Deze heb ik gemaakt, is ook met sneeuw:quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je laatste beetje waardigheid is hiermee ook weg
Die met Belgen Bellen? Die ben ik nu aan het kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die van Sterren Op Het IJs oid is nog leuker.
Ja d iequote:Op zaterdag 25 december 2010 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die met Belgen Bellen? Die ben ik nu aan het kijken
Met Broekie als bankgastquote:
Die is het dus niet qua top fotoquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze heb ik gemaakt, is ook met sneeuw:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ierland of IJsland?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt op een foto die ik gemaakt heb, maar dan met beter weerquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
Lijkt op een foto die ik gemaakt heb, maar dan met beter weer![]()
[ afbeelding ]
Kwalitatief 10x beterquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
Lijkt op een foto die ik gemaakt heb, maar dan met beter weer![]()
[ afbeelding ]
Toscanequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kwalitatief 10x beter
Hopelijk over half jaar mooie plaatjes schieten in gebied van Toscane
In Den Helder kun je ook mooie foto's maken natuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:05 schreef Briggy het volgende:
[..]
Toscane![]()
Als je daar geen mooie foto's kan maken dan kan je beter je toestel verkopen
Ben meer een mensen fotograaf, aan het toestel en de lenzen zal het niet liggenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:05 schreef Briggy het volgende:
[..]
Toscane![]()
Als je daar geen mooie foto's kan maken dan kan je beter je toestel verkopen
Je hebt het wel over Den Helderquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In Den Helder kun je ook mooie foto's maken natuurlijk. Locatie zegt niks hè
.
Noorwegen!quote:
Den Helderquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Den Helder
Bij mij welquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In Den Helder kun je ook mooie foto's maken natuurlijk. Locatie zegt niks hè
.
Mijne ook, volgens mij zijn we op dezelfde plek geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |