Gewoon dit hele seizoen is klote.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:54 schreef Paul-89 het volgende:
Slecht begin van het nieuwe jaar.
Rust zacht Coen..
Jep.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon dit hele seizoen is klote.
Inderdaad , men speelt nog steeds bij een Club en niet bij één of ander bedrijf waar het enkel om prestaties gaat (ook al maakt dit een groot deel uit van het streefdoel).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:36 schreef Toekito het volgende:
Wat een gezeik weer met dat trainingskamp. Gewoon niet gaan. Hele club moet naar de uitvaart.
Puur uit menselijk oogpunt.
als ik kijk op fr-fans.nl dan gaan ze vrijdag gewoon weg!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:37 schreef Paul-89 het volgende:
Ze willen gewoon een paar dagen later gaan. Wat is daar gezeik aan ?
Mario heeft net al gezegd dat de selectie en staff niet wil omdat ze hoe dan ook bij de uitvaart willen zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik kijk op fr-fans.nl dan gaan ze vrijdag gewoon weg!
het bericht is aangepast. Gelukkigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mario heeft net al gezegd dat de selectie en staff niet wil omdat ze hoe dan ook bij de uitvaart willen zijn.
Klopt dit bericht nou wel of niet? Lijkt me niet toch??quote:Been en selectie missen zaterdag uitvaart Moulijn
ROTTERDAM - Trainer Mario Been en de selectie van Feyenoord zullen de uitvaart van clubicoon Coen Moulijn niet kunnen bijwonen. De Rotterdamse ploeg vertrekt vrijdag naar het sultanaat Oman voor een trainingskamp van een week.
,,Ik heb begrepen dat zaterdag de uitvaart is'', liet Been vanmiddag vlak voor het begin van de training weten. ,,Een x-aantal mensen van de club blijft natuurlijk in Rotterdam om daarbij aanwezig te zijn. Helaas is dat voor spelers en staf niet mogelijk, omdat er geen latere vluchten meer beschikbaar zijn. Hoe vervelend en hoe moeilijk dat ook is voor ons allemaal.''
Enkele supporters spraken Been op weg naar het trainingsveld aan op de absentie van staf en selectie bij de uitvaart van Moulijn. De coach beriep zich echter op overmacht. ,,Tsja, jongens, het is niet anders'', sprak hij tot de bozige fans.
Been benadrukte dat zijn ploeg Moulijn morgenavond op Het Kasteel in de vriendschappelijke derby tegen Sparta een passend afscheid wil geven. ,,Alles moet doorgaan, zo hebben de nabestaanden van Coen aan Feyenoord laten weten. Met een mooie minuut stilte zullen we hem in elk geval herdenken.''
Moulijn overleed vannacht aan de gevolgen van een herseninfarct. Hij was 73 jaar.
Moulijn overleed in de nacht van maandag op dinsdag aan de gevolgen van een herseninfarct. Hij was 73 jaar. (ANP)
http://www.ad.nl/ad/nl/34(...)tvaart-Moulijn.dhtml
Nee, ze zijn al aan het bekijken of ze er wel gewoon bij kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt dit bericht nou wel of niet? Lijkt me niet toch??
Selectie hoort gewoon bij te zijn. Dagje later op trainingskamp maakt ook geen reet uit. Iets met fatsoen en respect weet je wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:07 schreef TC03 het volgende:
Kap toch met huilen over dat trainingskamp, sommige dingen kan je helaas niet zomaar omgooien. Ik neem aan dat ze er bij Feyenoord echt wel alles aan doen om gewoon aanwezig te kunnen zijn.
Valt wel mee. Je hoeft echt geen enorm omslachtige, halsbrekende toeren uit te halen, wanneer je een dagje later wil vliegen. Zeker niet als professionele, goed betalende organisatie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:07 schreef TC03 het volgende:
Kap toch met huilen over dat trainingskamp, sommige dingen kan je helaas niet zomaar omgooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |