Oh yeah babyquote:
Zo...dat zal lekker fikken met die 56% alcoholquote:
Jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...dat zal lekker fikken met die 56% alcohol
klinkt heel natuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook vuur, Bluezz(eh, de port ging heel mooi branden in het pannetje met stoofperen
)
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook vuur, Bluezz(eh, de port ging heel mooi branden in het pannetje met stoofperen
)
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
)
Lekker, freecellquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:05 schreef freecell het volgende:
Hier staat de snert voor morgen heerlijk te pruttelen(ik vroeg aan de mensen die komen: wat willen jullie eten? Gaan ze unaniem voor snert
)
Gezellig, Anne. Veel plezierquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:23 schreef AnneX het volgende:
Even rust.
Mn. AnneX heeft een emmertje zand gestrooid voor 50 meter tot aan de P plaats.
En dan sleurt-ie samen met een broer 85 kg moeder in mijn snowboots aar ons huis.
De kachel staat op 23 graden en de openhaard doet ut.
Goedzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:23 schreef AnneX het volgende:
Even rust.
Mn. AnneX heeft een emmertje zand gestrooid voor 50 meter tot aan de P plaats.
En dan sleurt-ie samen met een broer 85 kg moeder in mijn snowboots naar ons huis.
De kachel staat op 23 graden en de openhaard doet ut.
Meneer Stembandquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
Brownie begon net mee te miauwen met For Whom The Bell TolEcht miauwen
Da's de eerste keer in 1,5 jaar
quote:
Flauwquote:
Have fun Pee!quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga de spullen inpakken en wegwezen. Veel plezier allemaal mensen
ik vind het ook heerlijk, maar ik zag het als verzoek niet aankomenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker, freecellNiks mis met snert hoor
De rest van het sausprocedé:quote:
Lepel mosterd en een paar druppels (wijn)azijn erbij doen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:
mayo zit in keukenmachine en is te dun (olijfolie gebruikt). Wat kan ik nog doen? Help ajb, sta er nu naast
er zit een theelepel mosterd en tl azijn in. Net een eiwit erbij gedaan en lijkt iets dikker maar nog te dunquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Lepel mosterd en een paar druppels (wijn)azijn erbij doen?
Ik denk dat je dan beter opnieuw kunt beginnen, want in mayonaise hoort geen eiwit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
er zit een theelepel mosterd en tl azijn in. Net een eiwit erbij gedaan en lijkt iets dikker maar nog te dun
Combinatie olie - ei. De lecitine in het ei bindt alles samen. Je moet beginnen met het eigeel, en dan de olie er langzaam bij doen, niet alles in één keer, dat werkt het best.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
waardoor wordt mayo dik? Door de olie of door ei?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb geklopt alsof mn leven er vanaf hing en t werd gelukkig wel dik
Heb je extra vierge olijfolie gebruikt? Dat kan best indringend zijn. En goed opgelost hoor! Gewoon tegen de tafelgasten zeggen dat het sausje zo hoort en dat het geheel je eigen recept is!quote:maar smaakte naar olijfolie dus niet te vreten. Heb er een sausje van gemaakt door yoghurt en suiker erdoorheen te gooien...
Saampjes met wie en waar?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
Nog bezig met een lekker flesje laurent-Perrier champagne voordat we saampjes Nog een hapje gaan eten. :-)
quote:
mooie film!quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:21 schreef golfer het volgende:
Film op TV kijken (Oorlogswinter) en daarna misschien stukje cabaret van Dolf Jansen.
Je moet nieuwe, moeilijke gerechten (of sauzen) altijd een keer maken vóórdat je het gaat serverenquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
oja, en van mijn mayo en pepersaus is 95% over
het was idd die olie, dat was het dus.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
[..]
Heb je extra vierge olijfolie gebruikt? Dat kan best indringend zijn. En goed opgelost hoor! Gewoon tegen de tafelgasten zeggen dat het sausje zo hoort en dat het geheel je eigen recept is!
Ziet er top uit!quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:31 schreef golfer het volgende:
Zo. onze eenvoudige pasta met kreeftmaaltijd zit er weer in.
Saus from scratch af aan maken was dus echt het meeste werk.
Pasta met kreeft en saus en begeleidende salade op het bord:
[ afbeelding ]
ik wist niet dat mayo maken moeilijk zou zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je moet nieuwe, moeilijke gerechten (of sauzen) altijd een keer maken vóórdat je het gaat serverenZo was mijn peper-portsaus bij de CUL SC jubileum-meet ook mislukt. Gelukkig was het vlees waar de saus over moest, super lekker dus het gaf niet
Ronald Reagan is ook alweer een tijdje geen president meer.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
Heeft D_H een chickkie gehosseld?
Dit is zo'n on-DH'esque post dat ik hem even voor het nageslacht moet quoten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
Nog bezig met een lekker flesje laurent-Perrier champagne voordat we saampjes Nog een hapje gaan eten. :-)
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:00 schreef Duderella het volgende:
Fijne kerst allemaal! Wij zijn blij dat het hier in de jungle allemaal aan ons voorbijgaat, moet ik zeggen, maar dat is makkelijk praten. We hebben een mini-aardbevinkje meegemaakt en een eiland zonder een drup benzine, maar internet is hier blijkbaar altijd beschikbaar. handig, want zo boeken we leuke dingetjes en kunnen we vogeltjes wiki'en. ik heb een kolibrie gezien! een van de merkwaardigste beestjes die ik ooit heb gezien. een vogel op libelle-formaat.
veel plezier nog allemaal deze dagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Inderdaad, Mooie kinderfilm. Snap alleen niet dat ie op dit late tijdstip bij omroep MAX werd uitgezonden. Jochie acteerde wel goed.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Dude wat mooi allemaal!
Hier zeer relaxted avondje gehad, heb The Social Network gezien, over hoe Facebook ontstaan is. Erg mooi gemaakte film, goed geacteerd. De oprichter van Facebook is nogal een sociaal gestoorde nerd die moeilijk in de omgang is.
En nog goed nieuws persoonlijk:die film wil ik ook nog zien, draait nu in de bios he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en tof joh naar Barcelona
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
met kinderfilms is niks mis. heb er met de hele fam van genotenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, Mooie kinderfilm. Snap alleen niet dat ie op dit late tijdstip bij omroep MAX werd uitgezonden. Jochie acteerde wel goed.
Is ook niks mis mee. Alleen raar dat een ouderen-omroep hem op een niet-kindertijd uitzond.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
met kinderfilms is niks mis. heb er met de hele fam van genoten
Misschien vinden ze het onderwerp te beladen voor een kinderfilm.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee. Alleen raar dat een ouderen-omroep hem op een niet-kindertijd uitzond.
Eet smakelijk en als je een beetje de Puertoricaanse passie in je hebt, mag je daarmee ook in Nederland terug komen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:41 schreef Duderella het volgende:
Doen we Lie. Al moest ik vanmorgen al huilen omdat we 'ooit' weer naar huis moeten. Volgens mij ben ik een Puerto Ricaans prinsesje dat ooit te vondeling is gelegd! ik dacht steeds gewoon een Nederlandse!
Wij gaan aan tafel nu, bye!
Het is nogal heftig idd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:12 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien vinden ze het onderwerp te beladen voor een kinderfilm.
12 jaar en ouder staat bij de kijkwijzer.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:12 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien vinden ze het onderwerp te beladen voor een kinderfilm.
de laatste HP film ook maar dat snap ik ook wel. verminkte halfdode mensen erin enzo...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
12 jaar en ouder staat bij de kijkwijzer.
De ouwe nicht is na z'n breakdown opeens in meisjes geļnteresseerd?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ooooh weten jullie wie vandaag mijn Hyves heeft bezocht?
Gerard Joling
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Gerard Joling
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Gerard Joling
hahaha nou.. ik heb weleens een keer in Ahoy een sexy dansje met hem gewaagd op het podiumquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
De ouwe nicht is na z'n breakdown opeens in meisjes geļnteresseerd?
Jesquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt Hyves Goldmembership?
wat een complimentquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Zoekt wellicht mensen voor de toppers ofzo.
Ja, ze houdt al die ouwe geile viespeuken in de gaten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom? Zodat je kunt zien wie er op je profiel komen?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ronald Reagan is ook alweer een tijdje geen president meer.
en meer...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom? Zodat je kunt zien wie er op je profiel komen?
Ze waren 1 van de financiers.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, Mooie kinderfilm. Snap alleen niet dat ie op dit late tijdstip bij omroep MAX werd uitgezonden. Jochie acteerde wel goed.
quote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en meer...
ik kan alleen zien wie er op mn profiel komen als zij dat zelf instellen dat dat gezien mag worden. btw, met goldmembership steun je hyves ook. draag je bij aan de omzet en winst van Hyves.
dat ook ja. je wilt niet weten wat er langs is gekomen, gatverdammequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze houdt al die ouwe geile viespeuken in de gaten.![]()
ik heb geen Hyves meer
quote:Op zondag 26 december 2010 00:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ook ja. je wilt niet weten wat er langs is gekomen, gatverdamme
erger dan dat... een enge ouwe vent met ontbloot bovenlijf met een kleed om zn heupen heen en een knuppel vasthoudend...... dat was wel de meest extreme die me bij is gebleven.quote:Op zondag 26 december 2010 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallooow, toekomstig sprookje...
quote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
verder perverse oude vieze griezels
Je zal maar aan het gourmetten zijn op een elektrisch stelquote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef FutureFairytale het volgende:
whaha in Wilnis in Mijdrecht is van 20u tot 22u de stroom uitgevallen. ben je mooi klaar mee tijdens het kerstdiner
schat, wolkjes blazen helpt ook nietquote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef rijsttafel het volgende:
Het is hier echt koud.. Heel de dag niet gestookt en nu heeft het ook weinig zin meer.![]()
Proberen rondjes te blazen met de wolkjes
ja! of gewoon aan het eten en dan moet je alleen met kaarsen eten. of de kalkoen staat nog in de oven en alles valt uitquote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je zal maar aan het gourmetten zijn op een elektrisch stel
Nou, omdat ik bij m'n ouders zat bijvoorbeeld, schat.quote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
schat, wolkjes blazen helpt ook niet
maar waarom heb je niet gestookt sufferd?
M'n beste jaren liggen in ieder geval al achter mequote:
brrrrrrrr... in ieder geval op 17 zetten ofzo. dan stook je niet heel veel maar is het toch niet vreselijk koud als je thuiskomt en kun je nog ff op 20 zetten dan, scheetjequote:Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nou, omdat ik bij m'n ouders zat bijvoorbeeld, schat.
dat klinkt wel heel sneu voor een 16-jarigequote:Op zondag 26 december 2010 00:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
M'n beste jaren liggen in ieder geval al achter me
quote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
erger dan dat... een enge ouwe vent met ontbloot bovenlijf met een kleed om zn heupen heen en een knuppel vasthoudend...... dat was wel de meest extreme die me bij is gebleven.
verder perverse oude vieze griezels
Hee, poepie. Als ik de 17 graden hier bereik met normaal stoken ben ik al blijquote:Op zondag 26 december 2010 00:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
brrrrrrrr... in ieder geval op 17 zetten ofzo. dan stook je niet heel veel maar is het toch niet vreselijk koud als je thuiskomt en kun je nog ff op 20 zetten dan, scheetje
Inktvisinkt pastaquote:Op zondag 26 december 2010 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's
Pasta met tomatentapenade en sint jakobsschelp
[ afbeelding ]
varkensfilet met appel-uien-jus, aardappelpuree, gestoofde venkel en wortel
en haricot verts. opmaken is nog niet iets wat ik helemaal beheers
![]()
[ afbeelding ]
Voor een 16-jarige welquote:Op zondag 26 december 2010 00:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel sneu voor een 16-jarige
jij.spoort.echt.echt.echt.niet.gekke.rijstquote:Op zondag 26 december 2010 00:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hee, poepie. Als ik de 17 graden hier bereik met normaal stoken ben ik al blij![]()
Ik ga niet stoken als ik er niet ben. Ff gecheckt, het is 11.4 graden.Maar nu zit ik onder een kleedje en dat gaat prima. Ben sowieso alles behalve een koukleum en dat komt maar goed uit
Het went.quote:Op zondag 26 december 2010 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij.spoort.echt.echt.echt.niet.gekke.rijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt trouwens.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Yeahquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef rijsttafel het volgende:
Mijn broertje begint een baas te worden.
M'n ouders gingen weg om m'n oma thuis te brengen (nogal een gesjouw met die rolstoel en alles) en wij dus ondertussen de zooi opruimen en afwassen en alles. Zeg ik: ik ben die kerstmuziek wel helemaal beu nou, heb je nog een toffe cd ofzo? Gaat ie naar z'n kamer, komt ie terug met een Dream Theater CD![]()
Dat ik dat ooit nog meemaken dat er iemand in dat huis een goede (ja, dat is relatief) muzieksmaak zou ontwikkelen.
Totdat je in een aangeschoten bui perongeluk je vinger in de bodem van dat glas steekt en je hele broek nat wordt.quote:
Ook nog een uit de goede periode. Hij zei "die nieuwe albums zijn minder".quote:
SOmmigen leren het wat laterquote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef rijsttafel het volgende:
Mijn broertje begint een baas te worden.
M'n ouders gingen weg om m'n oma thuis te brengen (nogal een gesjouw met die rolstoel en alles) en wij dus ondertussen de zooi opruimen en afwassen en alles. Zeg ik: ik ben die kerstmuziek wel helemaal beu nou, heb je nog een toffe cd ofzo? Gaat ie naar z'n kamer, komt ie terug met een Dream Theater CD![]()
Dat ik dat ooit nog meemaken dat er iemand in dat huis een goede (ja, dat is relatief) muzieksmaak zou ontwikkelen.
Geeft niet.quote:
Ik ben jaloersquote:Op zondag 26 december 2010 01:32 schreef golfer het volgende:
Maar nu naar bedje en achter die billen.
Morgen weer verder met de top2000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezelligquote:Op zondag 26 december 2010 11:07 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel P !
Vanavond naar Vught voor traditionele jaarlijkse kerstviering met mijn vrienden. Heb er zin in.Gaat gourmetten worden, zal me bij de kipfilets en biefstukjes houden denk ik.
Stijging in een paar dagen is vogg hebben we geleerd van Steerquote:Op zondag 26 december 2010 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
GezelligEn goed plan
Ik heb toch een zekere stijging mogen waarnemen inmiddels
Maar ik mocht niet over dieetdingen praten van Bloes, dus dat doe ik dan maar niet he
Vies he? Tis niet alleen zout maar ik vind alles wat kant en klaar is qua saus/ragout/soep zo'n typisch smaakje hebben, een houdbaarheidssmaakje noem ik het maar... zo ruikt het ook trouwensquote:Op zondag 26 december 2010 01:13 schreef rijsttafel het volgende:
M'n moeder had kant-en-klare champignonnensaus van de Lidl gehaald... gadverdamme, alsof je rechtstreeks uit een bus zout zat te eten.Maar ze vond het zelf wel lekker
Maar gelukkig waren mijn gerechten "ook wel okee".
Als ik je haartjes zo geknipt heb mag je nog een keer op de weegschaalquote:Op zondag 26 december 2010 12:07 schreef golfer het volgende:
Ik heb een grensje doorbroken. Zit eindelijk weer onder de 80.
Jeejquote:Op zondag 26 december 2010 12:07 schreef golfer het volgende:
Ik heb een grensje doorbroken. Zit eindelijk weer onder de 80.
Die alcohol inname lukt nog niet helemaal of wel?quote:Op zondag 26 december 2010 12:04 schreef Bluezz het volgende:
[me=Bluezz] is de alhocol- en snoepinname drastisch aan het verminderen en hoopt daarmee ook de boel weer in evenwicht te kunnen brengen.[/me]
Ik laat eerst even door mijn kapsterquote:Op zondag 26 december 2010 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb trouwens nog geen zin om te gaan koken of om IETS te gaan doen eigenlijk
Gisteravond begonnenquote:Op zondag 26 december 2010 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
Die alcohol inname lukt nog niet helemaal of wel?
Goed. Lekker lui. En jij?quote:Op zondag 26 december 2010 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Hoe is het met jou jullie?
quote:Op zondag 26 december 2010 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gisteravond begonnenniet zo ongeduldig
Wat artikels aftikken, schoonmaken en dan over 2 uur in de trein.quote:
Prettigquote:Op zondag 26 december 2010 12:22 schreef Jagärtrut het volgende:
lieve Cullers! Mijn vader en ik hebben ons gister en eergister aardig uitgesloofd in de keuken, en ik wou jullie het resultaat niet onthouden!
[ afbeelding ]
carpaccio van rode biet en appel met geitenkaas en walnoten
[ afbeelding ]
Jacobsschelpen met citroengroente
[ afbeelding ]
zuurkoolsoep met parmaham
[ afbeelding ]
spoom met mango/passievrucht ijs en prosecco
[ afbeelding ]
bief, met geroosterde worteltjes, pastinaak en rode ui, en pomme duchesse en hasselback aardappel
[ afbeelding ]
mislukte pavlova met gekarameliseerde peer, vanillemascarpone en wat chocola
[ afbeelding ]
Witte en pure chocolademousse.
Het was lekker!
Die zijn lekker, Boor, heb ik ook wel eens gemaaktquote:Op zondag 26 december 2010 12:48 schreef borisz het volgende:
Lekker Jagärtrut
Recept naar mijn balletjes --> http://www.giessenborch.com/recepten/recept003.htm
Zijn voor de buffet van vanavond. Iedereen maakt wat.
Hoe sla je pagina's om zonder dat het boek nat wordt?quote:Op zondag 26 december 2010 13:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die zijn lekker, Boor, heb ik ook wel eens gemaakt
Zo, golfer is weer netjes geknipt, ga ik zo lekker even badderen met een boekje en daarna nog even een wandelingetje
als je eenmaal in bad zit, je handen afdrogen, en dan pas je boek pakken..quote:Op zondag 26 december 2010 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe sla je pagina's om zonder dat het boek nat wordt?
Hier is het 12.5quote:
In ons bad zitten een soort richeltje waar je onderarmen/ellebogen op steunen, reuzehandig met lezen... en tussendoor als je natte handen hebt afdrogen aan handdoek die binnen handbereik hangtquote:Op zondag 26 december 2010 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe sla je pagina's om zonder dat het boek nat wordt?
Dat ziet er super goed uit, Nynke! Ik heb er spijt van dat ik mijn camera niet heb meegenomen (en dan nog ben ik het kabeltje van camera - pc kwijtquote:Op zondag 26 december 2010 12:22 schreef Jagärtrut het volgende:
lieve Cullers! Mijn vader en ik hebben ons gister en eergister aardig uitgesloofd in de keuken, en ik wou jullie het resultaat niet onthouden!
[ afbeelding ]
carpaccio van rode biet en appel met geitenkaas en walnoten
[ afbeelding ]
Jacobsschelpen met citroengroente
[ afbeelding ]
zuurkoolsoep met parmaham
[ afbeelding ]
spoom met mango/passievrucht ijs en prosecco
[ afbeelding ]
bief, met geroosterde worteltjes, pastinaak en rode ui, en pomme duchesse en hasselback aardappel
[ afbeelding ]
mislukte pavlova met gekarameliseerde peer, vanillemascarpone en wat chocola
[ afbeelding ]
Witte en pure chocolademousse.
Het was lekker!
Jammer zegquote:Op zondag 26 december 2010 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
ja, dat was het ook! Behalve de ruzie die daarop volgde, maar goed.
Hey, volgens ross is dat een traditioneel onderdeel van kerst bij hem thuisquote:Op zondag 26 december 2010 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
a, dat was het ook! Behalve de ruzie die daarop volgde, maar goed.
Welke film?quote:Op zondag 26 december 2010 13:11 schreef Isabeau het volgende:
.
Wij hebben een erg leuke kerst gehadWas reuze gezellig bij pa & ma en het kerstdiner was super lekker. Geloof dat we van 6 tot 10 aan tafel hebben gezeten
Ze vonden het zaligquote:Op zondag 26 december 2010 13:14 schreef Bluezz het volgende:
Welke film?
Wat goed zegEn lekker gekookt ipv kantenklare schalen
Kreeg je nog complimentjes, ja?
quote:Op zondag 26 december 2010 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Hey, volgens ross is dat een traditioneel onderdeel van half nederland als ik dat zo hoorkerst bij hem thuis
Gaat het weer een beetje beter tussen je ouders de laatste tijd?quote:Op zondag 26 december 2010 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik had altijd een handdoekje over de rand hangen als ik in bad aan het lezen wasquote:Op zondag 26 december 2010 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
En oh ja, vingers afdrogen is natuurlijk een optie voordat je bladzijdes om slaat.
quote:Op zondag 26 december 2010 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nou ook weer niet TE positief worden hequote:Op zondag 26 december 2010 13:18 schreef Isabeau het volgende:
En ik las dat ik volgens FFT heel veel groepen mensen steun, wat ben ik toch goed
(de supermarkt, de woningbouwvereniging, het nutsbedrijf, de belasting whoa! en met die laatste eigenlijk allerlei goede doelen)
m'n moeder heeft haar knie gebroken laatst, en is dus heel erg afhankelijk en krijgt veel aandacht, en dat vind m'n vader dan weer lastig. Ach ja. Het gaat op zich een heel stuk beter.quote:Op zondag 26 december 2010 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje beter tussen je ouders de laatste tijd?
Misschien kan je ook wat dagen bij vrienden en zo langs gaan?quote:Op zondag 26 december 2010 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
m'n moeder heeft haar knie gebroken laatst, en is dus heel erg afhankelijk en krijgt veel aandacht, en dat vind m'n vader dan weer lastig. Ach ja. Het gaat op zich een heel stuk beter.
Familie is gewoon lastig, en door die stomme sneeuw ben ik hier nu straks 10 dagen, en dat is gewoon veel te lang.
Nee, ik heb hier helemaal geen vrienden meer. De 30ste, dan ga ik naar de kust, oud en nieuw vieren met vrienden....quote:Op zondag 26 december 2010 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je ook wat dagen bij vrienden en zo langs gaan?
Waar ging de ruzie over dan? Vast weer iets megastoms huh
gezelligquote:Op zondag 26 december 2010 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier is het 12.5Maar we gaan zo naar de bioscoop, dus ik laat de verwarming maar gewoon uit.
Wij hebben een erg leuke kerst gehadWas reuze gezellig bij pa & ma en het kerstdiner was super lekker. Geloof dat we van 6 tot 10 aan tafel hebben gezeten
Ja, dan hangt er niet zo'n prettige sfeer daar en je bent het nest gewoon uit. Zijn je zusjes ook thuis, of ben je alleen thuis?quote:Op zondag 26 december 2010 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
m'n moeder heeft haar knie gebroken laatst, en is dus heel erg afhankelijk en krijgt veel aandacht, en dat vind m'n vader dan weer lastig. Ach ja. Het gaat op zich een heel stuk beter.
Familie is gewoon lastig, en door die stomme sneeuw ben ik hier nu straks 10 dagen, en dat is gewoon veel te lang.
Het zullen wel spanningen zijn geweestquote:Op zondag 26 december 2010 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Nee, ik heb hier helemaal geen vrienden meer. De 30ste, dan ga ik naar de kust, oud en nieuw vieren met vrienden....
Ruzie was stom, ik had kritiek op de manier waarop m'n vader een verhaal vertelde en erg dominant was zodat geen mens meer wat kon zeggen. En omdat dat een persoonlijk verhaal was had ik dat niet mogen zeggen. M'n vader kan slecht met kritiek omgaan...
zusjes zijn ook thuis. Het was hartstikke gezellig, totdat ik de afwas op het eind ging doen. Ach ja, het is nu weer okayish....quote:Op zondag 26 december 2010 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dan hangt er niet zo'n prettige sfeer daar en je bent het nest gewoon uit. Zijn je zusjes ook thuis, of ben je alleen thuis?
Ik moest er vroeger niet aan denken als mijn ouders zouden scheiden. Nu zou ik het allemaal niet zó erg meer vinden en misschien was het wel beter ook geweest - al zijn ze nu wel gelukkiger met elkaar dan in de laatste 20 jaar heb ik het ideedankzij die driedubbele bypass van m'n pa begin dit jaar. M'n ma is wat traag in het dingen waarderen.
aiks maar kritiek op hóe iemand n verhaal vertelt is ook niet leuk he... Wel stom dat niemand anders ook iets mocht zeggenquote:Op zondag 26 december 2010 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier helemaal geen vrienden meer. De 30ste, dan ga ik naar de kust, oud en nieuw vieren met vrienden....
Ruzie was stom, ik had kritiek op de manier waarop m'n vader een verhaal vertelde en erg dominant was zodat geen mens meer wat kon zeggen. En omdat dat een persoonlijk verhaal was had ik dat niet mogen zeggen. M'n vader kan slecht met kritiek omgaan...
van dinsdag op woensdag komt de duutser, en donderdag ga ik al weg, dus dat is heel erg okay. Het komt door de sneeuw, ik zou naar Bremen vliegen maar dat lukte niet, dus ben ik hier 5 dagen eerder terecht gekomen....quote:Op zondag 26 december 2010 13:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zullen wel spanningen zijn geweestToch wel lullig, om daar zo ruzie over te krijgen
Ik heb het erg leuk gehad bij mijn ouders, maar ik moet er toch ook niet aan denken daar 10 dagen te zitten. Pfff, da's erg lang, Nynke! Ik zou toch eens kijken of je tussendoor nog iets anders kan doen en zo.
Ja, ik weet hetquote:Op zondag 26 december 2010 13:32 schreef Jagärtrut het volgende:
van dinsdag op woensdag komt de duutser, en donderdag ga ik al weg, dus dat is heel erg okay. Het komt door de sneeuw, ik zou naar Bremen vliegen maar dat lukte niet, dus ben ik hier 5 dagen eerder terecht gekomen....
quote:Op zondag 26 december 2010 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
Speaking of which. Ik moet zo maar eens naar huis bellen. Maar er ligt nog afwas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ja, inderdaad! hij zou mee gaan oud en nieuw vieren, mara dat gaat neit meer door...Maar nu zien we elkaar toch eventjes...quote:Op zondag 26 december 2010 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetToch maar het beste van maken. En fijn dat hij dan dinsdag komt
Balen johquote:Op zondag 26 december 2010 13:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, inderdaad! hij zou mee gaan oud en nieuw vieren, mara dat gaat neit meer door...Maar nu zien we elkaar toch eventjes...
ja, daar ben ik ook blij om!quote:Op zondag 26 december 2010 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Balen johMaar wel fijn dat-ie nog ff langs komt
Kan ik me zo goed voorstellenquote:
Yeahquote:Op zondag 26 december 2010 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik vergat het nog te zeggen! We hebben het (voedsel) kerstpakket van mijn vader gekregen
Voorraadkast is weer eens gevuld
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 26 december 2010 13:52 schreef borisz het volgende:
Prijs met mijn decemberkraslotWoei!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ga je met al dat geld doen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Denk voor een donald duck pocket ofzoquote:Op zondag 26 december 2010 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Woei!!Wat ga je met al dat geld doen?
Post ze maar niet hier: Wat eten we met kerst; het menu, deel 2 . Want er zijn allerlei knullige basisfouten te zien en zoquote:Op zondag 26 december 2010 13:56 schreef MissHobje het volgende:
probeerde net de foto's op de pc te krijgen maar het wil ff niet (batterij leeg) dus die volgen nog.
Lam super? Coolquote:Op zondag 26 december 2010 13:58 schreef TAV74 het volgende:
Zo, was gezellig gisteren. Super gegeten (het lam was super), goede wijn erbij, zitten kaarten en na vertrek van mijn ouders met ons tweeėn muziek geluisterd en flink na geborreld![]()
Vandaag: helemaal niks behalve DVD's een resten opeten
Ons lam was super, misschien heb jij wel net het zwarte lam van de familie te pakkenquote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lam super? CoolDat wordt wat vanavond
Laten we het niet hopenquote:Op zondag 26 december 2010 14:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ons lam was super, misschien heb jij wel net het zwarte lam van de familie te pakken
quote:
Geen idee, maar in dit topic doet hij goed zijn bestquote:
Heeft er volgens mij wel een paar bans opzitten...quote:
Nogal jaquote:Op zondag 26 december 2010 14:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen idee, maar in dit topic doet hij goed zijn best
Misschien kan hij je uitleggen hoe je eten moet fotograferen P., dat kun je wel gebruikenquote:
Nouquote:Op zondag 26 december 2010 14:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien kan hij je uitleggen hoe je eten moet fotograferen P., dat kun je wel gebruiken![]()
Neh...negeren is de truuk denk ikquote:Op zondag 26 december 2010 14:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Heeft er volgens mij wel een paar bans opzitten...
Anders doe je even TR?
Ik heb echt niet gekeken naar de kwaliteit van de foto's, dat is niet bepaald het punt in dat topic héquote:Op zondag 26 december 2010 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NouIk heb dus gister mijn cam niet meegenomen dus ik heb heul die foto's niet gemaakt
Lijkt mij ook niet neequote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb echt niet gekeken naar de kwaliteit van de foto's, dat is niet bepaald het punt in dat topic hé
Voor hem en die andere met de basisfoutenquote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet neeMaar goed...blijkbaar voor hem wel
quote:Op zondag 26 december 2010 14:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor hem en die andere met de basisfouten
Ik kijk zo wel eerst even of ze goed genoeg zijnquote:Op zondag 26 december 2010 14:22 schreef Sunnythesun het volgende:
wat een sneu figuur zeg
![]()
Wij hebben trouwens ook nog wel wat fototjes van gister, maar van het toetje vergeten.. Heb alleen echt geen zin ze van de cam te halen![]()
De slagroom die ik bij het dessert wilde doen werd niet stijfzo vaag.. nog nooit gehad..
Vast nietquote:Op zondag 26 december 2010 14:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kijk zo wel eerst even of ze goed genoeg zijn
Thijs heeft ze gemaakt he.. dus vast vol beginnersfoutenquote:
Geen idee, de zon staat zo pal in de kamer dat ik er geen reet van ziequote:
Oh ja dat wil ik nog ff kwijt, vooral aan jou!quote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
Lijkt mij ook niet neeMaar goed...blijkbaar voor hem wel
Klinkt helemaal goedquote:Op zondag 26 december 2010 13:58 schreef TAV74 het volgende:
Zo, was gezellig gisteren. Super gegeten (het lam was super), goede wijn erbij, zitten kaarten en na vertrek van mijn ouders met ons tweeėn muziek geluisterd en flink na geborreld![]()
Vandaag: helemaal niks behalve DVD's kijken en resten opeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 december 2010 14:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thijs heeft ze gemaakt he.. dus vast vol beginnersfouten![]()
![]()
Yeah...vast nietquote:maar ja, kan natuurlijk ook liggen aan de slechte bereiding![]()
![]()
Beginnersfout nr. 1quote:Op zondag 26 december 2010 14:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen idee, de zon staat zo pal in de kamer dat ik er geen reet van zie
quote:Wat een zeiktopic over dat kerstmenu zo zeg![]()
quote:Op zondag 26 december 2010 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja dat wil ik nog ff kwijt, vooral aan jou!
Jij hebt nog nooit zeikerige opmerkingen gemaakt in al onze restaurantrecensies t.a.v. de foto's die gewoon erg lastig zijn te maken, zeker als er kutlicht is in zo'n restaurant. Dat waardeer ik écht
In koud water leggen?quote:Op zondag 26 december 2010 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
Fuck. Vergeten de sint jakobsschelpen te ontdooienDaar gaat mijn voorgerecht
Werkt datquote:
Ja hoor, wel droogdeppen natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2010 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
Werkt datEn zijn ze dan rond 7 uur wel ontdooid?
Anders doe je ze toch even 5 minuten in de magnetronquote:Op zondag 26 december 2010 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werkt datEn zijn ze dan rond 7 uur wel ontdooid?
quote:Op zondag 26 december 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Anders doe je ze toch even 5 minuten in de magnetron
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gadverdammequote:Op zondag 26 december 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt....die kun je toch geen foto's noemenquote:Op zondag 26 december 2010 14:42 schreef TAV74 het volgende:
nou, mijn gooi naar de Pulitzerprijs 2011Ik heb eigenlijk alleen het voorgerecht en het lam er op:
Voor:
[ afbeelding ]
Lam in afwachting van zijn finest moment:
[ afbeelding ]
Gelukkig is hij ondanks alles toch gewoon lam gebleven:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 december 2010 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wil
jij
potverdikkie
wel
eens
even
normaal
doen
GMTAquote:Op zondag 26 december 2010 14:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gadverdamme
Witbalans is wel goedquote:Op zondag 26 december 2010 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt....die kun je toch geen foto's noemenWitbalans niet goed, eerste foto niet scherp. Compositie heeeeeeeeeeeeeelemaal verkeerd. Veel te donker.
Nee. Dat is een onvoldoende, TAV
Okquote:
Dat voorgerecht ken ik ergens vanquote:Op zondag 26 december 2010 14:42 schreef TAV74 het volgende:
nou, mijn gooi naar de Pulitzerprijs 2011Ik heb eigenlijk alleen het voorgerecht en het lam er op:
Voor:
[ afbeelding ]
Lam in afwachting van zijn finest moment:
[ afbeelding ]
Gelukkig is hij ondanks alles toch gewoon lam gebleven:
[ afbeelding ]
Heiden, op 2e kerstdagquote:
cranberry prutquote:Op zondag 26 december 2010 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Sun wat voor lekkers zit er in dat rode bakkie?
Het wordt steeds gezelliger in dat topicquote:Op zondag 26 december 2010 14:42 schreef golfer het volgende:
Mise-en-place is klaar:
Wat eten we met kerst; het menu, deel 2
Zoet bij lam en zoet bij wild is een mooie combiquote:Op zondag 26 december 2010 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
cranberry prutIk had cranberry's met suiker, citroenrasp en sap gekookt. Had nog geen idee waarvoor precies, maar bedacht dat het misschien lekker zou zijn bij het lam. En dan bleek te kloppen
Hoe doe je die appels Zet?quote:Op zondag 26 december 2010 14:50 schreef z80 het volgende:
hier staat de rollade in de oven.
de appels zijn gevuld met rozijnen en een scheut rum, en kunnen als de rollade klaar is de oven in.
en nee ik maak er geen foto's van. het mag er van mij best uitzien als een bak bonzoals het maar goed smaakt.
het rondje lopen met de cam gaat niet door, het is boven nul en de sneeuw ziet er niet zo mooi meer uit.
Ja heel jammerquote:Op zondag 26 december 2010 14:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoet bij lam en zoet bij wild is een mooie combi
Ik heb bij de schot ook weer lam geproefd, en wéér vond ik het niet lekker trouwensJammer he?
harde zoet zure appels, klokhuis er uit halen.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 14:58 schreef z80 het volgende:
[..]
harde zoet zure appels, klokhuis er uit halen.
in een schaal zetten en vullen met rozijnen, en een schuit zoete rum er in.(suiker klontje onderin om te voorkomen dat de rozijnen er uit vallen kan ook)
en de schaal ongeveer 30 minuten in de oven op 180 graden.
als de appels zacht zijn, zijn ze klaar. een soort appelmoes/compote in de schil.
Mjammiequote:Op zondag 26 december 2010 14:58 schreef z80 het volgende:
harde zoet zure appels, klokhuis er uit halen.
in een schaal zetten en vullen met rozijnen, en een schuit zoete rum er in.(suiker klontje onderin om te voorkomen dat de rozijnen er uit vallen kan ook)
en de schaal ongeveer 30 minuten in de oven op 180 graden.
als de appels zacht zijn, zijn ze klaar. een soort appelmoes/compote in de schil.
Is ook lekker!quote:Op zondag 26 december 2010 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en de semifreddo viel goed in de smaakmijn schoonvader heeft 2 porties op
Kerstbarbaar hequote:
* PdeHoog schrapt lam van het menu voor januariquote:Op zondag 26 december 2010 14:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoet bij lam en zoet bij wild is een mooie combi
Ik heb bij de schot ook weer lam geproefd, en wéér vond ik het niet lekker trouwensJammer he?
Ho,ho! Ik vind het wel erg lekker.quote:Op zondag 26 december 2010 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog schrapt lam van het menu voor januari
Ja, maar bloessie nietquote:
oef dan zijn ze gaar ! als dat de bedoeling is.quote:Op zondag 26 december 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zie de smileys Annequote:Op zondag 26 december 2010 15:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
oef dan zijn ze gaar ! als dat de bedoeling is.
twijfel nog at ik doe, rollade in de oven of in de braadpanquote:Op zondag 26 december 2010 14:50 schreef z80 het volgende:
hier staat de rollade in de oven.
de appels zijn gevuld met rozijnen en een scheut rum, en kunnen als de rollade klaar is de oven in.
en nee ik maak er geen foto's van. het mag er van mij best uitzien als een bak bonzoals het maar goed smaakt.
het rondje lopen met de cam gaat niet door, het is boven nul en de sneeuw ziet er niet zo mooi meer uit.
Nou... een variatie op die van golfer bij gebrek aan eekhoorntjes brood !quote:Op zondag 26 december 2010 15:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
twijfel nog at ik doe, rollade in de oven of in de braadpan
Lafaardquote:Op zondag 26 december 2010 15:40 schreef AnneX het volgende:
En ik ga lekker wachten op de volgende sc uit angst voor een nieuwe openen !
FF even erbij blijven...
wat een slappe smoes! heb je al gebeld?quote:Op zondag 26 december 2010 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
Speaking of which. Ik moet zo maar eens naar huis bellen. Maar er ligt nog afwas.
Yeaaahhquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Eerst aanbraden, dan vocht erbij en in de oven zetten op 180gr?quote:Op zondag 26 december 2010 15:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou... een variatie op die van golfer bij gebrek aan eekhoorntjes brood !
In de oven dus.
het zou pas gek zijn als hij wel commentaar had. ik ga toch ook geen mensen afzeiken die gewoon gezellig dansen?quote:Op zondag 26 december 2010 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja dat wil ik nog ff kwijt, vooral aan jou!
Jij hebt nog nooit zeikerige opmerkingen gemaakt in al onze restaurantrecensies t.a.v. de foto's die gewoon erg lastig zijn te maken, zeker als er kutlicht is in zo'n restaurant. Dat waardeer ik écht
Variatie : rol hem in de alu folie na het aanbraden.quote:Op zondag 26 december 2010 15:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Eerst aanbraden, dan vocht erbij en in de oven zetten op 180gr?
zonder deksel?
heel mooi! was dat de 1e keer dat je het maakte?quote:Op zondag 26 december 2010 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en de semifreddo viel goed in de smaakmijn schoonvader heeft 2 porties op
ok nog ff speciaal voor jouquote:Op zondag 26 december 2010 15:40 schreef AnneX het volgende:
En ik ga lekker wachten op de volgende sc uit angst voor een nieuwe openen !
FF even erbij blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |