Probeer jij nou te zeggen dat je een god bent omdat je je voor een hongerloontje in een conservenblik verplaatst?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:18 schreef Pumatje het volgende:
Def fungeert ook als vraagbaak en oriëntatie plek voor geintresseerde nukubu's die een god willen worden...
dat er af en toe topics als dit komen is niet erg.. daarnaast lopen ze vaak uit in de goede richting.
nope, zegt hij meer omdat zulke kneuzen zoals jij def maar blijven bashen! Dus terug achter je bureau met je 9 tot 5 baanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Probeer jij nou te zeggen dat je een god bent omdat je je voor een hongerloontje in een conservenblik verplaatst?
Lt. Grüber heeft het ook niet over zichzelf..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Probeer jij nou te zeggen dat je een god bent omdat je je voor een hongerloontje in een conservenblik verplaatst?
Lieeef! Een GroenLinks stemmer!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
pff, hetzelfde type mensen die gaat lopen zeiken als er een keer stront aan de knikker is en zich afvraagt wie alle 'conservenblikken' verkocht heeft.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Toch mooi dat een marinier de enige is met genoeg hersens om te weten hoe serieus je dat soort opmerkingen moet nemen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Lt. Grüber heeft het ook niet over zichzelf..
Oh, ik dacht dat je Nederlander was omdat je goed Nederlands spreekt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik dien als Amerikaan in het Amerikaanse leger, en ik heb net als andere militaire een contract getekend.
Nee, we zitten niet in het verkeerde topic. Ik ben eerder verbaasd dat het topic nog zo lang ontopic bleef eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:39 schreef Transmittendus het volgende:
[#18] Call of Duty Black Ops PC - Waar het te vaak vastloopt
Of zitten jullie niet in het verkeerde topic?
Was jij niet "famas dit, famas dat" ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |