quote:
Omdat Bert van Marwijk daar geboren is?quote:
Oh, ik heb ook niets gezegd over je varken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik en Escobar zijn niet raar.
Je vergeet gehandicapten, vrouwen, etcquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor mij is het toch echt hun probleem. Je kan overal over miepen. Homo's, hoofddoeken, piercings, naziballen.
Kom op zeg. Gewoon een beetje relaxed doen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook niets gezegd over je varken.
Jij snapt hem.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat Bert van Marwijk daar geboren is?
He'll be thrilledquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:39 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man verzuchtte vanmiddag dat ie zó hoopt dat ie dat ene iets voor kerst krijgt en laat ik dat nou net hebben gekocht
Collega noemt mij Escobarquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik en Escobar zijn niet raar.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben desondanks ben benieuwd naar jullie twee saampjes.
Porky Spice.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef missbehavin het volgende:
Oh en Boudiboef, noem Es eens niet lelijk! Hij is een prachtbiggetje ja!
quote:
Ik heb hem niet lelijk genoemdquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef missbehavin het volgende:
Oh en Boudiboef, noem Es eens niet lelijk! Hij is een prachtbiggetje ja!
In mijn fobo toch!?quote:
Daarom moet ik naar Deventer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn saampjes heel leuk.
Ligt biggie weer lekker op je schoot?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn saampjes heel leuk.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Of is missboefje cultureel erfgoed?
quote:
Nee op het moment niet, hij ligt in coma in het hooi.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt biggie weer lekker op je schoot?
quote:
Iets met drugs ofzo.quote:
Ssstquote:
Ja ik ben benieuwd wat ie gaat makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt tof zolang ie te jong is voor echte
Heb jij ff een legitieme reden haar fobo te bezoeken, he, ouwe rukkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fotoboek van missbehavin daar ja.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets met drugs ofzo.Hij vindt mij een crimineel.
[..]
Ssst
Ik begin opeens te snappen waarom Shell zoveel omzet maakt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets met drugs ofzo.Hij vindt mij een crimineel.
[..]
Ssst
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb jij ff een legitieme reden haar fobo te bezoeken, he, ouwe rukker
Ik vind jou wel een schatje!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoiets vergeet ik niet snel...
Sinds wanneer hebben jullie daar een reden voor nodig?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb jij ff een legitieme reden haar fobo te bezoeken, he, ouwe rukker
Winterslaap?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee op het moment niet, hij ligt in coma in het hooi.
Tattoo Artist in wording die van jou.. Kat von D eat your heart out, here comes R.!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd wat ie gaat maken
Doet ie niet aan, is ie veel te actief voor.quote:
Ik niet, kom nou..quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben jullie daar een reden voor nodig?
Hij roept altijd dat ie naar LA wil, en dan daar langs...quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tattoo Artist in wording die van jou.. Kat von D eat your heart out, here comes R.!
quote:
Ik lurk gewoonquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben jullie daar een reden voor nodig?
Je dacht toch niet dat ik voor mij lol werk. Dat is alleen voor de belastingquote:
Ik werk tegenwoordig met koffie veel makkelijkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik begin opeens te snappen waarom Shell zoveel omzet maakt.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik niet, kom nou..
Bedoel, ik ben het...het is een eer dat ik bij je bezochte mensen sta.
Goed, ik win wel even een loterijtje of 2, en als ie dan oud genoeg is mag ie met me meequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij roept altijd dat ie naar LA wil, en dan daar langs...
Ik weet het ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik begin opeens te snappen waarom Shell zoveel omzet maakt.
Hij weet gewoon dat iedere dag eten en aandacht van jou krijgtquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doet ie niet aan, is ie veel te actief voor.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed, ik win wel even een loterijtje of 2, en als ie dan oud genoeg is mag ie met me mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |