quote:Op maandag 27 december 2010 08:04 schreef Claudia_x het volgende:
Uitgerekende datum voor mrien!
Bedankt allemaal voor het meeleven en meedenken. Ik heb aanstaande woensdag de volgende controle, dus dan zal ik de opties eens ter sprake brengen. Ik denk dat ik het wel fijn zou vinden als ze in ieder geval kijkt of ik al stripbaar ben.
Oh, daar heb ik altijd zo'n hekel aan, als ik de zooi op kan ruimen! Maar jij hebt een goed excuus.quote:Op maandag 27 december 2010 11:21 schreef mrien het volgende:
De ontplofte speelgoedzooi hier op de grond bewaar ik wel voor S. als hij thuiskomt
Het is een combinatie. Overdag kan ik liggen zonder misselijk te zijn. 's Avonds kan ik niet liggen zonder misselijk te zijn en is de misselijkheid ook wel draaglijker als ik helemaal rechtop zit. Ik heb een bed met verstelbaar hoofdeinde, maar die helpt me helaas de nachten niet door.quote:Op maandag 27 december 2010 11:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze iets voor je kan betekenen, spannend hoor!
Word je 's nachts eigenlijk misselijk door het liggen of heeft het te maken met het tijdstip? Anders zou je misschien eens kunnen proberen of je met een bedsteun half rechtop wat beter slaapt (zijn te huur bij een thuiszorgwinkel). Zo heb ik ook een hele tijd geslapen omdat ik zo'n last van brandend maagzuur had.
Echt niet leuk dat je er zo door heen zit johquote:Op maandag 27 december 2010 11:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een combinatie. Overdag kan ik liggen zonder misselijk te zijn. 's Avonds kan ik niet liggen zonder misselijk te zijn en is de misselijkheid ook wel draaglijker als ik helemaal rechtop zit. Ik heb een bed met verstelbaar hoofdeinde, maar die helpt me helaas de nachten niet door.
Ik moet gewoon maar eens gaan bevallen. Mijn ervaring is dat ze in het ziekenhuis erg met me meedenken en openstaan voor verschillende scenario's, dus dat is heel fijn. Als ze nu niks willen doen dan ga ik daar gewoon in mee. Het duurt nog maximaal 3 weken! Met 41 weken wordt de bevalling sowieso ingeleid.
Dat is lief van je.quote:Op maandag 27 december 2010 11:32 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Echt niet leuk dat je er zo door heen zit joh![]()
In het ziekenhuis kunnen ze je ook wat geven om een nachtje door te slapen voordat de bevalling ingeleid wordt, dat lijkt me echt fijn voor jou. Wat het is helemaal niet leuk als je al zo gesloopt de kraamtijd in gaat *knuffel*
Geen idee, ik heb het al een paar keer gelezen in het topic met bevallingsverhalen.quote:Op maandag 27 december 2010 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is lief van je.
Wat geven ze dan? Ik heb pas een paar pillen gekregen om makkelijker in slaap te vallen, maar die hielpen niet.
Ik ben bang dat het pethidine is, maar dat weet ik niet zeker. Ik weet niet of ze dat ook geven als er nog niet echt iets gaande is.quote:Op maandag 27 december 2010 11:39 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het al een paar keer gelezen in het topic met bevallingsverhalen.
Ja daar begon ik toen ook mee, eh 8,3 ofzo uit mn hoofd. Prima verder, voor mijn doen erg hoog zelfs!quote:Op maandag 27 december 2010 11:17 schreef laiveneertiekje het volgende:
Mijn Hb is in het begin van de zwangerschap(met 8 weken ofzo) geprikt, en die was toen nog 8,8. Ik heb het de vorige keer ook wel met de verloskundige besproken, maar ik had zelf toen ook nog wel het idee dat het stress was vanwege mijn werk, en ik hoopte dat het in de vakantie bij zou trekken. Maar zoals een echte docent ben ik deze vakantie ook nog half ziek(flinke verkoudheid), en is het er nog niet echt beter op geworden.
Ik ga iig de komende dagen proberen of het helpt om 's middags ook nog even te gaan liggen, dat is na de vakantie niet echt makkelijk te realiseren op mijn werk, maar voor dit moment hoop ik dat het verbetering geeft.
Aventura, ik hoop niet dat mijn zwangerschappen te veel op die van mijn moeder gaan lijken. Bij mij lag ze al met 6 maanden in het ziekenhuis met vroegtijdige weeen, en ze heeft een bloedtransfusie gehad omdat haar Hb zo laag was.. Mijn broertje was ook te vroeg, en het waren allebei bevallingen met kunstgrepen...
Grin, dat is zonder megabuik al niet makkelijk zelf te doen, volgens mij is dat zwanger een ondoenlijk iets om zelf aan en uit te trekken...quote:Op maandag 27 december 2010 14:06 schreef huuphuup het volgende:
Leuk is dat hè die bewegingen![]()
Ik heb geen steunkousen hoor. Ik heb verder geen last van het vocht, t is alleen lellikik vind steunkousen maar gedoe om aan en uit te doen dus van mij hoeft t niet zo.
Oh wat leuk!!quote:Op zondag 26 december 2010 20:28 schreef Popples het volgende:![]()
Rotsje mag uit het lijstje en mag in het Popples en Prowl
5 weken en 5 dagen, daarom kan ik de pijn ook niet zo plaatsen. Het is geen kramp ofzo, dus ik ben niet bang dat het mis gaat, maar het lijkt me nog te vroeg voor teveel-gedaan-pijn, harde buiken oid en groeipijn met deze termijn vind ik ook merkwaardig, maar wie weet... Voel jij iets BJ?quote:Op maandag 27 december 2010 18:46 schreef Takkembah het volgende:
Linda, kan vlgns mij idd geen harde buiken zijn, maar het kan wel een teken zijn dat je teveel onderneemt wellicht? Ikzelf heb enorm veel verschil gemerkt (ik ben met 16 wk minder gaan werken)... Hoe ver ben je pcies?
Maar goed, kan ook groeipijn zijn inderdaad. Maar toch jezelf in ere houden.
En je nooit meer mee mag doen aan moeders voor moeders, je nooit meer zelf bloed mag geven, noem maar op...quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:12 schreef Claudia_x het volgende: (Alleen jammer dat dat soort keuzes je weer administratieve rompslomp opleveren bij het afsluiten van een overlijdensrisicoverzekering en zo.
)
dank je wel.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
5 weken en 5 dagen, daarom kan ik de pijn ook niet zo plaatsen. Het is geen kramp ofzo, dus ik ben niet bang dat het mis gaat, maar het lijkt me nog te vroeg voor teveel-gedaan-pijn, harde buiken oid en groeipijn met deze termijn vind ik ook merkwaardig, maar wie weet... Voel jij iets BJ?
En of dat je dat snel gedaan hebt!quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:47 schreef mrien het volgende:
Vannacht om 1:45 is na een snelle en voorspoedige bevalling onze zoon J E L L E geboren!!!!
Hij weegt 4380 gram en drinkt al erg goed aan de borst!
Wij zijn nu nog in het ziekenhuis maar hopen zo naar huis te mogen
als je zegels met waarde 1 hebt, hoef je sowieso niet bij te kopenquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:30 schreef Orea het volgende:
Mrien van harte!! En geen zegels bij hoeven kopen
Ja fijn dat ze zo snel kijktquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:06 schreef laiveneertiekje het volgende:
huuphuup, ik heb gelijk de verloskundige maar even gebeld, ik heb tijden bloedgegeven, dus ik weet daardoor 100% zeker dat ik A positief ben. En er stond ineens O positief.
Maar ze ging het vandaag nakijken, als het op de uitslagen van het ziekenhuis stond, dan moet ik nog even een keer bloed laten prikken...
OMG!quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:47 schreef mrien het volgende:
Vannacht om 1:45 is na een snelle en voorspoedige bevalling onze zoon J E L L E geboren!!!!
Hij weegt 4380 gram en drinkt al erg goed aan de borst!
Wij zijn nu nog in het ziekenhuis maar hopen zo naar huis te mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |