Ik ben er eens wezen kijken.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef bas-beest het volgende:
Ken je deze trouwens al? Die's ook wel mooi om te zien hoe het er 'nu' uitziet...
quote:
quote:Dit schilderij over deze gebeurtenis hangt in de IJzertoren
Ik ook, ze misstaan zeer zeker nietquote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
Mag ik vermelden dat ik stiekem toch wel trots ben op dit soort topics op FOK! ?
quote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
Mag ik vermelden dat ik stiekem toch wel trots ben op dit soort topics op FOK! ?
Dat dus...quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:21 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Dit soort topics op FOK! maakt FOK! tof.
Daarom altijd elke afbeelding die je ziet opslaan!quote:Op maandag 28 november 2011 22:49 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Opslaan, die hele site is al weg!
Oh er verdwijnt zo enorm veel
Persoonlijk vind ik C&H het mooiste subforum.quote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
Er is ook een 'subforum' in Defensie wat erg mooi isquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik C&H het mooiste subforum.
Meerdere.quote:Op zondag 4 december 2011 18:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Er is ook een 'subforum' in Defensie wat erg mooi is
Of foto's gemaakt van gewonden/gevangenen?quote:Op zondag 4 december 2011 18:57 schreef Nibb-it het volgende:
In 1914 werden er nog geen helmen gedragen, de Britten kwamen pas eind 1915 - begin 1916 met de Mk.I ('Brodie') en de Duitsers in datzelfde jaar met de M1916.
Lijkt me dus een handig bewerkte re-enactment foto.
Mja, kijk maar naar de 'beschadigingen' aan de randen van de eerste foto, komt m.i. erg Photoshop over. Dan lijkt de tweede foto mij authentieker.quote:Op zondag 4 december 2011 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of foto's gemaakt van gewonden/gevangenen?
Daar kom ik nooit.quote:Op zondag 4 december 2011 18:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Er is ook een 'subforum' in Defensie wat erg mooi is
Juist. Zij is de expert.quote:Op zondag 4 december 2011 19:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mja, kijk maar naar de 'beschadigingen' aan de randen van de eerste foto, komt m.i. erg Photoshop over. Dan lijkt de tweede foto mij authentieker.
Ik heb de foto's trouwens ook nog nooit eerder gezien, misschien Yvonne?
Kijk eens naar de Duitse helm...quote:Op zondag 4 december 2011 18:34 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: http://web.mac.com/randyrydberg1/the_great_war/09_truce.html
Al twijfel ik wel of dit echt foto's zijn die tijdens kerst zijn genomen.
Denk het ook, ik heb ze ooit eerder gezien maar gene idee meer hoe en waar.quote:Op zondag 4 december 2011 18:57 schreef Nibb-it het volgende:
In 1914 werden er nog geen helmen gedragen, de Britten kwamen pas eind 1915 - begin 1916 met de Mk.I ('Brodie') en de Duitsers in datzelfde jaar met de M1916.
Lijkt me dus een handig bewerkte re-enactment foto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |