenbord zit onder de gourmet.
haha.quote:Op zondag 26 december 2010 12:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Moet je maar niet gaan gourmetten bij je computer...quote:Op zondag 26 december 2010 13:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kut me toetsenbord zit onder de gourmet.
o hoe weet je datquote:
hoiiiquote:
Zeg dat ie een homo is met een chromosoompje teveelquote:Op zondag 26 december 2010 15:57 schreef Paul het volgende:
Weet iemand hoe ik Dirkh boos krijg, hij wil niet meer komen
quote:
En bedankt voor het verkloten ervan Annnetquote:
WAT NOU?quote:Op zondag 26 december 2010 22:53 schreef vosss het volgende:
[..]
En bedankt voor het verkloten ervan Annnet
: ')quote:Op zondag 26 december 2010 12:55 schreef AdvancedPower het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 22:53 schreef vosss het volgende:
[..]
En bedankt voor het verkloten ervan Annnet
quote:Op zondag 26 december 2010 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
30 x drukken en 2 x lucht inblazen om het topic weer tot leven te wekken.
murp is al wakker, die heeft al een beetje opgeruimd volgens mij.quote:
het gaat wel over admins heaquote:Op maandag 27 december 2010 07:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
murp is al wakker, die heeft al een beetje opgeruimd volgens mij.
Lijkt er op dat dit topic open blijft
Die is altijd om 6:45 uur punktlich wakker.quote:
Volgens mij gaat zijn wekker altijd om 6 uur. En hij heeft nu vakantie. Gun die man dat uitslapen tochquote:Op maandag 27 december 2010 08:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Die is altijd om 6:45 uur punktlich wakker.![]()
Het is al 8:00 geweest (GMT + 1 DST). En nog geen SWJ te bekennen.
Omdat dit een leuk topic isquote:Op maandag 27 december 2010 07:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
murp is al wakker, die heeft al een beetje opgeruimd volgens mij.
Lijkt er op dat dit topic open blijft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |