Een naam verkoopt. Daarnaast zijn de physics wel erg close to the real thing. Sorry, ik denk altijd in het Engelsquote:Op maandag 27 december 2010 16:16 schreef very het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat GT5 de subtitel "The Real Driving Simulator" heeft.
Stoer hoor, kudo's voor jou..quote:Op maandag 27 december 2010 16:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een naam verkoopt. Daarnaast zijn de physics wel erg close to the real thing. Sorry, ik denk altijd in het Engels
nee joh...quote:Op maandag 27 december 2010 16:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daarnaast zijn de physics wel erg close to the real thing.
99% van de spelers zal het erg realistisch vinden, en hier niet over vallen...Het feit dat je door engineering een totaal andere auto neer kan zetten, dat je iets merkt als je je camber aanpast etc, is gewoon gaaf, en lijkt op een echte sim. Echter, het is het zeker niet...quote:Op maandag 27 december 2010 16:23 schreef Xblister het volgende:
[..]
Stoer hoor, kudo's voor jou..
het komt er gewoon op neer dat het een grote faal is dat ze dat soort shit op de cover zetten..
Ik zou niet in de marketing of commercie gaan.... Noch in de communicatie.quote:Op maandag 27 december 2010 16:23 schreef Xblister het volgende:
[..]
het komt er gewoon op neer dat het een grote faal is dat ze dat soort shit op de cover zetten..
Daar merk ik niet zo heel veel van.quote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef woessie het volgende:
De curbstones zijn glad als het regent
Dat gaat hier anders prima.quote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef woessie het volgende:
met een corvette met 900 pk kan je niet zonder wheelspin wegrijden
uhhh...ja, en?quote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef woessie het volgende:
de snelle lijn is de enige juiste lijn
Dan zou een "echte" sim dus niks voor jou zijn.quote:
We hebben het niet over gevoel, maar over feiten.quote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef woessie het volgende:
Je ziet, we hebben er een ander gevoel bij
Beetje nikszeggend argument dit natuurlijk....als je een straaljager neemt en je vliegt in 1 rechte lijn naar je eindbestemming is dat natuurlijk ook sneller dan de snelste lijn op de wegquote:Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef Driepink het volgende:
snelle lijn is bull crap, die nurburgringtrack, die korte, die laatste sbochtje waar de formula gttjes allemaal crashen, gewoon over het gras met 300, kom je er met +/- 200 uit.. dat is een stuk sneller dan die bocht nemen !
quote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef woessie het volgende:
De curbstones zijn glad als het regent, met een corvette met 900 pk kan je niet zonder wheelspin wegrijden, cockpitview is top, de snelle lijn is de enige juiste lijn, crashes boeien me geheel niet, etc
Je ziet, we hebben er een ander gevoel bij
Een grote bek heb je wel... Dat moet ik je nageven.quote:Op maandag 27 december 2010 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Dus als ik het onderbouw, dan kom jij met 'het boeit me geheel niet' en 'een gevoel'. Ja, dát was inhoudelijk. Faalhaas.
Volgens mij heeft er hier iemand zijn rijbewijs nog niet, en heeft die persoon nog nooit in het echt geracedquote:Op maandag 27 december 2010 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Dus als ik het onderbouw, dan kom jij met 'het boeit me geheel niet' en 'een gevoel'. Ja, dát was inhoudelijk. Faalhaas.
Ik denk dat jij die iemand zelf bent...quote:Op maandag 27 december 2010 17:55 schreef woessie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er hier iemand zijn rijbewijs nog niet, en heeft die persoon nog nooit in het echt geraced
lul niet zo dom, die shit is gewoon onrealistisch als shit.. duidenlijk dus..quote:Op maandag 27 december 2010 17:55 schreef woessie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er hier iemand zijn rijbewijs nog niet, en heeft die persoon nog nooit in het echt geraced
quote:Op maandag 27 december 2010 17:55 schreef woessie het volgende:
Hoe unlock je die?quote:Op maandag 27 december 2010 19:03 schreef Auti het volgende:
wow, ik heb de Sebastian Vettel challenge unlocked.. En die is extreem pittig!
Vergeet het gejank maar om Nascar of zus of zo.. die Vettel challenge is for real!
De x2010 staat bij mij nu ook te koop bij de stealert, 20 miljoen..
Ga eens gauw terug naar het Xbox topicquote:Op maandag 27 december 2010 16:23 schreef Xblister het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |