quote:
quote:
Wij vroeger ook wel hoor, Nonnenmatequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owja, ik vergeet altijd dat niet heel Doetinchem zo snel op de snelweg zit. En ik vergeleek met naar Vianen rijden
als ik 2e kerstdag kon vliegen was ik volgende week daar geweest, maar tijdens "werkweken" voel ik me te bezwaard, dat weet jequote:
Naaaiiiisssquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
zondag de laatste dingen kruiden enzo.. morgen tussendoor vast de creme brulee maken voor after
Waarom? dat "werken" wat je nu moet doen kan je ook vanaf Maltaquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik 2e kerstdag kon vliegen was ik volgende week daar geweest, maar tijdens "werkweken" voel ik me te bezwaard, dat weet je![]()
Jamaarzee&zonquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik 2e kerstdag kon vliegen was ik volgende week daar geweest, maar tijdens "werkweken" voel ik me te bezwaard, dat weet je![]()
ik heb nu al zin in creme bruleequote:
sollicitatiegesprekken voeren is toch wat lastiger en die 's-ochtends bellen, 's-middags gesprek flexibiliteit die ik heb, is wel een préquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom? dat "werken" wat je nu moet doen kan je ook vanaf Malta
jaikspoorniet, kweetetquote:
Ik nu ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nu al zin in creme brulee
Gaat het soms zo snel?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sollicitatiegesprekken voeren is toch wat lastiger en die 's-ochtends bellen, 's-middags gesprek flexibiliteit die ik heb, is wel een pré
ja, keer of 3 voorgekomen al.quote:
het is zo makkelijk te maken, maar je doet het niet zo snel voor in je eentje he?quote:
Nope....quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is zo makkelijk te maken, maar je doet het niet zo snel voor in je eentje he?
Je mag straks uitgebreid koken voor mij?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope....Sowieso, uitgebreid koken in je eentje...
Uitgebreider dan een pan macaroni wordt het dan niet neequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope....Sowieso, uitgebreid koken in je eentje...
Oh? Uit eten is veel leuker johquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je mag straks uitgebreid koken voor mij?
quote:
Dat doen we ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh? Uit eten is veel leuker joh
Godver, veel ouder kan ik me echt niet voelen nu.quote:
Top!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doen we ookBen er niet maar 1 avond he
Maar jij bent heul jong....quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver, veel ouder kan ik me echt niet voelen nu.
Goed zo lief, dat is nu het enige goede antwoordquote:
Every inch a gentleman, darling.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed zo lief, dat is nu het enige goede antwoord![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Every inch a gentleman, darling.
quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte toch hopelijk!
Dan is het goedquote:
Wat ben je toch een dame.quote:
4 pakjes Pall Mall groen ingeslagen... en 3 gram Amnesia.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jee. Ik heb expres extra gehaald, maar ze gaan verdomd hard nu ineens.
Wij zijn ook goed, wij zijn awesomequote:
En dan hebben we niet eens geneukt, go figure!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zijn ook goed, wij zijn awesome
Dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan hebben we niet eens geneukt, go figure!
It would alter the course of history, if we would!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan hebben we niet eens geneukt, go figure!
quote:
MissB gaat ook Barbusse's B&B bezoeken?quote:
Bang & Breakfast?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MissB gaat ook Barbusse's B&B bezoeken?
Dat gaan we zo doen.quote:
Geniaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |