quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:11 schreef alors het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Als ik de twitter van Domien lees heeft die andere dingen aan zijn hoofd dan deze lijst presenteren.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:18 schreef themauster het volgende:
![]()
Geen Domien zie ik, Frank Dane 6 uur achter elkaar?
Wat is er eigenlijk met 'm?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik de twitter van Domien lees heeft die andere dingen aan zijn hoofd dan deze lijst presenteren.
quote:
Hans ge leeft nogquote:
Ik welquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Hans ge leeft nogDe paar keer dat ik hier heb meegelezen tijdens SR heb ik je geen 1 keer gezien
Zo te lezen persoonlijke omstandigheden waardoor hij even geen zin heeft in kerst.quote:
Hmm, zondequote:Op zaterdag 25 december 2010 11:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo te lezen persoonlijke omstandigheden waardoor hij even geen zin heeft in kerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |