Tegenwoordig is dat grotendeels niet meer zo. Voor de onafhankelijken onder ons dan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:28 schreef FireFox1 het volgende:
Als je meer geld heb dan andere mannen
Dan ben je dus niet gewildquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:22 schreef tjawatdan het volgende:
Zoals de titel al luidt. Hoe weet je dit? Hoe weet je hoe je in de markt ligt? Want over het algemeen moet de man altijd de vrouw benaderen, wat dus een probleem is voor de autistjes onder ons.
je weet het als je thuiskomt van t werk en drie naakte vrouwen in je bed vindquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:22 schreef tjawatdan het volgende:
Zoals de titel al luidt. Hoe weet je dit? Hoe weet je hoe je in de markt ligt? Want over het algemeen moet de man altijd de vrouw benaderen, wat dus een probleem is voor de autistjes onder ons.
Dus met andere woorden, als je geen vrouw durft te benaderen hoe weet je dan of vrouwen je niet hoeven of dat ze je wel leuk vinden maar jou niet durven te benaderen? Ik neem aan oogcontact maar wat nog meer?
als lustobject idd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:38 schreef Snackie017 het volgende:
Zolang ze niet tegen je been aanrijden en daarbij een nat slakkenspoor achterlaten ben je gewoon niet gewild,
eigen ervaringen:quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:52 schreef Houniet het volgende:
Als een vrouw je ziet zitten komt ze vanzelf bij je staan, ook al is het onbewust.
gewoon hoe dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:01 schreef kevin87g het volgende:
Ben behoorlijk gewild bij vrouwen, al zeg ik t zelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee grapje
gewoonxD
Lichaamstaal is alles.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gewoon hoe dan?
het is moeilijk om in een drukke omgeving iedereen in de gaten te houden. ik heb zelf nog nooit echt zomaar iets snel aan een vrouw iets kunnen merken.
het kost ze altijd heel wat signalen, van hun kant. voordat ik het pas opmerk
dus tips zou ik ook wel handig vinden, misschien voor ooit of voor later ofzo
als ik vrijgezel ben, moet ik dr verdomd veel moeite voor doen, als ik een scharrel/vriendin heb... dan ist net alsof ze me allemaal willenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gewoon hoe dan?
het is moeilijk om in een drukke omgeving iedereen in de gaten te houden. ik heb zelf nog nooit echt zomaar iets snel aan een vrouw iets kunnen merken.
het kost ze altijd heel wat signalen, van hun kant. voordat ik het pas opmerk
dus tips zou ik ook wel handig vinden, misschien voor ooit of voor later ofzo
Dat is altijd zo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:35 schreef kevin87g het volgende:
[..]
als ik vrijgezel ben, moet ik dr verdomd veel moeite voor doen, als ik een scharrel/vriendin heb... dan ist net alsof ze me allemaal willen
Het meeste hiervan is trouwens nadat je een gesprek bent aangegaan en niet voordat je dat doet. En de helft is ook onzin. Ik ben juist benieuwd hoe je aan een vrouw kan zien dat ze wilt dat je haar aanspreekt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:34 schreef Houniet het volgende:
Lichaamstaal top 10 bij vrouwen
De gekruiste benen
Heeft ze haar benen gekruist met de tenen in jouw richting? Een goed teken! Wijzen ze de andere richting, dan staat ze klaar om in te pakken.
Heeft ze een open lichaam ?
Heeft ze geen barrières voor haar lichaam? Dan wil ze je vast beter leren kennen. Heeft ze haar armen over elkaar, vergeet het dan maar. Wanneer de hele tijd haar armen over elkaar zijn, wees dan op je hoede dat ze defensief en gewapend is !
Ze raakt je aan !
Wanneer ze jouw lichaam aanraakt (om het even waar) dan mag je er gerust van zijn dat ze je beter wil leren kennen.
Grote pupillen
Zijn haar oogpupillen vergroot? Ze wil seks met jou! Let erop dat ze niet stoned is, want dan is de kans groot dat ze je niet eens ziet staan.
Schuine houding hoofd / vriendelijk gezicht
Houdt ze haar hoofd schuin terwijl ze met je praat? Je hebt geluk! Staan de trekjes rond haar mond en haar ogen strak? Opgepast! Ze voelt zich niet op haar gemak.
Hand voor haar gezicht
Zit ze vaak met haar handen in haar aangezicht of voor haar mond: Deze vrouw kan of wil niet rechtuit zijn. Misschien is ze extreem verlegen ? Tenzij jij een superheld bent, kun je het meestal vergeten.
Copycat - dezelfde houding
Kopieert ze haast jouw houding? Ze vindt je leuk ... Let wel op dat het niet overdreven gebeurt. In dat geval lacht ze je gewoon uit.
Onbeweegelijke voeten
Voeten zijn het meest eerlijke onderdeel van het lichaam, het gezicht het meest bedrieglijke. Beweegt ze haar voet(en) constant? Ze wil zo vlug mogelijk weg.
De vrouw die met zichzelf speelt
Heeft ze lang haar waar ze haar hand als een kam doorheen haalt of draait ze krulletjes in haar lokken ? Heeft ze kort haar en strijkt ze erover om het in model te houden? Ze is zich voor jou aan het 'opmaken' want ze wil er voor jou prima uitzien. Het kan natuurlijk zijn dat ze gewoon aan het krabben is. In dat geval worden je kansen minder.
Handen op haar lichaam
Tijdens jullie conversatie zit ze vaak met haar handen aan haar lichaam. Ok je zit op de goede weg! Is ze echter aan het krabben, dan irriteer je haar vast.
Dus je ziet het wel, waarom open je dit topic dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:12 schreef tjawatdan het volgende:
Misschien luidt de topictitel een beetje verkeerd. Stel je bent gewoon normaal knap, dan zullen vrouwen ook niet aan je trekken of in de rij staan om je aan te spreken maar ze willen je wel nadat je ze zelf hebt benaderd. Het initiatief moet 9 van de 10 keer van de man vandaan komen.
Ik ben zelf een aantal keren tijdens het uitgaan benaderd ben ook nog niet zo oud 18 pas en ga niet zoveel uit. En tijdens het uitgaan zie je soms gewoon dat ze willen dat je ze aanspreekt omdat ze zelf niet durven.
Maar dat zie je toch wel soms, gaf je aan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:12 schreef tjawatdan het volgende:
Misschien luidt de topictitel een beetje verkeerd. Stel je bent gewoon normaal knap, dan zullen vrouwen ook niet aan je trekken of in de rij staan om je aan te spreken maar ze willen je wel nadat je ze zelf hebt benaderd. Het initiatief moet 9 van de 10 keer van de man vandaan komen.
Ik ben zelf een aantal keren tijdens het uitgaan benaderd ben ook nog niet zo oud 18 pas en ga niet zoveel uit. En tijdens het uitgaan zie je soms gewoon dat ze willen dat je ze aanspreekt omdat ze zelf niet durven.
[..]
Het meeste hiervan is trouwens nadat je een gesprek bent aangegaan en niet voordat je dat doet. En de helft is ook onzin. Ik ben juist benieuwd hoe je aan een vrouw kan zien dat ze wilt dat je haar aanspreekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |