abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90899312
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Ik zie je punt niet. Omdat JIJ denkt dat het niet zo is is het niet zo?

Als je een beetje rondleest zie je de berichtjes ook wel langsvliegen dat sommige games een militaire versie hebben gekregen. Helpt enzo bij de training.
Ja, simulatie helpt inderdaad bij training, geen discussie mogelijk, maar dan natuurlijk niet dingen als World of Warcraft of Call of Duty. Maar ik blijf bij wat ik daarnet zei als reactie op jouw post. Vooral als iemand in zijn cv zet dat ie met 40 mannetjes World of Warcraft speelt. Kom op zeg, als je denkt dat dat positief is op je cv dan ben je wel zo ongelooflijk hard van de pot gerukt! Of je solliciteert bij een ubernerd bedrijf, tja, misschien dat je dan wel respect krijgt ofzo.
pi_90899704
quote:

[..]

Als je een beetje rondleest zie je de berichtjes ook wel langsvliegen dat sommige games een militaire versie hebben gekregen. Helpt enzo bij de training.
Dat zijn simulatiespellen, welke wezenlijk verschillen van spellen zoals Q3.
pi_90899917
quote:

[..]

Dat je met spelletjes spelen een betere reflex krijgt mee eens. Dat je met spelletjes je Engelse taal verbeterd, mee eens.

De manier hoe jij defensie met betere reflex koppelt, niet mee eens.

Kom eens met bronnen.
Puddi
  FOK!fotograaf woensdag 5 januari 2011 @ 20:23:03 #79
145146 Andyy
pi_90900599
quote:

[..]
Het tactische deel ja.
Maar het lijkt absoluut niet op CoD, medal of honor en dat soort spul :')
  FOK!fotograaf woensdag 5 januari 2011 @ 20:26:47 #80
145146 Andyy
pi_90900858
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:12 schreef Transmittendus het volgende:

[..]

Dat je met spelletjes spelen een betere reflex krijgt mee eens. Dat je met spelletjes je Engelse taal verbeterd, mee eens.

De manier hoe jij defensie met betere reflex koppelt, niet mee eens.

Kom eens met bronnen.
VBS, VBS2, darwars, etc.
Maar dat heeft niks met reflex te maken, gewoon drills goedkoop kunnen oefenen.
pi_90901121
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef Andyy het volgende:

[..]

VBS, VBS2, darwars, etc.
Maar dat heeft niks met reflex te maken, gewoon drills goedkoop kunnen oefenen.
Drills oefenen heeft echt compleet helemaal NIETS met die games te maken, mocht je die illusie hebben. ;)
Puddi
  FOK!fotograaf woensdag 5 januari 2011 @ 20:32:24 #82
145146 Andyy
pi_90901214
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:30 schreef Transmittendus het volgende:

[..]

Drills uitvoeren heeft echt compleet helemaal NIETS met die games te maken, mocht je die illusie hebben. ;)
In game, je traint scenario's. Ik heb er vaker mee mogen spelen.
pi_90901390
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef Andyy het volgende:

[..]

In game, je traint scenario's. Ik heb er vaker mee mogen spelen.
Je zegt het zelf al, spelen.

Buiten in het veld, daar train je.
Puddi
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 20:40:43 #84
230491 Zith
pls tip
pi_90901709
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:35 schreef Transmittendus het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al, spelen.

Buiten in het veld, daar train je.
:')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_90901734
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 19:38 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Daar vergis je je even lelijk in dan.

Jij denkt dat je daar met je game-ervaring meer verstand van hebt dan een militair uit een SOF eenheid? :')
pi_90901854
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:40 schreef Zith het volgende:

[..]

Goede aanvulling, bedankt.
Puddi
pi_90901991
Beetje onzinnige discussie. Ik denk dat je kunt concluderen dat games wel degelijk een vorm van training kunnen zijn, echter zullen dit simulatie games zijn en geen games zoals COD of Battlefield.
pi_90902148
Laten we sowieso maar weer on-topic gaan.
Puddi
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:32:27 #89
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90912616
Ontopic blijven in een DEFtopic.. :')

Ik was trouwens afgewezen als officier der mariniers, ik had te weinig sociale leiderschapskills omdat mijn Guild alleen maar level 35 lowlife nightelf mohawks had.. ;(
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_90912690
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef Rave_NL het volgende:
Ontopic blijven in een DEFtopic.. :')

Ik was trouwens afgewezen als officier der mariniers, ik had te weinig sociale leiderschapskills omdat mijn Guild alleen maar level 35 lowlife nightelf mohawks had.. ;(
Oh dan wil LMB je waarschijnlijk wel graag hebben. Elfen, vlinders... een pot nat ;)
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:39:17 #91
168777 Rave_NL
pi_90912969
Trouwens how about die VBS?
Hoe wil je daar je 'skills op oefenen'?

"goh, ik hoor vuur dus kijk! Ik druk op CTRL om model plat te gaan om vervolgens op mn digitale pens door de virtuele modder naar een mooie driedimensionale vuurdekking te kruipen?"
pi_90913160
VBS is ook echt alleen puur om je gewoon heel erg snel te laten zien wat werkt en wat niet werkt voordat je het in het echt gaat doen.

Als je het gaat vergelijken met het echte werk of als vervanger ben je fout bezig.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_90914206
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:38 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Daar vergis je je even lelijk in dan.

In mmorpg's heb je van die dingen waar je groepen mensen moet verzamelen om dingen te doen, WoW had er 40 man groepen bv. Dat zijn dingen die tegenwoordig in amerika al op cv's vermeld worden als ondersteuning van je manager kwaliteiten.

FPS als quake en derivaten helpen enorm met reactievermogen.

Sterker nog, je hoort al steeds meer dat computersimulaties worden ingezet als oefening voor militairen ...

Ga me nou niet vertellen dat een RTS game die wat gemod is met andere models waar de elven door amerikanen zijn vervangen en de trollen door taliban het ineens geen game meer is maar een studieobject voor de militaire academie.
Sinds geruime tijd woon ik nu al in Amerika en zit hier in het leger, maar wat jij hier beweert is klink klare ontzin. Ik wil de eerste PR'er zien die een CV waarin staat dat iemand ervaring opgedaan heeft door het spelen van een computer spelletje zien die deze uitleest en niet in de prullenbak flikkert. En om een computerspelletje wat jij op je pc, xbos, wii etc speelt te vergelijken met bepaalde computer ondersteunde simulaties gaat wel wat ver. Je vergeet namelijk dat het om A.) ondersteunende programmas gaat waar een computer enkel maar een deel van uitmaakt, en B.) het bij zulke oefeningen enkel maar om een deel van een geheel aspect gaat. Daartoe komt nog eens dat zelfs oefeningen die door een computer worden ondersteund (bv. schiet oefeningen waar men in dienst aangepaste wapens voor gebruik inplaats van een muis en klavier) enkel maar als leer-/ondersteunings middel kunnen worden gebruikt. De man leert pas echt als hij het materieel in het echt gebruiken kan/moet.
  donderdag 6 januari 2011 @ 00:07:54 #94
168777 Rave_NL
pi_90914595
Nou Sine, ik geloof er toevallig geen kut van wat je zegt..
Ik merk dat ik beduidend sneller van houder kan wisselen en de lege houder terug in m'n houdertas kan frommelen sinds ik de R op m'n toetsenbord heb ontdekt..
  donderdag 6 januari 2011 @ 00:11:39 #95
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90914817
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:07 schreef Rave_NL het volgende:
Ik merk dat ik beduidend sneller van houder kan wisselen en de lege houder terug in m'n houdertas kan frommelen sinds ik de R op m'n toetsenbord heb ontdekt..
_O-
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_90914964
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:07 schreef Rave_NL het volgende:
Je moet je houder gewoon leegschieten, dan wisselt ie automatisch :') noob :')
Dan kun je met de vinger die je nu voor de R nodig hebt, de G ingedrukt houden om een handgranaat te cooken, voor als er iemand om de hoekt komt kijken terwijl jij aan het herladen bent :P
  FOK!fotograaf donderdag 6 januari 2011 @ 00:16:03 #97
145146 Andyy
pi_90915060
Dual mag gebruiken met sleight of hand. reload binnen 0.5 sec :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 00:18:24 #98
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90915175
Jep, en zand in je magazijnen is voor homo's. Daar eet je zwaar overpowerde AK-74u zich echt wel doorheen :P
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  donderdag 6 januari 2011 @ 00:20:40 #99
168777 Rave_NL
pi_90915276
Ik kom soms in de verleiding om zo'n spelletje te spelen, maar ik kan niet zo goed tegen m'n verlies.. :')
Vooral niet als er 12 jarige jochies me meteen met volautomatisch heupvuur met een mitrailleur over 9000km afmaken..

donderdag 6 januari 2011 @ 00:31:05 #100
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90915720
Rave, waarom maak je me toch dagelijks aan het lachen? :')
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')