Ik ben benieuwd.quote:Verder wil ik inhoudelijk niet meer reageren. Luister morgen maar naar mijn toespraak op onze nieuwjaarsreceptie, zou ik zeggen.''
Wat verwacht je er van Paultjuh? Nog nieuws?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:53 schreef Stokstaart het volgende:
Zie ze met zn allen er op knallen dan.Kunnen die gasten die nu in het eerste staan nog een voorbeeld aan nemen.
Ja mooi man. In het jaar dat we die UEFA cup wonnen hadden we ook zo'n selectie. Met Bosvelt die nog ruzie ging lopen maken met die Jens Lehman in de finalequote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat verwacht je er van Paultjuh? Nog nieuws?Ik verwachtte eigenlijk niets maar na zo'n uitspraak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij ook nog de beste wensen.![]()
Bosveltquote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef Stokstaart het volgende:
Ja mooi man. In het jaar dat we die UEFA cup wonnen hadden we ook zo'n selectie. Met Bosvelt die nog ruzie ging lopen maken met die Jens Lehman in de finale
Geweldige gozert iddquote:Op maandag 3 januari 2011 21:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bosveltaltijd het vuurtje opstoken waar het nodig was.
Zo kan het dus ook.quote:In navolging van de interesse voor Feyenoorder Luc Castaignos heeft het Italiaanse Internazionale ook haar oog laten vallen op Spartaan Jetro Willems. De linksback heeft een maand geleden al aangegeven een overstap niet te zien zitten.
Willems wil vechten voor een plek in het eerste van Sparta. De jeugdinternational tekende vorig jaar maart op zijn zestiende verjaardag een driejarig contract bij Sparta.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens het AD is Coen opgegeven en heeft hij nog een paar dagen te leven
Volgens mijn AD niet hoorquote:
R.I.P.quote:Coen Moulijn overleden
4 januari 2011
Oud-voetballer Coen Moulijn is overleden. Hij is 73 jaar geworden. Coen Moulijn werd op oudejaarsnacht getroffen door een herseninfarct en lag sindsdien in het ziekenhuis.
Moulijn speelde in de jaren vijftig, zestig en zeventig als linksbuiten bij Feyenoord en kwam 38 keer uit voor het Nederlands Elftal. Feyenoord won in 1970 met Moulijn als eerste Nederlandse club de Europacup 1 en de wereldbeker voor clubteams.
Moulijn is onlosmakelijk verbonden met Feyenoord. Hij speelde 487 keer in het eerste elftal, waarmee hij recordhouder van de club is. Op het plein voor De Kuip staat sinds 2009 een levensgroot standbeeld van de beroemde linksbuiten, die zijn club altijd trouw is gebleven.
Moulijn zou woensdag, samen met Sparta-veteraan Tinus Bosselaar, de Zilveren Bal uitreiken aan de winnaar van de stadsderby tussen Feyenoord en Sparta.
Bron: RTVrijnmond.nl
Coen is vannacht overleden aldus Gido Vader, woordvoerder van Feyenoord op twitter!quote:
Sowieso so far met stip het rotste seizoen dat ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:24 schreef Siyara het volgende:
R.I.P. inderdaad... 2e icoon in korte tijd...
meest trieste jaar!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso so far met stip het rotste seizoen dat ik me kan herinneren.
Gewoon dit hele seizoen is klote.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:54 schreef Paul-89 het volgende:
Slecht begin van het nieuwe jaar.
Rust zacht Coen..
Jep.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon dit hele seizoen is klote.
Inderdaad , men speelt nog steeds bij een Club en niet bij één of ander bedrijf waar het enkel om prestaties gaat (ook al maakt dit een groot deel uit van het streefdoel).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:36 schreef Toekito het volgende:
Wat een gezeik weer met dat trainingskamp. Gewoon niet gaan. Hele club moet naar de uitvaart.
Puur uit menselijk oogpunt.
als ik kijk op fr-fans.nl dan gaan ze vrijdag gewoon weg!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:37 schreef Paul-89 het volgende:
Ze willen gewoon een paar dagen later gaan. Wat is daar gezeik aan ?
Mario heeft net al gezegd dat de selectie en staff niet wil omdat ze hoe dan ook bij de uitvaart willen zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik kijk op fr-fans.nl dan gaan ze vrijdag gewoon weg!
het bericht is aangepast. Gelukkigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mario heeft net al gezegd dat de selectie en staff niet wil omdat ze hoe dan ook bij de uitvaart willen zijn.
Klopt dit bericht nou wel of niet? Lijkt me niet toch??quote:Been en selectie missen zaterdag uitvaart Moulijn
ROTTERDAM - Trainer Mario Been en de selectie van Feyenoord zullen de uitvaart van clubicoon Coen Moulijn niet kunnen bijwonen. De Rotterdamse ploeg vertrekt vrijdag naar het sultanaat Oman voor een trainingskamp van een week.
,,Ik heb begrepen dat zaterdag de uitvaart is'', liet Been vanmiddag vlak voor het begin van de training weten. ,,Een x-aantal mensen van de club blijft natuurlijk in Rotterdam om daarbij aanwezig te zijn. Helaas is dat voor spelers en staf niet mogelijk, omdat er geen latere vluchten meer beschikbaar zijn. Hoe vervelend en hoe moeilijk dat ook is voor ons allemaal.''
Enkele supporters spraken Been op weg naar het trainingsveld aan op de absentie van staf en selectie bij de uitvaart van Moulijn. De coach beriep zich echter op overmacht. ,,Tsja, jongens, het is niet anders'', sprak hij tot de bozige fans.
Been benadrukte dat zijn ploeg Moulijn morgenavond op Het Kasteel in de vriendschappelijke derby tegen Sparta een passend afscheid wil geven. ,,Alles moet doorgaan, zo hebben de nabestaanden van Coen aan Feyenoord laten weten. Met een mooie minuut stilte zullen we hem in elk geval herdenken.''
Moulijn overleed vannacht aan de gevolgen van een herseninfarct. Hij was 73 jaar.
Moulijn overleed in de nacht van maandag op dinsdag aan de gevolgen van een herseninfarct. Hij was 73 jaar. (ANP)
http://www.ad.nl/ad/nl/34(...)tvaart-Moulijn.dhtml
Nee, ze zijn al aan het bekijken of ze er wel gewoon bij kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt dit bericht nou wel of niet? Lijkt me niet toch??
Selectie hoort gewoon bij te zijn. Dagje later op trainingskamp maakt ook geen reet uit. Iets met fatsoen en respect weet je wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:07 schreef TC03 het volgende:
Kap toch met huilen over dat trainingskamp, sommige dingen kan je helaas niet zomaar omgooien. Ik neem aan dat ze er bij Feyenoord echt wel alles aan doen om gewoon aanwezig te kunnen zijn.
Valt wel mee. Je hoeft echt geen enorm omslachtige, halsbrekende toeren uit te halen, wanneer je een dagje later wil vliegen. Zeker niet als professionele, goed betalende organisatie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:07 schreef TC03 het volgende:
Kap toch met huilen over dat trainingskamp, sommige dingen kan je helaas niet zomaar omgooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |