Dat lees je goed.quote:
Komt van vanzelf wel toch? Ik bedoel, je plukt er moeilijk een van het rekquote:
ooow ik snap je Benny!!!Dat moet in mijn dagboek geschreven worden!quote:
Dat denk jij..quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt van vanzelf wel toch? Ik bedoel, je plukt er moeilijk een van het rek
Ik kom in jouw dagboekquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ooow ik snap je Benny!!!Dat moet in mijn dagboek geschreven worden!
Heb ik nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn achterbuurjongen bied zich aan voor 70 euro
Maar ik wil hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe ik dagelijksquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar, kom naar delfzijl.. opgelost slotjequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik niet!
[..]
Maar ik wil het!
Grijp iemand uit het park en neem hem mee naar huisquote:
Uitgeslapen, en trap ontdaan van lijmresten en heerlijk gegourmet met mijn gezin en de ex man van mijn lief. Was heel gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
Symph, hoe vier jij eigenlijk kerst/heb jij kerst gevierd?
FOK! is nog niet je dagboek?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
FOK! vult alle pagina's al
Ohw, niet de standaard dingen dusquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uitgeslapen, en trap ontdaan van lijmresten en heerlijk gegourmet met mijn gezin en de ex man van mijn lief. Was heel gezellig
Te ver.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, kom naar delfzijl.. opgelost slotje
Meh, ik heb alle vieze mannetjes uit het park al wel gezien.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Grijp iemand uit het park en neem hem mee naar huis
Lijmresten?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uitgeslapen, en trap ontdaan van lijmresten en heerlijk gegourmet met mijn gezin en de ex man van mijn lief. Was heel gezellig
Nou ik droom al over FOK! dus dat zal bestquote:
Ga naar het theather en neem daar iemand van mee terugquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meh, ik heb alle vieze mannetjes uit het park al wel gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |