Gedver....en dat met kerst.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:33 schreef Ml-etje het volgende:
Pff er is hier een stukje verder condoleren.
Eerst wil er 1 op het garagepad gaan staan en nu staat er 1 recht achter onze auto...heel handig.
Met mij prima. Nog weinig spannends gedaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik nu ook
Hoe issie Tombo? Wat heb je allemaal gedaan zo op kerstochtend?
Mwah, the usual. Zo maar es brunchenquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met mij prima. Nog weinig spannends gedaan
Jij?
Ja dat snapte ik ook niet helemaal dan heb je steeds een rotkerst denk ik danquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedver....en dat met kerst.![]()
Ik las net op de hyves van een nichtje van ons dat haar hondje gisteren is ingeslapen....ook gezellig
Je sinaasappelschil, wat doe jequote:Op zaterdag 25 december 2010 11:49 schreef Greys het volgende:
Q, ik had er een hele fles wijn in bij de peertjes, water, heel veel kaneelsuiker, een paar kruidnagels en dat was het geloof ik. Ze zijn heel lekker
Ik ben ook manloos. De mijne staat in de kelder te draaienquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog steeds manloos deze kerstochtend.
Die ligt nog te dromen over al die mooie cadeautjes die hij van me heeft gekregen gisteren
En dat waren?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog steeds manloos deze kerstochtend.
Die ligt nog te dromen over al die mooie cadeautjes die hij van me heeft gekregen gisteren
Wat snap je er niet aan? Dat ze dat de dag voor kerst hebben laten doen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik ook niet helemaal dan heb je steeds een rotkerst denk ik dan
Nee, de condoleance op kerstmis plannen gok ik?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Dat ze dat de dag voor kerst hebben laten doen?
En dan je hondje maar wat langer laten lijden zodat jij er met kerst niet steeds aan herinnerd wordt?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik ook niet helemaal dan heb je steeds een rotkerst denk ik dan
Een doos met Kneipp badolie, omdat ie zo graag mag bubbelen.quote:
Oh ik dacht ook dat Ml het over het hondje had.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, de condoleance op kerstmis plannen gok ik?
Mjah dan doe je het de dag na kerst, de overledene is nog steeds even dood heurquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, de condoleance op kerstmis plannen gok ik?
Ik dacht dat het een reactie was op het "en dat met kerst" van Ingquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook dat Ml het over het hondje had.
Maar met sterfgevallen (zowel mens als dier) valt er meestal weinig te plannen toch?
Iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook dat Ml het over het hondje had.
Maar met sterfgevallen (zowel mens als dier) valt er meestal weinig te plannen toch?
Psies, een kutkerst is het dan toch alquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah dan doe je het de dag na kerst, de overledene is nog steeds even dood heur
Mja, de eerste kerst zonder diegene is altijd kut iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Psies, een kutkerst is het dan toch al![]()
Gezellig onderwerp zo op deze zonnige kerstochtend
Nee, ga ik nu ff doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, de eerste kerst zonder diegene is altijd kut idd
Maar goed, heb je je kattenpoep al opgeruimd Ing?
Maes!quote:
Dat is ook wel weer waar iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:06 schreef Greys het volgende:
Wij hadden twee jaar geleden ook een crematie met Kerst.
Van die vriend van ons, die jonge vent, van de muziekwinkel. Die overleed op 21 december. Dan heb je gewoon niet meer door dat het Kerst is en dan is Kerst ook niet belangrijk meer. Daar denk je dan gewoon niet aan.
quote:
Nee ik heb het allemaal gemist, sorryquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maes!
Had je al gezien dat je SeSa zich bekend gemaakt heeft?
[..]
Dat is ook wel weer waar idd
Och, ik zal haar even pm'en. Er waren hier wat dingen die mijn aandacht nodig hadden.quote:
Muis zat maar te hinten hier de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee ik heb het allemaal gemist, sorryWie was het?
Had het niet over het hondjequote:Op zaterdag 25 december 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan je hondje maar wat langer laten lijden zodat jij er met kerst niet steeds aan herinnerd wordt?
Wat ga je uitzoeken over VOG?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaat ff eea over een VOG uitzoeken, en wat certificeringen, en dan ook maar es kerstbruncheren
Met name hoe lang het duurt, verder denk ik niet dat het een probleem gaat zijn. Alhoewel dit er wel eentje is waar ze vrij diep voor gaan graven denk ikquote:
Sneller gaat meestal niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
Kosten worden vergoed, dus dat is niet zo'n probleem, maar ik geloof dat vooral de tijd een probleem ging zijnaangezien gesprekken al op 10-01-2011 kunnen beginnen
Het graven is afhankelijk van de aangevinkte vakjes.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met name hoe lang het duurt, verder denk ik niet dat het een probleem gaat zijn. Alhoewel dit er wel eentje is waar ze vrij diep voor gaan graven denk ikof is het overal hetzelfde?
Ja ik neem aan dat ze dat wel snappen, zal vast wel goedkomen, alhoewel de aanvrager natuurlijk eigenlijk weer 'mijn baas' is, die dat weer voor een klant doet. Maar ik neem aan dat 'de klant' het wel snapt. Die eist dus zo'n VOG en nog wat ellendequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Uhm nou ja diegene die m van je eist weet beter dan jij hoe lang dat aanvragen duurt dus dan zet ie maar een onder voorbehoudje in je contract, das niet zo moeilijk
Mja in het contract opnemen wat oh-oh zegt en krijg je hem dan niet of met een soort van voorbehoud kun je je spullen pakken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik neem aan dat ze dat wel snappen, zal vast wel goedkomen, alhoewel de aanvrager natuurlijk eigenlijk weer 'mijn baas' is, die dat weer voor een klant doet. Maar ik neem aan dat 'de klant' het wel snapt. Die eist dus zo'n VOG en nog wat ellende
Het gaat over Ll, no way dat die een goede VOG krijgtquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb het niet helemaal meegekregen over wie dit nu gaat. Maar ik ben gewoon ergens aangenomen en moest een VOG aanvragen. Die kwam pas binnen toen ik daar al een maand aan het werk was, hoor![]()
Het hangt een beetje van de baan af wat ze nog meer gaan onderzoeken. PES verklaring wordt voor sommige functies ook wel gevraagd, dan gaan ze wel echt graven naar je werkverleden ook enzo.
Over mijjjjjjjjjjjjjjquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb het niet helemaal meegekregen over wie dit nu gaat. Maar ik ben gewoon ergens aangenomen en moest een VOG aanvragen. Die kwam pas binnen toen ik daar al een maand aan het werk was, hoor![]()
Het hangt een beetje van de baan af wat ze nog meer gaan onderzoeken. PES verklaring wordt voor sommige functies ook wel gevraagd, dan gaan ze wel echt graven naar je werkverleden ook enzo.
Nou, dan is het typisch iets waar jij je in elk geval dus geen zorgen over hoeft te makenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik neem aan dat ze dat wel snappen, zal vast wel goedkomen, alhoewel de aanvrager natuurlijk eigenlijk weer 'mijn baas' is, die dat weer voor een klant doet. Maar ik neem aan dat 'de klant' het wel snapt. Die eist dus zo'n VOG en nog wat ellende
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat over Ll, no way dat die een goede VOG krijgt
Wat is het probleem dan?quote:
Zapquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef Greys het volgende:
Dat kind op RTL4![]()
![]()
Kind slaat supernanny in elkaar
Nou niksquote:
Goede kerstmiddagquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:38 schreef ElisaB het volgende:
Goede kerstmorgen overigens
Ik heb de ochtend niet meegekregen, want ik werd pas om 12:15 wakker
Ik zal jullie zo eens een picje posten van die prachtige Cordoba van mij
Ja moet je kijken, die Megan, echt nog nooit zo'n evil monstertje gezienquote:
Als je meer dan drie verkeersovertredingen hebt, dan ben je de lul natuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niksik vroeg me gewoon af hoe dat ging, hoe lang het duurt, waar ze naar kijken, etc. etc.
Die zo lelijk kijkt nu?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja moet je kijken, die Megan, echt nog nooit zo'n evil monstertje gezien
Nanny zit onder de krassen.
- afhankelijk van gemeente is de tijdsduurquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niksik vroeg me gewoon af hoe dat ging, hoe lang het duurt, waar ze naar kijken, etc. etc.
Ohquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je meer dan drie verkeersovertredingen hebt, dan ben je de lul natuurlijk
Ja!quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:38 schreef ElisaB het volgende:
Goede kerstmorgen overigens
Ik heb de ochtend niet meegekregen, want ik werd pas om 12:15 wakker
Ik zal jullie zo eens een picje posten van die prachtige Cordoba van mij
Nou goed ik zie 't welquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
- afhankelijk van gemeente is de tijdsduur
- waar ze naar kijken is afhankelijk van welke organisatie het is en wat ze willen zien
Had je er laatst niet al 3 in een week ofzo?quote:
Als jij niks op je kerfstok hebt, dan kan een VOG er supersnel zijn. Bij mij was ie er met drie dagen, terwijl ze bij het gemeentehuis melde dat zoiets zeker een week zou duren.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met name hoe lang het duurt, verder denk ik niet dat het een probleem gaat zijn. Alhoewel dit er wel eentje is waar ze vrij diep voor gaan graven denk ikof is het overal hetzelfde?
Brave Dirkquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij niks op je kerfstok hebt, dan kan een VOG er supersnel zijn. Bij mij was ie er met drie dagen, terwijl ze bij het gemeentehuis melde dat zoiets zeker een week zou duren.
Als het omg je woonpl is dan kun je de naam pm-en? Heb er vrij veel aan laten vragen@vorige werk. De tijd is niet jouw probleemquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou goed ik zie 't welhet gaat met name ff om de tijd, verder denk ik dat ze wel redelijk willen graven, maar dat is afaik geen probleem.
Mooi, maandag maar es achteraan dan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij niks op je kerfstok hebt, dan kan een VOG er supersnel zijn. Bij mij was ie er met drie dagen, terwijl ze bij het gemeentehuis melde dat zoiets zeker een week zou duren.
En bij jou duurde het een maandquote:
Que?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
Heuj Dirk!
Heb je je kerstdouche en -sex al gehad?
Het aanvraagformulier moet van werk komen geloof ik, dus komt goed. En het project zelluf is in Den Haag, dus niet echt omg. woonplaats/jouw werkquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als het omg je woonpl is dan kun je de naam pm-en? Heb er vrij veel aan laten vragen@vorige werk. De tijd is niet jouw probleem
Beter lezen, een weekquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En bij jou duurde het een maandMaffia-meisje
Het moet altijd bij jouw gemeente aangevraagd worden, hoor. In welke omgeving je werkt, maakt volgens mij geen reet uitquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het aanvraagformulier moet van werk komen geloof ik, dus komt goed. En het project zelluf is in Den Haag, dus niet echt omg. woonplaats/jouw werk
Ja, is dat speciaal, of is het alleen met kerst?quote:
Nee idd, ik moest ook gewoon hier aanvragen, en niet in Amsterdamquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het moet altijd bij jouw gemeente aangevraagd worden, hoor. In welke omgeving je werkt, maakt volgens mij geen reet uit
Snel!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Douchen ging goed, sex moest ik zelf maar doen. Ging dus ook goed.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
Heuj Dirk!
Heb je je kerstdouche en -sex al gehad?
Klopt zij vullen in wat ze willen weten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het aanvraagformulier moet van werk komen geloof ik, dus komt goed. En het project zelluf is in Den Haag, dus niet echt omg. woonplaats/jouw werk
Ah nou ja, heb je dat ook weer achter de rug.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Douchen ging goed, sex moest ik zelf maar doen. Ging dus ook goed.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
neequote:
Dat is alles wat je moet snappen toch?quote:En thanks iedereen voor alle VOG antwoorden, al snap ik er nu nog minder van. Maar ik hoef het ook niet te snappen gelukkig. Formuliertje inleveren, 30 aftikken, en dan later weer ophalen
Sorry, ik sliep nogquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:45 schreef Dirkh het volgende:
Douchen ging goed, sex moest ik zelf maar doen. Ging dus ook goed.
Daaromquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is alles wat je moet snappen toch?
Komt vast goed danquote:
Ze hebben een kerstsuprise voor je verstopt. How sweetquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb alles gezogen (met de stofzuigert dan he?) en gedweild, maar toch kwam er net weer zo'n luggie m'n neus binnen toen ik de kamert weer in kwam.
Zo maar es grondige inspectie
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb alles gezogen (met de stofzuigert dan he?) en gedweild, maar toch kwam er net weer zo'n luggie m'n neus binnen toen ik de kamert weer in kwam.
Zo maar es grondige inspectie
Ik eet me misselijk aan mn SeSa-chocolaquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan echt niets vinden; heb alles aan de kant gezet, opgetild, op m'n knietjes onder de bank gesnuffeld, maar er ligt niets![]()
Ik vermoed dat Die Lucht! [/Gerardmodus off] nog gewoon in m'n neus zit.
Hoop ik...
linkje?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, hebbie de deleted scenes van de Klusjesmannen al gezien?
Yupsquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, hebbie de deleted scenes van de Klusjesmannen al gezien?
Bij de Mac, dat ie zo zat te boeren achter de kassaquote:
Dat gok ik zo van niet , bij mij ligt dr niet standaard een vent bijquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik krijg mijn VOG altijd zeer snel maar dat komt omdat ik al 10x dezelfde heb moeten aanvragen. Maar de 1e keer duurde het een week of 3.
@barbaaf opzich vind ik het altijd wel leuk hoor de poezels in bed. En zo groot zijn ze nu ook weer niet. (6kilo/5,5kilo en 3,4kilo) Daarbij. we hebben een redelijk groot bed vind ik dan he.
Volgens mij is oh-oh haar bed altijd voller.
Is er iets dat je ons wilt vertellen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Dat gok ik zo van niet , bij mij ligt dr niet standaard een vent bij
Hier sneeuwde het ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Het sneeuwt als een malle @ voorburg. Nu gezellig doenfijne dag allemaal
begon van de week met keelpijn, kop steeds voller, gister koorts, nu twijfelgevalletje, en blaffen als een zeehondquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:09 schreef Rewimo het volgende:
Wat is er met je, Yns? Ik lig ook plat, was toch effe te veel vanmiddag denk ik, rug doet au. We hebben heerlijk gegourmetChristan met hoogrode wangen, ik denk dat ie lekker slaapt vannacht
![]()
Is Elisa's auto nou al voorbij gekomen? Ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:01 schreef Cat22 het volgende:
Sneeuw en ijs nodigt altijd uit tot het maken van prachtige foto's.![]()
Hier ligt inmiddels een kater in zijn tentje en een poes op mijn voeten... en ik had nog geen drinken en snackje voor mezelf gehaald.Zal ik de buren even bellen?
Ik kan nergens de kaartlezer vindenquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:09 schreef Rewimo het volgende:
Is Elisa's auto nou al voorbij gekomen? Ben benieuwd.
In je auto misschien?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan nergens de kaartlezer vinden
Moet hier ergens liggen hoor
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan nergens de kaartlezer vinden
Moet hier ergens liggen hoor
Ja, vastquote:
Ik heb sinds gisteren zelf een trekhaakquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
Elies, als je nog iemand nodig hebt met trekhaak na mijn tentamen op de 17e wil ik wel helpen
Zag nog wat Vamp issues
Graag gedaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, vast
[..]
Ik heb sinds gisteren zelf een trekhaakNiet dat ik met een aanhanger ga rijden, maar toch. Maar ik hou het even in gedachten. Thnx dear
quote:
Was het niet lekker/leuk/gezellig dan?quote:
Ow.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, zo goed ben ik niet met mijn vader, dus vandaar
Zie er altijd een beetje tegenop
De vismousse was lekkah!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef Ml-etje het volgende:
Cat hoe was de vismousse trouwens en de rest?
Was net een beetje aan het inkakken
Abba cd mee en voor-oefenen voor Singstar!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
En er viel weinig terug te lezen![]()
Spannende avonturen Cat![]()
Ik heb pa nog ff gevraagd en ik kan zijn auto meenemen woensdag, dus dan kunnen we met z'n 4en en alle spullen in 1 auto.
Wel zo gezellig
quote:
Fijn dat het meeviel!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:47 schreef tombolafan het volgende:
Het valt meestal achteraf mee, dus dat is mooi
En we gingen vrij vroeg (ineens) weg omdat er ijzel voorspeld werd
Gym natuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De vismousse was lekkah!![]()
Een aantal pakte nog een tweede portie zelfs.![]()
Het zag niet echt uit, vond ik, de rolletjes lieten los, maar iedereen vond de bordjes mooi. Dus maar goed dat ik mijn kleine nichtje met de opmaak daarvan heb belast, die is creatief met saus.![]()
Hoofdgerecht was haas en konijn, met eigengemaakte appelmoesen rode kool. Dat was actie mamma.
![]()
En als toet roomijs met banaan en chocosaus. En bananensnoepjes (input van het kleine grut).
Dus allemaal niet teveel of te overdadig maar gewoon lekker.
Daarna moesten we naar school: rekenen, muuzik, gime (iemand die weet wat dat is?), sgrijfen en mandela tekenen. Ik mocht eerder weg omdat ik moest werken.
Gezellie!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
En er viel weinig terug te lezen![]()
Spannende avonturen Cat![]()
Ik heb pa nog ff gevraagd en ik kan zijn auto meenemen woensdag, dus dan kunnen we met z'n 4en en alle spullen in 1 auto.
Wel zo gezellig
Natuurlijk weet jij dat.quote:
Soms is ijzel best handigquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:47 schreef tombolafan het volgende:
Het valt meestal achteraf mee, dus dat is mooi
En we gingen vrij vroeg (ineens) weg omdat er ijzel voorspeld werd
Jaquote:
Het was vooral langquote:
Ja, iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Soms is ijzel best handig![]()
En fijn dat het meeviel, heb je je iig weer van je goede kant laten zien
Was vandaag bij jouw ouders?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was vooral lang
Maar dat lag niet aan hen hoor, ik ben gewoon niet zo goed in dat soort sociale dingen
En toch lijkt het me voor beide partijen soms best ongemakkelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was vooral lang
Maar dat lag niet aan hen hoor, ik ben gewoon niet zo goed in dat soort sociale dingen
Leuk he?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ik heb toevallig van de week weer boodschappenlijstjes van de meiden (6 en 8) gekregen
Vervelende volwassenenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk he?Dit was de eerste keer dat ik mijn neefje (7) zelf heb zien schrijven. Als in: niet iets kopiëren. Toch knap hoeveel woorden hij al goed wist.
En leuk om (school)kindje te spelen, kun je net zo klierderig en vervelend zijn als zij soms zijn.![]()
En hij maar roepen OPHOUDEN NU!![]()
![]()
En wij: Nee!![]()
![]()
Ow, en neefje van anderhalf deed zijn eerste losse pasjes.
Ja, natuurlijk ligt het weer aan jou. Excusstruusje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was vooral lang
Ach, als ik dan zie hoe m'n ouders (moeder) hun best hebben gedaan om van alles in huis te halen wat iedereen lekker vindt en allemaal leuke cadeautjes hebben gehaald.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef Ml-etje het volgende:
Wij zaten in restaurant en er gingen mensen morrend weg en er waren mensen aan het herhalen hoe blij ze waren met geen fam diner![]()
We mogen morgen nog
Nee da's morgenquote:
Bink was mee, die gedroeg zich niet al te bestquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toch lijkt het me voor beide partijen soms best ongemakkelijk![]()
Maar goed, je hebt het overleefd....nu weer lekker bij de beestjes
quote:
Leuk hequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk he?Dit was de eerste keer dat ik mijn neefje (7) zelf heb zien schrijven. Als in: niet iets kopiëren. Toch knap hoeveel woorden hij al goed wist.
En leuk om (school)kindje te spelen, kun je net zo klierderig en vervelend zijn als zij soms zijn.![]()
En hij maar roepen OPHOUDEN NU!![]()
![]()
En wij: Nee!![]()
![]()
Ow, en neefje van anderhalf deed zijn eerste losse pasjes.
Ja inderdaad maar we moesten er wel om lachen plus om de gesprekken van de buren.quote:Op zondag 26 december 2010 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, als ik dan zie hoe m'n ouders (moeder) hun best hebben gedaan om van alles in huis te halen wat iedereen lekker vindt en allemaal leuke cadeautjes hebben gehaald.
En vooral als je ziet dat ze er echt van genieten dat het hele spul er gezellig is (inclusief de honden van Zusje) dan is zo'n dagje toch wel te overzien
quote:Op zondag 26 december 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk ligt het weer aan jou. Excusstruusje.![]()
Met jullie is het andersquote:Vervelend dat het niet jouw ding is. Woensdag en donderdag doen we kort maar krachtig!
* schrapt die vraag van het lijstje *quote:Op zondag 26 december 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Met jullie is het anders
Dan krijg je niet steeds de beleefde vraag 'Zeg, hoe is het nou??'.
quote:Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's morgen
Hoef er dan pas om drie uur te zijn
[..]
Bink was mee, die gedroeg zich niet al te best
De dementie heeft toegeslagen en nu echt. Vanuit de auto naar het huis lopen, Bink liep tot drie keer toe met de verkeerde mensen mee de verkeerde kant op. Kan je er weer op je hakken achteraan hollen door de sneeuwEn die mensen haar maar mijn kant op duwen, maar het hielp weinig. Oostindisch doof. Toen naar binnen bij de broer van S, Bink loopt zo door de woonkamer naar de achterdeur en gaat op het kleedje bij de achterdeur zitten piesen, ons allemaal aankijkend
![]()
Nu lekker thuis, Boortje is gelukkig
En... Southparkweekend!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En arme Binkie toch, besje dat ze is.Dat zijn ook veel mensen en indrukken voor zo'n ouwetje. maar goed dat vrouwtje erbij was.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En dan beleefd antwoorden "goedquote:Op zondag 26 december 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Met jullie is het anders
Dan krijg je niet steeds de beleefde vraag 'Zeg, hoe is het nou??'.
Was het niet gewoon een dwarse bui?quote:Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's morgen
Hoef er dan pas om drie uur te zijn
[..]
Bink was mee, die gedroeg zich niet al te best
De dementie heeft toegeslagen en nu echt. Vanuit de auto naar het huis lopen, Bink liep tot drie keer toe met de verkeerde mensen mee de verkeerde kant op. Kan je er weer op je hakken achteraan hollen door de sneeuwEn die mensen haar maar mijn kant op duwen, maar het hielp weinig. Oostindisch doof. Toen naar binnen bij de broer van S, Bink loopt zo door de woonkamer naar de achterdeur en gaat op het kleedje bij de achterdeur zitten piesen, ons allemaal aankijkend
![]()
Nu lekker thuis, Boortje is gelukkig
En... Southparkweekend!![]()
Té hoge verwachtingenquote:Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En nu maar hopen dat onze acties hen tot denken aanzetten... zodat zij in hun slechte buien minder vervelend worden. Valse hoop denk ik, het blijven kinderen.
quote:Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk heEn ik heb van die van 8 een "oefenbriefje radslag" meegekregen, inclusief tekeningen
Ik heb ook nog ergens een zakje met erop: "seedees die geen heozje hebe"
Wij willen alleen weten of er geneukt isquote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan beleefd antwoorden "goed" en over wat anders beginnen
![]()
Wij zulle niet zeuren heur, we gaan gewoon lol maken
quote:Op zondag 26 december 2010 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij willen alleen weten of er geneukt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
[..]
quote:Op zondag 26 december 2010 00:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
zusje met soldaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]Was wel gezellig hoor, ik zat naast de leukste oom en tanteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En arme Binkie toch, besje dat ze is.Dat zijn ook veel mensen en indrukken voor zo'n ouwetje. maar goed dat vrouwtje erbij was.
Soms was het voor Bink idd echt te druk en teveel mensen die door elkaar aan het praten waren. Daar raakt ze van in de war. Als ik haar dan roep, gaat ze verward zoeken waar het geluid vandaan komt. Toen we een dobbelspel met kadootjes gingen doen en er nogal gegild werd door elkaar, ging Bink in de verste hoek van de kamer onder een tafeltje zitten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Morgen de Grande Finale; dagje schoonfamiliequote:Op zondag 26 december 2010 00:05 schreef Cat22 het volgende:
En zei je South park weekend Greys?![]()
Ik heb morgen he-le-maal geen plannen namelijk.
Awww dat is echt de leeftijd en dat plassen doet 't ouwetje hier ook wanneer het schema niet meer klopt.quote:Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Was wel gezellig hoor, ik zat naast de leukste oom en tante
Soms was het voor Bink idd echt te druk en teveel mensen die door elkaar aan het praten waren. Daar raakt ze van in de war. Als ik haar dan roep, gaat ze verward zoeken waar het geluid vandaan komt. Toen we een dobbelspel met kadootjes gingen doen en er nogal gegild werd door elkaar, ging Bink in de verste hoek van de kamer onder een tafeltje zitten
Toch is het ergens goed voor, geen schone familie hebben.quote:Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen de Grande Finale; dagje schoonfamilie![]()
Nou ja, we hoeven er pas rond half 4 te zijn, dus dat scheelt alweer
Het is nu in elk geval de hele avond en ik dacht ergens gehoord te hebben dat het 't hele weekend is! Hoop het echtquote:Op zondag 26 december 2010 00:05 schreef Cat22 het volgende:
En zei je South park weekend Greys?![]()
Ik heb morgen he-le-maal geen plannen namelijk.
Auto rijden vindt Bink geweldigquote:Op zondag 26 december 2010 00:05 schreef tombolafan het volgende:
Oh, dat van Bink is wel klote GreysWas ze niet van slag van de rit enzo, dat ze dat niet zo goed meer kan hebben?
En van thuisblijven raakt ze nog meer van slag of is te lang voor haar?quote:Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Was wel gezellig hoor, ik zat naast de leukste oom en tante
Ze kan zonder problemen een uur of 6 achter elkaar thuis zijn. Dan gaat ze liggen ronken.quote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En van thuisblijven raakt ze nog meer van slag of is te lang voor haar?
Zo te zien elke avond van 20.00 tot 6.00 uur.quote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is nu in elk geval de hele avond en ik dacht ergens gehoord te hebben dat het 't hele weekend is! Hoop het echt
Binkie toch.quote:[..]
Auto rijden vindt Bink geweldig
Maar ze is gewoon een tikkie de weg kwijt letterlijk. Van de week liep ze hier zomaar het pad op van de buren en ging voor de deur zitten daar. En ze weet normaal echt met haar ogen dicht waar ze moet zijn. Net bij het thuis komen gebeurde het zelfde. S liep naar onze voordeur, Bink naar die van de buren
Ik heb al gekeken maar ga morgen/maandag een keuze maken. En ik wilde the wuss kopen voor mn zwager, maar die zag ik nergensquote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef Ml-etje het volgende:
Tombokijk jij nog in het Lush topic? En iemand nog een tip voor iets voor de Mr? Vind het zo lullig dat ik steeds alleen lekkere dingen koop
Sorry, ik koop nooit Lush voor Mr.'squote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef Ml-etje het volgende:
Tombokijk jij nog in het Lush topic? En iemand nog een tip voor iets voor de Mr? Vind het zo lullig dat ik steeds alleen lekkere dingen koop
Niet bij retro?quote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken maar ga morgen/maandag een keuze maken. En ik wilde the wuss kopen voor mn zwager, maar die zag ik nergens
quote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken maar ga morgen/maandag een keuze maken. En ik wilde the wuss kopen voor mn zwager, maar die zag ik nergens
Hopen dat ze morgenvroeg ook wat langer doorslaaptquote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu staat ze *uit*
Zwaar in dromenland. En ronken
Heb je nog andere tips Greys?quote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is er uit lijkt wel
Normaal staat ie bij Retro en dan Retro Bubble Bars.
Handcreme. Die werkt als een tierelier en ruikt naar Snowcake.quote:Op zondag 26 december 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
Nah, dan maar geen wussVerder weet ik ook niet wat lekker is voor mannen, ik vond het een hel om toen voor het ESF-weekend iets voor Ll te moeten halen
Wat is Smitten?
Tombo Hoofd Erbij Voer maken?quote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja... gourmet laydees?
Volgens mij lijstje hebben we straks bergen vlees en vis, kilometers stokbrood, een stuwmeer aan sausjes (oké, wellicht overdrijf ik iets) maar geen salades of ander 'erbij' voer.![]()
Is er actie nodig?
Wij hebben er altijd alleen ananas, komkommer en zo'n blik gemengd fruit bijquote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja... gourmet laydees?
Volgens mij lijstje hebben we straks bergen vlees en vis, kilometers stokbrood, een stuwmeer aan sausjes (oké, wellicht overdrijf ik iets) maar geen salades of ander 'erbij' voer.![]()
Is er actie nodig?
*stelt op prijs*quote:Op zondag 26 december 2010 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij hebben er altijd alleen ananas, komkommer en zo'n blik gemengd fruit bijDus wmb hoeft er geen salade bij
Als het wel op prijs gesteld wordt dan haal ik wel
Awquote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Aw Binkie.
Chico werpt zich overal op de eerste de beste schoot en voelt zich dan helemaal thuis![]()
Ik heb Oorlogswinter gekeken vanavond, wat een kutfilm, ik moest twee keer janken
Ik nam geloof ik ook al ananas en lychees mee toch?quote:Op zondag 26 december 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*stelt op prijs*![]()
Niet te gek en teveel hoor, maar frisse hap erbij vind ik altijd wel fijn.
Je hebt een bad he?quote:
Ben jij ook al niet van groen-, koolhydraatrijk voer?quote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik nam geloof ik ook al ananas en lychees mee toch?
Allang geregeld.quote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef oh-oh het volgende:
Het kan Chico nooit warm genoeg zijn![]()
Bij gourmet horen ieg champi's voor in de pannetjes, en paprika
My lurrve.quote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt een bad he?
Dan zou ik als ik jou was deze ook nemen:
klik
Da's echt zaligheid van de bovenste plank
Of stond die al op je lijstje?
Of je gaat ff buiten in de kliko staan; ook heerlijk frisquote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef oh-oh het volgende:
Dan koop je er een komkommer bij en zo een zak met drie paprika's, dan snij je die fijn en maak je van een deel komkommersalade, lekker fris
Kan niet. Daar staan jij en oh-oh al tetten te duwen.quote:Op zondag 26 december 2010 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of je gaat ff buiten in de kliko staan; ook heerlijk fris
Goddank mag ik woensdag werkenquote:Op zondag 26 december 2010 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of je gaat ff buiten in de kliko staan; ook heerlijk fris
Joh! Je meent het!quote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef Greys het volgende:
Ik denk persoonlijk dat we echt véél te veel hebben straks, met al dat vlees, ook nog vis er bij, fruit, pannenkoek en ei
Arme pap, hopelijk niks ernstigs? En kon hij mee aanschuiven?quote:Op zondag 26 december 2010 00:33 schreef ElisaB het volgende:
Moeten we overigens het avondprogramma melden?
Paps is ziek, dus we hoefden pas om 17:30 aan te treden. Drank & snackies, gevolgd door varkenshaas, kip en koteletjes, sla, sugarsnaps, puree en champignon-roomsaus, etc. Afgetopt met merengue, chocomousse en gesuikerde melk. En als slot een bakkie pleur met een happie snuf. We hebben een goedgevulde kerstbal gekregen![]()
Precies zo het heet: geconcentreerde gezoete melk. Omgeveer zo dik als stroop en mierzoetquote:Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef oh-oh het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij gesuikerde melk?
Griepje van het een of ander. Volgens mams lag ie de hele dag als een dood vogeltje op de bank, maar toen zij binnenkwamen, had ie al weer praatjes. Hij heeft meegegeten, maar is vrij vlot daarna weer onder zijn deken gekropenquote:Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef Cat22 het volgende:
Arme pap, hopelijk niks ernstigs? En kon hij mee aanschuiven?
Klinkt wel als een lekker avondje, zeker het toetje.
Aha, op tijd terug onder het dekentje voor de afwas dus.quote:Op zondag 26 december 2010 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Griepje van het een of ander. Volgens mams lag ie de hele dag als een dood vogeltje op de bank, maar toen zij binnenkwamen, had ie al weer praatjes. Hij heeft meegegeten, maar is vrij vlot daarna weer onder zijn deken gekropen
Ik doe bij etentjes altijd de afwas. Vind ik leukquote:Op zondag 26 december 2010 00:49 schreef Cat22 het volgende:
Aha, op tijd terug onder het dekentje voor de afwas dus.
Kom je elke avond bij me eten?quote:Op zondag 26 december 2010 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe bij etentjes altijd de afwas. Vind ik leuk
Mooie foto's van mooie dingen en beesten!quote:
Nou, daar zeg je het. Nette autoquote:
Ja, echt bizar. En het is er niet af te rammenquote:Regenpijp!
Mams.quote:Op zondag 26 december 2010 00:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, daar zeg je het. Nette auto
Goeie grap:
Ik ging gisteren de Mito bij paps & mams op de oprit zetten (want wij hebben er nu al drie thuis; beetje veel van het goede). Dus ik parkeer, bel aan en mams doet open:
ElisaB: hey, auto kopen?
MammaElisaB: is ie dat? Kind wat een mooie auto, echt een schatje
ElisaB: uhhh.... da's de Mito
MammaElisaB: ow, ik dacht dat dat je nieuwe was
Beeb heeft een rood petje voorin de auto liggen. Dat moet daar blijven liggen, anders kan mams de auto niet meer terugvinden als ze samen boodschappen doen (apart van elkaar en dan afspreken bij de auto).
Ja ja, aan mijn moeder heb je wat, auto-gewijs
[..]
Ja, echt bizar. En het is er niet af te rammen
Hij was van binnen bevroren (denk ik), maar de sneeuw begon een klein beetje te smelten op het platte dak en dus liep het eroverquote:Op zondag 26 december 2010 01:01 schreef Cat22 het volgende:
Enne... die foto zegt wel wat over de werking en kwaliteit van je regenpijp he?
Goed bezig!quote:Op zondag 26 december 2010 01:08 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga overigens maandag een uitje doen: ik ga naar de autoshop om dikke speakers en een dikke radio in de Cordoba te laten drukken. Ik moét een beetje geluid in een auto, anders vind ik het saai. Dus, omdat het kan
Daar zijn oplossingen voor:quote:Op zondag 26 december 2010 00:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zoooooo geen zin om 7 honden door de sneeuw te gaan slepen
quote:Op zondag 26 december 2010 02:40 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, mijn zusje heeft me net Left 4 Dead 2 cadeau gedaan voor het bouwen van haar PC
Had ik al verteld dat ik van suiker compleet ontregeld raak? Heb net 4 uur in bed naar het (zachte) gesnurk van de beeb liggen luisteren. Ik kan niet slapenquote:Op zondag 26 december 2010 00:33 schreef ElisaB het volgende:
Drank & snackies, gevolgd door varkenshaas, kip en koteletjes, sla, sugarsnaps, puree en champignon-roomsaus, etc. Afgetopt met merengue, chocomousse en gesuikerde melk. En als slot een bakkie pleur met een happie snuf. We hebben een goedgevulde kerstbal gekregen![]()
Daar past wel een fornuis, een rol zeil en een stapel tijdschriften in (had je al meegekregen dat die ook meeliften?quote:
was t maar zo, lag er om half 9 in geloof ik.quote:Op zondag 26 december 2010 09:11 schreef Rewimo het volgende:
Heb je weer aan je blikjes gezeten?![]()
Hoe is het met je griepje?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die is lekker hequote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt een bad he?
klik
"e:Acht Amerikanen verongelukt in Egypte
CAIRO - Acht Amerikaanse toeristen zijn zondagmorgen in Egypte om het leven gekomen toen hun bus botste met een vrachtwagen vlakbij de stad Aswan in het zuiden van het Noord-Afrikaanse land.
Dat meldde het Egyptische staatspersbureau MENA.
De bus met 37 Amerikaanse toeristen was op weg naar de Abu Simbel-tempels toen het voertuig op een aan de kant van de weg geparkeerde vrachtauto met zand reed.
Onder de acht doden waren zes vrouwen. 21 passagiers raakten gewond. Het is niet duidelijk wat de oorzaak is van het ongeluk.
quote:In een woning aan de Thorbeckelaan in Meppel zijn zaterdagmiddag twee doden gevonden. Het gaat om de lichamen van een man en een vrouw. Dit meldde de politie zaterdag.
Hoe de man en de vrouw om het leven zijn gekomen is nog niet duidelijk. De politie is in de woning bezig met onderzoek.
Update 20.36 uur
De 23-jarige man en 19-jarige vrouw zijn overleden aan de gevolgen van koolmonoxidevergiftiging. Zes personen uit de flat zijn naar een ziekenhuis overgebracht. De vrouw die bij de twee overledenen woonde, maakte nog melding van een vreemde lucht, maar de toegesnelde hulpdiensten konden het tweetal niet meer redden.
Jaaa zag jou zo jubelen in het Lush topicquote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt een bad he?
klik
Het is glad dus binnenwegen zou ik zeker niet doen dan. Volgens www.traphic.nl staat er geen file, maar dat screenshotje is van TomTom, die meet dat met mensen die zo'n TomTom met dat Traffic-spul d'r in hebben. Het is gewoon overal erg langzaam rijdenquote:Op zondag 26 december 2010 10:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaaa zag jou zo jubelen in het Lush topicmogge trouwens, het eten staat hier te pruttelen euhh stoven.
Wat is dat rode Ll?
Mijn Mr moet van hier naar Dordt straks denk dat hij mar wat binnenwegen pakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |