ik zou bijna een foto van mn heupen gaan makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen heupen
![]()
[/jaloezie post]
en ons, geheupte vollere vrouwen, de ogen mee uitsteken zekerquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou bijna een foto van mn heupen gaan maken![]()
haha hallloooo het is VET, geen bottenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en ons, geheupte vollere vrouwen, de ogen mee uitsteken zeker
hello? lionel richie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
oeh, mooi momentje op SR.. HELLO!!![]()
oh dat liedjequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
neeeeee.....
SR officieuze anthem![]()
![]()
kom maar op met de fotoquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou bijna een foto van mn heupen gaan maken![]()
nee, 22.00 pas. Althans, dan mogen ze er uit. Nog even genieten van onvergetelijke radio/tv dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh dat liedjeleuke clip vind ik dat wel. is het om 19u afgelopen?
heftige verhalen.. lijkt me zo..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje dat verhaal van die ouders van 2 omgekomen 20'ers bij die vliegtuigcrash in Tripoli.
The horror om 2 kinderen tegelijk te verliezen.. ik hield het niet droog
Ja was op 2 vandaag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef Sunnythesun het volgende:
heftige verhalen.. lijkt me zo..
Ja heb de intro gezien. Vreselijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje dat verhaal van die ouders van 2 omgekomen 20'ers bij die vliegtuigcrash in Tripoli.
The horror om 2 kinderen tegelijk te verliezen.. ik hield het niet droog
Dat probleem heb ik ook weleens. Kant-en-klare boullions zijn altijd zo zout.. Maar om nu zelf een boullion te trekken is ook weer zoveel moeite. Dus dan maar wat indunnen, inderdaad.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:22 schreef golfer het volgende:
Paddenstoelenrisotto was heel aardig gelukt. Alleen de gebruikte bouillon was een ietsepietsie aan de zoute kant.
Volgende keer dus andere bouillon of hem wat meet verdunnen.
Je hoeft niet mee naar de kerkquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:
er komt vnv vast veel leuks op tv (o.a. all you need is love) maar helaas.... we zitten om 21u in de kerk tot ongeveer 23u als ik geluk heb
en vanwege de nieuwe tv weten we nog niet waar we kunnen opnemen, niet gevonden en de elektronicazaak was dicht....
O, godquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:
er komt vnv vast veel leuks op tv (o.a. all you need is love)
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef borisz het volgende:
Tot tien uur SR aan en daarna de TOPSR denk ik.
* golfer doet met je mee.quote:
T2000 is altijd ongeveer het zelfde.. niet zo heel interessant al zitten er top platen tussen.. maar ook veel waarvan ik denk.. mwoah!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:02 schreef borisz het volgende:
Trusten oudjes.
TopSR is een mooie lijst. Ga er denk ik nog wel veel naar luisteren.
. Top2000 pak ik wel eens een uurtje mee maar dat zal wel
.
Oh en Ilse.
Snuiten damesquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef golfer het volgende:
Zakdoeken bij de hand en All you need is Love kijken.
Die gast links (trouwens, dat is m'n vader toen ie nog jong was, die rechter is m'n moeder) heb ik er speciaal voor jou professioneel bijgeshopt.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Die gast links (trouwens, dat is m'n vader toen ie nog jong was, die rechter is m'n moeder) heb ik er speciaal voor jou professioneel bijgeshopt.
Ik dacht dat jij het wasquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Die gast links (trouwens, dat is m'n vader toen ie nog jong was, die rechter is m'n moeder) heb ik er speciaal voor jou professioneel bijgeshopt.
quote:
jawel verplicht, kom er echt niet onderuitquote:
Ach, wat zal het. Dan stuur je toch iets met pasen ofzo?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
wat lief van je Rijst!
ik ben zoveel mensen kaarten vergeten te sturen... het is ook niet echt een periode geweest dat ik eraan kon denken maar toch... niet leuk van me
ja, rauwe eieren ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ach, wat zal het. Dan stuur je toch iets met pasen ofzo?
Goeie culinaire boodschap ookquote:
Hoe oud ben je? Jouw leven, ze kunnen je niets verplichten. Ze zullen het misschien niet leuk vinden, maar dat is alles.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jawel verplicht, kom er echt niet onderuit. maar krijg een keuze; of vnv of morgenochtend om 9.30u
ik denk dat ik morgenochtend ga, dan kan ik vnv snuiten bij AYNIL
"Ik wens je een prettig Pasen en een salmonellavergiftiging." Nee toch?quote:
Dat is waar, maar als je ze d'r een plezier mee kan doen is het opzich een kleine moeite.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Jouw leven, ze kunnen je niets verplichten. Ze zullen het misschien niet leuk vinden, maar dat is alles.
De enige AYNIL die ik goed vond was The Beatles versiequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je ze d'r een plezier mee kan doen is het opzich een kleine moeite.
Ik zou het wel weten hoor, OYNIL kijken of met m'n ouders naar de kerk gaan...
thnx, maar voor mij niet nodig hoor, 4 kuchjes en een keer niezen, meer is het nietquote:Sun en Tav: beterschap!
dat je maar mag stikken in je paaseiquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
"Ik wens je een prettig Pasen en een salmonellavergiftiging." Nee toch?
en zelfs die gaat snel vervelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De enige AYNIL die ik goed vond was The Beatles versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |