Hehe.quote:
Hehh, dat je nog zulke films moet zien,,jaloersquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die is geniaal. Ken ik al, zoals sommige van die lijst.
Ga naar het cafe bier zatquote:
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom moet mata dat weten? Laat hem maar raden
Ik hou ermee op zodra er scholen naar mij vernoemd zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat hoeven we niet meer te bevestigen toch?
Welke acht jij geschikt voor knuffelmeisje en mij?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehh, dat je nog zulke films moet zien,,jaloers
Met uiteraard een "schoolbusse"quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou ermee op zodra er scholen naar mij vernoemd zijn
Ja en?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan dinsdag pas weer naar een café in Zwollie geloof ik.
Ja, bedankt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik help je wel ff een handje door mn riem wat losser te doen
Zo'n echte gele!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met uiteraard een "schoolbusse"
Ja en? Je had ook eerder bier kunnen kopenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is dus nog een aantal dagen.
Vreetze.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou ermee op zodra er scholen naar mij vernoemd zijn
New Kids Turboquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke acht jij geschikt voor knuffelmeisje en mij?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met uiteraard een "schoolbusse"
Ik kwam net de bus uit rollen (want ik had even busreis 90 gedaan van Haarlem naar Den Haag CS en dan met trein weer terug) en toen was die supermarkt gesloten dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Je had ook eerder bier kunnen kopen
Nee, staat op de aan te schaffen lijst. Goeie keus? Ga ik hem nu aanschaffen.quote:
Ja ik vind het een toffe filmquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, staat op de aan te schaffen lijst. Goeie keus? Ga ik hem nu aanschaffen.
Ik ook! Mooi, dank je.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik vind het een toffe filmBeetje weird, maar daar hou ik van
quote:
Je had ook gisteren of nog eerder bier kunnen kopen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kwam net de bus uit rollen (want ik had even busreis 90 gedaan van Haarlem naar Den Haag CS en dan met trein weer terug) en toen was die supermarkt gesloten dus.
quote:
Die is vet!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Department 36 met Gerard Depardieu en Daniel Auteuil is ook verschrikkelijk goed!
Maar Depardieuquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Department 36 met Gerard Depardieu en Daniel Auteuil is ook verschrikkelijk goed!
Oef, smart ass...quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had ook gisteren of nog eerder bier kunnen kopen.
Armani zwart, babyquote:
Oj, veeg me op...quote:
No really. Ik ben gewoon chago vandaagquote:
*checkt Caterpillar-website*quote:
Is het zo grappig?quote:
Veeg haar maar naar mij toequote:
Hij is nog nooit zo'n grote schoft geweest als in deze film. Een rol die hem op het lijf geschreven is!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
No really. Ik ben gewoon chago vandaag
Wat denk je zelfquote:
Dat ik jou graag in avondjurk met stuitend diep decolleté ziequote:
quote:
Ik niet ken?quote:
Jij nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En daar moeten we allemaal voor boeten?
Ja en dan zit ik hier, op de bank, alleen met mijn diepe decolletéquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ik jou graag in avondjurk met stuitend diep decolleté zie
In een discotheek, zat ik van de week, en ik voelde me . . . down.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan zit ik hier, op de bank, alleen met mijn diepe decolleté
Leuke ballen. Die zou ik in mijn boom hangen als ik er eentje hadquote:
That's a lovely dress, can I talk you out of it?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan zit ik hier, op de bank, alleen met mijn diepe decolleté
Smooth.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That's a lovely dress, can I talk you out of it?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke ballen. Die zou ik in mijn boom hangen als ik er eentje had
Ik hang een boom aan mijn ballen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke ballen. Die zou ik in mijn boom hangen als ik er eentje had
You could tryquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That's a lovely dress, can I talk you out of it?
hoop ik dat ie niet te veel steektquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hang een boom aan mijn ballen.
Die zal ik maar niet aanschaffen aangezien er een synagoge drie straten bij mij vandaan is......quote:
Ja zitten wel leuke dingen tussen, maar niet alles. Beetje erg preppy soms naar mijn stijl.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.corneliani.com/en/index.jsp#/home beetje rondscrollen.
Challenge accepted. And. It. Is. ON!quote:
the dress is still on..quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Challenge accepted. And. It. Is. ON!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Challenge accepted. And. It. Is. ON!
Mja, als je zo rondscrollt dekt 't niet helemaal de lading moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zitten wel leuke dingen tussen, maar niet alles. Beetje erg preppy soms naar mijn stijl.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yeuh Hamster heeft z'n Matje er weer af
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, als je zo rondscrollt dekt 't niet helemaal de lading moet ik zeggen.
But I'm a persistened fuckerquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
But I'm a persistened fucker![]()
Nu echt weg, goede kerst allen!![]()
He geniet ervan man!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
But I'm a persistened fucker![]()
Nu echt weg, goede kerst allen!![]()
TopGearquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt je ballen geschoren?
Ja eh . . . Kusje op je wang.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Ja eh wat heb ik daar dan aan?
Nou en? Al die neonazi's "voelen zich" geprovoceerd door die synagoge, de joden door deze ballen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die zal ik maar niet aanschaffen aangezien er een synagoge drie straten bij mij vandaan is......
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja eh . . . Kusje op je wang.
Nou ik vind die ballen ook niet kunnen hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou en? Al die neonazi's "voelen zich" geprovoceerd door die synagoge, de joden door deze ballen.
Moeilijk doen van mensen ook altijd.
Woonde jij ook niet ergens in Zwolle?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, pak ik dat dan toch even mee.
Ergens in Deventer, enigszins in de buurt van dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Woonde jij ook niet ergens in Zwolle?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt je ballen geschoren?
Too much info jufubalquote:
Ik vind het humor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik vind die ballen ook niet kunnen hoor.
Op zich ben ik het daar mee eens maar ik wil geen mensen schofferen met mijn niet zo subtiele gevoel voor humor!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hang een boom aan mijn ballen.
Dit is wat ik van nazi vind:quote:
Hmmm. Deventer. Daar ben ik vandaag niet in de buurt geweest. Volgende week ga ik ernaartoe.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ergens in Deventer, enigszins in de buurt van dus.
quote:
Waarom ga je hier in godensnaam naartoe?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmmm. Deventer. Daar ben ik vandaag niet in de buurt geweest. Volgende week ga ik ernaartoe.
Voor mij is het toch echt hun probleem. Je kan overal over miepen. Homo's, hoofddoeken, piercings, naziballen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich ben ik het daar mee eens maar ik wil geen mensen schofferen met mijn niet zo subtiele gevoel voor humor!
Kijken of ik een rare vrouw zie lopen met een varken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom ga je hier in godensnaam naartoe?
De Worp, cultureel erfgoedquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom ga je hier in godensnaam naartoe?
Oh ik kan heel goed tegen botte humor hoor, daar niet van.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor mij is het toch echt hun probleem. Je kan overal over miepen. Homo's, hoofddoeken, piercings, naziballen.
Kom op zeg. Gewoon een beetje relaxed doen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijken of ik een rare vrouw zie lopen met een varken.
quote:
Omdat Bert van Marwijk daar geboren is?quote:
Oh, ik heb ook niets gezegd over je varken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik en Escobar zijn niet raar.
Je vergeet gehandicapten, vrouwen, etcquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor mij is het toch echt hun probleem. Je kan overal over miepen. Homo's, hoofddoeken, piercings, naziballen.
Kom op zeg. Gewoon een beetje relaxed doen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook niets gezegd over je varken.
Jij snapt hem.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat Bert van Marwijk daar geboren is?
He'll be thrilledquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:39 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man verzuchtte vanmiddag dat ie zó hoopt dat ie dat ene iets voor kerst krijgt en laat ik dat nou net hebben gekocht
Collega noemt mij Escobarquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik en Escobar zijn niet raar.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben desondanks ben benieuwd naar jullie twee saampjes.
Porky Spice.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef missbehavin het volgende:
Oh en Boudiboef, noem Es eens niet lelijk! Hij is een prachtbiggetje ja!
quote:
Ik heb hem niet lelijk genoemdquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef missbehavin het volgende:
Oh en Boudiboef, noem Es eens niet lelijk! Hij is een prachtbiggetje ja!
In mijn fobo toch!?quote:
Daarom moet ik naar Deventer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn saampjes heel leuk.
Ligt biggie weer lekker op je schoot?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn saampjes heel leuk.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Of is missboefje cultureel erfgoed?
quote:
Nee op het moment niet, hij ligt in coma in het hooi.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt biggie weer lekker op je schoot?
quote:
Iets met drugs ofzo.quote:
Ssstquote:
Ja ik ben benieuwd wat ie gaat makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt tof zolang ie te jong is voor echte
Heb jij ff een legitieme reden haar fobo te bezoeken, he, ouwe rukkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fotoboek van missbehavin daar ja.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets met drugs ofzo.Hij vindt mij een crimineel.
[..]
Ssst
Ik begin opeens te snappen waarom Shell zoveel omzet maakt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets met drugs ofzo.Hij vindt mij een crimineel.
[..]
Ssst
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb jij ff een legitieme reden haar fobo te bezoeken, he, ouwe rukker
Ik vind jou wel een schatje!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoiets vergeet ik niet snel...
Sinds wanneer hebben jullie daar een reden voor nodig?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb jij ff een legitieme reden haar fobo te bezoeken, he, ouwe rukker
Winterslaap?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee op het moment niet, hij ligt in coma in het hooi.
Tattoo Artist in wording die van jou.. Kat von D eat your heart out, here comes R.!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd wat ie gaat maken
Doet ie niet aan, is ie veel te actief voor.quote:
Ik niet, kom nou..quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben jullie daar een reden voor nodig?
Hij roept altijd dat ie naar LA wil, en dan daar langs...quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tattoo Artist in wording die van jou.. Kat von D eat your heart out, here comes R.!
quote:
Ik lurk gewoonquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben jullie daar een reden voor nodig?
Je dacht toch niet dat ik voor mij lol werk. Dat is alleen voor de belastingquote:
Ik werk tegenwoordig met koffie veel makkelijkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik begin opeens te snappen waarom Shell zoveel omzet maakt.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik niet, kom nou..
Bedoel, ik ben het...het is een eer dat ik bij je bezochte mensen sta.
Goed, ik win wel even een loterijtje of 2, en als ie dan oud genoeg is mag ie met me meequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij roept altijd dat ie naar LA wil, en dan daar langs...
Ik weet het ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik begin opeens te snappen waarom Shell zoveel omzet maakt.
Hij weet gewoon dat iedere dag eten en aandacht van jou krijgtquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doet ie niet aan, is ie veel te actief voor.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed, ik win wel even een loterijtje of 2, en als ie dan oud genoeg is mag ie met me mee
Vertelquote:
Varkens zijn gewoon veel drukker dan men denkt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij weet gewoon dat iedere dag eten en aandacht van jou krijgt
Ach, loterij winnen is makkie! En dan mag z'n mama ook wel meequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat gaat je dan vast veel geld kosten!
Dat doet de politiek.quote:
Nog maar netquote:
Nee joh hij laat gewoon jouw zoon voor haar werkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat gaat je dan vast veel geld kosten!
Het zijn ook dieren die scharrelen naar eten dus zo raar is dat niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Varkens zijn gewoon veel drukker dan men denkt.
En daar maken grote dankbaar misbruik vanquote:
Ik schud van binnen op mijn grondvesten..quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zolang ik maar weet dat het je wel wat doet...dat is het enige wat telt
MI van MissB die schudtquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schud van binnen op mijn grondvesten..
Ja eh, je denkt toch niet dat ie zonder ouderlijk toezicht mag?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, loterij winnen is makkie! En dan mag z'n mama ook wel mee![]()
Ik wil er zelf ook ooit een keer langs, vandaar
Dat schudden van jou ken ik maar al te goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schud van binnen op mijn grondvesten..
Ja, wij zijn net kakkerlakken he schatquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat schudden van jou ken ik maar al te goed
Wordt dat niet overkill?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, je denkt toch niet dat ie zonder ouderlijk toezicht mag?Mama wants a sugar skull! En d'r rug vol
Dus ik zit vast in dit trieste bestaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, wij zijn net kakkerlakken he schat
Jofu als je toch bezig bent mag ik dan ook een tattooquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, je denkt toch niet dat ie zonder ouderlijk toezicht mag?Mama wants a sugar skull! En d'r rug vol
quote:
Jofu deelt uit?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jofu als je toch bezig bent mag ik dan ook een tattoo![]()
Ja een tattoo als kerstcadeautjes voor iedereenquote:
Ik zou MissB en Minipuber meenemen naar LA als ik loterij win en hij oud genoegquote:
Ik wil ook!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja een tattoo als kerstcadeautjes voor iedereen
Nee, wij overleven allesquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik zit vast in dit trieste bestaan
En ik en mijn minipuber danquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou MissB en Minipuber meenemen naar LA als ik loterij win en hij oud genoeg
Mwah, ruimte zat nog hoor!quote:
Die waren nog niet in the picture! Je bent er net, en je hoeft 't maar te vragenquote:
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou MissB en Minipuber meenemen naar LA als ik loterij win en hij oud genoeg
Maar een rug vol.. En echt brede schouders heb je niet toch?quote:
Mijn zoon wil graag dezelfde tatt als zn mamaquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die waren nog niet in the picture! Je bent er net, en je hoeft 't maar te vragen
Wat voor tatt is dat dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon wil graag dezelfde tatt als zn mama![]()
En ik uhm wil een sleeve (om maar even origineel te zijn)
Ik ga even zoeken voor jequote:
Kan allemaal! En ik besef me dat ik heul geen tattoo's meer op m'n armen kan/mag.. Ik kan nu al geen overhemden dragen met korte mouwen tijdens m'n werkquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon wil graag dezelfde tatt als zn mama![]()
En ik uhm wil een sleeve (om maar even origineel te zijn)
Dan ga je verder op je benenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan allemaal! En ik besef me dat ik heul geen tattoo's meer op m'n armen kan/mag.. Ik kan nu al geen overhemden dragen met korte mouwen tijdens m'n werk
Nee nee, jij ziet me niet jou zien, dat is wat anders..quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's knap voor iemand die je nooit gezien hebt.
Dat was ik ook wel van plan ja.. "kousen" ipv sleeves..quote:
Naja vol, vol... ik wil zoietsquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar een rug vol.. En echt brede schouders heb je niet toch?
Deze:quote:
Oh nee hoor, als ik serieus een groot bedrag win hou ik me er ook aan..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
* Jofunu-Kun zegt alle loterijen op
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee nee, jij ziet me niet jou zien, dat is wat anders..
Die is wel nice, tweelingen en... euhm ja, die andere door elkaar.. Jij en je zoon?quote:
Waterman en Tweelingen? Jij en je kind?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik stel je wel gerust
Het is nog veel enger than you van imagine
Ah, dat kan wel bij jouquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja vol, vol... ik wil zoiets
[ afbeelding ]
Gewoon een heel suite minus de sleevesquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was ik ook wel van plan ja.. "kousen" ipv sleeves..
Die is wel cool.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is wel nice, tweelingen en... euhm ja, die andere door elkaar.. Jij en je zoon?
Weegschaalquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waterman en Tweelingen? Jij en je kind?
Je weet wel het juiste te zeggen he.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
volgens mij valt dat wel mee
Ik dacht al zoiets, maar ik durfde het niet te vragen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
HELD!!
Bijna niemand zit er direct astro tekens in![]()
Mjah tweelingen (mn zoon) en weegschaal (ik) voor altijd met elkaar verweven. En mn zoon wil die ook
Ben zelf ook tweelingen, dus die herkende ik meteen eigenlijk.. Heb zelf ook ooit zoiets bedacht, maar dan ouders, ik en broertje bij elkaar.. Maar dat wordt een volle boel ben ik bang.. Vissen, Waterman, Schorpioen en Tweelingen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
HELD!!
Bijna niemand zit er direct astro tekens in![]()
Mjah tweelingen (mn zoon) en weegschaal (ik) voor altijd met elkaar verweven. En mn zoon wil die ook
Ik ben niet meer zo snel bang.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je weet wel het juiste te zeggen he.
Handig..zo kan je altijd en overal je fruit afwegen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
HELD!!
Bijna niemand ziet er direct astro tekens in![]()
Meeste mensen zeggen: Oh een H of is het een R?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets, maar ik durfde het niet te vragen.
Ja dat wordt wel heel veel jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben zelf ook tweelingen, dus die herkende ik meteen eigenlijk.. Heb zelf ook ooit zoiets bedacht, maar dan ouders, ik en broertje bij elkaar.. Maar dat wordt een volle boel ben ik bang.. Vissen, Waterman, Schorpioen en Tweelingen..
R snap ik nog wel.. Maar een H niet.. Die heb je niet.. (ja, wel, maar niet als eerste..)quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meeste mensen zeggen: Oh een H of is het een R?
Ik dacht eerder aan tekens uit het Griekse alfabetquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meeste mensen zeggen: Oh een H of is het een R?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo snel bang.
Beetje boel ja, maar ik wil sowieso nog iets laten zetten met betrekking tot ouders en broertje..quote:
Of gewoon: Boudibou, wat een held ben jij zeg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje boel ja, maar ik wil sowieso nog iets laten zetten met betrekking tot ouders en broertje..
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Of gewoon: Boudibou, wat een held ben jij zeg.
Komt toch wat logischer over
Mjah als je een meid was geweest had ik gezegd een armbandje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje boel ja, maar ik wil sowieso nog iets laten zetten met betrekking tot ouders en broertje..
Mjah, niet echt iets voor mij nee, wel mooi trouwens..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah als je een meid was geweest had ik gezegd een armbandje.
Dat heb ik gedaan voor al mn broers en zusjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dat soort dingen ook meer voor meiden jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, niet echt iets voor mij nee, wel mooi trouwens..
Ik wil misschien iets meer visueels doen.. Iets met beroepen.. Ma is kassiere, pa zit op de touringcar, net als ik, zelfde baas ook.. En broertje werkt in een hotel als Banquet Manager..
Misschien een bier-tandem waar je ook broodjes kan kopenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, niet echt iets voor mij nee, wel mooi trouwens..
Ik wil misschien iets meer visueels doen.. Iets met beroepen.. Ma is kassiere, pa zit op de touringcar, net als ik, zelfde baas ook.. En broertje werkt in een hotel als Banquet Manager..
Ik zat net te bedenken wat mijn ouders van mijn eventuele tattoo zouden vinden. Ik denk niet dat ze er blij mee zouden zijn. En al helemaal niet met sommige dingen die er in staan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat maar Tijn, ik reageer er al niet meer op
Komt echt ooit wel goed D.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:16 schreef missbehavin het volgende:
Verdorie jofu, nu zit ik met die tattoo in mijn kop
Nu moet je wel winnenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt echt ooit wel goed D.![]()
Ik hou me er serieus aan hoor.. Mocht ik een loterij winnen ooit een keer dan komt het helemaal goed..
Je kan hem ook twee keer winnen. Maar dat is dan onafhankelijk van het bedrag *snel teruglezen deed*.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hou me er serieus aan hoor.. Mocht ik een loterij winnen ooit een keer dan komt het helemaal goed..
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heldquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*checkt* nee, ben ik nog altijd niet..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen ook meer voor meiden ja
Ik spreid mn winkansen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha, jammer dat die kans zo fucking klein is.
Je kan ook iets met zijn hobby ofzo doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*checkt* nee, ben ik nog altijd niet..![]()
Hoe beeld je in godsnaam een Banquet Manager uit.. Voor m'n pa en ma kan ik zat bedenken..
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha, jammer dat die kans zo fucking klein is.
Wel positief blijven he!quote:
En heb je al iets gekregen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik spreid mn winkansen.
Heb inmiddels al 6 mensen die mij iets beloven mochten ze winnen
Dan kom ik niet verder dan een bierflesjequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook iets met zijn hobby ofzo doen.
Dat is misschien niet zo goed ideequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kom ik niet verder dan een bierflesje
Boh bierdrinkende tourbusbestuurder die een supermarkt inrijdtquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kom ik niet verder dan een bierflesje
Een tattoo als stripverhaal is wel orgineelquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh bierdrinkende tourbusbestuurder die een supermarkt inrijdt
Whaha, ik wilde het eigenlijk simpel houden, maar wel geniaal bedacht van jequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh bierdrinkende tourbusbestuurder die een supermarkt inrijdt
Geen idee, 1987 is z'n geboorte jaar..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is misschien niet zo goed ideeChinese horoscoop?
Waarom wil je eigenlijk iets van je familie op je lichaam gekalkt hebben?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, 1987 is z'n geboorte jaar..
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk iets van je familie op je lichaam gekalkt hebben?
Omdat broertje, ouders, 1 tante en haar kids nog het enige zijn wat ik aan die kant nog heb als familie..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is makkelijk om op te zoeken wat het is. Of een chinees teken met zijn naam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, 1987 is z'n geboorte jaar..
Zou ik alleen van zoonlief willen, en dan iets symbolisch, maar verder niet. Of ms ooit mijn ouders ofzo, maar dan niet jaartallen of horoscopen ofzo..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan kan je aan de hand van de tattoo zien bij welke familie iemand hoortquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb er 3 voor mn zoonquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou ik alleen van zoonlief willen, en dan iets symbolisch, maar verder niet. Of ms ooit mijn ouders ofzo, maar dan niet jaartallen of horoscopen ofzo..
Ik vind tatts van horoscopen of jaartallen stom. Heel veel van die standaard tatts eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou ik alleen van zoonlief willen, en dan iets symbolisch, maar verder niet. Of ms ooit mijn ouders ofzo, maar dan niet jaartallen of horoscopen ofzo..
Dat is wel coolquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Een (stuur)wiel met een fles (champagne/wijn) en een kassa/geldbiljet er aan hangend.. Soort van dromenvanger idee..
Ik heb helemaal geen ooms/tantes/oma's/opa's waar ik contact of watdanook mee heb. Mijn moeders kant heeft sowieso niets.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat broertje, ouders, 1 tante en haar kids nog het enige zijn wat ik aan die kant nog heb als familie..
De mijne zijn niet standaardquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind tatts van horoscopen of jaartallen stom. Heel veel van die standaard tatts eigenlijk.
Beter doe je een barcode voor je mama dan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Een (stuur)wiel met een fles (champagne/wijn) en een kassa/geldbiljet er aan hangend.. Soort van dromenvanger idee..
Nah, dat vind ik weer zo-zo..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter doe je een barcode voor je mama dan.
Dat kloptquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter doe je een barcode voor je mama dan.
Dat heb ik nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Maar romeinse cijfers op je been met je geboorten datum vind ik lelijk.
Een kaars? Kan me dat niet zo voorstellen dat het mooi is eigenlijk...quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn tattoo moet een kaars gaan voorstellen die mijn levensverhaal verteld.
MI van kaars met baby erbij, en later dan zo'n erlenmeyer en dergelijke.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een kaars? Kan me dat niet zo voorstellen dat het mooi is eigenlijk...
Mijn hele levensverhaal... dat zou die kaars van mijn enkels tot aan mijn nek moeten lopenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MI van kaars met baby erbij, en later dan zo'n erlenmeyer en dergelijke.
"Hier kreeg ik mijn eerste bril" enzo.
Ik welquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een kaars? Kan me dat niet zo voorstellen dat het mooi is eigenlijk...
Hahahaquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MI van kaars met baby erbij, en later dan zo'n erlenmeyer en dergelijke.
"Hier kreeg ik mijn eerste bril" enzo.
Ik doe ook een samenvattingquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn hele levensverhaal... dat zou die kaars van mijn enkels tot aan mijn nek moeten lopen
Beide natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Top Gear Special volgen of in Singles blijven hangen..
Dan maar kijken wat Serious Request heeft opgebrachtquote:
Fokken in een kerk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ben gewoon in een kerknooit gedacht dat ik dat ooit nog semi vrijwillig zou doen, mja de kerstgedachte he
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ben gewoon in een kerknooit gedacht dat ik dat ooit nog semi vrijwillig zou doen, mja de kerstgedachte he
Internetten in een kerkquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
mn ouders zingen in n koor en repeteren al n uurquote:
Oh dan mag hetquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mn ouders zingen in n koor en repeteren al n uurtis nog niet begonnen ofzo, im not that bad
Beter doe je straks je oordopjes in.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mn ouders zingen in n koor en repeteren al n uurtis nog niet begonnen ofzo, im not that bad
Je bedoelt eigenlijk schoonzusje overleefd tochquote:
Vorig jaar 5 + 5 toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:51 schreef YipYip het volgende:
Tering ruim 7 miljoen...zonder hulp vd regering
Ik dacht vorig jaar net zoiets, maar dan met geld van de regering erbij.quote:
Maar moeilijker dan net wordtie niet.quote:
Mjah nu zonder staatssteun dit bedrag isquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht vorig jaar net zoiets, maar dan met geld van de regering erbij.
Jup! Die zich heerlijk schuldig voelde dat ze niets voor de baby had gekocht en wij wel voor haar kids.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk schoonzusje overleefd toch
Uhuh, ik hoor je vaker klagen over d'r...quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Jup! Die zich heerlijk schuldig voelde dat ze niets voor de baby had gekocht en wij wel voor haar kids.
Kutwijf (en nee gaat me niet om t kadootje).
Als ik zo om mij heen kijk vooral error.quote:
Deze keer geeft de regering niks. Dus nu dik 7 miljoen door "het volk" zeg maar. Netjes hoorquote:
Erg netjes ja.. Nu moet het de weg naar m'n bankrekening nog vindenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Deze keer geeft de regering niks. Dus nu dik 7 miljoen door "het volk" zeg maar. Netjes hoor
Mee eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Deze keer geeft de regering niks. Dus nu dik 7 miljoen door "het volk" zeg maar. Netjes hoor
Hebbie al aids dan ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Erg netjes ja.. Nu moet het de weg naar m'n bankrekening nog vinden
Ik wil bijna zeggen geef mij maar aids als ik 7 miljoen krijg.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil bijna zeggen geef mij maar aids als ik 7 miljoen krijg.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil bijna zeggen geef mij maar aids als ik 7 miljoen krijg.
Om aids te krijgen heb je geen 7 miljoen nodig hoor. 50 euro is genoegquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor die 7 miljoen heb ik vanalles
Hij is afgevallen met behulp van Aids net zoals die kerel van de Subway.....quote:
Dat is dan de keerzijde van de mediallequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
kun je er maar kort van genieten hoor
Met die 7 miljoen kan ik een 2 tal mensen hun wens doen uitkomenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om aids te krijgen heb je geen 7 miljoen nodig hoor. 50 euro is genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |