quote:
quote:
Wij vroeger ook wel hoor, Nonnenmatequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owja, ik vergeet altijd dat niet heel Doetinchem zo snel op de snelweg zit. En ik vergeleek met naar Vianen rijden
als ik 2e kerstdag kon vliegen was ik volgende week daar geweest, maar tijdens "werkweken" voel ik me te bezwaard, dat weet jequote:
Naaaiiiisssquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
zondag de laatste dingen kruiden enzo.. morgen tussendoor vast de creme brulee maken voor after
Waarom? dat "werken" wat je nu moet doen kan je ook vanaf Maltaquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik 2e kerstdag kon vliegen was ik volgende week daar geweest, maar tijdens "werkweken" voel ik me te bezwaard, dat weet je![]()
Jamaarzee&zonquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik 2e kerstdag kon vliegen was ik volgende week daar geweest, maar tijdens "werkweken" voel ik me te bezwaard, dat weet je![]()
ik heb nu al zin in creme bruleequote:
sollicitatiegesprekken voeren is toch wat lastiger en die 's-ochtends bellen, 's-middags gesprek flexibiliteit die ik heb, is wel een préquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom? dat "werken" wat je nu moet doen kan je ook vanaf Malta
jaikspoorniet, kweetetquote:
Ik nu ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nu al zin in creme brulee
Gaat het soms zo snel?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sollicitatiegesprekken voeren is toch wat lastiger en die 's-ochtends bellen, 's-middags gesprek flexibiliteit die ik heb, is wel een pré
ja, keer of 3 voorgekomen al.quote:
het is zo makkelijk te maken, maar je doet het niet zo snel voor in je eentje he?quote:
Nope....quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is zo makkelijk te maken, maar je doet het niet zo snel voor in je eentje he?
Je mag straks uitgebreid koken voor mij?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope....Sowieso, uitgebreid koken in je eentje...
Uitgebreider dan een pan macaroni wordt het dan niet neequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope....Sowieso, uitgebreid koken in je eentje...
Oh? Uit eten is veel leuker johquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je mag straks uitgebreid koken voor mij?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |