quote:Op maandag 27 december 2010 08:04 schreef Claudia_x het volgende:
Uitgerekende datum voor mrien!
Bedankt allemaal voor het meeleven en meedenken. Ik heb aanstaande woensdag de volgende controle, dus dan zal ik de opties eens ter sprake brengen. Ik denk dat ik het wel fijn zou vinden als ze in ieder geval kijkt of ik al stripbaar ben.
 Ik hoop dat ze iets voor je kan betekenen, spannend hoor!

Oh, daar heb ik altijd zo'n hekel aan, als ik de zooi op kan ruimen! Maar jij hebt een goed excuus.quote:Op maandag 27 december 2010 11:21 schreef mrien het volgende:
De ontplofte speelgoedzooi hier op de grond bewaar ik wel voor S. als hij thuiskomt

Het is een combinatie. Overdag kan ik liggen zonder misselijk te zijn. 's Avonds kan ik niet liggen zonder misselijk te zijn en is de misselijkheid ook wel draaglijker als ik helemaal rechtop zit. Ik heb een bed met verstelbaar hoofdeinde, maar die helpt me helaas de nachten niet door.quote:Op maandag 27 december 2010 11:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Word je 's nachts eigenlijk misselijk door het liggen of heeft het te maken met het tijdstip? Anders zou je misschien eens kunnen proberen of je met een bedsteun half rechtop wat beter slaapt (zijn te huur bij een thuiszorgwinkel). Zo heb ik ook een hele tijd geslapen omdat ik zo'n last van brandend maagzuur had.

Echt niet leuk dat je er zo door heen zit johquote:Op maandag 27 december 2010 11:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een combinatie. Overdag kan ik liggen zonder misselijk te zijn. 's Avonds kan ik niet liggen zonder misselijk te zijn en is de misselijkheid ook wel draaglijker als ik helemaal rechtop zit. Ik heb een bed met verstelbaar hoofdeinde, maar die helpt me helaas de nachten niet door.
Ik moet gewoon maar eens gaan bevallen. Mijn ervaring is dat ze in het ziekenhuis erg met me meedenken en openstaan voor verschillende scenario's, dus dat is heel fijn. Als ze nu niks willen doen dan ga ik daar gewoon in mee. Het duurt nog maximaal 3 weken! Met 41 weken wordt de bevalling sowieso ingeleid.

Dat is lief van je.quote:Op maandag 27 december 2010 11:32 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Echt niet leuk dat je er zo door heen zit joh
In het ziekenhuis kunnen ze je ook wat geven om een nachtje door te slapen voordat de bevalling ingeleid wordt, dat lijkt me echt fijn voor jou. Wat het is helemaal niet leuk als je al zo gesloopt de kraamtijd in gaat *knuffel*

Geen idee, ik heb het al een paar keer gelezen in het topic met bevallingsverhalen.quote:Op maandag 27 december 2010 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is lief van je.
Wat geven ze dan? Ik heb pas een paar pillen gekregen om makkelijker in slaap te vallen, maar die hielpen niet.

Ik ben bang dat het pethidine is, maar dat weet ik niet zeker. Ik weet niet of ze dat ook geven als er nog niet echt iets gaande is.quote:Op maandag 27 december 2010 11:39 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het al een paar keer gelezen in het topic met bevallingsverhalen.

... Hopelijk kan de vk woensdag toch iets extra's voor je betekenen!
... Hopelijk kan de vk woensdag toch iets extra's voor je betekenen! ... dat wordt dus flink inkopen doen
... dat wordt dus flink inkopen doen  

Ja daar begon ik toen ook mee, eh 8,3 ofzo uit mn hoofd. Prima verder, voor mijn doen erg hoog zelfs!quote:Op maandag 27 december 2010 11:17 schreef laiveneertiekje het volgende:
Mijn Hb is in het begin van de zwangerschap(met 8 weken ofzo) geprikt, en die was toen nog 8,8. Ik heb het de vorige keer ook wel met de verloskundige besproken, maar ik had zelf toen ook nog wel het idee dat het stress was vanwege mijn werk, en ik hoopte dat het in de vakantie bij zou trekken. Maar zoals een echte docent ben ik deze vakantie ook nog half ziek(flinke verkoudheid), en is het er nog niet echt beter op geworden.
Ik ga iig de komende dagen proberen of het helpt om 's middags ook nog even te gaan liggen, dat is na de vakantie niet echt makkelijk te realiseren op mijn werk, maar voor dit moment hoop ik dat het verbetering geeft.
Aventura, ik hoop niet dat mijn zwangerschappen te veel op die van mijn moeder gaan lijken. Bij mij lag ze al met 6 maanden in het ziekenhuis met vroegtijdige weeen, en ze heeft een bloedtransfusie gehad omdat haar Hb zo laag was.. Mijn broertje was ook te vroeg, en het waren allebei bevallingen met kunstgrepen...
 ) en op natuurlijke basis, het gaf mij in elk geval het gevoel dat ik iets kon doen eraan.
 ) en op natuurlijke basis, het gaf mij in elk geval het gevoel dat ik iets kon doen eraan.  

Popples, ik ken je verder nog niet hihih... zijn er nu nog meer klonen hier? Of is alles uit de kast?
 Popples, ik ken je verder nog niet hihih... zijn er nu nog meer klonen hier? Of is alles uit de kast? 

Ik ben benieuwd naar de 3d foto!
 Ik ben benieuwd naar de 3d foto!

.
. 

. Madame was aan het trappelen en ik zag het op die plek echt op een neer gaan, gaaf! Over een week hebben we de 3D-echo, heb er zo'n zin in (en vind het stiekem ook wel een beetje spannend...)!
 . Madame was aan het trappelen en ik zag het op die plek echt op een neer gaan, gaaf! Over een week hebben we de 3D-echo, heb er zo'n zin in (en vind het stiekem ook wel een beetje spannend...)!

ik vind steunkousen maar gedoe om aan en uit te doen dus van mij hoeft t niet zo.
 ik vind steunkousen maar gedoe om aan en uit te doen dus van mij hoeft t niet zo.

Grin, dat is zonder megabuik al niet makkelijk zelf te doen, volgens mij is dat zwanger een ondoenlijk iets om zelf aan en uit te trekken...quote:Op maandag 27 december 2010 14:06 schreef huuphuup het volgende:
Leuk is dat hè die bewegingen
Ik heb geen steunkousen hoor. Ik heb verder geen last van het vocht, t is alleen lellikik vind steunkousen maar gedoe om aan en uit te doen dus van mij hoeft t niet zo.

).
 ). . Ik zou het hem ook niet aan willen doen om mij op te moeten beuren trouwens
 . Ik zou het hem ook niet aan willen doen om mij op te moeten beuren trouwens  .
.  . Nu is het vervelend maar ik ben echt bang voor een uitbraak tijdens bevallingsperiode... Hopelijk is het nu alleen erger omdat het winter is en wordt het straks weer beter. Ik had er al een hele tijd geen tot weinig last van gehad.
 . Nu is het vervelend maar ik ben echt bang voor een uitbraak tijdens bevallingsperiode... Hopelijk is het nu alleen erger omdat het winter is en wordt het straks weer beter. Ik had er al een hele tijd geen tot weinig last van gehad.

Die zijn leu-heuk!!
 Die zijn leu-heuk!!  

Alhoewel ik wel moemoemoemoe ben. Bij Lotte ook, toen was het echt slapen-werken-slapen, zonder eten zelfs, want ik werd al beroerd bij het idee. Dat heb ik dit keer niet, dat scheelt wel. 13-1 de eerste controle bij de gyn...
 Alhoewel ik wel moemoemoemoe ben. Bij Lotte ook, toen was het echt slapen-werken-slapen, zonder eten zelfs, want ik werd al beroerd bij het idee. Dat heb ik dit keer niet, dat scheelt wel. 13-1 de eerste controle bij de gyn...

Oh wat leuk!!quote:Op zondag 26 december 2010 20:28 schreef Popples het volgende:
Rotsje mag uit het lijstje en mag in het Popples en Prowl

5 weken en 5 dagen, daarom kan ik de pijn ook niet zo plaatsen. Het is geen kramp ofzo, dus ik ben niet bang dat het mis gaat, maar het lijkt me nog te vroeg voor teveel-gedaan-pijn, harde buiken oid en groeipijn met deze termijn vind ik ook merkwaardig, maar wie weet... Voel jij iets BJ?quote:Op maandag 27 december 2010 18:46 schreef Takkembah het volgende:
Linda, kan vlgns mij idd geen harde buiken zijn, maar het kan wel een teken zijn dat je teveel onderneemt wellicht? Ikzelf heb enorm veel verschil gemerkt (ik ben met 16 wk minder gaan werken)... Hoe ver ben je pcies?
Maar goed, kan ook groeipijn zijn inderdaad. Maar toch jezelf in ere houden.

ikzelf ben de 8e, en Poppedein is de 7e uitgerekend
 ikzelf ben de 8e, en Poppedein is de 7e uitgerekend  

lachte mij net nog uit toen ik zei dat mijn buik nog niets anders leek, en toen ik beter keek had hij ook wel gelijk. Maar wie weet is het ook wel een kerstbuikje, ik was vanmorgen toch ineens wat zwaarder dan voor kerst...
 lachte mij net nog uit toen ik zei dat mijn buik nog niets anders leek, en toen ik beter keek had hij ook wel gelijk. Maar wie weet is het ook wel een kerstbuikje, ik was vanmorgen toch ineens wat zwaarder dan voor kerst...

Ik heb me vanavond alleen druk gemaakt om het bakken van een taart en een cake die as we speak in de oven staat. Helaas is iets van de verrassing voor Jan in 't water gevallen, meneer besloot wakker te worden omdat hij een poepbroek had/moest poepen
 Ik heb me vanavond alleen druk gemaakt om het bakken van een taart en een cake die as we speak in de oven staat. Helaas is iets van de verrassing voor Jan in 't water gevallen, meneer besloot wakker te worden omdat hij een poepbroek had/moest poepen  

En ik vind het er ook wel grappig uitzien, mijn buik, vooral omdat mijn navel zo laag zit.
 En ik vind het er ook wel grappig uitzien, mijn buik, vooral omdat mijn navel zo laag zit. )
)

En je nooit meer mee mag doen aan moeders voor moeders, je nooit meer zelf bloed mag geven, noem maar op...quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:12 schreef Claudia_x het volgende: (Alleen jammer dat dat soort keuzes je weer administratieve rompslomp opleveren bij het afsluiten van een overlijdensrisicoverzekering en zo.
)

dank je wel.quote:

quote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
5 weken en 5 dagen, daarom kan ik de pijn ook niet zo plaatsen. Het is geen kramp ofzo, dus ik ben niet bang dat het mis gaat, maar het lijkt me nog te vroeg voor teveel-gedaan-pijn, harde buiken oid en groeipijn met deze termijn vind ik ook merkwaardig, maar wie weet... Voel jij iets BJ?
 Gefeliciteerd
 Gefeliciteerd  

Mooi naam
 Mooi naam   Wat fijn dat de borstvoeding zo goed gaat al!
 Wat fijn dat de borstvoeding zo goed gaat al! !
!

weeen vanaf een uur of 22/23 regelmatig. 00:00 ziekenhuis, 1:45 was hij er
 weeen vanaf een uur of 22/23 regelmatig. 00:00 ziekenhuis, 1:45 was hij er 

En of dat je dat snel gedaan hebt!quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:47 schreef mrien het volgende:
Vannacht om 1:45 is na een snelle en voorspoedige bevalling onze zoon J E L L E geboren!!!!
Hij weegt 4380 gram en drinkt al erg goed aan de borst!
Wij zijn nu nog in het ziekenhuis maar hopen zo naar huis te mogen

. Geniet van elkaar!
. Geniet van elkaar!  

gefeliciteerd Mrien!!
 gefeliciteerd Mrien!!

ik vind het wel leuk. Maakt het weer echter!
 ik vind het wel leuk. Maakt het weer echter!

wat fijn dat het zo snel en voorspoedig was, en ook fijn dat hij al goed drinkt. geniet lekker van elkaar
 wat fijn dat het zo snel en voorspoedig was, en ook fijn dat hij al goed drinkt. geniet lekker van elkaar  

gefeliciteerd!!
 gefeliciteerd!!

als je zegels met waarde 1 hebt, hoef je sowieso niet bij te kopenquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:30 schreef Orea het volgende:
Mrien van harte!! En geen zegels bij hoeven kopen
 die zijn zonder bij te plakken ook te gebruiken in 2011
 die zijn zonder bij te plakken ook te gebruiken in 2011  

Ja fijn dat ze zo snel kijktquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:06 schreef laiveneertiekje het volgende:
huuphuup, ik heb gelijk de verloskundige maar even gebeld, ik heb tijden bloedgegeven, dus ik weet daardoor 100% zeker dat ik A positief ben. En er stond ineens O positief.
Maar ze ging het vandaag nakijken, als het op de uitslagen van het ziekenhuis stond, dan moet ik nog even een keer bloed laten prikken...

OMG!quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:47 schreef mrien het volgende:
Vannacht om 1:45 is na een snelle en voorspoedige bevalling onze zoon J E L L E geboren!!!!
Hij weegt 4380 gram en drinkt al erg goed aan de borst!
Wij zijn nu nog in het ziekenhuis maar hopen zo naar huis te mogen
 Wat heerlijk, zeg, zo'n bevalling. En je hebt er ook niet al te lang op hoeven wachten. Fantastische naam hebben jullie uitgezocht. Flinke knul, trouwens! Veel plezier gewenst met z'n allen.
 Wat heerlijk, zeg, zo'n bevalling. En je hebt er ook niet al te lang op hoeven wachten. Fantastische naam hebben jullie uitgezocht. Flinke knul, trouwens! Veel plezier gewenst met z'n allen.  Geniet maar van die bijzondere eerste tijd.
 Geniet maar van die bijzondere eerste tijd.

Je zoon doet zijn naam eer aan
 Je zoon doet zijn naam eer aan   

en even heel bewust genieten van m'n (waarschijnlijk) laatste zwangerschap ...
 en even heel bewust genieten van m'n (waarschijnlijk) laatste zwangerschap ...

! Whahaaa, ik las hier niet eens, omdat ik gewoon niks verwachtte.
 ! Whahaaa, ik las hier niet eens, omdat ik gewoon niks verwachtte. .
 .

. Geniet er lekker van
. Geniet er lekker van  .
.  .
.

mooie naam, past ook echt leuk bij die van zijn zusje
 mooie naam, past ook echt leuk bij die van zijn zusje 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |