ik zou bijna een foto van mn heupen gaan makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen heupen
![]()
[/jaloezie post]
en ons, geheupte vollere vrouwen, de ogen mee uitsteken zekerquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou bijna een foto van mn heupen gaan maken![]()
haha hallloooo het is VET, geen bottenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en ons, geheupte vollere vrouwen, de ogen mee uitsteken zeker
hello? lionel richie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
oeh, mooi momentje op SR.. HELLO!!![]()
oh dat liedjequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
neeeeee.....
SR officieuze anthem![]()
![]()
kom maar op met de fotoquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou bijna een foto van mn heupen gaan maken![]()
nee, 22.00 pas. Althans, dan mogen ze er uit. Nog even genieten van onvergetelijke radio/tv dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh dat liedjeleuke clip vind ik dat wel. is het om 19u afgelopen?
heftige verhalen.. lijkt me zo..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje dat verhaal van die ouders van 2 omgekomen 20'ers bij die vliegtuigcrash in Tripoli.
The horror om 2 kinderen tegelijk te verliezen.. ik hield het niet droog
Ja was op 2 vandaag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef Sunnythesun het volgende:
heftige verhalen.. lijkt me zo..
Ja heb de intro gezien. Vreselijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje dat verhaal van die ouders van 2 omgekomen 20'ers bij die vliegtuigcrash in Tripoli.
The horror om 2 kinderen tegelijk te verliezen.. ik hield het niet droog
Dat probleem heb ik ook weleens. Kant-en-klare boullions zijn altijd zo zout.. Maar om nu zelf een boullion te trekken is ook weer zoveel moeite. Dus dan maar wat indunnen, inderdaad.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:22 schreef golfer het volgende:
Paddenstoelenrisotto was heel aardig gelukt. Alleen de gebruikte bouillon was een ietsepietsie aan de zoute kant.
Volgende keer dus andere bouillon of hem wat meet verdunnen.
Je hoeft niet mee naar de kerkquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:
er komt vnv vast veel leuks op tv (o.a. all you need is love) maar helaas.... we zitten om 21u in de kerk tot ongeveer 23u als ik geluk heb
en vanwege de nieuwe tv weten we nog niet waar we kunnen opnemen, niet gevonden en de elektronicazaak was dicht....
O, godquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:
er komt vnv vast veel leuks op tv (o.a. all you need is love)
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef borisz het volgende:
Tot tien uur SR aan en daarna de TOPSR denk ik.
* golfer doet met je mee.quote:
T2000 is altijd ongeveer het zelfde.. niet zo heel interessant al zitten er top platen tussen.. maar ook veel waarvan ik denk.. mwoah!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:02 schreef borisz het volgende:
Trusten oudjes.
TopSR is een mooie lijst. Ga er denk ik nog wel veel naar luisteren.
. Top2000 pak ik wel eens een uurtje mee maar dat zal wel
.
Oh en Ilse.
Snuiten damesquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef golfer het volgende:
Zakdoeken bij de hand en All you need is Love kijken.
Die gast links (trouwens, dat is m'n vader toen ie nog jong was, die rechter is m'n moeder) heb ik er speciaal voor jou professioneel bijgeshopt.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Die gast links (trouwens, dat is m'n vader toen ie nog jong was, die rechter is m'n moeder) heb ik er speciaal voor jou professioneel bijgeshopt.
Ik dacht dat jij het wasquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Die gast links (trouwens, dat is m'n vader toen ie nog jong was, die rechter is m'n moeder) heb ik er speciaal voor jou professioneel bijgeshopt.
quote:
jawel verplicht, kom er echt niet onderuitquote:
Ach, wat zal het. Dan stuur je toch iets met pasen ofzo?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
wat lief van je Rijst!
ik ben zoveel mensen kaarten vergeten te sturen... het is ook niet echt een periode geweest dat ik eraan kon denken maar toch... niet leuk van me
ja, rauwe eieren ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ach, wat zal het. Dan stuur je toch iets met pasen ofzo?
Goeie culinaire boodschap ookquote:
Hoe oud ben je? Jouw leven, ze kunnen je niets verplichten. Ze zullen het misschien niet leuk vinden, maar dat is alles.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jawel verplicht, kom er echt niet onderuit. maar krijg een keuze; of vnv of morgenochtend om 9.30u
ik denk dat ik morgenochtend ga, dan kan ik vnv snuiten bij AYNIL
"Ik wens je een prettig Pasen en een salmonellavergiftiging." Nee toch?quote:
Dat is waar, maar als je ze d'r een plezier mee kan doen is het opzich een kleine moeite.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Jouw leven, ze kunnen je niets verplichten. Ze zullen het misschien niet leuk vinden, maar dat is alles.
De enige AYNIL die ik goed vond was The Beatles versiequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je ze d'r een plezier mee kan doen is het opzich een kleine moeite.
Ik zou het wel weten hoor, OYNIL kijken of met m'n ouders naar de kerk gaan...
thnx, maar voor mij niet nodig hoor, 4 kuchjes en een keer niezen, meer is het nietquote:Sun en Tav: beterschap!
dat je maar mag stikken in je paaseiquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
"Ik wens je een prettig Pasen en een salmonellavergiftiging." Nee toch?
en zelfs die gaat snel vervelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De enige AYNIL die ik goed vond was The Beatles versie.
Oh! Da's nie liev!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
dat je maar mag stikken in je paasei
Alles komt goed.quote:
Minder snel dan die TV drek. Maar je hebt een punt. Er zijn betere Kever albums of liedjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
en zelfs die gaat snel vervelen
Zombie Jesusquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Alles komt goed.![]()
Jezus stond ook op uit de dood.
Maar die was niet gestikt in een paasei.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Alles komt goed.![]()
Jezus stond ook op uit de dood.
Same here... Hele muur in de woonkamer is verwaterd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
Stomme sneeuw! Mijn slaapkamermuur is doorweekt omdat de regenpijp vol ijs zat. Nu is het water over de muur gelopen. Dat wordt veel schimmel als het gaat dooien!
quote:
Haha, ja zeker geniaal nummer, daarom is het ook zo grappig met die papegaai, hij of zij doet zelfs de fluisterstemquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
fuckin' briljant!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n geweldig nummer ook he.. (het origineel dan dus) [ afbeelding ]
heb het linkje meteen even naar mijn dinnetje gestuurd.. we hebben dit nummer ooit tevergeefs aangevraagd in een kroegje en zijn toen zelf maar gaan zingen![]()
hehe nicequote:
Ja, echt heel komisch!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Haha, ja zeker geniaal nummer, daarom is het ook zo grappig met die papegaai, hij of zij doet zelfs de fluisterstem
Je doet er niks behalve een beetje beteuterd kijken want de woningbouwvereniging kan er niks aan doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Same here... Hele muur in de woonkamer is verwaterd.![]()
En je doet er niets aan behalve er een beetje beteuterd naar kijken en de buren vragen of ze er ook last van hebben, want de verhuurder is op vakantie.
reken maar dat ze dat helaas wel kunnen. dat zegt mn moeder ook en mn zusjes gaan daarin mee. zolang ik thuis woon heb ik niks te zeggen helaas en knallende ruzies heb ik zeker met kerst geen zin inquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Jouw leven, ze kunnen je niets verplichten. Ze zullen het misschien niet leuk vinden, maar dat is alles.
Tsja, ze mogen ook nu het dak niet op enzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je doet er niks behalve een beetje beteuterd kijken want de woningbouwvereniging kan er niks aan doen.
Ik heb mazzel, bij de buurvrouw sijpelt er 6 liter per dag naar binnen in de woonkamer.......
Het huis uit gaan zou goed voor je zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
reken maar dat ze dat helaas wel kunnen. dat zegt mn moeder ook en mn zusjes gaan daarin mee. zolang ik thuis woon heb ik niks te zeggen helaas en knallende ruzies heb ik zeker met kerst geen zin in
Dat dacht ik ook. Tot ik zei dat ik niet meer naar cathechesatie ging omdat ik niks ging beloven waar ik niet achterstond. En dat ik niet meer naar de kerk ging, omdat ik wel geloofde, maar niet in de kerk. Mijn ouders vonden wel dat ze gefaald hadden, maar ze respecteerden mijn keus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
reken maar dat ze dat helaas wel kunnen. dat zegt mn moeder ook en mn zusjes gaan daarin mee. zolang ik thuis woon heb ik niks te zeggen helaas
De buurvrouw moet 's nachts de wekker zetten om te zorgen dat ze geen kortsluiting krijgt. 'Het is maar water....'quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tsja, ze mogen ook nu het dak niet op enzo.
Beetje jammer, maarja het is maar water.Zolang het niet in m'n nek sijpelt vind ik 't wel best.
![]()
sja ik zou daar ook niet zo makkelijk over denken geloof ik..quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De buurvrouw moet 's nachts de wekker zetten om te zorgen dat ze geen kortsluiting krijgt. 'Het is maar water....'
ben al ff bezig met zoeken maar ben nog niet aan de beurtquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het huis uit gaan zou goed voor je zijn volgens mij.
ze weten dat ik geloof en ik heb ook gezegd dat ik geloof maar dat kerk geen zin heeft omdat ik mijn concentratie toch niet een paar uur kan vasthouden. feit vinden zij dat als je al zo weinig naar de kerk gaat dat kerst verplicht is. volgens mij denken ze niet verder na over wat als je iets ertegenin brengt maar die discussie is ieder jaar dus ga ik niet weer voerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Tot ik zei dat ik niet meer naar cathechesatie ging omdat ik niks ging beloven waar ik niet achterstond. En dat ik niet meer naar de kerk ging, omdat ik wel geloofde, maar niet in de kerk. Mijn ouders vonden wel dat ze gefaald hadden, maar ze respecteerden mijn keus.
Daar ben ik het mee eens. Maar al zou FFT uit huis gaan, dan blijven de vragen over kerkgang.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het huis uit gaan zou goed voor je zijn volgens mij.
Denk je dat het anders gaat als je uit huis bent maar tot die tijd nooit tegengas gegeven hebt??quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben al ff bezig met zoeken maar ben nog niet aan de beurt
[..]
ze weten dat ik geloof en ik heb ook gezegd dat ik geloof maar dat kerk geen zin heeft omdat ik mijn concentratie toch niet een paar uur kan vasthouden. feit vinden zij dat als je al zo weinig naar de kerk gaat dat kerst verplicht is. volgens mij denken ze niet verder na over wat als je iets ertegenin brengt maar die discussie is ieder jaar dus ga ik niet weer voeren
heb ik zeker wel en denk niet dat het anders is. mn zusje moet nml ook en woont op kamers in Utrecht. alleen mn oudste zus (met vriend en kind) hoeft niet. geen idee waaromquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk je dat het anders gaat als je uit huis bent maar tot die tijd nooit tegengas gegeven hebt??
Dat bedoelde ik dus.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk je dat het anders gaat als je uit huis bent maar tot die tijd nooit tegengas gegeven hebt??
dan zou ik vriendelijk doch dringend verzocht worden met kerstavond op tijd thuis te zijn voor de kerk. echt een reden hebben ze denk niet, maar vreselijke koppigheid gewoonquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar al zou FFT uit huis gaan, dan blijven de vragen over kerkgang.
dat is beter dat je opa zo dacht! zeker omdat vroeger mensen iedere week gingen. voor ons ook vaste prik iedere zondag en daarna door naar oma. gelukkig nu alleen met kerst, hemelvaart, pasen en dat soort dagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef Ole het volgende:
Gelukkig was mijn opa zijn tijd al ver vooruit. Die ging al in de jaren '50 niet naar de kerk omdat hij vond dat als er al een God is deze niet bepaalt dat je elke week in de kerk moet zitten.
We moesten alleen als we met mijn tante op vakantie waren.Dat was dus altijd vette ruzie, maar mijn moeder durfde dan niet tegen haar zus in te gaan.
Misschien omdat zij zich niet laat manipuleren??quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik zeker wel en denk niet dat het anders is. mn zusje moet nml ook en woont op kamers in Utrecht. alleen mn oudste zus (met vriend en kind) hoeft niet. geen idee waarom
nee joh, kom op. het zijn mn ouders en die gaan echt niet proberen mij een beetje in de grond te gooien. maar over sommige dingen zijn ze wat driftig zoals dit en dan kom je er echt niet tussen en eindigt het in een kerstavondruziequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien omdat zij zich niet laat manipuleren??
En dat in de tijd dat de pastoor nog aan de deur kwam om te vragen waarom mijn oma nog niet zwanger was van de volgendequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is beter dat je opa zo dacht!
ah nee wat erg! waar woonde je toen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:15 schreef Ole het volgende:
[..]
En dat in de tijd dat de pastoor nog aan de deur kwam om te vragen waarom mijn oma nog niet zwanger was van de volgende![]()
(echt gebeurd hoor!)
ik ken je zus niet, maar er moet toch een reden voor zijn dat zij zich wel los heeft kunnen maken van die druk die je beschrijft.. Of misschien ervaart zij het wel helemaal niet als een druk of verplichting en komt ze daarom gewoon niet als het haar niet zint op dat moment. Blijkbaar wordt het iig geaccepteerd als ik je zo hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee joh, kom op. het zijn mn ouders en die gaan echt niet proberen mij een beetje in de grond te gooien. maar over sommige dingen zijn ze wat driftig zoals dit en dan kom je er echt niet tussen en eindigt het in een kerstavondruzie
ik heb het net vriendelijk gevraagd. zolang je in huis bent kun je naar de kerk. mn zusje uit Utrecht hoefde ook niet maar ging zelf. "zolang je in huis zit kan ik het nog een klein beetje sturen"quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik ken je zus niet, maar er moet toch een reden voor zijn dat zij zich wel los heeft kunnen maken van die druk die je beschrijft..
ben blij dat mijn moeder het sturen heeft opgegeven toen ik 17 wasquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb het net vriendelijk gevraagd. zolang je in huis bent kun je naar de kerk. mn zusje uit Utrecht hoefde ook niet maar ging zelf. "zolang je in huis zit kan ik het nog een klein beetje sturen"
Ze kunnen het naar de kerk gaan sturen, maar niet de manier waarop je gelooft.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb het net vriendelijk gevraagd. zolang je in huis bent kun je naar de kerk. mn zusje uit Utrecht hoefde ook niet maar ging zelf. "zolang je in huis zit kan ik het nog een klein beetje sturen"
Zorgen dat je buiten staatquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe, en ach als ik erover nadenk. morgen ongeveer een uur tot 1,5 uur in de kerk... kan ik rustig over dingen nadenken en dan thuis heb ik nog de hele dag. lekker ontbijt klaar maken. zo vreselijk vind ik het dus niet, wel als ik AYNIL zou moeten missen maar dat hoeft nu nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ben blij dat mijn moeder het sturen heeft opgegeven toen ik 17 was
Held?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn opa ging verplicht mee, kon tijdens de mis eruit sneaken om de kroeg te bezoeken. Achteraf liet hij zijn jongere broers zich bijpraten over de mis om de overhoring te kunnen beantwoorden.
De held.
Hier sijpelt het ook langs het stopcontact.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De buurvrouw moet 's nachts de wekker zetten om te zorgen dat ze geen kortsluiting krijgt. 'Het is maar water....'
is het ook welquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze kunnen het naar de kerk gaan sturen, maar niet de manier waarop je gelooft.
Ik vind het chantage dat ze zeggen: omdat je in huis woont.
Tijdsbeeld Krakke, tijdsbeeld..quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Held?
Ik vind het heldhaftiger als je zoals FFT iig probeert erover te praten.......
De keren dat ik verplicht naar de kerk moest, ging ik lampen tellen. Doordat de lampen heel onregelmatig hingen, was de uitkomst altijd anders. Vreemd was dat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben al ff bezig met zoeken maar ben nog niet aan de beurt
[..]
ze weten dat ik geloof en ik heb ook gezegd dat ik geloof maar dat kerk geen zin heeft omdat ik mijn concentratie toch niet een paar uur kan vasthouden. feit vinden zij dat als je al zo weinig naar de kerk gaat dat kerst verplicht is. volgens mij denken ze niet verder na over wat als je iets ertegenin brengt maar die discussie is ieder jaar dus ga ik niet weer voeren
Ik bid expres voor en na het eten, lekker voor mezelf. Daar heeft niemand iets mee te maken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is het ook wel
en de manier waarop ik geloof kunnen ze ook niet sturen. ik bid wel automatisch voor en na het eten, maar dat zit er zo ingeprent... dat geeft niet. als ik ergens anders eet dan moet ik mn gedachten omschakelen van : "oja niet bidden"
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tijdsbeeld Krakke, tijdsbeeld..![]()
Voor de oorlog dachten ze daar toch iets anders overquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Held?
Ik vind het heldhaftiger als je zoals FFT iig probeert erover te praten.......
Sorry, ik had de generatie verkeerd gelezen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor de oorlog dachten ze daar toch iets anders over. Je ouders in twijfel trekken, dat deed je niet.
Uiteindelijk heeft het hem wel zo gemaakt dat hij nooit dit soort dingen op zijn kinderen heeft geprojecteerd. Zodat ik ook alle vrijheid heb om te kiezen en geloven.
Held dus. Voor zijn tijd en opvoeding progressief en dat uit een zwaar katholiek gezin.
ok. nou ik vind het een beetje stom als ik ga bidden ergens anders... dan word ik zo gek aangekeken of uitgelachen. alleen vrienden accepteren dat wel hoor, dat hoort ook vind ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik bid expres voor en na het eten, lekker voor mezelf. Daar heeft niemand iets mee te maken.
ja ik ben nog geen 80 hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sorry, ik had de generatie verkeerd gelezen...
ik kijk wel eens naar boven; het uiterste puntje is een schildering van jezus die naar beneden kijkt en zwaait. dan zwaai ik terugquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
De keren dat ik verplicht naar de kerk moest, ging ik lampen tellen. Doordat de lampen heel onregelmatig hingen, was de uitkomst altijd anders. Vreemd was dat.
Nee, verhaal van Anthraxx gekkie!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik ben nog geen 80 hoor
Ik bestond nog nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah nee wat erg! waar woonde je toen?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kijk wel eens naar boven; het uiterste puntje is een schildering van jezus die naar beneden kijkt en zwaait. dan zwaai ik terug
Waarom zouden mensen daar nou toch iemand voor uit moeten lachen??quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok. nou ik vind het een beetje stom als ik ga bidden ergens anders... dan word ik zo gek aangekeken of uitgelachen. alleen vrienden accepteren dat wel hoor, dat hoort ook vind ik
Als er niks gezegd wordt, doe ik het tijdens het aperitief ofzo. Niemand hoeft dat toch te weten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok. nou ik vind het een beetje stom als ik ga bidden ergens anders... dan word ik zo gek aangekeken of uitgelachen. alleen vrienden accepteren dat wel hoor, dat hoort ook vind ik
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Als ik bij opa en oma had gelogeerd wilde ik ook altijd een week lang bidden voor het eten. Mijn moeder was dan altijd dol blij als ik het na een week weer vergeten was![]()
die vreemde kringen kan ik niks aan doen, zit in danswereldquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen daar nou toch iemand voor uit moeten lachen??Krijg soms echt het idee dat je je in vreemde, kortzichtige kringen begeeft.. maar goed..
Als ik bij opa en oma had gelogeerd wilde ik ook altijd een week lang bidden voor het eten. Mijn moeder was dan altijd dol blij als ik het na een week weer vergeten was![]()
mijn moeder zat het altijd lijdzaam uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Weet niet wat ik erop moet zeggen, maar ik vin dhet wel grappig.
wat bid je? iets zelf verzonnen of het onze vader/wees gegroet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als er niks gezegd wordt, doe ik het tijdens het aperitief ofzo. Niemand hoeft dat toch te weten?
Lekker scheel laten kijken, da's hun probleem.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die vreemde kringen kan ik niks aan doen, zit in danswereld
verder heb ik alleen familie en een paar vrienden en die vinden het niet gek. alleen als ik met dans- of muziekmensen ga eten en ik sla ineens een kruisje dan kijken ze wel scheel
Welles! Want je mag ze geen succes wensen, want dat brengt ongelukquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lekker scheel laten kijken, da's hun probleem.
Die artiesten hebben geen bijgeloof he? Dat vind ik nog gekker.
Ik ben protestants opgevoed met: Here zegen deze spijze amen. Maar ik bedank meestal dat ik lekker ga eten met leuke mensen. Zelf bedacht dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat bid je? iets zelf verzonnen of het onze vader/wees gegroet?
Missie ouders of J. of baas, of veeleisende agent: geluktquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee joh, kom op. het zijn mn ouders en die gaan echt niet proberen mij een beetje in de grond te gooien. maar over sommige dingen zijn ze wat driftig zoals dit en dan kom je er echt niet tussen en eindigt het in een kerstavondruzie
ja juist wel! sommigen doen allemaal rare dingen voor ze het podium op gaan....quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lekker scheel laten kijken, da's hun probleem.
Die artiesten hebben geen bijgeloof he? Dat vind ik nog gekker.
Ik vind bijgeloof gekker dan geloof. Zeker als bijgelovige mensen het raar vinden als je gelooft.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welles! Want je mag ze geen succes wensen, want dat brengt ongelukToi toi toi it is..
je kunt ook te ver gaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Missie ouders of J. of baas, of veeleisende agent: gelukt
MACBETH!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welles! Want je mag ze geen succes wensen, want dat brengt ongelukToi toi toi it is..
goed vind ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben protestants opgevoed met: Here zegen deze spijze amen. Maar ik bedank meestal dat ik lekker ga eten met leuke mensen. Zelf bedacht dus.
Ik vind bidden: praten met God. Een standaard formule vind ik daarom niet zo fijn.
Steer heb je nog een setje kniebanden over?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Missie ouders of J. of baas, of veeleisende agent: gelukt
Merrie kristmas he!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
en nu is het al leuk met robert ten brink
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef TAV74 het volgende:
Bidden, was dat niet wat we opa en oma voor het eten deden als opa en oma mee aten?
OMG! Ik hoor het je zeggen en word misselijk van het accent.quote:
tenenkrommendquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
AYNIL na 8 minuten uitgezet. Ik kan daar niet meer tegen. Die namaak vrolijkheid en kerstmutserij.
Ik schreef hem eigenlijk nog te engels op jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
OMG! Ik hoor het je zeggen en word misselijk van het accent.
nou het is romantischquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
AYNIL na 8 minuten uitgezet. Ik kan daar niet meer tegen. Die namaak vrolijkheid en kerstmutserij.
Kerstmutserij vind ik wel een mooi woord!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
Niet eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef TAV74 het volgende:
Bidden, was dat niet wat we voor het eten deden als opa en oma mee aten?
Het is niet romantisch, het is glazuurbrekend zoet voor de kijkcijfers.quote:
Golfer ziet het licht! Dat vind ik nu al jaren een echt kutprogramma (mijn excuses naar de fans, ieder z'n ding)quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
We hebben vorig jaar wel een poging gedaan om mee te doen i.v.m. de zoon van B. in Australie, dat weer wel. Maar ja, we waren waarschijnlijk niet commercieel aantrekkelijk genoeg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
Het is niet romantisch, het is glazuurbrekend zoet voor de kijkcijfers.
Romantisch is dat Bluezz en Golfer en Thijs en Sun elkaar gevonden hebben. Maar dat is niet genoeg voor kijkcijfers.
Smakelijke vent, die Rijst!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef Bluezz het volgende:
Rijssie, die kerstwenskaarttyppostknappe ouders waar jij op je bordje mooi tussen ligt
Gelukkig het enige moment waarop we de schijn hoog moesten houden. Verder ben ik wel gedoopt maar dat was het wel gelukkig. Alleen mijn moeder geloofd ergens ver weg wel iets denk ik, mijn vader heeft er, net als ik, niets mee.quote:
Te weinig drama.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben vorig jaar wel een poging gedaan om mee te doen i.v.m. de zoon van B. in Australie, dat weer wel. Maar ja, we waren waarschijnlijk niet commercieel aantrekkelijk genoeg.
Ben je dan gedoopt voor je grootouders?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gelukkig het enige moment waarop we de schijn hoog moesten houden. Verder ben ik wel gedoopt maar dat was het wel gelukkig. Alleen mijn moeder geloofd ergens ver weg wel iets denk ik, mijn vader heeft er, net als ik, niets mee.
had je wel aangegeven dat je snel huilt? Zijn pluspuntenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben vorig jaar wel een poging gedaan om mee te doen i.v.m. de zoon van B. in Australie, dat weer wel. Maar ja, we waren waarschijnlijk niet commercieel aantrekkelijk genoeg.
Oh wat akelig!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
had je wel aangegeven dat je snel huilt? Zijn pluspunten
Nee, ouders, meer omdat het erbij hoorde toen. Nooit actief iets aan gedaan verder, en ze zijn er zelf ook steeds verder vanaf gedreven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ben je dan gedoopt voor je grootouders?
daarom schrijf ik ook niet naar Spoorloosquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, oke.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, ouders, meer omdat het erbij hoorde toen. Nooit actief iets aan gedaan verder, en ze zijn er zelf ook steeds verder vanaf gedreven.
Ik had mij niet opgegeven. B. wel. En die jankt nooit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef TAV74 het volgende:
had je wel aangegeven dat je snel huilt? Zijn pluspunten
Maar jij kan vast wel huilen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daarom schrijf ik ook niet naar Spoorloos
Zeker weten, die droge ogen verkopen nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had mij niet opgegeven. B. wel. En dien jankt nooit.
Dat is waarschijnlijk de reden voor de afwijzing geweest.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef LieLie het volgende:
SunTav! Jullie hebben vakantie he? Wij hebben de Kolonisten van Amerika gekregen
Hee, maar niet geschoten is altijd mis hoor!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daarom schrijf ik ook niet naar Spoorloos
ja stom he!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar jij kan vast wel huilen.
nou.. ik weet hier zeker dat ik niet word uitgekozen. ben 1 van de 6000 hier zonder verhaal en mensen op tv hebben altijd een verhaalquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hee, maar niet geschoten is altijd mis hoor!
Ik ook hoor, kijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef TAV74 het volgende:
Zeker weten, die droge ogen verkopen niet![]()
Ik ben een potentieel kijkcijferkanon
Wat nou, zonder verhaal?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja stom he!
[..]
nou.. ik weet hier zeker dat ik niet word uitgekozen. ben 1 van de 6000 hier zonder verhaal
Je had er zilte vlekken in moeten makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik had mijn boekje meegestuurd
Dat hebben ze wel teruggestuurd trouwens
In het publiek zeker?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:52 schreef Ole het volgende:
Mijn nichtje heeft een keer een onzinverhaal ingestuurd, maar zat mooi wel in de show
Zilte vlekkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:52 schreef TAV74 het volgende:
Je had er zilte vlekken in moeten maken
Steer is it joequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Het kan best confronterend zijn ja.
Dat werkt beter bij een manuscript.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je had er zilte vlekken in moeten maken
Nope. Als kerstvrouw naar haar zogenaamde Grote Liefde. Alleen het was gewoon in Naarden, en niet naar de VS of zoquote:
Wij kennen het ook niet, dat scheeltquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nice!! Ken die versie niet, maar kolonisten spellen zijn tof
![]()
gewoon geadopteerd en weet niks. geen foto of spannend verhaal, ik weet niksquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef Bluezz het volgende:
Rijssie, die kerstwenskaarttyppostknappe ouders waar jij op je bordje mooi tussen ligt
]quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewoon geadopteerd en weet niks. geen foto of spannend verhaal, ik weet niks
Dinsdag maar eens uitvogelen danquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij kennen het ook niet, dat scheelt
Ik ken het wel, ben meervoudig Twents kampioen in Kolonisten van Amerikaquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij kennen het ook niet, dat scheelt
niet voor tvquote:
Twee hout voor een schaap? Wie ruilt twee hout voor een schaap?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dinsdag maar eens uitvogelen dan
Yeah baby!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef TAV74 het volgende:
Steer is van de stevige aanpak tegenwoordig
Ja, voor anderen weet ie het wel leuk te brengen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef TAV74 het volgende:
Steer is van de stevige aanpak tegenwoordig
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, voor anderen weet ie het wel leuk te brengen.
Nu moet ie zelf nog eens streng voor zichzelf worden in het confronterende gedrag.
precies, eerst eens naar jezelf kijken voor je op anderen gaat vittenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu moet ie zelf nog eens streng voor zichzelf worden in het confronterende gedrag.
Hij doet het al beter, geef toe!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Absoluut waar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hij doet het al beter, geef toe!
Volgens mij doet hij dat ook wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies, eerst eens naar jezelf kijken voor je op anderen gaat vitten
Die Hard kijkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:01 schreef golfer het volgende:
Gatver, Joris Linssen is ook al tenenkrommend sentimenteel kerstmutserig.
Ik denk dat het gewoon maar een kook-DVD in de recorder wordt.
Hij is op de goede weg, de laatste tijd.quote:
aynil is nu echt leuk hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:01 schreef golfer het volgende:
Gatver, Joris Linssen is ook al tenenkrommend sentimenteel kerstmutserig.
Ik denk dat het gewoon maar een kook-DVD in de recorder wordt.
nou ja gelukkig geeft hij niet aan haar toe als ze al gauw begint ze zeuren dat hij niet met haar naar salsa of iets kanquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is op de goede weg, de laatste tijd.
Sinds Hooters ofzo.
Ik gok op een verandering van omgeving toen hij toch al veranderde. IMHO. Denk ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is op de goede weg, de laatste tijd.
Sinds Hooters ofzo.
Niet door Tena Lady?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:03 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ten brink wordt duidelijk gesponsord door Lay's
haha misschien wel, programma is nog niet afgelopen.quote:
Nee man, dat was "het spijt me" met Caroline Tensenquote:
Christina Applegate?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef Ole het volgende:
Ik kijk een film op NET5 met hoeheetzeookalweer (van Married with children)
Ik geloof niet dat je verschil begrijpt tussen inlegkruisjes en incontinentie materiaal.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies, eerst eens naar jezelf kijken voor je en dan nog niet op anderen gaat vitten
Ik zal hem een proefverpakking sturenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof niet dat je verschil begrijpt tussen inlegkruisjes en incontinentie materiaal.![]()
Bluezz?
dat is het beste jaquote:
All you need is lovequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is het beste jaje hebt er niks aan om te vitten
Doe je wel je geitenwollensokjes aan danquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ik krijg trek!
net een stukje banket op en nu ga ik maar de biologische chips met schil proberen...
quote:
hoezo?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe je wel je geitenwollensokjes aan dan
ha fijn, want die lekkages tegenwoordig, daar krijg je alleen maar schimmel van.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal hem een proefverpakking sturenZo kan het niet langer idd.
hehe die heb ik nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rechtsdraaiend gezond voer, daar horen geitenwollensokjes bij
Ruilen?quote:
ja, jij moet natuurlijk wel zorgen dat je gezonde voedingspatroon van McD en KFC met de nodige hoeveelheden zout ook op peil gehouden blijft worden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
de chips is trouwens maar heel licht gezout met zeezout.. te licht naar mijn zin helaas
ja idd! dit biologisch voer kan natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, jij moet natuurlijk wel zorgen dat je gezonde voedingspatroon van McD en KFC met de nodige hoeveelheden zout ook op peil gehouden blijft worden.
Ja zullen we het eens over je zilvervliesje hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:10 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zit vandaag echt veel in deze chat, ongezond gewoon.
Voor wat?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja zullen we het eens over je zilvervliesje hebben
Ik heb het gevoel dat je teveel zout eetquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe die heb ik niet
de chips is trouwens maar heel licht gezout met zeezout.. te licht naar mijn zin helaas
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja zullen we het eens over je zilvervliesje hebben
Voor chronisch koude voeten EN handenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Voor wat?
Kom met een goed tegenbod en wie weet win je de veiling.
ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je teveel zout eet
Ik heb het gevoel dat ik erin gestonken word..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor chronisch koude voeten EN handen
Heb dat zout eten echt compleet afgeleerd, nu proef ik weer ietsquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker
gelukkig is mn bloeddruk nog hartstikke goed anders had ik een probleem
Die ja. Dank jequote:
ja hoor. Wij doen niets aan kerst hier.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
is er trouwens morgen nog iemand op fok? hoop het wel want tussen kerk, koken en eten door verveel ik me suf
Tis ook slecht voor je nierenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet het wel zeker
Veel plezier!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:14 schreef golfer het volgende:
We gooien er River Cottage Christmas Fayre tegenaan om in de stemming te blijven.
Geen idee waar je het over hebt, eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja Rijst, ik kan het niet meer vinden. Maar bij jouw creatieve dingen moest ik denken aan die tekeningen van absurde machines. Uit de jaren zeventig. Met een balletje wat uiteindelijk een hamburger maakt ofzo.
Zover was ik al, maar wát is dat onderwerp, dat vraag ik me af.quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
is er trouwens morgen nog iemand op fok? hoop het wel want tussen kerk, koken en eten door verveel ik me suf
De machine bij de lijkenshow sloeg anders op hol van jouw bloeddruk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker
Ik gok dat met je zilvervliesje je voorhuid oid bedoeld wordt, maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, eerlijk gezegd
[..]
Zover was ik al, maar wát is dat onderwerp, dat vraag ik me af.
Mijn zilvervliesjes.. zijn toch ook een soort vissen?
toch wel kerstdiner?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
ja hoor. Wij doen niets aan kerst hier.
tot een uur of vier wel af en toe denk ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik gok dat met je zilvervliesje je voorhuid oid bedoeld wordt, maar ik kan het mis hebben.
Hier niet!quote:Ik bedoel een soort cartoons met simpele dingen als radertjes, gewichtjes, ed. En dan wordt er na 1 pagina een hamburger gekeerd of een blik opengemaakt. Heeeeeel ingewikkeld voor een simpele handeling. Schijnt best bekend te zijn......
telt niet. die deed het nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
De machine bij de lijkenshow sloeg anders op hol van jouw bloeddruk.
Ik ben er morgen hoor, ik moet toch pauze houden tussen al dat schoonmaken.quote:
gelukkig dat er nog mensen hier zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
tot een uur of vier wel af en toe denk ik.
Dus tijdens de kerk verveel je je niet? Mooi zo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben er morgen hoor, ik moet toch pauze houden tussen al dat schoonmaken.
haha ik zie mezelf al fokken tijdens de kerkmis...quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dus tijdens de kerk verveel je je niet? Mooi zo.
Ik vroeg het me zomaar af: je gaat vast een IR worden he?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Owja, laten we het dáár eens over hebben.
[..]
Hier niet!
VOor het zingen de kerk uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dus tijdens de kerk verveel je je niet? Mooi zo.
als dat letterlijk mag dan mag ik weg voor het openingsliedquote:
Tuurlijk wel. Mijn gasten hebben een schone wc en vloer nodig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
PARDON? schoonmaken met kerst? verboden hoor!
ooh leuk, wie komen er op bezoek?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Mijn gasten hebben een schone wc en vloer nodig.
Mijn moeder en mijn tante en oom. Zondag, om te eten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh leuk, wie komen er op bezoek?
gezellig! wat ga je eten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn moeder en mijn tante en oom. Zondag, om te eten.
Dat is wel het plan, in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vroeg het me zomaar af: je gaat vast een IR worden he?
Tomaat, ui en kappertjes onder geklopte mascarponequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gezellig! wat ga je eten?
Je bent al een hippie!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat is wel het plan, in ieder geval.
Dan daarna een hippie.
echt kerstig menu!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tomaat, ui en kappertjes onder geklopte mascarpone
Wortel/sinaasappelsoep met room
Varkenshaas en kipfilet in room-calvados saus met gebakken appel
Kaas
Chocolade meringue met frambozen, Perzik met bitterkoekjes in amaretto en rum-rozijnen bavarois.
Heb je mayonaise?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT POTVER SHIT!
ik dacht dat ik alles wel had voor de dillemayonaise &^%%%
ik heb een theelepel witte wijnazijn nodig en een eetlepel citroensap en dat heb ik niet![]()
![]()
wel rode wijnazijn... maar dan alsnog geen citroensap aaaaaaaaaah en nu?
Duidelijk geniale auto!quote:
Oh nooz. De wereld stort in!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT POTVER SHIT!
ik dacht dat ik alles wel had voor de dillemayonaise &^%%%
ik heb een theelepel witte wijnazijn nodig en een eetlepel citroensap en dat heb ik niet![]()
![]()
wel rode wijnazijn... maar dan alsnog geen citroensap aaaaaaaaaah en nu?
mag dat? ik heb natuurazijn en rode wijnazijn?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Oh nooz. De wereld stort in!
Gewoon normale azijn gebruiken en de citroensap weglaten. Is sowieso een beetje dubbelop zuur.
Natuurazijn. Rode is mss niet zo mooi qua kleur.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mag dat? ik heb natuurazijn en rode wijnazijn?
ok ik ben echt een kluns, en dat voor kerst. jemig wat ben ik een oenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Natuurazijn. Rode is mss niet zo mooi qua kleur.
Als het niet goed wordt, steeds een druppel natuurazijn erbij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
en dan maar een theelepel.. en dan kan het echt zonder een eetlepel citroensap?
NEE MAG NIET IS ABSOLUUT VERBODEN!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mag dat? ik heb natuurazijn en rode wijnazijn?
Gewoon kijken of ie de juiste dikte krijgt die je wilt. Wordt ie te dik, meer zuur erbij gok ik. Zou ook andersom kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
en dan maar een theelepel.. en dan kan het echt zonder een eetlepel citroensap?
Je bent alleen een oen omdat je denkt dat je een oen bent.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok ik ben echt een kluns, en dat voor kerst. jemig wat ben ik een oen
dat zie je niet want het wordt romig door de 375 ml olijfolie die je erbij giet. is denk de smaak die heel anders/flauw wordtquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als het niet goed wordt, steeds een druppel natuurazijn erbij.
Het wordt echt geen vergif.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Echte oenen doen dat niet, die brouwen oneetbare dingen.
is dat niet gek voor de smaak?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
NEE MAG NIET IS ABSOLUUT VERBODEN!
Doe wat je wilt. Doe eens wild, maak 'm rood.
jij bent lief voor mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je bent alleen een oen omdat je denkt dat je een oen bent.
Je bent wel slim genoeg om hier om raad te vragen. Echte oenen doen dat niet, die brouwen oneetbare dingen.
Recepten zijn niet zo heilig als je denkt. Zuur is zuur. Azijn, citroensap.... Er is een klein verschil. Maar als je iets vervangt blijft het eetbaar hoor!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat zie je niet want het wordt romig door de 375 ml olijfolie die je erbij giet. is denk de smaak die heel anders/flauw wordt
ok ja het is mn allereerste zelfgemaakte mayo en ben dan bang dat ik het ontzettend verpestquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Recepten zijn niet zo heilig als je denkt. Zuur is zuur. Azijn, citroensap.... Er is een klein verschil. Maar als je iets vervangt blijft het eetbaar hoor!
Ik ben niet lief. Maar ik weet dat je weinig ervaring en zelfvertrouwen hebt. Zo ben ik ook begonnen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij bent lief voor mij
toch vind ik mezelf een oenheb mn zus en een buurmeisje gesmst of ze misschien een eetlepel citroensap hebben voor me
Ach, koken moet niet zo strak en volgens de recepten vind ik, anders is het niet leuk meer. Zal niet zo'n gek verschil maken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is dat niet gek voor de smaak?
Google een recept met alleen azijn. En alles op kamertemperatuur.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok ja het is mn allereerste zelfgemaakte mayo en ben dan bang dat ik het ontzettend verpest
maar ik mag dus ook een eet- en theelepel azijn nemen?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben niet lief. Maar ik weet dat je weinig ervaring en zelfvertrouwen hebt. Zo ben ik ook begonnen.
ik heb geen eieren in de koelkastquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ach, koken moet niet zo strak en volgens de recepten vind ik, anders is het niet leuk meer. Zal niet zo'n gek verschil maken.
De keren dat ik mayo maakte deed ik maar wat op de gok bij elkaar mikken. Het enige wat echt belangrijk is, is dat je ingrediënten dezelfde temperatuur hebben. Dus je ei al vantevoren uit de koelkast halen.
Nooit gedacht dat ik het tegen een IR zou zeggen: GMTA!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ach, koken moet niet zo strak en volgens de recepten vind ik, anders is het niet leuk meer. Zal niet zo'n gek verschil maken.
De keren dat ik mayo maakte deed ik maar wat op de gok bij elkaar mikken. Het enige wat echt belangrijk is, is dat je ingrediënten dezelfde temperatuur hebben. Dus je ei al vantevoren uit de koelkast halen.
Komt mooi uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb geen eieren in de koelkast
uhhuhquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik het tegen een IRhippie zou zeggen: GMTA!
Mayonaise Melanie!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Komt mooi uit
De volgende keer dat ik mayo maak, maak ik 'm met rodewijnazijn, speciaal voor jou
Na aperd. Die heb je van mij gejatquote:
Met rode ui erdoor, zal nieteens vervelend smaken.quote:
goed idee! ik zie dat het met yoghurt ook fris isquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Google een recept met alleen azijn. En alles op kamertemperatuur.
For the record: ik heb niks tegen hippies. Ik ken gewoon geen IR's.quote:
dankjewel, ik denk dat ik daar ook een eetlepel van in ga gooienquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Komt mooi uit
De volgende keer dat ik mayo maak, maak ik 'm met rodewijnazijn, speciaal voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |