straaljagerpiloot is dan nog een rustiger baan dan KCT of scherpschutterquote:Op zaterdag 25 december 2010 09:13 schreef Tja..1986 het volgende:
Een 9 tot 5 baan vind je hectisch maar straaljagerpiloot niet?
Huh? Er zijn in recente tijden talloze zinloze slachtoffers gevallen op jouw geboortegrond door oorlogstuig en en dat doet jou denken "He, dat wil ik eigenlijk ook wel"?quote:Op zaterdag 25 december 2010 08:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hallo,
Ik ben momenteel nog bezig met mijn MBO opleiding ( groothandel manager) maar ik zit er eigenlijk echt niet op te wachten om later een 9 - 5 baan te hebben vooral omdat het tegenwoordig zo hectisch is.
Ik ben zelf geboren in Bosnië dus oorlogen, wapens etc. hebben mij altijd al gefascineerd.
Mij lijkt het mooiste om een straaljager piloot te worden maar heb wel is vaker gehoord dat dit best lastig is te bereiken, daarnaast lijkt me een scherpschutter zijn ook wel wat maar weet niet hoe het hiermee zit.
En anders gewoon bij de mariniers of KCT.
Maar mijn vraag is dus wat is hier allemaal voor nodig?
Ik heb wel gehoord dat je op het MBO je een opleiding kan volgen voor het leger maar dit lijkt me niet wat. Wil liever gewoon direct erin komen zoals een academie want MBO is allemaal 1 pot nat.
Alvast bedankt!
Dat zinnetje deed mij ook inwendig grinnikenquote:
Ach laat die jongen lekker joh.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:08 schreef Rave_NL het volgende:
Als jij het kunt opbrengen om na jouw mbo de havo te gaan doen en daarna het vwo kun je gewoon solliciteren naar straaljagerpiloot en als je dan niet bij de 99,8% hoort die afvalt zul je voorlopig een lekker relaxte baan hebben als straaljagerpiloot zonder de hectiek van een 9 tot 5 baan zonder dat je ook maar 1 verplichting hebt!
Grab your net and catch that beautiful butterfly, pal!
ssr lichtnicht leest mee;)quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:25 schreef Pietje28 het volgende:
[..]
Enne alsof alle vliegers bij de luchtmacht super mensen zijn.
(pssst maarre het is gewoon waar hoor, gewoon een combinatie van een aantal eigenschappen en een tikje gek zijn en alles komt goedquote:
Dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan. Je moet eerst agent worden en je hebt dan nog lang geen garantie dat je het ook bij het at redt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:43 schreef dinomanutopia het volgende:
Ga eens informeren bij arrestatieteam politie, is wel mbo maar voor wat hoort wat.
Wie wat worden wil die zit niet stil, ofwel als je wat wil bereiken moet je er ook iets voor doen. En daar hoort ook de minder leuken dingen toe.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is wel nadeel dat je er HAVO voor moet hebben want dat is helemaal niet mijn ding, niet dat ik dom ben maar die studie staat me niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |