Dat jij iets niet ziet wil natuurlijk niet zeggen dat het niet voorkomt. Sowieso, de jaren 50 waar het initiatief altijd bij de man lag, ligt alweer een tijdje achter ons.quote:Op zondag 26 december 2010 14:14 schreef Premium_Quality het volgende:
Hmm, ik zie dat bijna nooit. Wanneer een meisje dat bij mij doet stelt het ook weinig voor en is het mij meestal niet duidelijk of ze gewoon een praatje maakt of er iets mee wil. Het lijkt meestal op het eerste. Maar goed, ik ben dan ook niet bepaald gewild bij vrouwen.
Jij wordt constant versiert door vrouwen die je niet kent?
Je kan het wel als ongeloofwaardig afdoen, maar zijn post is dus echt wel herkenbaar. Dat heb ik wel meer dan eens meegemaakt.quote:
Leugensquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:24 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor... de meesten hier scoren helemaal nooit
Omdat vrouwen dan het gevoel krijgen dat die betreffende persoon een vent is en goed voor een dame kan zorgen. Zoiets was het, wetenschappelijk onderzocht trouwens.quote:
Soms is een meisje juist erg duidelijk en realiseer ik het me later pasquote:Op zondag 26 december 2010 14:14 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Hmm, ik zie dat bijna nooit. Wanneer een meisje dat bij mij doet stelt het ook weinig voor en is het mij meestal niet duidelijk of ze gewoon een praatje maakt of er iets mee wil. Het lijkt meestal op het eerste. Maar goed, ik ben dan ook niet bepaald gewild bij vrouwen.
Jij wordt constant versiert door vrouwen die je niet kent?
Mooie post, volgens mij zeker waar. En te doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:14 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Erkenning is het begin van verandering.
Groepen dames werkt trouwens veel effectiever dan een op een met een meisje. Ik heb in mijn verleden vaker een groep meisjes aangesproken. Geloof me, het is zoveel makkelijker, want die vrouwen verkeren in een vertrouwde omgeving en zullen daarom aangenamer op jou reageren. Ook het feit dat je niet een persoon aanspreekt maar de hele groep zal eerder reacties uitlokken.
Je zult je oog meestal op 1 of misschien 2 meisjes hebben laten vallen en de truc is dan om juist met iedereen een praatje te maken, behalve degene waarin je geïnteresseerd bent. Je gaat bijv. met je rug naar haar toe staan en als ze zich bij het gesprek probeert te voegen zorg je dat je kortaf bent en je niet tot haar wendt, maar alleen even lacht of met een 'ja' of 'nee' antwoordt. Nee leidt vaker tot nóg beter resultaat.
Het klinkt allemaal onlogisch, maar het werkt zo goed!
Nu wil je haar natuurlijk wel nog strikken, dus je timing moet goed zijn. Je wacht nadat je met de dames begint te praten ongeveer 10 minuten en daarna wend je je tot haar. Zij zal aan je lippen hangen en haar vriendinnen zullen merken aan haar dat ze geïnteresseerd is in jou. Zo lief als meisjes zijn gunnen ze hun (lekkerste) vriendin haar het plezier van een leuke jongen (zoals jij) en zullen zich daarna weer met mekaar gaan bemoeien en jij hebt vrij spel...
De eerste stap om een compleet onbekende groep vrouwen aan te spreken is alleen zo zwaar. Dan voel je je echt zo'n wanhopige sukkel, en ben je bang dat zij dat ook van je vindenquote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Mooie post, volgens mij zeker waar. En te doen.
So true. Vaak ontmoet ik gewoon iemand btw, geen geforceerde opening nodig. Zeg maar als je tegen iemand aanstoot of als je oogcontact hebt is het toch wel makkelijker.quote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef Henno het volgende:
[..]
De eerste stap om een compleet onbekende groep vrouwen aan te spreken is alleen zo zwaar. Dan voel je je echt zo'n wanhopige sukkel, en ben je bang dat zij dat ook van je vinden![]()
En hoe berekenender je te werk gaat, hoe minder snel het lukt lijkt het wel... mijn beste momenten waren juist de avonden dat ik helemaal niet vooraf met versiervoornemens in die tent stond maar gewoon lol had met maten. Alsof ze het kunnen ruiken.
Op zondag 26 december 2010 08:38 schreef Lamon het volgende:
En ergens begrijp ik hemquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ja ik weet het. En hij zal nooit veranderen.![]()
Uit het niets erop afstappen doet je ook een sukkel lijken.quote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef Henno het volgende:
[..]
De eerste stap om een compleet onbekende groep vrouwen aan te spreken is alleen zo zwaar. Dan voel je je echt zo'n wanhopige sukkel, en ben je bang dat zij dat ook van je vinden![]()
En hoe berekenender je te werk gaat, hoe minder snel het lukt lijkt het wel... mijn beste momenten waren juist de avonden dat ik helemaal niet vooraf met versiervoornemens in die tent stond maar gewoon lol had met maten. Alsof ze het kunnen ruiken.
Ik merk daar persoonlijk nooit wat van. De meeste mensen zijn in groepen in zichzelf gekeerd (in een café/club) en niet bezig met de buitenwereld. Kijken naar een meisje levert bij mij zo goed als geen reactie op of wegkijken. Maar wel wanneer een meisje al naar me aan het kijken/staren was (wat bijna nooit gebeurt). Het zal uiteraard wel aan mij liggen, ik ben dan waarschijnlijk niet chill en relaxed genoeg. De enige manier hoe ik met een meisje in contact kan komen is puur toeval of wanneer ze zich erg duidelijk aanbiedt (wat alleen lelijke meisjes doen.)quote:Op woensdag 29 december 2010 10:18 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Uit het niets erop afstappen doet je ook een sukkel lijken.
Als je goed om je heen kijkt kun je ook prima contact maken met je ogen. Dan wordt er indien gewenst vanzelf wel een openingetje geboden. En zo raak je aan de praat.
Dat klopt als je je uiterlijk mee hebt dan vinden ze je al een lekker dingquote:Op woensdag 29 december 2010 10:18 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Uit het niets erop afstappen doet je ook een sukkel lijken.
Als je goed om je heen kijkt kun je ook prima contact maken met je ogen. Dan wordt er indien gewenst vanzelf wel een openingetje geboden. En zo raak je aan de praat.
Mwah... Ik ben aantrekkelijk genoeg, maar geen mooiboi ofzo. Maar ik vertrouw op mijn uiterlijk, zonder mezelf lekker te vinden. En dat werkt voor mij perfect iig.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef strong het volgende:
[..]
Dat klopt als je je uiterlijk mee hebt dan vinden ze je al een lekker ding
en dat maakt het niet uit hoe je praat!
Als je dat niet heb is de kans zeer groot dat je al met afschuw wordt aangekeken
en de praatjes kort af zijn.Of je moet het bij lelijke meisjes proberen.
Laatbloeiertje...quote:Op zondag 26 december 2010 16:40 schreef Bartinhoo het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel, het heeft grotendeels met je houding te maken. Imo is dit iets anders als je uiterlijk, en ook anders als je innerlijk....
Ik was zelf een beetje een laatbloeiertje, zoende pas op mijn 17 e voor het eerst, eerste relatie toen ik 20 was etc...
Daarvoor vaak de vraag gekregen waarom ik nou toch nooit een meisje had, zowel van vrienden als andere meiden, ik word qua uiterlijk denk ik wel als een van de meer aantrekkelijke van mijn vriendengroep gezien..
Ik was echter extreem gesloten naar meisjes toe, als ze wat tegen me zeiden dan draaide ik me soms zelfs om zonder wat te zeggen![]()
Sinds mijn relatie pas ben ik mezelf een stuk gemakkelijker gaan voelen bij meisjes, en merk dat het sindsdien een stuk gemakkelijker gaat allemaal..
Ben niet de grootste held in het versieren, maar kennelijk is mijn houding een stuk opener geworden want ze komen nu met enige regelmaat op mij af zonder dat ik er moeite voor hoef te doen...
Tot mijn 25e (okee, relatie van 20 tm 24) was ik ook een losertje.... Tot ik me daar van bewust werd en het zat was. En opeens ging alles vanzelf. Werk aan jezelf... Train een beetje, pak af en toe een zonnebankie en minstens 1 keer in de maand kapper... Worked for me.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:07 schreef Fingon het volgende:
[..]
Laatbloeiertje...
Mag ik even lachen?
Als je voor je 28e nog niks gedaan hebt en daarna pas wat actie krijgt, dan ben je een laatbloeiertje..
Als je het tegen mij persoonlijk had, ik heb geen problemenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:09 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Tot mijn 25e (okee, relatie van 20 tm 24) was ik ook een losertje.... Tot ik me daar van bewust werd en het zat was. En opeens ging alles vanzelf. Werk aan jezelf... Train een beetje, pak af en toe een zonnebankie en minstens 1 keer in de maand kapper... Worked for me.
Alleen daarna krijg je het probleem: het leuke tussen alle domme meuk zien te localiseren. Nou jongen, als je dacht dat je NU problemen had, wacht dan maar
Laat ik het zo zeggen, vergeleken met mijn vrienden, was ik er erg laat bij....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef Fingon het volgende:
[..]
Als je het tegen mij persoonlijk had, ik heb geen problemen
Maar wat betreft laatbloeier, vind jij het ook niet wat overdreven om te zeggen dat je een laatbloeier bent als je pas(!!!) op je 17e hebt gezoend?
Klopt, heeft allemaal met je uitstraling te maken.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:29 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, vergeleken met mijn vrienden, was ik er erg laat bij....
Verder blijf ik het een heel vreemd spel vinden allemaal. De ene avond uit lijkt alles vanzelf te gaan, knijpt er een in je reet, word je door elk meisje waar je ook maar even oogcontact mee maakt meteen aangesproken, terwijl de avond daarop bij wijze van spreke niets lijkt te lukken...
Je gaat zeker uit in Amsterdam (want er staat dat je "bij Amsterdam" woont). Daar zijn vrouwen een stuk chiller en nemen ze nog eens initiatief. In mijn stad gebeurt dat nooit; zo goed als nooit gezien dat een vrouw initiatief nam. Bijna de enige keren dat ik ben aangesproken door een vrouw in een café of club was in Amsterdam.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef Bartinhoo het volgende:
Toch denk ik eerlijk gezegd dat uitstraling meer meetelt op bijvoorbeeld verjaardagen ofzo, of in ieder geval feestjes waar je elkaar meer kunt observeren, dan in een drukke kroeg..
Kijk als je naar je schoenen kijkend met een kromme rug en onzeker in een hoekje gaat staan in de kroeg dan zal dit inderdaad afschrikkend werken, maar over het algemeen als je er een beetje normaal uitziet geldt in de kroeg toch de wiskundige formule
Afgelopen week bijvoorbeeld was ik uit, en tegen een uur of 4 waren mijn vrienden nog vol energie, maar ik had de hele dag gewerkt dus mijn humeur was flink gedaald en eigenlijk wilde ik naar huis. Zeuren wou ik ook niet, dus besloot maar gewoon met een pilsje in de hand een beetje om mij heen te kijken en de boel te observeren. Kennelijk viel ook voor een meisje op dat ik niet zo vrolijk keek, hetgeen voor haar meteen een openingszin was... Paar minuten later zoende ze me al![]()
Lekker puberaal natuurlijk maargoed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |