Snel oplossing zoeken ervoor die jou het meeste rust geeft.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daarom zie ik ook elk jaar tegen kerst op.
De mijne is wel aardig, heb de hele middag in de keuken gestaan en de eters vonden het lekker (en veelquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja en het is hier koud want de verwarming stond niet aan.
Hoe is jullie kerst tot nu toe?
Mijn oma en haar vriend, eerder op de dag was ik bij mijn andere oma die in Utrecht woont, daar kwamen ook mijn tante, beide neven, nichtje en vriendin van mijn oudste neef. Was ook erg gezellig!quote:
Zelfmoord plegen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Snel oplossing zoeken ervoor die jou het meeste rust geeft.
Werk nu al 10 jaar na mijn studie en nog nooit 1 dag uitkering getrokkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zolang je knaken verdient en geen uitkeringstrekker wordt die wel wat beters te doen heeft vind ik het prima.
Nicequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mijn oma en haar vriend, eerder op de dag was ik bij mijn andere oma die in Utrecht woont, daar kwamen ook mijn tante, beide neven, nichtje en vriendin van mijn oudste neef. Was ook erg gezellig!
Nicequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De mijne is wel aardig, heb de hele middag in de keuken gestaan en de eters vonden het lekker (en veel[ afbeelding ]
Nu zit ik heerlijk lam te wezen en een beetje te balen dat ik geen muziekjes kan spelen omdat opa hier nog rondhangt.
Dan hoor je mij niet meer klagen daarover.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Werk nu al 10 jaar na mijn studie en nog nooit 1 dag uitkering getrokken
Zal wel rust geven.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je denkt, dat het een oplossing is , zou ik die afraden
Klinkt best oke, kan Opa zijn gehoorapparaat niet uitzetten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De mijne is wel aardig, heb de hele middag in de keuken gestaan en de eters vonden het lekker (en veel[ afbeelding ]
Nu zit ik heerlijk lam te wezen en een beetje te balen dat ik geen muziekjes kan spelen omdat opa hier nog rondhangt.
Maar wel een beetje zinloos, ik zou dan een rugzak pakken en gewoon de wereld rond!quote:
Dan heb ik alsnog geen rust in mijn kop?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar wel een beetje zinloos, ik zou dan een rugzak pakken en gewoon de wereld rond!
Gevulde aardappels, varkenshaas, kalkoen, salades,quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nice
[..]
NiceWat gegeten
Top 2000 mag ook niet op?
Waarom niet, je hoeft niets te doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan heb ik alsnog geen rust in mijn kop?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:12 schreef heloef het volgende:
Nou ik kan morgen naar mijn familie het leuke is ik kan voor 90% niet communiceren met mijn familie omdat:
-Ze spreken onderling Hindoestaanse-Surinaamse mengelmoes die ik niet spreek
-De genen die dat niet spreken zijn doof en spreken gebarentaal.
Dus dat wordt heel gezellig.
Ohhhhhh lekkerrrrrrrrrrr. Wij hadden boerenkool met rookworst en als toetje stroopwafelijs met een stoofpeertjequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gevulde aardappels, varkenshaas, kalkoen, salades,Pavlova
Neen, mijn opa is Christelijk en stelt het niet echt op prijs als ik duivelse popmuziek ga afspelenHij vond het volgens mij al niet echt leuk dat ik laptop+muziek aanhad in de keuken
Oh en zometeen gaan we cadeautjes doenIk geef echt een bruut boek weg!
Ja wat jij wilt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom niet, je hoeft niets te doenAlleen eten vinden, als dat alles is..
Er staat muziek op, Hindoestaanse muziek en daar vind ik geen reet aan, het enige wat mij met de mannen in de familie bindt is voetbal. De rest is voor mijn gewoon familie zonder echt een bijzondere band.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Neem muziek mee, daar valt altijd mee te communiceren!
Jummiequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ohhhhhh lekkerrrrrrrrrrr. Wij hadden boerenkool met rookworst en als toetje stroopwafelijs met een stoofpeertjeHehe ja ik las het maar is het serieus zo erg? Da's nasty.
Ik heb een hele leuke theepot gekregen uit het kerstpakket van mijn vaderMaar echt heel tof, zo'n éénpersoonspotje waar het kopje al onder staat zegmaar. Met stipjes enzoooo.
Broes springsteen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |