Oh yeah babyquote:
Zo...dat zal lekker fikken met die 56% alcoholquote:
Jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...dat zal lekker fikken met die 56% alcohol
klinkt heel natuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook vuur, Bluezz(eh, de port ging heel mooi branden in het pannetje met stoofperen
)
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook vuur, Bluezz(eh, de port ging heel mooi branden in het pannetje met stoofperen
)
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
)
Lekker, freecellquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:05 schreef freecell het volgende:
Hier staat de snert voor morgen heerlijk te pruttelen(ik vroeg aan de mensen die komen: wat willen jullie eten? Gaan ze unaniem voor snert
)
Gezellig, Anne. Veel plezierquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:23 schreef AnneX het volgende:
Even rust.
Mn. AnneX heeft een emmertje zand gestrooid voor 50 meter tot aan de P plaats.
En dan sleurt-ie samen met een broer 85 kg moeder in mijn snowboots aar ons huis.
De kachel staat op 23 graden en de openhaard doet ut.
Goedzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:23 schreef AnneX het volgende:
Even rust.
Mn. AnneX heeft een emmertje zand gestrooid voor 50 meter tot aan de P plaats.
En dan sleurt-ie samen met een broer 85 kg moeder in mijn snowboots naar ons huis.
De kachel staat op 23 graden en de openhaard doet ut.
Meneer Stembandquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
Brownie begon net mee te miauwen met For Whom The Bell TolEcht miauwen
Da's de eerste keer in 1,5 jaar
quote:
Flauwquote:
Have fun Pee!quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga de spullen inpakken en wegwezen. Veel plezier allemaal mensen
ik vind het ook heerlijk, maar ik zag het als verzoek niet aankomenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker, freecellNiks mis met snert hoor
De rest van het sausprocedé:quote:
Lepel mosterd en een paar druppels (wijn)azijn erbij doen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:
mayo zit in keukenmachine en is te dun (olijfolie gebruikt). Wat kan ik nog doen? Help ajb, sta er nu naast
er zit een theelepel mosterd en tl azijn in. Net een eiwit erbij gedaan en lijkt iets dikker maar nog te dunquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Lepel mosterd en een paar druppels (wijn)azijn erbij doen?
Ik denk dat je dan beter opnieuw kunt beginnen, want in mayonaise hoort geen eiwit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
er zit een theelepel mosterd en tl azijn in. Net een eiwit erbij gedaan en lijkt iets dikker maar nog te dun
Combinatie olie - ei. De lecitine in het ei bindt alles samen. Je moet beginnen met het eigeel, en dan de olie er langzaam bij doen, niet alles in één keer, dat werkt het best.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
waardoor wordt mayo dik? Door de olie of door ei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |