Gedver....en dat met kerst.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:33 schreef Ml-etje het volgende:
Pff er is hier een stukje verder condoleren.
Eerst wil er 1 op het garagepad gaan staan en nu staat er 1 recht achter onze auto...heel handig.
Met mij prima. Nog weinig spannends gedaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik nu ook
Hoe issie Tombo? Wat heb je allemaal gedaan zo op kerstochtend?
Mwah, the usual. Zo maar es brunchenquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met mij prima. Nog weinig spannends gedaan
Jij?
Ja dat snapte ik ook niet helemaal dan heb je steeds een rotkerst denk ik danquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedver....en dat met kerst.![]()
Ik las net op de hyves van een nichtje van ons dat haar hondje gisteren is ingeslapen....ook gezellig
Je sinaasappelschil, wat doe jequote:Op zaterdag 25 december 2010 11:49 schreef Greys het volgende:
Q, ik had er een hele fles wijn in bij de peertjes, water, heel veel kaneelsuiker, een paar kruidnagels en dat was het geloof ik. Ze zijn heel lekker
Ik ben ook manloos. De mijne staat in de kelder te draaienquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog steeds manloos deze kerstochtend.
Die ligt nog te dromen over al die mooie cadeautjes die hij van me heeft gekregen gisteren
En dat waren?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog steeds manloos deze kerstochtend.
Die ligt nog te dromen over al die mooie cadeautjes die hij van me heeft gekregen gisteren
Wat snap je er niet aan? Dat ze dat de dag voor kerst hebben laten doen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik ook niet helemaal dan heb je steeds een rotkerst denk ik dan
Nee, de condoleance op kerstmis plannen gok ik?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Dat ze dat de dag voor kerst hebben laten doen?
En dan je hondje maar wat langer laten lijden zodat jij er met kerst niet steeds aan herinnerd wordt?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik ook niet helemaal dan heb je steeds een rotkerst denk ik dan
Een doos met Kneipp badolie, omdat ie zo graag mag bubbelen.quote:
Oh ik dacht ook dat Ml het over het hondje had.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, de condoleance op kerstmis plannen gok ik?
Mjah dan doe je het de dag na kerst, de overledene is nog steeds even dood heurquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, de condoleance op kerstmis plannen gok ik?
Ik dacht dat het een reactie was op het "en dat met kerst" van Ingquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook dat Ml het over het hondje had.
Maar met sterfgevallen (zowel mens als dier) valt er meestal weinig te plannen toch?
Iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook dat Ml het over het hondje had.
Maar met sterfgevallen (zowel mens als dier) valt er meestal weinig te plannen toch?
Psies, een kutkerst is het dan toch alquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah dan doe je het de dag na kerst, de overledene is nog steeds even dood heur
Mja, de eerste kerst zonder diegene is altijd kut iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Psies, een kutkerst is het dan toch al![]()
Gezellig onderwerp zo op deze zonnige kerstochtend
Nee, ga ik nu ff doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, de eerste kerst zonder diegene is altijd kut idd
Maar goed, heb je je kattenpoep al opgeruimd Ing?
Maes!quote:
Dat is ook wel weer waar iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:06 schreef Greys het volgende:
Wij hadden twee jaar geleden ook een crematie met Kerst.
Van die vriend van ons, die jonge vent, van de muziekwinkel. Die overleed op 21 december. Dan heb je gewoon niet meer door dat het Kerst is en dan is Kerst ook niet belangrijk meer. Daar denk je dan gewoon niet aan.
quote:
Nee ik heb het allemaal gemist, sorryquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maes!
Had je al gezien dat je SeSa zich bekend gemaakt heeft?
[..]
Dat is ook wel weer waar idd
Och, ik zal haar even pm'en. Er waren hier wat dingen die mijn aandacht nodig hadden.quote:
Muis zat maar te hinten hier de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee ik heb het allemaal gemist, sorryWie was het?
Had het niet over het hondjequote:Op zaterdag 25 december 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan je hondje maar wat langer laten lijden zodat jij er met kerst niet steeds aan herinnerd wordt?
Wat ga je uitzoeken over VOG?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaat ff eea over een VOG uitzoeken, en wat certificeringen, en dan ook maar es kerstbruncheren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |