Dat wasquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Kijk DÍT is de baas van dit topic.
Geen niveau is ook een niveauquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En wederom kan ik ook op deze reactie niet inhoudelijk ingaan, omdat er geen enkel niveau in zit.
Ga toch de moppenverteller uithangen... Het is gewoon zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En wederom kan ik ook op deze reactie niet inhoudelijk ingaan, omdat er geen enkel niveau in zit.
waarom hem dan überhaupt gaan quoten? leave it bequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Waar moet ik eigenlijk jaloers op zijn?quote:
Ja zekerquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik wil juist dit horen en het Glazen Huis zien..quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef CrashO het volgende:
welke homo regiseert die boel?,
tijdens Ilse's optreden alleen giel laten zien
IK WIL ILSE
Nou, nou, nouquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Viel mij ook al , kan je net zo goed een cdtje aanzetten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef CrashO het volgende:
welke homo regiseert die boel?,
tijdens Ilse's optreden alleen giel laten zien
IK WIL ILSE
dat mag hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar moet ik eigenlijk jaloers op zijn?Ik luister muziek, ik zit niet naar de beelden te kijken
En haar muziek vind ik gewoon niks aan.
Er zijn geen bazen in dit topic. We zijn gewoon allemaal 3FM luisteraars en zo niet dan zoek je een ander topic!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat was
[ afbeelding ]
Toch al?
Ja wacht eens even, Pino is toch echt wel een baas.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn geen bazen in dit topic. We zijn gewoon allemaal 3FM luisteraars en zo niet dan zoek je een ander topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |