abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90455151
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90455179
Ex begon net weer tegen me te praten dat ze het heel moeilijk had me de kerstdagen. En dat haar vrienden er op moment ook niet waren. En dat ze tot nu toe alleen zit met nieuwjaar. :/

Pff dat doet me toch wel wat, ontzettend rot voor haar.
pi_90455216
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 12:42 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ex begon net weer tegen me te praten dat ze het heel moeilijk had me de kerstdagen. En dat haar vrienden er op moment ook niet waren. En dat ze tot nu toe alleen zit met nieuwjaar. :/

Pff dat doet me toch wel wat, ontzettend rot voor haar.
Ik mis de " :') "aan het eind :9
pi_90455267
Zo... daarnet onder het genot van Slam40 nummers van de afgelopen tijd die op m'n PC stonden, afgespeeld via m'n xbox naar m'n dolby set en dan ook echt HARD, beneden gedweild, en de gehele bovenverdieping maar weer eens schoongemaakt. Heerlijk gevoel, zo nu en dan lekker mee bleren op de muziek, en ik werd gek genoeg echt vrolijk van het schoonmaken en de muziek die er bij was ter begeleiding.

Terwijl ik me er eerst altijd toe moest zetten om schoon te maken in huis, ruim ik nu alles achter me aan op, en maak ik 1x in de week alles ook echt GOED schoon, van boven tot beneden. Zonder mokken of enige tegenzin. Zal wel een gedeelte van het proces zijn waar ik nu in zit; een betere Jeice worden, en zo voelt het ook. Het geeft ook een goed gevoel om in een schoon en opgeruimd huis te zitten, en daarnaast is de afleiding natuurlijk ook mooi meegenomen! :D

Daarnet lekker eitje voor mezelf gebakken, over anderhalf uur stap ik weer voor een uurtje op de spinbike, daarna douchen en rond half 4 richting m'n broertje en schoonzusje voor het 2e kerstdiner. Ik heb er al zin in!
pi_90455522
Ik ga vanmiddag ook mijn schoonmaakding voortzetten :+ De was draaien... en wat meer opruimen :) Oh en administratie op orde maken :P

Goed om te lezen dat de meeste de juiste weg aan het vinden zijn :)
pi_90455811
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 02:10 schreef goofy_goober het volgende:
Deze ken je al? Had je misschien ook moeten doen. })
Haha ja die ken ik. En onmogelijk, ik mocht niet aan zijn computer komen. Wachtwoord en alles. :')
  zondag 26 december 2010 @ 13:05:56 #132
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90455966
Dan had ie vast wat te verbergen. :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90456271
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 09:38 schreef J0ycie88 het volgende:
En we zijn weer wakker.. Niet echt mijn definitie van uitslapen maar goed!
Vandaag ga ik het anders doen als gisteren. Ik ga me eens bedenken wat ik allemaal wel heb deze kerst, in plaats van er urenlang bij stilstaan dat mijn leugenachtige, hufterige, oneerlijke ex niet naast me ligt.. (Dat had ik ook niet gewilt namelijk, wel een lieve jongen dat had leuk geweest).

Maar goed wat heb ik wel: (ja ik ga echt een lijstje posten want dat helpt me!)
- lieve ouders
- lief broertje die echt een grote broer probeert te zijn
- lieve vriendinnen die me steunen in alles wat ik doe
- dit topic waarin in mijn ei kwijt kan.
- mensen die je amper kent maar waarbij ik me erg vertrouwd voel.
- lieve familie, die soms ongepaste geintje maken..
- een leuke baan
- goede ambities
- gezondheid
- en dit lijstje kan nog wel langer!
Heel goed van je! ^O^ Doe ik af en toe ook, net als bij Oprah, een gratitude list. Echt een goede tip, focus op wat je wel hebt en wat wel goed gaat.

De mijne teruggezocht van ongeveer een week erna.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 11:00 schreef Faerie het volgende:
Wow, mijn familie heeft me gister echt zo goed geholpen! Ik was in bed gaan liggen omdat ik verdrietig was, komt mijn oom ineens naar boven om me naar beneden te halen en me te zeggen dat mijn ex me totaal niet waard is, en me echt heeft gekleineerd. En dat ik vooral meer eigenwaarde moet krijgen, en door onzekerheid steeds bij mijn ex ben gebleven. Hij heeft me echt de ogen geopend. Normaal heb ik nooit zo'n gesprek met hem, daarom kan ik het nu zoveel beter aannemen. Mijn ex heeft me gekleineerd door de schuld altijd helemaal op mij af te schuiven, ik was altijd degene die alles fout deed, en ik ben degene die heeft gezorgd voor de breuk. Terwijl hij gewoon voor de tweede keer de makkelijkste weg kiest door het uit te maken en zich te richten op een meisje die hij toevallig 2 weken geleden heeft ontmoet. Nu blijkt dat hij tegen mijn zwager heeft gezegd dat hij dat zo'n geil wijf vond, en het met haar wel eens wilde doen. Nu denkt hij natuurlijk, oh, ik heb iets achter de hand, en dit meisje is perfect en daarmee heb ik niet de problemen zoals ik die met mijn ex heb.
Dat zal inderdaad wel zo zijn in het begin, maar hij komt zichzelf toch weer tegen.

Ik vind het echt moeilijk om nu te denken dat ik alleen ook gelukkig ben, zonder dat het van hem afhangt. Maar dat is ook niet goed, dat weet ik... Ik wil nu eerst gewoon helemaal gelukkig zijn met mezelf, zonder dat ik altijd mijn best voor iemand hoef te doen, die me eigenlijk niet echt wil.

Dit liedje ben ik nu aan het luisteren, heerlijk. Helpt me wel.
Wat een toffe familie heb jij! Het is ook moeilijk dat nu te denken, hoe ga je ooit echt gelukkig zijn zonder hem.

quote:
(Maar zeg nou maar niet te vaak "Wow" want dan denkt Nathalie weer aan World of Warcraft en komen er weer kleine griezelige rode lichtjes in haar ogen...... :( )
Haha nee hoor. En ik scheer niet alle WoW'ers over een kam, weet dat er ook gamers zijn die zich wel kunnen beheersen en een normaal leven hebben. :D

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 11:45 schreef ex het volgende:
Hehe, ik had ook echt zo'n fase dat ik over relaties nadacht enzo, terwijl de afgelopen periode, en zeker de laatste 2 dagen hebben bewezen dat ik het prima alleen kan.

Ik had nooit zoveel met kerst & de feest dagen en bleef liever thuis. Omdat ik nu alleen ben moet ik wel gezellig doen (zo voelt dat dan) en nu ben ik er achter hoe gezellig doen is omgeslagen naar gezellig zijn.

Wat heb ik een top familie, een top vrienden groep, een leuk huis, een leuke baan en een geweldige hond.

Ik voel me echt al sinds donderdag on top of the world en er lijkt geen einde aan te komen.

Ik heb niks van me ex gehoord & zelf ook niks laten horen, ik heb die behoefte ook niet. Merry Christmas iedereen :D!
Goed zo! *O*

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 11:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goeiemorgen allemaal,

Vannacht heeeeel weird gedroomd.
Het besef dat het uit is, was aanwezig in de droom.
Toch kwam ik haar tegen en hadden we seks met elkaar enz. Ik snapte er niets van. Ze kwam ook heel anders (lees: liever) over dan ze de laatste tijd heeft laten zien.

Toen ik wakker werd voelde ik me ff raar, maar nu weer een stuk beter en voel ik niets voor die droom, ondanks dat m'n ex er echt niet verkeerd uitziet. Maar ik zou nooit seks zonder liefde met haar willen en aangezien die liefde over is, wil ik dus geen seks met haar.

Anyway, kan steeds beter praten met iemand waarmee ik afgelopen dagen wat meer contact mee heb. Voelt heel goed en vertrouwd op de een of andere manier *O*
Fijn dat je er goed over kan praten met diegene. Dat klinkt wel als iets wat iets moois kan worden...of niet?

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 12:43 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ik mis de " :') "aan het eind :9
+1!
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef goofy_goober het volgende:
Dan had ie vast wat te verbergen. :P
Ik weet het wel zeker. Zelfs als 'ie ging douchen of even weg ging ging er nog net geen groot slot om zijn computer heen. Ach, ik respecteerde zijn privacy hoor. Wist dat hij online een dubbelleven had. Maar toch...het was niet cool.

En dan ga ik zo de stad in. Alles schijnt open te zijn! Even iets leuks zoeken voor vanavond om aan te trekken. *O* Moeders houdt uw zonen binnen. :D
pi_90456353
Mijn lijstje:

Ik heb mooie kadootjes gekregen met kerst
Ik ben uitgenodigd voor een hele chille avond voor oud en nieuw
Heb tot nu toe een hele leuke kerst
Heb contact met mensen die me heel erg hebben geholpen met het verwerken van mijn ex
Ben af van m'n ex die ijskoud (zal aan d'r nickname liggen) tegen me is geweest
Ik kijk uit naar de meeting die staat gepland voor de leden van dit topic :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90456450
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:14 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Heel goed van je! ^O^ Doe ik af en toe ook, net als bij Oprah, een gratitude list. Echt een goede tip, focus op wat je wel hebt en wat wel goed gaat.

De mijne teruggezocht van ongeveer een week erna.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Wat een toffe familie heb jij! Het is ook moeilijk dat nu te denken, hoe ga je ooit echt gelukkig zijn zonder hem.

[..]

Haha nee hoor. En ik scheer niet alle WoW'ers over een kam, weet dat er ook gamers zijn die zich wel kunnen beheersen en een normaal leven hebben. :D

[..]

Goed zo! *O*

[..]

Fijn dat je er goed over kan praten met diegene. Dat klinkt wel als iets wat iets moois kan worden...of niet?

[..]

+1!

[..]

Ik weet het wel zeker. Zelfs als 'ie ging douchen of even weg ging ging er nog net geen groot slot om zijn computer heen. Ach, ik respecteerde zijn privacy hoor. Wist dat hij online een dubbelleven had. Maar toch...het was niet cool.

En dan ga ik zo de stad in. Alles schijnt open te zijn! Even iets leuks zoeken voor vanavond om aan te trekken. *O* Moeders houdt uw zonen binnen. :D
Jij hebt ook een mooie lijst!

En ik ben jaloers, want ik wil vanavond ook heerlijk op stap maar dat kan ik die kinders op mijn werk morgen niet aan doen helaas!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90456469
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn lijstje:

Heb contact met mensen die me heel erg hebben geholpen met het verwerken van mijn ex
Nickname, is het iemand van hier dan?
Verder fijn lijstje, feestje ofzo met oud en nieuw?
pi_90456497
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:21 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Nickname, is het iemand van hier dan?
Verder fijn lijstje, feestje ofzo met oud en nieuw?
Jep, mijn ex zit sinds ruim een jaar ook op Fok! ja ;(
Verder staat er inderdaad een chille avond gepland met oud en nieuw. Met een grote vriendengroep ergens gourmetten en daarne een shitload aan vuurwerk de lucht in jagen *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90456604
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:20 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Jij hebt ook een mooie lijst!

En ik ben jaloers, want ik wil vanavond ook heerlijk op stap maar dat kan ik die kinders op mijn werk morgen niet aan doen helaas!
Ja en dat was mijn lijst kort nadat meneer het pand verliet! Inmiddels heb ik een veel toffer en langer lijstje. Ga ik weer eens maken. Want het helpt! Echt. Ah jammer dat je niet op stap kan vanavond! Ben je juf?

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Verder staat er inderdaad een chille avond gepland met oud en nieuw. Met een grote vriendengroep ergens gourmetten en daarne een shitload aan vuurwerk de lucht in jagen *O*
Oeh lastig. Zou (in het begin) steeds post history checken, of valt dat wel mee? Mijn ex zit ook op Fok! alleen weet ik godzijdank niet wat zijn nick is. Hij weet de mijne ook niet, althans deze. Of wel. In that case :W. :P
En fijn dat je een toffe Oud en Nieuw in het vooruitzicht hebt. Ik zelf ook gelukkig. Kerst was kut (op vanavond na) maar met Oud en Nieuw ga ik naar een groot feest met vriendinnen. Kan niet wachten om het nieuwe jaar in te gaan! *O*
pi_90456625
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn lijstje:

De kroegdate wordt leuk!!!
pi_90456663
Wanneer is er dan een meeting gepland?
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90456719
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:27 schreef Faerie het volgende:
Datum is still unknown, maar hij gaat er komen!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90456738
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:27 schreef Faerie het volgende:
Datum is onbekend..
Het is aan mij de eer om dit te plannen, maar de mannen helpen me niet echt met suggesties voor een datum ;)
pi_90457023
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:22 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja nja die mijne ook maar ik laat me niet wegjagen hier door hem. Gelukkig bestaat er nog altijd de blok -knop haha :7
pi_90457155
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:39 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ja nja die mijne ook maar ik laat me niet wegjagen hier door hem. Gelukkig bestaat er nog altijd de blok -knop haha :7
Dat sowieso. Ik zit hier al ruim 4 jaar en zij komt nu ruim een jaartje kijken. Wel kut dat ze nu heel close contact heeft met een andere Fok!ker. Maar nogmaals, ik laat me niet wegjagen door zoiets.
Ben benieuwd trouwens of ze weer normaal kan doen als ze terug uit Hongarije is. Of ze eindelijk een beetje tot inkeer is gekomen
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90457168
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:39 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ja ideaal die functie! Enige nadeel is dat je nog wel diegene gequote ziet worden. Maar verder top. ;)
pi_90457210
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:43 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat sowieso. Ik zit hier al ruim 4 jaar en zij komt nu ruim een jaartje kijken. Wel kut dat ze nu heel close contact heeft met een andere Fok!ker. Maar nogmaals, ik laat me niet wegjagen door zoiets.
Ben benieuwd trouwens of ze weer normaal kan doen als ze terug uit Hongarije is. Of ze eindelijk een beetje tot inkeer is gekomen
Ik ken het een beetje. Maar geen relatie hoor, maar ken het gevoel, dat je dat van iemand helemaal niet wil zien. Wel goed dat je, en jij ook Ernemmertje, je er niet door laat wegjagen. ^O^
pi_90457368
Natalie door jou onderschrift ben ik heel de tijd dat stukje van Sterrenstof aan het zingen! Haha..
pi_90457450

Its a little too late to say that youre sorry now
You kicked me when I was down
F-ck what you say, just (dont hurt me, dont hurt me no more)
Thats right bitch: and I dont need you, dont want to see you
Bitch you get (no love)
You show me nothing but hate
You ran me into the ground
But what comes around goes around
I dont need you (dont hurt me)
You (dont hurt me no more)
Thats right, and I dont need you, dont want to see you
You get (no love)
Bitch you get (no love)
And I dont need you

O-)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90457461
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Natalie door jou onderschrift ben ik heel de tijd dat stukje van Sterrenstof aan het zingen! Haha..
Verslavend he! Ik draai niks anders meer! Diamonds om mijn nek bitch diamonds om mijn nek, loesoe in de sky, tralalalala... *O*
pi_90457519
Wat ik even een heerlijk nummer vond tijdens het schoonmaken (maar ook daarna):

Heerlijk om je agressie even goed kwijt te kunnen. Dweilen ging ook ff in een hogere versnelling. Zo maar eens ff nalopen of ik geen stukken vergeten ben :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')