abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90781732
lars aan de boterham *G* leuk is dat he?!
wat balen dat het met zn billetjes nog niet op schiet :*

:O kan nou niet echt zeggen dat de nacht hier beter is gegaan :{
pi_90781771
Mweh Draculetje -O-

En Lars -O- Wat is dat ontzettend zielig hè?En dan bij elk plasje heel hard huilen ;(

Hier zo meteen weer naar de kinderarts met een uberblije baby :D Ben benieuwd of hij nog wat te zeggen heeft :)
pi_90785909
Zo, terug :)
Over 2 weken een koemelkprovocatietest (lees: dagje ziekenhuis)
Over 3 weken nog één :+

Herhaalafspraak in april
Herhaalrecept voor de antibiotica

En nog een bel afspraak ergens volgende maand _O-

En eigenlijk gaat het heel goed *O* Hij was nu snotverkouden, maar volgens de kinderarts zag het er allemaal goed uit verder, gaan we nog tot april door met de ab en kan hij dan misschien wel zonder.

Ons lieve kleine ventje O+
pi_90785976
klinkt goed free!

en hier ook een snotventje ;) snotsnotsnot en elke keer als je denkt dat het beter gaat kan je weer een nieuwe doos tissues openmaken. ah well: snotventje heeft weinig last van de snot
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90786078
Die hier heeft er sinds de AB ook geen last meer van :) Of weinig :)

Heel prettig ;) Eerst werd het altijd bacterieel bij elk virusje. Oorontsteking, yay!
Maar nu dus niet meer :)
pi_90786171
Hier ook al maanden een snotventje. Zal hij ook wel van de papa meehebben :') Maar hij heeft er ook verder geen last van.

Wat fijn om te horen dat het nu beter gaat dankzij de AB, freecell.
pi_90786208
een doodgewone verkoudheid kan idd erg een gezondheidsprobleem zijn! echt zo fijn om te lezen dat het beter gaat O+
pi_90786468
Maargoed die provocatie heb ik nog niet echt zin in :')

We kregen wel een compliment dat we hem gezond eten gaven gezien de bloeduitslagen _O-
pi_90786622
Wat fijn dat het goed gaat met Florian.
Nou Free, vertel. Wat krijgt hij allemaal te eten dan. :)

Lars die een boterham lekker vind. Lekker smullen jongen.

Verder veel snot :D
Hopelijk zijn de snottebellen snel verdwenen bij iedereen, ookal brengt het niet veel last met zich mee blijkbaar :*
pi_90786767
Fruit, groente, brood en willekeurige dingen die wij ook eten en waar geen melk, ei of soja inzit :P
pi_90786768
Wat doen ze dan eigenlijk bij die provocatie? Is het zo simpel als hem koemelk geven en dan 24u afwachten wat er gebeurt?
pi_90787266
Mart wilt niet meer graag ergens anders slapen dan thuis.
Vannacht bij mijn ouders heeft hij ze flink bezig gehouden.
Vind het zo vervelend eigenlijk, het was zo makkelijk dat hij juist zo makkelijk sliep.
Thuis is er niets aan de hand, maar ergens anders, slaapt ie weinig en huilt ie veel.

Nu weet ik niet goed wat te doen. Als ik moet werken slaapt Mart meestal de avond ervoor al bij mijn ouders. Gewoon vol blijven houden of voorlopig maar 's ochtends brengen en thuis slapen.
Weet het niet zo goed wat het beste is.
pi_90787588
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:17 schreef leonieke het volgende:
Wat doen ze dan eigenlijk bij die provocatie? Is het zo simpel als hem koemelk geven en dan 24u afwachten wat er gebeurt?
Fles geven met iets willekeurigs (melk of nutramigen) en de verpleging weet ook niet welke van beide het is.
En dan afwachten :P

Maar het moet gecontroleerd en daar gebeuren, omdat hij al een risicogevalletje is :)
Hij krijg tegen 9:30 dan een fles en tegen het einde van de middag mag ik weer naar huis.
pi_90787629
Ook drinkt hij (1 fles met pap uit een bordje) nog maar 2 flessen hoog uit. Soms zelfs alleen de pap in de morgen.

En gewone halfvolle melk blieft meneer ook niet. Sap uit een rietjesbeker dan weer wel. Ongeveer een beker per dag. En ik geef hem nu maar 2 keer per dag wat kwark met fruit om toch genoeg zuivel binnen te krijgen.

Hij is nu 10 maanden (uitgerekende datum 10,5 maand :D ). Maar als hij niet wilt, wilt hij niet. Kan het ook niet dwingen. Het zal toch vast geen ramp zijn lijkt me?
  maandag 3 januari 2011 @ 12:45:02 #115
57497 happyme28
I'm so happy
pi_90787678
Lastig Ymme, als je ouders het niet erg vinden dat zou ik toch even doorzetten, het kan ook een fase zijn. Ik neem aan dat je ouders niet naar jullie toe kunnen komen? Anders zou dat ook nog een oplossing zijn.

Het lijkt wel of alle babies verkouden zijn. Daan ook, voor zijn doen echt een drama nacht gehad. Hij heeft zichzelf 4 keer wakker gehoest en heb 'm uiteindelijk ook een sinasspril gegeven. Gelukkig liet hij zich redelijk in slaap wiegen en dan sliep hij weer een uur/anderhalf. Gelukkig heeft hij vanaf een uur of 4 tot een uur of 8 doorgeslapen. Nu ligt hij er ook net weer in. Heeft 38.4 en eet niet zo best. Drinken gaat redelijk, dus maar veel aanbieden.

Free, klinkt goed hoor hoe het gaat met Florian. Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen de provocatietest, maar wie weet is de uitslag wel super en ben je blij dat je het gedaan hebt.
pi_90788521
As donderdag hebben we afgesproken dan manlie hem brengt om 06u45.
Dan slaapt hij dus overdag wel daar maar 's nachts gewoon thuis.
Het kan nu natuurijk ook van de kerst/oud en nieuw drukte komen. Ik merk vandaag ook aan mezelf dat ik blij ben dat het weer normaal is. Ben moe en op! Komt niets uit mijn vingers en het liefst wi ik naar huis, op bed of bank en niets doen.
Zulke dagen zijn toch altijd druk en helemaal met z'n kleintje erbij. Normaal lig je dan ook langer op bed haha, das was 'vroegaah' nu kan dat niet meer. :D
pi_90792012
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Fles geven met iets willekeurigs (melk of nutramigen) en de verpleging weet ook niet welke van beide het is.
En dan afwachten :P

Maar het moet gecontroleerd en daar gebeuren, omdat hij al een risicogevalletje is :)
Hij krijg tegen 9:30 dan een fles en tegen het einde van de middag mag ik weer naar huis.
Zijn er dan kinderen waarbij het normaal gezien thuis (alleen, zonder controle) gebeurt? :o Lijkt me iets wat ik niet zelf zou durven doen.
Ik hoop alleszins dat je met een fijn resultaat naar huis mag :*

ymme, kans is groot dat het de nieuwjaarsdrukte was :Y Althans, laat het ons hopen :)
(al heeft Thomas het tegenwoordig ook wel moeilijk om ergens anders te slapen, behalve bij de onthaalmoeder, maar dat is voor hem ook wel een tweede thuis :) )
pi_90826366
Hey, wat doen jullie met lang haar? :@
Ik heb gisteren 3x de opmerking gehad dat hij nu wel erg lang haar krijgt en dat is ook zo, maar je kan een tien-maandertje toch niet naar de kapper sturen...
pi_90826589
Ik weet dat de nicht van mijn man al met haar 4-maand oude baby bij de kapper zat. Hij had bij de geboorte al zoveel haar en het is niet uitgevallen waardoor hij al zo vlug zoveel haar had.
pi_90826608
zelf knippen?
ik knip selene ook zelf
pi_90826646
ik heb zelfs inmiddels een kappersschaar en manteltje aangeschaft :)
een cursus kinderknippen staat nog op mijn verlanglijstje :X

wat je ook kan doen met 2 jongens is een tondeuse aanschaffen >:)

which reminds me: selene moet binnenkort geknipt worden
pi_90826895
Mart is met 9 maanden al bij de kapper geweest. En met 6 maanden heb ik hem zelf geknipt.
Ik wil wel dat het een beetje 'fatsoenlijk' zit zeg maar. En zijn haren groeien al net zo snel als die van papa en mama. :)
pi_90827047
Ik heb wel zijn nek en oren geknipt, maar helemaal bovenop ed dat kan ik volgens mij niet zo goed.

Die tondeuze op langste stand is misschien nog best een plan, want Leander begint ook al een kapsel als zijn papa te krijgen en no way dat ik die meekrijg naar de kapper _O-
Dus die knip ik nu ook min of meer elf...
pi_90828027
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:00 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel zijn nek en oren geknipt, maar helemaal bovenop ed dat kan ik volgens mij niet zo goed.

Die tondeuze op langste stand is misschien nog best een plan, want Leander begint ook al een kapsel als zijn papa te krijgen en no way dat ik die meekrijg naar de kapper _O-
Dus die knip ik nu ook min of meer elf...
niet de fout maken die mijn moeder ooit maakte met pa en broertje: eerst broertje (laagste stand) en toen pa en vergeten de stand bij te stellen o|O
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:31:35 #125
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_90829742
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:27 schreef freecell het volgende:
Hey, wat doen jullie met lang haar? :@
Ik heb gisteren 3x de opmerking gehad dat hij nu wel erg lang haar krijgt en dat is ook zo, maar je kan een tien-maandertje toch niet naar de kapper sturen...
tuurlijk wel. In een verhoogde stoel, of bij jou op schoot. Boekje lezen, liedje zingen, en vragen om een handige kapster die evaring heeft met kinderen, komt helemaal goed.

Of je kindje nou 10mnd is of 14mnd, bewegen doen ze toch wel.

oh, en wat laatste bij Eli heel goed hielp, was de timer voor het verven. Geeft een geluidje als je op het knopje drukt! t Kind heeft zelden zo stil gezeten bij de kapper. ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_90832827
Hannah heeft nog niets om te knippen, op wat pluis na. Ze heeft gisteren wel laten zien dat ze zelf kan opstaan *O*

Gisteren avond werd ze alleen krijsend wakker van de pijn en ze reageerde nergens op. Na een zetpil ging het weer beter, maar we zijn toch maar even naar de spoedpost gegaan met haar. De arts dacht dat ze oorpijn had door een verstopte buis van eustachius. Ik had zo gehoopt dat Hannah oorpijn leed bespaard zou blijven -O-
pi_90833319
ah gatsie... oorpijn is wel zulke vervelende pijn ook...
Ik hoop maar dat dat snel overgaat!
pi_90833414
Ai, ook oorpijn voor Hannah :{ Hopelijk is ze snel weer beter :*

Hier valt er ook nog niets te knippen bij Thomas :D Dat zal wel nog een tijdje duren, denk ik :Y
pi_90836495
Arme Hannah. Hoe gaat het nu met haar?
Oorpijn :(
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:54:37 #130
57497 happyme28
I'm so happy
pi_90846458
Hè bah, oorpijn bij Hannah :{ hopenlijk is het snel over Octo. Zelf staan is dan wel weer ^O^

Hier ook een soort haar knip probleempje. Bovenop nog niet zo'n probleem maar de plukken bij zijn oren zijn zo lang. Maar ik durf het niet te knippen omdat ik bang ben dat ik scheef (of in zijn oren) knip :X Het zijn 2 knipjes maar ik durf ze niet te zetten :{w

Daan is flink verkouden, net nadat hij uit bed kwam had hij 39.6 en ik had 'm vanmiddag opgehaald op het KDV met 38.9. Hij eet niet of nauwelijks maar drinkt gelukkig wel goed. Morgen even naar de HA om te laten kijken/luisteren. Er zijn inmiddels al meerdere kindjes van het KDV naar huis gestuurd met verkoudheid en koorts die inmiddels allemaal longontsteking hebben. Vannacht en vandaag overdag heeft hij prima geslapen dus maar kijken hoe het vannacht gaat.
pi_90857816
S. kan ook wel een knipbeurtje gebruiken, maar ze is net 6 maanden. Ik durf het nog niet aan.
Het is allemaal ook nog wel uit haar ogen te wrijven, dus we kijken het nog even aan. S. had ook al bij de geboorte heel veel haar dat amper is uitgevallen. Wel een mooi bolletje zo hoor :)

@Happyme: Sterkte met Daan. Het blijft zielig als kindjes ziek zijn en die longontsteking is helemaal uitkijken, hopelijk valt het mee en is Daan snel weer beter.

@Octo: Oorpijn is echt heel vervelend. Beterschap voor Hannah hoor!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:08:58 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90858105
Ik heb Harry laten knippen door mijn zusje (die is kapster) vlak voor de kerst.
Kinderstoel mee en hoppatee. Tussen door even een keer spelen want toen was hij het 'stil' zitten beu.

Hannah en Daan ziek :{
Beterschap!
pi_90860718
Hannah heeft vandaag geen last gehad van oorpijn volgens mijn moeder. Hopelijk houden we dat zo :)

Happyme, goed dat je vinger aan de pols houdt. Hopelijk krijgt Daan geen longontsteking, maar beter even naar de longetjes laten luisteren idd. Het eten komt vanzelf wel weer. Ik vond het wel opvallend hoe snel Hannah haar spekjes kwijtraakte en daarna weer terugkreeg vorige week na het buikgriepje! Ze eet nu als een bootwerker trouwens :Y) Gaat Daan ook vast doen als hij zich weer beter voelt :*
pi_90862840
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef octopussy het volgende:
Hannah heeft vandaag geen last gehad van oorpijn volgens mijn moeder. Hopelijk houden we dat zo :)

Happyme, goed dat je vinger aan de pols houdt. Hopelijk krijgt Daan geen longontsteking, maar beter even naar de longetjes laten luisteren idd. Het eten komt vanzelf wel weer. Ik vond het wel opvallend hoe snel Hannah haar spekjes kwijtraakte en daarna weer terugkreeg vorige week na het buikgriepje! Ze eet nu als een bootwerker trouwens :Y) Gaat Daan ook vast doen als hij zich weer beter voelt :*
Gelukkig zeg dat het wat beter gaat, als ze weer goed eet, lijkt me dat ook al een goed teken en niets is zo heerlijk als babyspek, daar waar het hoort :)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_90869089
Octo, fijn dat ze er geen last meer van lijkt te hebben.
Goed eten is altijd een goed teken. :)

Hier slaapt ons mannetje echt heel goed. Gaat zonder morren om 19u15 slapen en we horen hem pas weer tegen 07u30. Wat gek dat hij dan bij opa en oma niet zo geduldig was.
Manlief wilt hem morgenvroeg ook wel weg brengen, maar ik zit er toch aan te denken om hem gewoon vanavond daar op bed te leggen. Met de slaapzak van thuis, bij oma heeft hij een eigen, maar deze heeft geen mouwen enzo.
Misschien dat dit verschil maakt.
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:47:23 #136
57497 happyme28
I'm so happy
pi_90870638
Lijkt me een goed plan Ymme, om Mart toch te brengen maar dan in eigen slaapzak.

Daan heeft prima geslapen eigenlijk. Hij wilde gister bij het naar bed gaan om 7 uur geen eten of drinken dus we hebben 'm met een zetpil naar bed gebracht (hij had inmiddel 40.1). Om 23 uur wakker gemaakt en 'm nog laten drinken. Hij had toen zo'n 80ml melk op en we hebben 'm een spuitje Otrivin baby gegeven. Uiteindelijk net om 9 uur wakker gemaakt. Hij heeft net goed zijn hele bordje pap op gegeten maar helaas nog wel 38.9 graden koort. Toch lijkt hij zich wel iets beter te voelen.

Octo, fijn dat Hannah geen last meer lijkt te hebben!
pi_90871952
Wat fijn dat Daan goed geslapen heeft.
En goed van jullie hoor om hem toch nog even wakker te maken om te drinken.

Hopelijk is hij snel weer beter!
pi_90872034
Ik mag overdag als ik thuis ben, niet meer zo vaak achter de laptop van Mart.
Dan gaat hij echt aan de stoel staan, drammen (bijna huilen zelfs) en maar aan mijn kleding trekken. Liefst wilt hij dan dat ik hem op schoot neem zodat hij de laptop kan verbouwen.
:D

Hij is gewoon zo snel aan het veranderen lijkt wel. Als hij heel gericht ergens naar kijkt, of echt gaat zwaaien als ik dit hem vraag, mén dan kun jij mij zowat opvegen.
Zo had hij met kerst nog dat hij mama zei, zegt hij nu alleen nog maar een combi van mama en papa door elkaar :D
pi_90873412
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:33 schreef ymme het volgende:
Ik mag overdag als ik thuis ben, niet meer zo vaak achter de laptop van Mart.
Dan gaat hij echt aan de stoel staan, drammen (bijna huilen zelfs) en maar aan mijn kleding trekken. Liefst wilt hij dan dat ik hem op schoot neem zodat hij de laptop kan verbouwen.
:D
Idem dat hier.
Al een tijdje ook.
Ik kan alleen laptoppen als hij slaapt of in het unieke geval dat hij zich dan net met iets anders vermaakt.
Huishouden mag ik dan weer wel meestal :P Maargoed, dat maakt de oudste redelijk onmogelijk ;)

Florian is zó lief leuk en schattig O+ Vaak een bolletje snot, maar als hij je ziet issie zo blij! En hij vindt knuffelen fantastisch. (nieuw voor mij, oudste gaat liever onderzoeken dan knuffelen)
pi_90873480
Wat lijkt me dat super inderdaad, knuffelen.
Mart geeft heel af en toe een knuffel (heel kort), op schoot vind hij geweldig maar dan wel hop paardje hop ofzo.
En soms krijg ik ook een kusje met als dank daarvoor een gebeten onderlip. En bijten dat hij kan en een lol dat ie dan heeft. Ook al word ik boos :D Ondeug.
pi_90873526
Net zoals luier verschonen. Je ziet aan zn blik dat hij iets gaat uitvoeren. Ja hoor, omdraaien en gaan zitten steeds. Ik geef hem tegenwoordig maar mijn mobiel tijdens het verschonen, dan gaat het aardig goed gelukkig!

Hij ligt nu heerlijk te slapen, maar zodra hij wakker wordt (zal rond 12u00) zijn lunchen en daarna maar een boodschappen gaan doen. Heerlijk weer buiten, alleen jammer van de sneeuw wat nogal een gehobbel geeft onderweg.
pi_90879320
mijn ventje tijgert een beetje *O*

het gaat achteruit en met kleine hopsjes, maar toch! ventje is on tha move!
pi_90879403
Ravi *O* *O* Voor je het weet, kruipt hij hele einden rond.
Goed hoor!

Ik heb zojuist even heerlijk met Mart en de boederij van little people gespeeld. Wat is het toch ook leuk zeg. Hij geeft alle poppetjes aan mama. Ik zet ze weer terug en hij pakt ze er weer uit en geeft ze dan aan mij O+
pi_90880300
hmz. ik knipper mijn ogen en hij ligt aan de andere kant van de kamer met selene's kartonnen boodschapjes te drollen..........
pi_90880937
nja, binnenkort komt er dus een filmpje aan (zal komend weekend wel zijn)
*)

voor nu is het tukkietijd! trusten dames ;)
pi_90881175
Hier ook tukkietijd :D

Meneer leek moe. Maar ligt nu in bed te mopperen.
Ik laat hem maar even liggen. Misschien gaat ie nog wel slapen ofzo want zo nu en dan is het minuten stil. Zoals nu.
pi_90882597
Vanavond gaan manlief en ik naar de IKEA voor z'n speelgoed/opbergbankje en daarop wil ik dan leuke kussens hebben.
Iemand nog tips wat ik 'moet' hebben (over het algemeen van de IKEA) en voor Mart.
Ik houd van opbergen, dus hierin zijn alle tips welkom :D
pi_90884209
Oh maar IKEA is gewoon een winkel waar ik naartoe ga als ik niets nodig heb en dan kom ik steevast met een berg aan spullen (en een te hoge rekening :') ) thuis (ik heb momenteel zelfs een IKEA-verbod gekregen van mijn man :@ _O- ).

Gewoon op je gemak rondwandelen en ideeën opdoen :s)

Thomas speelt wel graag met die potjes die je kunt stapelen (stapelen doet hij nog niet, want hij smijt alle torens omver die hij ziet :') ). Maar die je heb je hoogstwaarschijnlijk al :Y
pi_90886041
Bekend IKEA probleem en hij zit hier veel te dicht bij.

Ik heb Florian geknipt :o

Zo raar, je knipt er wat af en in plaats van kleiner lijkt hij nu groter :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')