Dat dus. Een bloedmooi iemand die verder werkelijk te dom is om te poepen is voor een nachtje wel leuk, maar niet meer dan dat.quote:Op zondag 26 december 2010 13:01 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Als je 16 bent misschien, of je het over kort gezegd dommige mensen hebt.
Voor de rest van de mensheid is enige diepgang op emotioneel en cognitief vlak wel een vereiste.
Klopt, al is het voor 1 nacht soms ook moeilijk hoor, sommige meiden....quote:Dat dus. Een bloedmooi iemand die verder werkelijk te dom is om te poepen is voor een nachtje wel leuk, maar niet meer dan dat.
Ja, want naast haar BEN JIJ EEN MIETJE.quote:Op zondag 26 december 2010 08:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Die vrouwen die nog harder briullen dan mannen, wat een afknapper.
Hmm, ik zie dat bijna nooit. Wanneer een meisje dat bij mij doet stelt het ook weinig voor en is het mij meestal niet duidelijk of ze gewoon een praatje maakt of er iets mee wil. Het lijkt meestal op het eerste. Maar goed, ik ben dan ook niet bepaald gewild bij vrouwen.quote:Op zondag 26 december 2010 01:48 schreef Techno het volgende:Als je gewild bent door vrouwen dan hoef je jezelf dit soort vragen niet te stellen. Want dan had je wel geweten dat ze uit zichzelf naar je toekomen...
Niet constant, maar met enige regelmaat toch wel.quote:Op zondag 26 december 2010 14:14 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Hmm, ik zie dat bijna nooit. Wanneer een meisje dat bij mij doet stelt het ook weinig voor en is het mij meestal niet duidelijk of ze gewoon een praatje maakt of er iets mee wil. Het lijkt meestal op het eerste. Maar goed, ik ben dan ook niet bepaald gewild bij vrouwen.
Jij wordt constant versiert door vrouwen die je niet kent?
Is ook weer zo.quote:Op zondag 26 december 2010 15:46 schreef Zuivelkoe het volgende:
Een leven zonder vrouwen is ook niet je van het. Dus dan maar met.
Ach ja. Can't live with 'em, can't have heterosexual intercourse without 'em.quote:
Gelul,je weet of je nog gewild bent door andere vrouwen als jij binnenkomt en ze met regelmaat naar je kijken terwijl ze met iemand anders staan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:28 schreef FireFox1 het volgende:
Als je meer geld heb dan andere mannen
Zoiets had ik ook een keer, een chick stond een stukje achter me en ze knijpt ineens in de zijkant van m'n buik en vervolgens loopt ze een stukje de andere kant op. Dan denk ik echt, wat wil je nouquote:Op zondag 26 december 2010 17:16 schreef Bananenman het volgende:
Wat ik zelf vaak heb is dat ze in m'n reet knijpen om m'n aandacht te trekken als ik langsloop. Maar goed mijn doelgroep is dronken studentes dus in het 'echte' leven zal het wel wat subtieler gaan
Nou, een piemel voor de avond dus.quote:Op zondag 26 december 2010 17:24 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook een keer, een chick stond een stukje achter me en ze knijpt ineens in de zijkant van m'n buik en vervolgens loopt ze een stukje de andere kant op. Dan denk ik echt, wat wil je nou
Hoe kan ik dat niet inzien met me teringkop? Ben denk ik slecht in signalen lezen.quote:Op zondag 26 december 2010 17:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nou, een piemel voor de avond dus.
Nee, gewoon een schijterd die te bang is om vervolgens met dat meisje te praten.quote:Op zondag 26 december 2010 17:39 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat niet inzien met me teringkop? Ben denk ik slecht in signalen lezen.![]()
Oh myquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:53 schreef Ernemmertje het volgende:
Nou mijn ervaring met een autist is (ik was er heel erg verliefd op en liet het op erg duidelijke manieren merken, ook door het te zeggen wel 100x) dat ze het echt niet weten wanneer de vrouw hen wilt en geinteresseerd is in ze.
![]()
![]()
Geen idee wat voor oplossing ik dan zou kunnen bedenken voor je sorry maar ik wens je heel veel succes verder
quote:Op zondag 26 december 2010 17:16 schreef Bananenman het volgende:
Wat ik zelf vaak heb is dat ze in m'n reet knijpen om m'n aandacht te trekken als ik langsloop. Maar goed mijn doelgroep is dronken studentes dus in het 'echte' leven zal het wel wat subtieler gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |