Laat me eerst zeggen dat ik geen idee heb of dit het meest geschikte subforum is voor dit onderwerp, misschien past het beter in Travel of Cultuur maar dat merken we vanzelf.
Ik zou graag in of kort na de zomer naar het buitenland gaan om als vrijwilliger mee te helpen op welke manier dan ook. Alleen na een paar Google zoekopdrachten heb ik het idee alsof ik meer vakantiebureau's tegenkom die je op je vakantie ook nog eens aan het werk willen zetten (en bakken met geld vragen) en weinig organisaties waarbij het echt om het vrijwilligerswerk zelf draait. Het boeit mij niet zo heel veel hoe leuk het is om met allerlei monniken tempels te bezoeken of om diertjes te knuffelen. Nou ja, boeit me misschien een beetje, maar dat is voor vakanties, ik wil niet op vakantie Ik wil gewoon een steentje bijdragen en aangezien ik niet het 6-cijferige maandloon van de gemiddelde Fokker heb kan ik dat het beste doen door mijn tijd aan te bieden.
Ik wil best voor m'n inentingen, reispapieren etc. betalen. Maar bij sommige organisaties loopt het op in de enkele honderden euro's en dan vraag ik me af of ik wel op de juiste plek zit.
Misschien dat iemand hier er ervaring mee heeft en mij in de juiste richting kan wijzen?
Het liefst trouwens Venezuela of een (deels) Engelstalig land.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ugjerke op 25-12-2010 19:57:46 ]
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.