Fles geven met iets willekeurigs (melk of nutramigen) en de verpleging weet ook niet welke van beide het is.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:17 schreef leonieke het volgende:
Wat doen ze dan eigenlijk bij die provocatie? Is het zo simpel als hem koemelk geven en dan 24u afwachten wat er gebeurt?
Zijn er dan kinderen waarbij het normaal gezien thuis (alleen, zonder controle) gebeurt?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Fles geven met iets willekeurigs (melk of nutramigen) en de verpleging weet ook niet welke van beide het is.
En dan afwachten
Maar het moet gecontroleerd en daar gebeuren, omdat hij al een risicogevalletje is
Hij krijg tegen 9:30 dan een fles en tegen het einde van de middag mag ik weer naar huis.
niet de fout maken die mijn moeder ooit maakte met pa en broertje: eerst broertje (laagste stand) en toen pa en vergeten de stand bij te stellenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:00 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel zijn nek en oren geknipt, maar helemaal bovenop ed dat kan ik volgens mij niet zo goed.
Die tondeuze op langste stand is misschien nog best een plan, want Leander begint ook al een kapsel als zijn papa te krijgen en no way dat ik die meekrijg naar de kapper
Dus die knip ik nu ook min of meer elf...
tuurlijk wel. In een verhoogde stoel, of bij jou op schoot. Boekje lezen, liedje zingen, en vragen om een handige kapster die evaring heeft met kinderen, komt helemaal goed.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:27 schreef freecell het volgende:
Hey, wat doen jullie met lang haar?
Ik heb gisteren 3x de opmerking gehad dat hij nu wel erg lang haar krijgt en dat is ook zo, maar je kan een tien-maandertje toch niet naar de kapper sturen...
Gelukkig zeg dat het wat beter gaat, als ze weer goed eet, lijkt me dat ook al een goed teken en niets is zo heerlijk als babyspek, daar waar het hoortquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef octopussy het volgende:
Hannah heeft vandaag geen last gehad van oorpijn volgens mijn moeder. Hopelijk houden we dat zo
Happyme, goed dat je vinger aan de pols houdt. Hopelijk krijgt Daan geen longontsteking, maar beter even naar de longetjes laten luisteren idd. Het eten komt vanzelf wel weer. Ik vond het wel opvallend hoe snel Hannah haar spekjes kwijtraakte en daarna weer terugkreeg vorige week na het buikgriepje! Ze eet nu als een bootwerker trouwensGaat Daan ook vast doen als hij zich weer beter voelt
Idem dat hier.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:33 schreef ymme het volgende:
Ik mag overdag als ik thuis ben, niet meer zo vaak achter de laptop van Mart.
Dan gaat hij echt aan de stoel staan, drammen (bijna huilen zelfs) en maar aan mijn kleding trekken. Liefst wilt hij dan dat ik hem op schoot neem zodat hij de laptop kan verbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |