Kijk. Op zo'n antwoord zat ik te wachten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef EviL_AleX het volgende:
Grondige kennis van lichaamstaal helpt om te zien hoe je in de markt ligt. Wanneer je nu op 1 van de extremen ligt (heel goed tegenover heel slecht) dan merk je dat echt heel goed. Maar alle gradaties tussen die 2 punten kunnen wat lastiger zijn om in te schatten.
Enne wat die playo zei, klopt wel. Hoewel dit alleen werkt op vrouwen met bevestigingsdrang, en of je dat wilt...?
en het kwam niet in je op, dat hij misschien niet in jou geinteresseerd was?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:53 schreef Ernemmertje het volgende:
Nou mijn ervaring met een autist is (ik was er heel erg verliefd op en liet het op erg duidelijke manieren merken, ook door het te zeggen wel 100x) dat ze het echt niet weten wanneer de vrouw hen wilt en geinteresseerd is in ze.
![]()
![]()
Geen idee wat voor oplossing ik dan zou kunnen bedenken voor je sorry maar ik wens je heel veel succes verder
Als je gewild bent door vrouwen dan hoef je jezelf dit soort vragen niet te stellen. Want dan had je wel geweten dat ze uit zichzelf naar je toekomen...quote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef tjawatdan het volgende:
Kijk. Op zo'n antwoord zat ik te wachten.
"Leuker kunnenn we het niet maken, wel makkelijker."quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:07 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Hahaha ja idd. Dikke lelijke wijven zeker![]()
Die vrouwen die nog harder briullen dan mannen, wat een afknapper.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:33 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat grotendeels niet meer zo. Voor de onafhankelijken onder ons dan.
Echt, je moet eens kappen met zeiken daarover. Ik loop van vrouw naar vrouw, en het levert me ook geen bal op, behalve seks, en dat is toch extreem overrated.quote:Op zondag 26 december 2010 08:07 schreef Schenkstroop het volgende:
En nee dat is mij allemaal nooit overkomen. ik zie die vedomde wezens met een kut altijd naar vrienden van me kijken.
Jij moet niet zo zeiken, seks is toch lekker en goed. iedereen wil het, dus je kan me niet wijsmnaken dat het overrated is. Die buurman van mij, weet je hoeveel moeite hij doet voor sex? Hij neukt zelfs oude wijven met een strak kontje en mooi haar maar een alcohol/junkie gezicht. En dito grijze tanden. Joh.. als sex al zo belangrijk is voor hem, is sex overrated volgens jou?quote:Op zondag 26 december 2010 08:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt, je moet eens kappen met zeiken daarover. Ik loop van vrouw naar vrouw, en het levert me ook geen bal op, behalve seks, en dat is toch extreem overrated.
Als jij ooit iemand vindt is het waarschijnlijk voor het leven, dus kap nou eens met dat zelfmedelijden.
Als het zo belangrijk voor je is ga dan een keer naar de hoeren.quote:Op zondag 26 december 2010 08:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij moet niet zo zeiken, seks is toch lekker en goed. iedereen wil het, dus je kan me niet wijsmnaken dat het overrated is. Die nikker buurman van mij, weet je hoeveel moeite hij doet voor sex? Hij neukt zelfs oude wijven met een strak kontje en mooi haar maar een alcohol/junkie gezicht. En dito grijze tanden. Joh.. als sex al zo belangrijk is voor hem, is sex overrated volgens jou?
ga jij nou andere verwijten dat ze zeikenquote:Op zondag 26 december 2010 08:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij moet niet zo zeiken, seks is toch lekker en goed. iedereen wil het, dus je kan me niet wijsmnaken dat het overrated is. Die buurman van mij, weet je hoeveel moeite hij doet voor sex? Hij neukt zelfs oude wijven met een strak kontje en mooi haar maar een alcohol/junkie gezicht. En dito grijze tanden. Joh.. als sex al zo belangrijk is voor hem, is sex overrated volgens jou?
Volgens mij zeik jij.
Ik wil geen advies van relatie-christenen. je leest toch wat voor onzinnigheid dat de wereld helpt. Je kweekt allemaal onzekere mensen die niet meer kunnen genieten van sex op zich. En speciaal een relatie willen anders krijgen ze 'm niet omhoog.quote:Op zondag 26 december 2010 08:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als het zo belangrijk voor je is ga dan een keer naar de hoeren.
Intussen kan ik je verzekeren dat een mooie relatie veel meer waard is, dus als je daar nou eens naar op zoek zou gaan...
Wil je schenkstroop bashen? Tyf op Kutkind!quote:Op zondag 26 december 2010 08:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ga jij nou andere verwijten dat ze zeiken![]()
![]()
?
Ik ben al 3 jaar op je in aan het praten, en het werkt gewoon niet he?quote:Op zondag 26 december 2010 08:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik wil geen advies van relatie-christenen. je leest toch wat voor onzinnigheid dat de wereld helpt. Je kweekt allemaal onzekere mensen die niet meer kunnen genieten van sex op zich. En speciaal een relatie willen anders krijgen ze 'm niet omhoog.
Ik denk niet dat je voor anderen mag bepalen wat wel of niet goed zou zijn. Of wanneer zij wel of niet zouden zeiken. Jij en ik staan op totaal verschillende plekken in het leven. Wat voor jou geldt of hoe mensen tegen jou zijn gaat niet op voor mij en andersom.
Hoe kom je erbij dat uiterlijk niet uitmaakt als je zelf er niet zo heel slecht uitziet?quote:Op zondag 26 december 2010 08:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar op je in aan het praten, en het werkt gewoon niet he?
Als je seks wilt hebben kan dat altijd, hoe je er ook uit ziet, dus je frustraties komen nergens vandaan.
Je verzint je eigen lijden, dus ga iemand neuken als dat nu zo belangrijk voor je is, en kijk dan eens naar wat er verder dwars zit.
En ik heb extreem veel geduld, maar ik heb nog nooit tegen zo'n stenen muur gepraat.
lelijke mensen moeten het van hun persoonlijkheid hebbenquote:Op zondag 26 december 2010 08:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wil je schenkstroop bashen? Tyf op Kutkind!
Omdat je naar de hoeren kan, man, die kijken niet naar hoe je eruit ziet.quote:Op zondag 26 december 2010 08:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat uiterlijk niet uitmaakt als je zelf er niet zo heel slecht uitziet?
mensen doen over het algemeen niet aardig als je geen 'looker' bent. dus dan wordt je langzaam zoals mij.quote:Op zondag 26 december 2010 08:36 schreef Waaghals het volgende:
[..]
lelijke mensen moeten het van hun persoonlijkheid hebben
jij bent nie eens aardig![]()
![]()
Ah, het ligt altijd aan anderen en jij hebt zelf geen enkele verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 26 december 2010 08:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
mensen doen over het algemeen niet aardig als je geen 'looker' bent. dus dan wordt je langzaam zoals mij.
Dat is zo als je uiterlijk niet mee heb (je bent geen looker) dan is de kans zeer grootquote:Op zondag 26 december 2010 08:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
mensen doen over het algemeen niet aardig als je geen 'looker' bent. dus dan wordt je langzaam zoals mij.
Als je 16 bent misschien, of je het over kort gezegd dommige mensen hebt.quote:Op zondag 26 december 2010 12:34 schreef strong het volgende:
[..]
Dat is zo als je uiterlijk niet mee heb (je bent geen looker) dan is de kans zeer groot
dat mensen niet aardig tegen je zijn en meestal geen gesprek met met je willen aangaan
of kort af laat staan een relatie.
Als je je uiterlijk wel mee heeft of redelijk dan is het het tegenovergestelde ook al ben je
dom of heb je geen zelfvertrouwen enz.Een dom praatje is meestal wel voldoende voor
een relatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |